Pomoč pogostih vprašanjPomoč pogostih vprašanj   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   Registriraj seRegistriraj se   Tvoj profilTvoj profil   Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil   PrijavaPrijava 

Yamaha NS-10
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> HI-FI
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5984
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Sob Okt 27, 2018 09:26    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

https://www.soundonsound.com/reviews/yamaha-ns10-story

Po mojem Yamahe NS10 niso primerne za HiFi uporabo iz preprostega razloga ker noĆØejo igrati v rokah povpreĆØnega avdiofila.
Ker so to poceni zvoĆØniki, jih tisti ko imajo denar snobirajo (in imajo prav, ker se da kupiti veliko boljÅ”ih zvoĆØnikov za veliko veĆØji denar, seveda).
Tisti ko pa ne želijo veliko potroÅ”iti pa bi jih prikljuĆØevali na neprimerne ojaĆØevalce (cenene tranzistorje). Dodaten problem predstavlja prepriĆØanje avdiofilov kako da so njihovi ojaĆØevalci dobri, jasno, za slab rezultat potem ne morejo biti krivi. Na zamaÅ”enih zvoĆØnikih ne boÅ” zaznal razlik. No, vsak živi s svojimi križi in težavami, hehe.

Je že tako, zelo pikolovski zvoĆØnik takoj in zelo grdo vrže v nos napake cenenih aparatur, ne samo posnetkov. Poleg tega ga je potrebno pravilno umestiti v prostor da dobi pravi tonalni balans (pa na akustiĆØno simetrijo je potrebno paziti - kadar preklopiÅ” na mono se mora sliÅ”ati ves zvok totalno iz sredine, ne smejo se oglaÅ”ati kakÅ”ni zvoki iz leve ali desne, ma to velja itak za vse postavitve ki se spogledujejo z dobrim rezultatom).

Osebno sem imel NS10 (prva verzija) doma nekaj tednov na pokuÅ”ini. Podobno kot Auratone, ki sem ga takrat tudi imel pri roki, se mi je najbolje obnesel na lampaÅ”kih ojaĆØevalcih, posebej single ended gradnje.
DaleĆØ od tega da bi NS10 koval v zvezde, niti gre za neke straÅ”ne hifi presežke. A ĆØe mu znaÅ” ustreĆØi si lahko nagrajen z zvokom, ki ga težko dobiÅ” za tako mali denar. Magari dodaÅ” Å”e zvoĆØno ustrezen subwoofer in za ne preveĆØ glasno posluÅ”anje je nagrada tu.
_________________
Carpe Diem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LightBit



Pridružen/-a: Pon Okt 2017 23:11
Prispevkov: 2365
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: Sob Okt 27, 2018 10:43    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Lahko greÅ” kupit v katerokoli avdio trgovino boljÅ”i zvoĆØnik, ki bo cenejÅ”i.
Doma menda noĆØeÅ”, da se napake posnetkov/komponent pokažejo. Meritve so za to precej bolj primerne.
Sicer pa, ĆØe napak ne sliÅ”iÅ” je vseeno. Enako ĆØe ne sliÅ”iÅ” razlike 10dB je tudi NS-10 odliĆØen audiofilski zvoĆØnik.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LightBit



Pridružen/-a: Pon Okt 2017 23:11
Prispevkov: 2365
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: Sob Okt 27, 2018 10:58    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

vintagesonic je napisal/a:
Ne vem ĆØe sem bil dovolj razumljiv, ampak ostaja dejstvo, da ĆØe posnetek zveni dobro na teh dveh zvoĆØnikih ( seveda s predpostavljenimi omejitvami v zgornjem in spodnjem frekvenĆØnem spektru ) potem obstaja zelo velika verjetnost, da bo ta isti posnetek zvenel dobro tudi na precejÅ”njem Å”tevilu ostalih zvoĆØnikov. Ni pa ta verjetnost 100%.

