Pomoè pogostih vprašanjPomoè pogostih vprašanj   IšèiIšèi   Seznam èlanovSeznam èlanov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   Registriraj seRegistriraj se   Tvoj profilTvoj profil   Prijava za pregled zasebnih sporoèilPrijava za pregled zasebnih sporoèil   PrijavaPrijava 

AVANTGARDNA GLASBA
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> CD, Vinil, DVD, Blu-ray
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporoèilo
JAZZZ



Pridružen/-a: Sre Apr 2008 12:32
Prispevkov: 2770
Kraj: POSAVEC

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 23, 2011 10:15    Naslov sporoèila: AVANTGARDNA GLASBA Odgovori s citatom

Za zaèetek odgovor Mihe Zadnikarja na èlanek Mihe Mazzinija

Za zaèetek bomo kar ponovili znano floskulo iz šal o Radiu Erevan: "Naèelno nimamo niè proti," naj namreè vsakdo pisari, o èemer koli se mu zahoèe, celo o glasbah (kar je - kazno s prièujoèih strani - sila težaven opravek), ampak reè se moèno zaplete, ko takšno pisanje preraste v "družbenopolitièen" problem, In pomanjkanje osnovnega posluha je "družbenopolitièen" problem par excellence - v svoji skrajnji konsekvenci širi kavarniška omizja, krepi lenobnost in poèasi pelje v regresijo, èe še ne kar kontrarevolucijo; kadar skuša plahtati razno obèinstvo skoz obèila, postane še posebej nevarno in nanj kaže reagirati. V tako nevarno razmahnjenih kontekstih pomanjkanja posluha se namreè zde (bivši) prijatelji, osebki z nekdanje scene hujši od nenehnih konservativcev in mraènjakov. Le kako to, se naivno baramo?

Danes je govor o Mihu Mazziniju in njegovih nesreènih muziških prispevkih za Nedelo (23.8.'9Cool. Rumenkasto glasilo Nedelo žal ne objavlja bralskih reakcij, zato smo prisiljeni prositi javnost, da nam dovoli izjavo na temle mestu. Obenem naprošamo uredništvo Muske, naj obtožencu pod nobenim pogojem ne izroèi raèunalniške oblike tegale protesta, da bi ga potem nevemkako zlahka vkljuèil na svojo znamenito spletno stran, natanèneje povedano - na svoj virtualni doprsni kip. Naj ga kar pretipka, èe mu je drago, se bo ob tem dolgotrajnem delu morda vsaj malo zamislil o tem, kolikšen je napor stremljenja k svobodi, kar poèez in po krivem oèita izvrstnim glasbenikom, in potem morda ne bo veè tako vehementno bezljal v škodo - on, ki zanj zdaj že predobro vemo, da piše predvsem zase, ne pa za javno dobro.

Temeljna težava Mazzinijevih obèevanj o glasbah èemi prav v skrivnosti, da pisec zavoljo svojega ega ne prenese proizvodov kolektivnega duha. Na Slovenskem se je v zadnjih sedmih letih - obenem s propadom civilne družbe in odprtega tiska - že lepo razpasla navada, da èlovek poudarja zasebne okuse in si pod krinko nekakšne dojemne širine in retoriènih bravur ustvarja namišljene nasprotnike. Gre za znan neoliberalistièni trik, katerega žrtve so sèasoma in k sreèi predvsem sami avtorji takšnih pisanj, zato jih kar prepušèamo njihovemu karakternemu propadu.

Sprièo takšnih umotvorov, vse polnejših nekih pogovornih mašil tipa hmja; he; hej, pomodnih žargonizmov, ipd. in zablodnih koketiranj z niè hudega sluteèo publiko, bi lahko bili kveèjemu polni pomilovanja, èeš kako so lahko njihove nahitroma sestavljene in škodljive recenzije sploh materialno nagrajene. Toda mi nismo religiozneži, da bi se šli igro razlik, niti nismo v nevarnosti, da bi si poškodovali ego, ker ta zginja - ker brezkompromisno hoèemo, dokonèno ubiti živad v sebi. Prizadeti paè smo, toda v imenu ustvarjalcev, ki nasrkajo prav v našem imenu - ker tako hoèejo neduhoviti provokatorji in delivci pišoèe in misleèe javnosti na temle skromnem ozemeljcu.

V Mazzinijevem pisanju o godbah se je že dvakrat pripetilo Anthonyju Braxtonu, skladatelju, glasbeniku, profesorju, organizatorju in filozofu, da jih je krepko slišal, in to samo zato, ker že tri desetletja uspešno zatira živad v sebi in svoje znanje nesebièno ponuja drugim. Braxtonov postopek je diametralno nasproten Mazzinijevemu, saj iz njega diha garaštvo in utopièna zaupljivost do kolektivnega duha. Ni postavljaè, ni egoman, ni mahnjen na število prodanih artefaktov in nima vnanje agresivnih ambicij. Kratek ekskurz: Kaj se lahko mladi kritik, kritikinja nauèita iz Mazzinijeve manire, da tako rad po športniško, èrno-belo primerja (za nas sicer izvedensko docela neprimerljivi) osebnosti Rahsaana Rolanda Kirka in Anthonyja Braxtona, pri èemer slednjega potunka v zadnjo mlakužo, prvega pa dvigne èez vse druge? Nauèita se lahko kratko malo dejstva, da kaj takšnega ne smeta postoriti za nobeno ceno. Kritika ali recenzija preneseta kveèjemu subtilnejše oznaèbe o kvalitativnih vzponih in padcih, pri èemer morata upoštevati znano pravilo, da so v umetnosti vzponi in padci paè neprenehni. Kar je umetnih tvorb, zgodb o "uspehu" in veèni "slavi", so samo stvar industrije, medijev in drugih stereotipov, nimajo pa zveze z dejanskim umetniškim bivanjem.

