Pomoč pogostih vprašanjPomoč pogostih vprašanj   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   Registriraj seRegistriraj se   Tvoj profilTvoj profil   Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil   PrijavaPrijava 

Tube vs. SS
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> HIGH-END AUDIO
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
vojko



Pridružen/-a: Ned Maj 2008 16:50
Prispevkov: 940
Kraj: LJUBLJANA

PrispevekObjavljeno: Sob Jan 21, 2023 20:20    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Res težko razumet.....

Pa saj imate vsi doma toĆØno to, - kar vam najbolj paÅ”e....Kje je problem?!?!?!

Opisovat zvok s pridevniki ipd., kar audiofili radi poĆØnejo je do amena zgreÅ”eno, ne more povedati niĆØesar! Greste v filharmonijo, po koncertu pa svojo vzhiĆØenost opisujete z: kak detajl, uf- kaka transparenca, dinamika, stejĆ°, kak realizem.......

Interpretacije je ves point glasbe ter vse, ter komunikacija med glasbeniki, solistom.....Dober sistem posreduje to, vse ostalo je brezpredmetno. ƈe posluÅ”aÅ” na navadnem tranzistorju toĆØno veÅ”, kdaj je interpretacija vrhunska, odsvirano dobro, kaj pa ne.....ƈe je lifless, ni "realizma" pomeni samo to, da je odsvirano zakurac....Zato glasbeniki na sisteme ne dajo niĆØ.
Ker imajo domiŔljijo, in razumejo glasbo, ne pa analizirajo aprarture in drkajo...

Anzec ima tu velik point in pravilno ugotavlja, - glasbo posluÅ”amo z možgani, 80% naredijo oni, "kompenzirajo" anomalije, dopolnjujejo informacije....predvsem pa se v glasbo vživljamo. Tu ima domiÅ”ljija in doživljajska sposodnost mnogo veĆØ kot se zdi na prvi pogled, in mnogo veĆØ kot aparature....

Glasba nima detajla, to ima fotografija..Ko nekaj izvzameÅ” iz celote, in hipertrofirano poveĆØaÅ”. Detajl v glasbi ne obstaja!!! Enako ne obstajajo srednji, visoki, bas kot audiofili "razstavljajo" muziko in celebralno "ocenjujejo",- je enako popoln kretenizem.
Razmerja med njimi morajo Ŕtimat, kar da pravilno glasbeno perspektivo v interpretacijo, komunikacijo med glasbeniki, dogodek in pravilne barve inŔtrumentov.....

Itak pa v 80% posluÅ”ate to, kar je tonski tehnik postavil, in kako se je on odloĆØil zabeležiti ter sproducirati svirko.
Stereo pa je navaden efekt...Bottomline posneta muzika nima prav veliko z "realizmom". Vsi "hudi" posnetki ki se rolajo tudi na sejmih so "bigger than life", posneto od blizu, namiksano, hipertrofirano...Na domaĆØem hi-fiju se marsikaj sliÅ”i mnogo bolje, kot ĆØe bi muziĆØari igrali pred vami.

Hi Fi je zabavna elektronika, - zabavna.... Te mesijanski popadki so res hecni....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
anzec



Pridružen/-a: Ned Jul 2014 19:10
Prispevkov: 230
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sob Jan 21, 2023 22:42    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ne strinjam se, da glasbeniki na sistem ne dajo niĆØ. V mojem krogu je veĆØina glasbenikov, nekateri tudi s svojimi studiji. VeĆØini so lampe (triode) nekaj najboljÅ”ega, kar se jim je zgodilo. Nekaterim sem predlagal nekaj nakupuv in se od triod enostavno ne morejo odlepiti. Nekateri se paĆØ v ta svet ne upajo, pa vendar pridejo svojo plato preizkusiti na moj sistem. In res, zadnja produkcija, ki sem jo sliÅ”al od kolega je res fenomenalna, si nisem mislil, da znamo posneti kaj takega tudi v Sloveniji.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5984
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Ned Jan 22, 2023 11:37    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

vojko je napisal/a:
Res težko razumet.....
....
Hi Fi je zabavna elektronika, - zabavna....

