Poglej prejnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Numb
Pridruen/-a: Tor Maj 2008 16:01 Prispevkov: 1127 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sob Jun 06, 2009 17:47 Naslov sporočila: |
|
|
Ni vse v razbijaŔtvu in mislim da ne poznaŔ scene v Sloveniji, imamo kar dobre posameznike ki ustvarjajo spodobne sisteme v avtih. Primer:
http://www.seles.si/reference.html
DrugaĆØe je pa v avtomobilu povdarek bolj na inÅ”talaciji kot sami opremi, za kar pa tovarniÅ”ka ozvoĆØenja ne izgubljajo ĆØasa in denarja.
In teh sound quality avtomobilov ne boŔ videl razbijati z odprtimi Ŕipami.
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
krokar
Pridruen/-a: Pon Maj 2008 21:45 Prispevkov: 1454 Kraj: Å tajerska
|
Objavljeno: Sob Jun 06, 2009 19:56 Naslov sporočila: |
|
|
Verjemi, da poznam ogromno razliĆØnih avtomobilov z njihovimi ozvoĆØenji, takÅ”nimi ali drugaĆØnimi!Tu ne govorim o tovarniÅ”kih instalacijah, pri katerih avtoradio dokupiÅ” za 300ā¬!Pri avtomobilih viÅ”jega razreda so na delu brigade specialistov za akustiko, ki ozvoĆØenje optimirajo na prav doloĆØeni tip vozila.Da ne govorimo o tem, da so v avtoakustiko Å”li tudi nekateri sloveĆØi proizvajalci hi-fi tehnike(B&O, Mark Levinson, Harman Kardon, Burmester itd.).Seveda pa te tehnike ne boÅ” naÅ”el ravno v kakem Puntu ali Corsi, to je res!
Ampak Ŕli smo pa že krepko s teme o transmitterjih, a ne? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ProJet
Pridruen/-a: Sre Feb 2009 17:54 Prispevkov: 1241 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sob Jun 06, 2009 22:40 Naslov sporočila: |
|
|
Da vam majceno pojasnim FM stereo oddajniŔko tematiko.
SLO & EU: v frekvenĆØnem pasu 87,5 - 108 MHz je max. dovoljena sevalna moĆØ neregistriranega oddajniÅ”kega vira 50 nW (nano Watt) ERP (effective radiated power) z unipolarno anteno in krožnim polarnim diagramom v odprtem prostoru.
V primeru oddajnika v zaprti kovinski kletki, kot je npr. avtomobilska kabina, je sevalna moĆØ lahko tudi veĆØja, ker se antena nahaja znotraj kabine in je sevalna moĆØ v odprti prostor zelo zmanjÅ”ana. NajviÅ”ja Å”e dovoljena moĆØ neregistriranega oddajnika pa v nobenem primeru ne sme presegati 10 mW ERP.
Za veĆØje oddajne moĆØi pa je potrebna koncesija za uporabo frekvenĆØnega prostora, ki jo na podlagi izbire na javnem razpisu izda Urad za telekomunikacije RS. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
before
Pridruen/-a: Pon Maj 2008 19:23 Prispevkov: 2796 Kraj: RuŔe
|
Objavljeno: Sob Jun 06, 2009 22:46 Naslov sporočila: |
|
|
ProJet je napisal/a: | Da vam majceno pojasnim FM stereo oddajniŔko tematiko.
SLO & EU: v frekvenĆØnem pasu 87,5 - 108 MHz je max. dovoljena sevalna moĆØ neregistriranega oddajniÅ”kega vira 50 nW (nano Watt) ERP (effective radiated power) z unipolarno anteno in krožnim polarnim diagramom v odprtem prostoru.
V primeru oddajnika v zaprti kovinski kletki, kot je npr. avtomobilska kabina, je sevalna moĆØ lahko tudi veĆØja, ker se antena nahaja znotraj kabine in je sevalna moĆØ v odprti prostor zelo zmanjÅ”ana. NajviÅ”ja Å”e dovoljena moĆØ neregistriranega oddajnika pa v nobenem primeru ne sme presegati 10 mW ERP.
Za veĆØje oddajne moĆØi pa je potrebna koncesija za uporabo frekvenĆØnega prostora, ki jo na podlagi izbire na javnem razpisu izda Urad za telekomunikacije RS. |
Hvala za pojasnilo. Prav to me je zanimalo. Sedaj vem kakÅ”ne karakteristike mora imeti transmiter (ker verjetno obstajajo razliĆØni), ki se ga sme uporabljati. _________________ Cenite to kar imate in stremite k boljÅ”emu! To je moj recept za zadovoljstvo.