Razumem, da je fino sliÅ”at drugo mnenje (drug zvoĆØnik), nisem pa prepriĆØan, da je NS-10 prava izbira.
Hitro te lahko zanese, ĆØe se ne zavedaÅ” kakÅ”en zvoĆØnik je. Pogosto sliÅ”iÅ” posnetke iz 80ih in 90ih, ki imajo elektriĆØno kitaro miksano prepotiho (rock se paĆØ zlije bolj v pop). Da se posluÅ”at, ampak posnetki potem zvenijo mehko. V tem ĆØasu so tudi visoke tone (nad 3kHz) zaĆØeli agresivno spreminjat. Posnetki iz 60ih in 70ih mi zvenijo precej bolj uravnoteženi. Ni pa nujno, da je za vse kriv NS-10.

Lahko bi rekel, da ne bo zvenelo dobro povsod, ampak se ga bo pa dalo povsod posluŔati.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vojko



Pridružen/-a: Ned Maj 2008 16:50
Prispevkov: 940
Kraj: LJUBLJANA

PrispevekObjavljeno: Sob Okt 27, 2018 11:20    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

O tem smo že govorili, tudi pojasnjevali.

Ne samo da meÅ”ate jabolke in hruÅ”ke, tudi v popolnoma napaĆØni perspektivi gledate.

1/Na Yamahe (v profesionalnih studijih) nihĆØe ne miksa, in nikoli ni miksal 95% se uporabljajo za kontrolo, kot in na naĆØin kot piÅ”e Vintage.

2/Drugo nerazumevanje je kot pravi vintage "To je na nek naĆØin kontra logika, kot jo priĆØakujemo pri zvoĆØnikih v domaĆØem okolju." ZvoĆØno sliko, razmerja, konĆØni mix itd se postavlja na velikih monitorjih (PMC, ATC, Adam,..) Karakter in funkcija te zvoĆØne slike pa nima prav nobene podobnosti s kvalitetami ki jih imamo radi in želimo pri domaĆØem posluÅ”anju. Tudi karakter zvoka in namen zvoĆØnikov je povsem drugaĆØen.
Za domaĆØe posluÅ”anje bi se zdeli "dolgoĆØasni" ter zvoĆØno "slepi", speglani. Je pa pomembno da je zadaj ogromno moĆØi amplifikacije, tudi kretnice so kompleksne.

3/O ĆØemer razpravljate ne tem forumu je 10%, ali pa Å”e manj audio produkcije. 90 % je broadcasting, mix za filme, televizijo , video produkcijo, radio prenosi koncertov, velikih prireditev (otvoritev olimpijskih iger)...itd. itd.... Snemanje glasbe predstavlja morda 10% produkcije ,- ĆØe sploh. O ĆØemer debatirate tu (vrhunska produkcija in reprodukcija) pa ajd 2%, VeĆØina posnete muzike je namreĆØ sproducirana in posneta "slabo", oz. po vaÅ”ih kriterijih katastrofalno, neaudiofilsko".
Seveda z razlogom. Ves pop, komerciala se 95% posluÅ”a na laptopih, telefonih, tranzistorju...v najboljÅ”em primeru na zelo poceni domaĆØih sistemih. Pomeni, da se mora sliÅ”ati ok na teh gadgetih.
To priĆØakuje, uporablja in plaĆØa 95% konzumentov. Basa seveda ne moreÅ” spustiti na 50Hz, klavir pa ne more igrat od 28Hz do 4,1KHz, ĆØinele enako ne do 20 kHz. Zato se komprtesira, limitira. Enako velja za dinamiko.
Posneto je za maso, uporabnike in ne 0,0004% lastnikov vrhunskih sistemov.