Res je sliÅ”ano stvar interpretacije, res se v naravi težko razstavi posamiĆØen ton na njegove spektralne sestavine, res je stereofonija trik - toda deluje - pa mi to dosti pravilno 'obdelamo' v glavi. Recimo ta ista stereofonija ne deluje prav na sluÅ”alkah - predstava se odvija med uÅ”esi namesto pred nami.
Res studijec zmanipulira posnetke poleg tega da (namenoma) nepravilno zajema zvok (mikrofoni v klavirju.. ali na robu troblje saksofona ali ob ustih pevca..), kot mi nikoli ne posluÅ”amo, niti muzikanti ne. Kako boÅ” v takem priĆØakoval 'realizem'? Tu se strinjam.
Ni pa res da ni detajlov, Ŕe kako so prisotni v obliki teksture instrumentov, odmevih in poodmevih, že dotik ali preprijem godala se sliŔi ...

Produkcija elektrificirane glasbe je en sam fake na celi ĆØrti, drži. Zato sem na staliÅ”ĆØu, da je digitalno ĆØisto ok za veĆØino glasbe, pa Å”e svoj sistem prilagodiÅ”, Å”e sam malo zaĆØiniÅ”, zrno dodaÅ”, s svojo sestavo hifija. Tu se strinjam da vsakemu svoje, ni nekih zapovedi, samo zabava po lastni meri.

Obstaja en toda - posnetki akustiĆØnih instrumentov, pa zborov, vokalov ipd, ki so narejeni 'in situ' z vso 'navlako' od akustike dvorane, obraĆØanja notnih listov, Å”kripanje stola spod riti muzikanta, stokanja pianistov, kaÅ”ljanja posluÅ”alcev. Pa ne da je ta 'spremljava' pomembna za glasbo - je samo indikator, da so manj manipulirali s posnetki, da se slednji približujejo tistemu kar se v realnosti sliÅ”i.

Res to razstavljamo, analiziramo, poimenujemo - a samo zaradi komunikacije med avdiofili, da si olajŔamo izbiro naprav ali vsaj zožimo sicer nepregledno ponudbo.

Na koncu tudi avdiofili nismo 'trube'. Izbiramo med bolj ortodoksnimi posnetki - umetniŔko bolje uspelih koncertov, priznanih glasbenikov in orkestrov, zborov, kantavtorjev ...

Res ni težko razumeti. Predvsem je na mestu vpraÅ”anje - ĆØe se nekaj dogaja kar bi si kdo (nepouĆØeno) mislil da je nesmisel ali sam ne najde razlage - ZAKAJ se to dogaja, zakaj avdiofili poĆØnejo to kar poĆØnejo...
Vsak zakaj ima svoj zato. Zaradi vsega tega poĆØetja smo danes sposobni sestaviti take približke realnemu zvoku, ko se je vĆØasih samo sanjalo ali samo izjemoma dosegalo. In zanamci bodo uživali v Å”e boljÅ”ih rezultatih in prej priÅ”li do željenega cilja.
Potrebno je Å”iriti avdiofilsko kulturo, forumi so odliĆØno orodje. Iz prakse lahko reĆØem, da veliko avdiofilov je preÅ”lo iz bum bum glasbe na zahtevnejÅ”o, ĆØim se je reprodukcija toliko izboljÅ”ala, da klasika ni zvenela kot bi maĆØki rezal rep. To tudi nekaj Å”teje, da se odlepimo od bojnih plesov primitivnih plemen Laughing Laughing
_________________
Carpe Diem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vojko



Pridružen/-a: Ned Maj 2008 16:50
Prispevkov: 940
Kraj: LJUBLJANA

PrispevekObjavljeno: Ned Jan 22, 2023 18:35    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ambasador je napisal/a:
vojko je napisal/a:
Res težko razumet.....
....
Hi Fi je zabavna elektronika, - zabavna....