Audiohedonist |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ProJet
Pridruen/-a: Sre Feb 2009 17:54 Prispevkov: 1241 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sob Jun 06, 2009 22:58 Naslov sporočila: |
|
|
Ne skrbi, "Beam me up, Scotty" lahko uporabiÅ” brez omejitev. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
krokar
Pridruen/-a: Pon Maj 2008 21:45 Prispevkov: 1454 Kraj: Å tajerska
|
Objavljeno: Sob Jun 06, 2009 23:04 Naslov sporočila: |
|
|
Res lep prispevek k temi! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Vinylfan
Pridruen/-a: Sob Mar 2009 23:52 Prispevkov: 891 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Ned Jun 07, 2009 10:51 Naslov sporočila: |
|
|
Numb je napisal/a: | Sistem v avtu igra bolje kot Esprit sistem? Pa sem spremljal slovensko avto sound quality sceno pa ne vem ĆØe bi verjel. Doma imam tudi Esprit in je za moj skromen okus dober sistem. Ne predstavljam si takega zvoka v avtu, sploh pa ne v fabriÅ”kem installu. |
Glej, Numb, da ne bom smetil temo krokarju, ĆØeprav sem hotel opisati le transmitter, ki sem ga uporabljal, in ki je bil v svetovnem tisku ugodno ocenjen ter povezavo med njim in avtoradiem. Ne grem se audiofila v high klasi, ampak povem tisto kar sliÅ”im. Moj Espirit ni imel nikoli vrhunskih interkonektov za veĆØtisoĆØ ā¬ in zvoĆØnike za 80000 ā¬. Se pravi je bil, kot sem napisal povpreĆØen plastiĆØnjak. ES v klasi 500, 600 in deloma 700 po mojem ne more biti v klasi high end-a, ali pa se mogoĆØe motim. In na podlagi tega je bil zvok dober ne pa vrhunski. Volvo, ki smo ga kupili nekaj let nazaj (uvoz iz Italije) pa je bil mimogrede last nekega dirigenta. To je najbrž tudi vzrok, da je bila v njem vrhunska oprema, med drugim tudi audio. Seveda se to ne more primerjati z vrhunskim sistemom doma, a je bil takÅ”en preobrat, ki ga nisem nikoli priĆØakoval. Govorim le o tem. KakÅ”na je transparentnost, Å”irina odra ipd tega nisem ocenjeval. Je pa užitek voziti tak avto. Povsem drugaĆØe kot Yugo45, Golf, Megane, R4... Te sem namreĆØ vozil. In predvsem govorim iz lastnih izkuÅ”enj, ne pa da berem iz tehniĆØnih specifikacij. To pomeni: Volvo je doma, lahko ti povem, kar sliÅ”im na lastna uÅ”esa in ne tisto, kar sem sliÅ”al od ljudi in prijateljev. Pa naj bo dosti, da ne bomo krokarju resniĆØno zasvinjali temo... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ProJet
Pridruen/-a: Sre Feb 2009 17:54 Prispevkov: 1241 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Ned Jun 07, 2009 11:30 Naslov sporočila: |
|
|
Kvaliteta audio signala stereo oddajnika bi težko presegla kakŔno ES serijo, zato je njegova uporaba v avtu le kompromisna reŔitev v izogib zahtevnemu a kvalitetnostno boljŔemu dodajanju kablov.
Stereo TX-koder/RX-dekoder ima 40-50 dB nivojske separacije med kanaloma in 60 dB med zgornjo vrednostjo signala in Å”umom ter omejen frekvenĆØni razpon do 15 kHz. A ĆØe dobro pogledamo so ti podatki zelo podobni analogni gramofonski ploÅ”ĆØi, ki z lahkoto prekaÅ”a CD po naravnosti reprodukcije. Analogni prenos signala ima Å”e vedno svoj ĆØar, kar nam dnevno prezentirajo FM radijske postaje. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
krokar
Pridruen/-a: Pon Maj 2008 21:45 Prispevkov: 1454 Kraj: Å tajerska
|
Objavljeno: Ned Jun 07, 2009 12:38 Naslov sporočila: |
|
|
Predlagam, da se odpre nova tema, kjer se bo diskutiralo o kakovosti zvoka v avtu.