4/Veliki zvoĆØniki v studijih niso za užitek, ampak morajo biti "merilni inÅ”trument". ƈimbolj verno prikazati RAZMERJA inÅ”trumentov, zvokov po spektru. Tu pomagajo tudi studijske "maÅ”ince", kompresorji, limiterji.."
Pri mixu se namreĆØ postavljajo razmerja (tranzienti, barva, oder in ostali audiofilski novorek je baziĆØno povsem nepomemben)
Pri stereo muziki se seveda na vse to pazi, in je glavni point, je pa en vokal+ kitara, godalni kvartet, rock band sveta preproÅ”ĆØina v primerjavi s filmskim mixom, kontrola pa zelo lahka in dosegljiva.
Zakaj?
Filmski mix je filmska glasba komplet sinfoniĆØni orkester+ dialog+ efekti(eksplozije, avti, realni zvoki)+ realna atmosfera prostora (koraki, ambient prostora, zvoki akcij igralcev)+Å”e dodatni umetni sint efekti in atmosfere
In si na 38+ kanalih.

Name of the game so razmerja, dobit prezentno v spektru vse od dialoga igralcev, vetra ki potegne v gozdu in Å”um gozda, naslednjo sekundo eksplozijo in ĆØez vse simfoniĆØno muziko.
KapiÅ”?
Preprosto povedano, vsaka stvar pade v nek frekvenĆØni spekter, ĆØe bi enostavno samo nasneli eno na drugo, bi se med seboj "povozile", polovico se nebi sliÅ”alo. Vsekakor pa nebi sliÅ”ali niĆØesar od atmosfere prostora, vetra, korakov, tihega intra muzike ali Å”epetjoĆØega dialoga s polno dinamiko. Vse to je treba "naredit" in postavit v pravilno prespektivo in razmerja.

Organizirat da je prezentno, veristiĆØno, za uho sluÅ”no na svojem mestu je stvar razmerji, nadalnje obdelave- vmeÅ”ĆØanja in premeÅ”ĆØanja v raspoložljivem sliÅ”nem frekvenĆØnem spektru.

Skratka zvoĆØnik mora skalpelsko natanĆØno reagirati na ta premeÅ”ĆØanja po spektru, realistiĆØno odslikavati razmerja med jakostjo muzike, dialoga, Å”umov, ter razmerja njihovega spreminjaja. Biti v tem kar najbolj linearen ter natanĆØen v smislu RAZMERJI, njihovoh mikro spreminjanj, korekcij ter odslikavanju teh odnosov.. Gre za "merilni inÅ”trument", ki ti mora s kar se da kliniĆØno natanĆØnostjo dati povratno informacijo, kaj sploh delaÅ”, kaj se dogaja in kdaj je ok. Žal ti pri zvolu povratno informacijo da le zvoĆØnik (merilni inÅ”trument da bi bil gotov ne obstaja), merilo pa so uÅ”esa. ('Cool')

Ko so razmerja postavljena ok, se bo (skoraj) vse sliŔalo in "priŔlo skozi" tudi doma na tv, laptopu, Yamahi NS-10 ali Auraton kockah.
To je glavna skrb in delo 80% mixerjev, ne kvaliteta v audiofilskem smislu. Podobno za prenose simfonikov, prenose velikih otvoritev itd...

Za kinodvorane, resen 5.1, 7.1 surround doma pa se osnovni mix po kanalih poÅ”lje ĆØez licencirane dolby maÅ”ine, in plaĆØa licenco. Tam se tudi "navije" ter "spegla" dinamika itd...seveda pa mora zvoĆØna slika in razmerja Å”timati prej, - to dolby ne spreminja. Podobno ko final mastering pri stereu. Zakodira se prek Dolby maÅ”in, vse kinodvorane pa imajo Dilby dekoderje, ki dekodirajo in predvajajo zvok.

5/ Zato se celoten ĆØas mixa preklaplja na Yamahe, ali Å”e kaj bolj baziĆØnega kot je tv zvoĆØnik, za preverbo ĆØe gre "slkozi" in razmerja Å”timajo tudi na navadnih user gadgetih. ƈe bi Contrabassoon zamiksal na 29 Hz ali orgle 32Hz kot je v resnici, bi bila na tv zvoĆØniku ali dvorani ki nima ozvoĆØenja do 30 Hz-zvoĆØna luknja - niĆØ!