.
Ni pa res da ni detajlov, Ŕe kako so prisotni v obliki teksture instrumentov, odmevih in poodmevih, že dotik ali preprijem godala se sliŔi ...[/quote]

Kar opisujeÅ” kot "detajle" je integralni del glasbe. Pododmevi, dotiki niso detajli. So organski del glasbe, ne nekaj kar bi bilo "poveĆØano", ter na nekaterih sistemih in zvoĆØnikih (resolutivnih) vidno in so sposobni prikazati, drugi sistemi pa tega niso.
Ravno to kaže na sprevrnjeno dojemanje audiofilov.

Ni " lampa ali trioda" tista, ki je tega zmožna, oz. v tem "boljÅ”a", bolj veristiĆØna, resolutivna od recimo SS sistema.

TemveĆØ eni sistemi to pokažejo,drugi pa tega niso zmožni... Pa je vseeno ali so to triode ali SS.
PotrebujeÅ” kvalitetno aparaturo ter kvaliteten transducer-zvoĆØnik. To je vse; povsem inženirsko - tehniĆØno vpraÅ”anje.

Ne gre za to, da so eni sistemi "resolutivni", ter na njih teksture,barve, mikrodinamika vidne... Da imajo nek presežek in mistiĆØno kvaliteto transparentnosti na sebi.

TemveĆØ gre za to, da eni sistemi tega enostavno niso zmožni. Imajo manjko.

Se pravi, ne gre za "superiorno resolutivnost", zmožnost "podajanja detajla" in nevem kaj Å”e vsega nekega sistema. TemveĆØ za povsem normalno podajanje glasbe kot mora paĆØ biti, in je zapisana na nosilcu.

Le da na drugi strani nekateri sistemi tega niso zmožni.
Gre za manjko sistema, ki tega ni zmožen, in ne neko kvaliteto na sebi in mistiko sistema, ki predvaja zgolj tako, kot se zagre.

Vseh 17 pridevnikov, ki jih opisuje Mihec je ena in ista stvar. ImaÅ” jezero, in manj ko je kalna, bolj ko je voda ĆØista, bolje in ĆØisteje se vidi. Manj nesnage, boljÅ”i zvok.ƈe imaÅ” pa porihtane Å”e sube in spodnji dve oktavi, pa vidiÅ” ter obĆØutiÅ” Å”e globino jezera, zato tudi bolj jasno vidiÅ” vse kar je vmes do dna (srednji in visoki). Je pa to stvar kvalitete in ĆØistosti elektriĆØnega signala, ter pretvorbe v mehanskega. Nobene mistike tu ni.

Res to razstavljamo, analiziramo, poimenujemo - a samo zaradi komunikacije med avdiofili, da si olajŔamo izbiro naprav ali vsaj zožimo sicer nepregledno ponudbo.

A se ni bolj simpl do nekoga zapeljat, odpret buteljko, prisluhnit in uživat, in malo podebatirat,..A ni to bistvo prostega ĆØasa in hobija!?!?! Kot pa podrkavat na suho in modrovat. NajboljÅ”i del audija je bil druženje, pa je Å”lo tudi to v franže...[/quote]

Laughing Laughing
Citiram:
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Bwaze



Pridružen/-a: Tor Okt 2011 20:59
Prispevkov: 408
Kraj: Kamnik

PrispevekObjavljeno: Ned Jan 22, 2023 19:04    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

En slikovni primer, kako si jaz predstavljam, da sistem z veĆØ sliÅ”nimi detajli ni popolnoma jasno tudi boljÅ”i sistem... ƈeprav tale forum zmutilira naložene fotografije do nerazpoznavnosti.