Vsaj pri meni je tako, da od transmitterja ne priĆØakujem vrhunske reprodukcije, saj bo koncemkoncev napolnjen z mp3 komadi.Gre bolj za to, da se dejansko hitro in stabilno poveže na radio in da je brskanje po mapah hitro in enostavno.
In ker me niĆØ ne ovira, da to nebi storil sam, paĆØ temo odpiram jaz.Kar pod razno ne pomeni, da mislim imeti najveĆØ ali glavno besedo jaz! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ProJet
Pridruen/-a: Sre Feb 2009 17:54 Prispevkov: 1241 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Ned Jun 07, 2009 14:10 Naslov sporočila: |
|
|
krokar je napisal/a: | Res lep prispevek k temi! |
krokar je napisal/a: | In ker me niĆØ ne ovira, da to nebi storil sam, paĆØ temo odpiram jaz.Kar pod razno ne pomeni, da mislim imeti najveĆØ ali glavno besedo jaz! |
Sorry, ĆØe so te moji trije prispevki tako zmotili. Se umikam iz teme. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gerchy
Pridruen/-a: Pon Sep 2008 10:43 Prispevkov: 670 Kraj: 03
|
Objavljeno: Ned Jun 07, 2009 14:56 Naslov sporočila: |
|
|
Vinylfan ...
To, kar opisujeÅ”, je popolnoma subjektivno, deloma tudi neresniĆØno.
Sicer ne vem, kjer si naŔel Esprit predvajalnik serije 6, saj so obstajale serije 2, 3, 5 in 7. Tudi serija se ni imenovala Espirit, ampak Esprit, pa Ŕe to je bila serija pred (nam bolj poznano) ES serijo, ki dejansko pomeni "Elevated standard".
Priznal si, da nisi imel niti dobrih kablov, niti dobrih zvoĆØnikov - torej, po mojem mnenju, lepo prosim, tvoja ocena ne drži kaj preveĆØ vode.
Akustike v Volvu ne bom komentiral, ker je, kot je že nekdo pred mano menil, povsem nerealno primerjati zvok v avtomobilu in v sobi.
Vožnja pa ... ja, ĆØe si navajen na Renault, je Volvo verjetno super, ĆØe pa si poskusil kaj drugega pa ... no, pa smo spet pri subjektivnih ocenah. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
krokar
Pridruen/-a: Pon Maj 2008 21:45 Prispevkov: 1454 Kraj: Å tajerska
|
Objavljeno: Ned Jun 07, 2009 16:23 Naslov sporočila: |
|
|
ProJet je napisal/a: | krokar je napisal/a: | Res lep prispevek k temi! |
krokar je napisal/a: | In ker me niĆØ ne ovira, da to nebi storil sam, paĆØ temo odpiram jaz.Kar pod razno ne pomeni, da mislim imeti najveĆØ ali glavno besedo jaz! |
Sorry, ĆØe so te moji trije prispevki tako zmotili. Se umikam iz teme. |
Ah, daj no!
Saj se itak na vseh forumih dogaja, da ljudi zanese in tudi meni se je to zgodilo že precejkrat! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
krokar
Pridruen/-a: Pon Maj 2008 21:45 Prispevkov: 1454 Kraj: Å tajerska
|
Objavljeno: Pon Jun 08, 2009 21:17 Naslov sporočila: |
|
|
Evo, to zna biti alternativna(in tudi dražja) reŔitev za marsikoga:
www.xcarlink.si |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Vinylfan
Pridruen/-a: Sob Mar 2009 23:52 Prispevkov: 891 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pon Jun 08, 2009 22:00 Naslov sporočila: |
|
|
Cenovno je 99ā¬? Ampak saj takÅ”no ceno pa že ponujajo nekateri trgovci z avtomobili in sicer kot originalno dodatno opremo... Je pa definitivno boljÅ”a reÅ”itev kot FM transmitter. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Pestilence.
Pridruen/-a: Tor Maj 2008 10:34 Prispevkov: 2583 Kraj: Å kofja Loka
|
Objavljeno: Sob Jan 02, 2010 19:34 Naslov sporočila: |
|
|
Ima Ŕe kdo kakŔne izkuŔnje z temi transmitterji?
Bolj me zanima ĆØe to zanesljivo deluje, ali ne. Malo nižjo kvaliteto zvoka bi že prebolel (avto ima serijski audio paket). _________________ Music was my refuge. I could crawl into the space between the notes and curl my back to loneliness. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne more dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne more odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne more urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne more brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne more glasovati v anketi v tem forumu
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|
|