6/Kot pravi Vintage imajo Yamhe za studijske tehnike toĆØno doloĆØen namen. Stvar je povsem banalna. Ko greÅ” v Seul in delaÅ” prenos otvoritve OI bojo tam, ko greÅ” na Abbey Road studios bojo tam, ko greÅ” delat dolby mastering bojo tam, enako mastering glasbe kamorkoli bodo tam...Ali pa Genelec recimo.
Verjemite da ne brez razloga 'Idea'

Žal ti pri zvoku povratno informacijo da le zvoĆØnik (merilni inÅ”trument da bi bil gotov ne obstaja), merilo pa so uÅ”esa. ('Cool')
ƈe si zmiksal (preverjal) na Yamahe si na njih delal mesec, dva, toĆØno veÅ”
kje je kaj, kaj si nižal, viŔal, pomikal naprej, nazaj....vse imaŔ v glavi.

Ko greÅ” z mixom ali kakrÅ”nemkoli predpripravljenim mixom ali materialom v drug studio, in daÅ” recimo na PMC ki jih ne poznaÅ”, in sliÅ”iÅ” prviĆØ, bi se popolnoma "izgubil". Seveda je zvok in so razmerja drugaĆØna.

Zato pa se reĆØe kontrolni monitor.

Ker jih sound mastri poznajo, vejo kaj se na njih dogaja, kako se obnaŔajo in jim zaupajo.
Ker so jim domaĆØi, in imajo lahko na vseh lokacijah isti kontrolni feedback, ki ga poznajo, to je vsa skrivnost.
Eden je moral postati standard, in to je pretežno Yamaha NS 10 ali pa Genelec, obiĆØajno po vseh studijih.

Razpravljanje o "kvaliteti zvoka" NS 10, je povsem zgreÅ”eno in deplasirano. Niso nobena referenca za oceno glasbene produkcije, ampak delovno orodje. In klatenje hruÅ”k v smisli "da so posnetki zmiksani na njih slabi". Na njih ne mixa nihĆØe, kontrolirjo pa vsi.

Enako kot moraÅ”, preden prideÅ” v Å”tacuno vedet kolko imaÅ” Å”tevilko hlaĆØ, ker ĆØe ne, boÅ” najprej pomerjal Å”riri ure vse hlaĆØe v Å”tacuni, nato od izbranih prave Å”tevilke dve uri kere ti najbolje stojijo, in Å”e uro izbiral barvo ki ti je vÅ”eĆØ.....

Ko prideÅ” z mixom kamorkoli, miksaÅ” na tistem kar paĆØ imajo, kontroliraÅ” pa na Na NS 10 ti je vse to znano, hlaĆØe že izbrane. Treba je najt le reklc, srajco in kravato ki paÅ”ejo zraven.

Tako nekako gre to, gre za ĆØisti delovni proces, pa zdaleĆØ ni tako enostavno, kot si veĆØina tu predstavlja in hruÅ”ke klati.....'Wink'
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ducar



Pridružen/-a: Sob Apr 2012 13:13
Prispevkov: 611
Kraj: Ardro

PrispevekObjavljeno: Sob Okt 27, 2018 13:55    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Res je, to je kontrolni monitor. Hvala Vintage in Vojko za pojasnila.
_________________
Canta e Cammina
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vojcb



Pridružen/-a: Ned Maj 2008 17:41
Prispevkov: 455
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sob Okt 27, 2018 13:55    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Dobra razlaga.
_________________
Glasba je kot ženska, v njej lahko neizmerno uživaŔ......
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LightBit



Pridružen/-a: Pon Okt 2017 23:11
Prispevkov: 2365
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: Sob Okt 27, 2018 14:05    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

vojko je napisal/a:
n klatenje hruÅ”k v smisli "da so posnetki zmiksani na njih slabi". Na njih ne mixa nihĆØe, kontrolirjo pa vsi.