Npr. nekdo kupi izvirni print umetniÅ”ke fotografije Ansela Adamsa, za bajne denarce - gre paĆØ za znano umetniÅ”ko delo. Zgleda nekako takole (izvirnik je seveda analogno razvita fotografija):



Vernal Fall, Yosemite Valley, California, c.1948

A fotografija, kot si jo je pri zajemu in potem razvijanju v temnici zamislil Ansel Adams, ima precej podroĆØij, ki so za marsikateri okus presvetli ali pretemni. Z nekaj potegi drsnikov v programu za obdelovanje fotografij iz slike zlahka potegnemo veĆØ detajlov!




Poglejte samo vse te detajle v sencah, posamezne pramene slapu, ki so na izvirni sliki praktiĆØno neprepoznavni, posamezne vejice na izvirno pretemnem boru...

Zakaj je potem umetniÅ”ko delo prva slika, drugo pa zgolj zafrkavanje s filtri, ĆØe je popolnoma jasno, da je na drugi sliki detajlov vidnih veĆØ?
_________________
Pezzer Ritter Wenne Knecht!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
benma



Pridružen/-a: Ned Jan 2011 17:12
Prispevkov: 1533
Kraj: Kamnica

PrispevekObjavljeno: Ned Jan 22, 2023 19:12    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

V bistvu gre za to, da sistem (naprave, kabli in prostor) ĆØim manj spreminja/kvari posnet zvoĆØni zapis. BoljÅ”i sistemi ga, za razliko od slabÅ”ih, manj kvarijo.
_________________
"Whenever we find connoisseurship operating within science or technology we may assume it persists only because it has not been possible to replace it by a measurable grading." Michael Polanyi


Nazadnje urejal/a benma Ned Jan 22, 2023 19:20; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
benma



Pridružen/-a: Ned Jan 2011 17:12
Prispevkov: 1533
Kraj: Kamnica

PrispevekObjavljeno: Ned Jan 22, 2023 19:17    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

@Bwaze: to, o ĆØemer piÅ”eÅ”, je bolj podobno uporabi EQ ali.pa slabega sistema, ki kolorira originalen zvok.
_________________
"Whenever we find connoisseurship operating within science or technology we may assume it persists only because it has not been possible to replace it by a measurable grading." Michael Polanyi
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Bwaze



Pridružen/-a: Tor Okt 2011 20:59
Prispevkov: 408
Kraj: Kamnik

PrispevekObjavljeno: Ned Jan 22, 2023 19:23    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Seveda, ampak toĆØno to je problem pri zatrjevanju, da je sistem, pri katerem se sliÅ”i veĆØ detajlov, absolutno zagotovo tudi sistem, ki "ĆØim manj kvari zvoĆØni zapis". "EQ", ali filtriranje zlahka malce bolj poudari tiste tihe zvoĆØne detajle, komaj nad pragom background noisa, malce skompresira zvog glasnejÅ”ih signalov, in imamo kar naenkrat veĆØ sliÅ”nih sekundarnih zvokov - odmeva dvorane, raznih hotenih ali nehotenih Å”umov ozadja...
_________________
Pezzer Ritter Wenne Knecht!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
benma



Pridružen/-a: Ned Jan 2011 17:12
Prispevkov: 1533
Kraj: Kamnica

PrispevekObjavljeno: Ned Jan 22, 2023 19:29    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Dodati je treba Å”e naÅ”e osebne preference. Vsakomur med nami je vÅ”eĆØ neka vrsta zvoka. IÅ”ĆØemo in nabavljamo naprave, ki bi nam zvokovno odgovarjale. Vsaka zveni malo drugaĆØe. Gre za dobre/drage naprave. Kako izvedeti koliko te naprave kvarijo originalen zapis? Nam je zvok naÅ”e naprave vÅ”eĆØ, vendar druge naprave v istem cenovnem rangu zvenijo malo drugaĆØe in je nekomur druga naprava enako vÅ”eĆØ kot je naÅ”a naprava vÅ”eĆØ nam. Zvok je zelo kompleksna in individualna tematika...
_________________
"Whenever we find connoisseurship operating within science or technology we may assume it persists only because it has not been possible to replace it by a measurable grading." Michael Polanyi