Jaz sem bral, da so se uporabljali za mixanje. ƈe to kontroliranje vpliva na miks, se zame to Å”teje, da so bili uporabljeni za miksanje.
Veliko je posnetkov iz tistih ĆØasov, ki so ĆØudni (neuravnoteženi), ampak dopuÅ”ĆØam možnost, da je razlog drugje.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
simon740



Pridružen/-a: Sob Sep 2012 15:59
Prispevkov: 975
Kraj: MARIBOR

PrispevekObjavljeno: Sob Okt 27, 2018 15:19    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

LightBit je napisal/a:
vojko je napisal/a:
n klatenje hruÅ”k v smisli "da so posnetki zmiksani na njih slabi". Na njih ne mixa nihĆØe, kontrolirjo pa vsi.

Jaz sem bral, da so se uporabljali za mixanje. ƈe to kontroliranje vpliva na miks, se zame to Å”teje, da so bili uporabljeni za miksanje.
Veliko je posnetkov iz tistih ĆØasov, ki so ĆØudni (neuravnoteženi), ampak dopuÅ”ĆØam možnost, da je razlog drugje.


Saj tu je problem - da si bral...
Nekateri gospodje zgoraj ti to lahko iz lastnih izkuŔenj povejo.
Niso to nikjer prebrali...
_________________
Sound quality has very little to do with file size
Some people may think that loud sound is = good sound, but the fact is that it is loud and compressed and all dynamics have been sucked out.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LightBit



Pridružen/-a: Pon Okt 2017 23:11
Prispevkov: 2365
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: Sob Okt 27, 2018 16:02    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ja, saj je prav, da so pojasnili.
Ni pa nujno, da te prakse, ki jih opisujejo držijo za vse ostale. Recimo Chris Lord-Alge baje veĆØinoma uporablja NS-10:
Citiram:
I listen on [Yamaha] NS10s, the original ones with the covers, plus an old Infinity 12-inch subwoofer that cost me $300, so I can hear the ultra-low end.

Ima Å”e druge zvoĆØnike, ampak na teh naredi veĆØino.

Kakorkoli obraĆØaÅ”, zvoĆØnik je zaniĆØ. ƈe komu koristi in naredi dober miks nimam niĆØ proti.
Se mi zdi, da so bili BBC LS3/5a precej bolj primerni za te namene.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
berni



Pridružen/-a: Pon Jan 2010 11:49
Prispevkov: 1407
Kraj: maribor

PrispevekObjavljeno: Sob Okt 27, 2018 16:23    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

LightBit je napisal/a:
Ja, saj je prav, da so pojasnili.
Ni pa nujno, da te prakse, ki jih opisujejo držijo za vse ostale. Recimo Chris Lord-Alge baje veĆØinoma uporablja NS-10:
Citiram:
I listen on [Yamaha] NS10s, the original ones with the covers, plus an old Infinity 12-inch subwoofer that cost me $300, so I can hear the ultra-low end.

Ima Å”e druge zvoĆØnike, ampak na teh naredi veĆØino.

Kakorkoli obraĆØaÅ”, zvoĆØnik je zaniĆØ. ƈe komu koristi nimam niĆØ proti.
Nekako se mi zdi, da so bili BBC LS3/5a bolj primerni za te namene.


He listens!
Preberi pravilno in vsaj enkrat razumi kaj je napisano, ne pa, da vsako temo smetiÅ” s svojim prepriĆØanjem v prav.
Zaradi takega odnosa ta forum propada in tudi v naÅ”i ljubi Sloveniji se ljudem, ki kaj vedo in znajo ne ljubi veĆØ.
_________________
Lp
Bernard
--------------
Live and let live.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
simon740



Pridružen/-a: Sob Sep 2012 15:59
Prispevkov: 975
Kraj: MARIBOR

PrispevekObjavljeno: Sob Okt 27, 2018 16:48    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Zaradi takega odnosa ta forum propada in tudi v naÅ”i ljubi Sloveniji se ljudem, ki kaj vedo in znajo ne ljubi veĆØ.

+1
_________________
Sound quality has very little to do with file size
Some people may think that loud sound is = good sound, but the fact is that it is loud and compressed and all dynamics have been sucked out.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LightBit



Pridružen/-a: Pon Okt 2017 23:11
Prispevkov: 2365
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: Sob Okt 27, 2018 17:05    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

berni je napisal/a:
He listens!

Kako pa naj bi miksal brez posluŔanja?
Preberi morda Ŕe ti, on ne govori o posluŔanju v dnevni sobi.

berni je napisal/a:
Preberi pravilno in vsaj enkrat razumi kaj je napisano, ne pa, da vsako temo smetiÅ” s svojim prepriĆØanjem v prav.
Zaradi takega odnosa ta forum propada in tudi v naÅ”i ljubi Sloveniji se ljudem, ki kaj vedo in znajo ne ljubi veĆØ.

Vsak ima svoja prepriĆØanja. Vedno sem odprt za debato in me lahko prepriĆØaÅ”, da nimam prav.
Forum propada zaradi snobovstva. Saj ni ĆØudno, da imamo 10 HI-FI showov, ĆØe je dovoljeno samo hvaliti.
Zdaj me obtoži Å”e za lakoto in globalno segrevanje. A sem se res tako zameril z ojaĆØevalcem ki sem ga kupil?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
berni



Pridružen/-a: Pon Jan 2010 11:49
Prispevkov: 1407
Kraj: maribor

PrispevekObjavljeno: Sob Okt 27, 2018 17:18    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Preberi kar je napisal vojko in potem skuŔaj povezati.
Nekako imam obĆØutek, da pri tebi pisanje odgovorov prehiteva tvoje razmiÅ”ljanje.
Pa forum ni namenjen prepriĆØevanju ampak deljenju znanja in izkuÅ”enj.
_________________
Lp
Bernard
--------------
Live and let live.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
markoni



Pridružen/-a: Pon Mar 2009 23:09
Prispevkov: 541
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sob Okt 27, 2018 17:32    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pa forum ni namenjen prepriĆØevanju ampak deljenju znanja in izkuÅ”enj.[/quote]

Tako je !

_________________
Only trust your hart (ears) ! Elephant man ......
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LightBit



Pridružen/-a: Pon Okt 2017 23:11
Prispevkov: 2365
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: Sob Okt 27, 2018 17:39    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

berni je napisal/a:
Preberi kar je napisal vojko in potem skuŔaj povezati.

Sem že prebral in celo potrjuje kar sem rekel:
vojko je napisal/a:
VeĆØina posnete muzike je namreĆØ sproducirana in posneta "slabo", oz. po vaÅ”ih kriterijih katastrofalno, neaudiofilsko".
Seveda z razlogom. Ves pop, komerciala se 95% posluÅ”a na laptopih, telefonih, tranzistorju...v najboljÅ”em primeru na zelo poceni domaĆØih sistemih. Pomeni, da se mora sliÅ”ati ok na teh gadgetih.
To priĆØakuje, uporablja in plaĆØa 95% konzumentov. Basa seveda ne moreÅ” spustiti na 50Hz, klavir pa ne more igrat od 28Hz do 4,1KHz, ĆØinele enako ne do 20 kHz. Zato se komprtesira, limitira. Enako velja za dinamiko.
Posneto je za maso, uporabnike in ne 0,0004% lastnikov vrhunskih sistemov.

Ne vem, zakaj me napadate, ĆØe se strinjamo?

berni je napisal/a:
Pa forum ni namenjen prepriĆØevanju ampak deljenju znanja in izkuÅ”enj.

PrepriĆØanja izhajajo iz znanj in izkuÅ”enj. Lahko temu reĆØeÅ” kakor hoĆØeÅ”.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> HI-FI Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
Stran 2 od 5

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Zadnje teme - HI-FI

Zadnje teme - ostalo

VIDEOTEKA
© www.audio-kontakt.com  |  info@audio-kontakt.com  |  Pogoji uporabe