Nazadnje urejal/a benma Ned Jan 22, 2023 19:34; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ducar



Pridružen/-a: Sob Apr 2012 13:13
Prispevkov: 612
Kraj: Ardro

PrispevekObjavljeno: Ned Jan 22, 2023 19:33    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Saj to dela MoFi. Vsega je preveĆØ, kot loudness efekt. Pa remix Animals, pa....
Sem v drugi temi podal razliko med original RTB in Craft reizdajo Benny Carter albuma. Craft ni niĆØ odvzel ali dodal in zveni temneje od RTB, ki je bolj na svetli strani in neuravnotežen. Tako se v živo ne sliÅ”i.
_________________
Canta e Cammina
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
benma



Pridružen/-a: Ned Jan 2011 17:12
Prispevkov: 1533
Kraj: Kamnica

PrispevekObjavljeno: Ned Jan 22, 2023 19:39    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ducar je napisal/a:
Saj to dela MoFi. Vsega je preveĆØ, kot loudness efekt. Pa remix Animals, pa....
Sem v drugi temi podal razliko med original RTB in Craft reizdajo Benny Carter albuma. Craft ni niĆØ odvzel ali dodal in zveni temneje od RTB, ki je bolj na svetli strani in neuravnotežen. Tako se v živo ne sliÅ”i.


No, ĆØe dodamo Å”e vpliv produkcije, se pa sploh postavlja vpraÅ”anje o smiselnosti prizadevanja za verno reprodukcijo zvoĆØnih zapisov v domaĆØi sobi.
_________________
"Whenever we find connoisseurship operating within science or technology we may assume it persists only because it has not been possible to replace it by a measurable grading." Michael Polanyi
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vojko



Pridružen/-a: Ned Maj 2008 16:50
Prispevkov: 940
Kraj: LJUBLJANA

PrispevekObjavljeno: Ned Jan 22, 2023 21:10    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Bwaze je napisal/a:


Zakaj je potem umetniÅ”ko delo prva slika, drugo pa zgolj zafrkavanje s filtri, ĆØe je popolnoma jasno, da je na drugi sliki detajlov vidnih veĆØ?


Zato ker je prva original fotka erotika, druga pa pornografija.....

Je pa tudi res, da imajo ljudje dosti raje pornografijo....

Sej tud smrkle dans nosijo zlate puhovke, umetne trepalnice,botoks je zakon in umetne nagravžno dolge nohte...njihove mame pa silikonske joŔke.
Taki ĆØasi paĆØ....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LightBit



Pridružen/-a: Pon Okt 2017 23:11
Prispevkov: 2365
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: Ned Jan 22, 2023 23:46    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Zakaj bi kompresiral dinamiko namesto da bi dal glasneje da se sliŔijo "detajli"?

Jaz najbolj uživam v posnetkih ki imajo veliko dinamike. ƈe ima posnetek kompresirano dinamiko, se ne da posluÅ”ati na glas ker je sam hrup. ƈe pa posluÅ”aÅ” potiho je pa dolgoĆØasno. ƈe posnetek ki je zelo dinamiĆØen posluÅ”aÅ” potiho, je pa itak ĆØisto brezveze.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vojko



Pridružen/-a: Ned Maj 2008 16:50
Prispevkov: 940
Kraj: LJUBLJANA

PrispevekObjavljeno: Pon Jan 23, 2023 01:47    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

LightBit je napisal/a:
Zakaj bi kompresiral dinamiko namesto da bi dal glasneje da se sliŔijo "detajli"?

Jaz najbolj uživam v posnetkih ki imajo veliko dinamike. ƈe ima posnetek kompresirano dinamiko, se ne da posluÅ”ati na glas ker je sam hrup. ƈe pa posluÅ”aÅ” potiho je pa dolgoĆØasno. ƈe posnetek ki je zelo dinamiĆØen posluÅ”aÅ” potiho, je pa itak ĆØisto brezveze.


ƈe je treba dat glasneje, da se sliÅ”ijo "detajli" sistem ni ok. Glasno niso bolj prezentni, morda je samo obĆØutek "da izstopijo", - pri dobrem sistemu je dinamika enaka tudi potiho.

ObiĆØajno so problem zvoĆØniki, B&W so recimo taki, da jih moraÅ” priviti, da se odpre.

Dinamika in "pirotehnika" ni isto.

Solo flavta lahko spravi iz sebe strahotno dinamiko, za dinamiko ne rabiÅ” orkestra ali pleh-godbe...Flavta je lahko posneta z vso dinamiko, orkester pa kompresirano in limitirano...Celo veĆØkrat je tako.

"Detajli" živijo, se lepo orisujejo taktrat, ko je sistem sposoben v velikem navalu energije (crescendo) sproducirati vse dinamiĆØne kontraste, hkrati pa to ne "povozi" tiha in mikro niansiranja. Gre bolj za ĆØistost in prezentnost po frekvenĆØnem odzivu znotraj dinamiĆØnega razpona od najglasnejÅ”ega dela do mikrodinamike najtiÅ”jega.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vojko



Pridružen/-a: Ned Maj 2008 16:50
Prispevkov: 940
Kraj: LJUBLJANA

PrispevekObjavljeno: Pon Jan 23, 2023 01:49    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

vojko je napisal/a:
LightBit je napisal/a:
Zakaj bi kompresiral dinamiko namesto da bi dal glasneje da se sliŔijo "detajli"?


Jaz najbolj uživam v posnetkih ki imajo veliko dinamike. ƈe ima posnetek kompresirano dinamiko, se ne da posluÅ”ati na glas ker je sam hrup. ƈe pa posluÅ”aÅ” potiho je pa dolgoĆØasno. ƈe posnetek ki je zelo dinamiĆØen posluÅ”aÅ” potiho, je pa itak ĆØisto brezveze.


ƈe je treba dat glasneje, da se sliÅ”ijo "detajli" sistem ni ok. Glasno niso bolj prezentni, morda je samo obĆØutek "da izstopijo", - pri dobrem sistemu je dinamika enaka tudi potiho.

ObiĆØajno so problem zvoĆØniki, B&W so recimo taki, da jih moraÅ” priviti, da se odpre.

Dinamika in "pirotehnika" ni isto.

Solo flavta lahko spravi iz sebe strahotno dinamiko, za dinamiko ne rabiÅ” orkestra ali pleh-godbe...Flavta je lahko posneta z vso dinamiko, orkester pa kompresirano in limitirano...Celo veĆØkrat je tako.

"Detajli" živijo, se lepo orisujejo taktrat, ko je sistem sposoben v velikem navalu energije (crescendo) sproducirati vse dinamiĆØne kontraste, hkrati pa to ne "povozi" tiha in mikro niansiranja. Gre bolj za ĆØistost in prezentnost po frekvenĆØnem odzivu znotraj dinamiĆØnega razpona od najglasnejÅ”ega dela do mikrodinamike najtiÅ”jega.

Je pa res, da se v postprodukciji in masteringu to kompresira in obdeluje. Dobrih posnetkov ni veliko.....Kar se vrti na sejmih je veĆØinoma vse do amena "napuhano" in na stereoidih.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> HIGH-END AUDIO Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Naslednja
Stran 10 od 12

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Zadnje teme - HI-FI

Zadnje teme - ostalo

VIDEOTEKA
© www.audio-kontakt.com  |  info@audio-kontakt.com  |  Pogoji uporabe