Naravnost grozljivo se zdi, da si èlovek, ki ni nikdar v življenju dejansko zaslišal, zaèutil Anthonyja Braxtona in se njegovemu mojstrstvu niti ni skušal približati obèutljivo, sploh upa pisati o njem in potem še nasploh o glasbah. Takšna gesta presega vsa toleranèna dovoljenja, po katerih imata ta in ona vso pravico; da jima kdo drug in njegovo podjetje ni všeè. Poleg moèvirniškega "džecerskega" krdela in Mazzinija ne poznamo nikogar na tem svetu, ki bi si upal v isti sapi zatrditi, da je Braxton težak in nemogoè glasbenik - tako rekoè plodišèe za intelektualistièno (ne)dojemnost - in tvoriti hitre sklepe o tem, kaj je poslušljivo in kaj ni. Mar se je pisec Miha Mazzini, up in nada tukajšnjih belles lettres, žanrov, scenaristiène in kompjuterske proze, prevzel že do ravni, na kateri mora igrati senzacionalista in antiintelektualca, èe se sploh hoèe preriniti skoz svoj lasten tekst? Èe to drži, potem imamo opraviti s še eno žrtvijo domaèijskega sindroma, ki sliši na ime "lahkotna kariera" (o nekem veliko nevarnejšem primerku te vrste, ki ga premešèajo iz ene udobnejše službice v drugo in ki mora imeti prav za vsako ceno, nam je govoriti prav kmalu). Mihu Mazziniju se oèitno ni bilo treba do nièesar dokopati, ali drugaèe: ker se ni dokopal do nièesar, lahko unièi tudi Braxtona - za navrh pa še "free" jazz in ves znano osupljiv pomen založbe ECM. (Pri èemer je ekskluzivistièno povezovanje glasbenika s tem slogom in to založbo dokaz veè, da niti ne ve, o kom ali èem piše, kar pa vsekakor ne zmanjšuje njegove škodljivosti.)

Zdaj nam je za vzgojni in širši smoter mahoma ubrati lepše strune. Jeseni 1974, ko smo bili še globoko osnovni in daleè od kakšne intelektualne prakse, nam je Vasja Bibiè ves radosten prinesel v šolo èudaško longplejko, rekoè: "Tole poslušam že veè tednov in zdaj si želim, da bi še ti malo užival!" Verjetno jo je sunil Bratku, bila pa je prav tale, ki tukaj zraven vidite njeno naslovnico: Conference of the Birds s Hollandovim kvartetom, Braxton pa na nji eden izmed pihalcev. Poslušali smo jo veè ko nekaj tednov, kaj tednov, spremlja nas že vse življenje. Ob njej smo mislili na vse drobnjarije in vse bistveno - tako na pozabljeno marelo kot na življenje in smrt, na ljubezen, na dobre koncerte, na vse najlepše v glasbah in v naravi, v poznejših èasih na kino Union, na Študenta, na Sušnika, Pistotnika, potem na Ièota in letos smo si jo v Berlinu s slastjo, ki je presegla še tako mikaven novum, kupili na zgošèeni razlièici. Ja, Conference of the Birds je ena izmed plošè našega življenja - brez nje si sploh ne znamo predstavljati finala tega stoletja in osebne radikalizacije srca in posluha. Kako bi le mogli drugaèe: Vrteli smo si jo v osami, z njo olajšani brodili po puberteti, pri Vasju na Glavarjevi smo jo, palèki, navijali v garaži do konca in zraven pihali in tolkli in krièali od navdušenja sprièo nenadne svobode in delili kolektivnega duha, kakršen veje z nje, s te èarobne umetnine, ki jo je kvartet za ECM posnel 30. novembra 1972 v New York Cityju. Samo kdor ve, kako koncentriran napor, kakšno znanje, odprtost in kakšni dvomi, hkrati pa zaupanje vase in v druge tri so bili potrebni tistega dne in tisto noè, da se je èetverica prignala do tolikšne erupcije, samo ta bo vedel, zakaj smo zdajle prisiljeni, vzeti Braxtona v zašèito in o njem napisati par najlepših besed. Cinik bo kajpada porekel: Pa kaj, en Miha je na Braxtona nor, drugi Miha pa ga daje v niè, takšen je naš svet, to je normalno. Ja, prav zaradi takšnih reakcij, takšnega sveta in takšne normalnosti imamo Braxtona-bojevnika še toliko rajši in mu salutiramo in si glasno želimo, da bi še kdaj razveselil naše mesto in da bi njegovi albumi dobili prostor pri vsakomer, kdor se loteva glasbene kritike in recenzije (omenjeni album ima oznaèbo ECM 1027). Sploh pa - kaj naj si mislimo o uredništvu, ki dopušèa spise, v katerih kdo grdo govori o Anthonyju Braxtonu? Zapažamo, da so vsenaokrog nas namešèeni že sami amaterji, diletanti, šarlatani, nepoznavalska drhal, skratka, ki sploh ne ve kaj objavlja, in pri tem še dopušèa, da se namišljene eminence in vaški prvaki napihujejo do nezavesti? Na nas je, da enkrat za vselej in radikalno obraèunamo s takšno ignoranco, še preden kdo poèi in tako ne zve, za kaj gre in kakšne so bistvene reèi. Lepo in prav je, da Miha Mazzini ponižuje Anthonyja Braxtona v tako nizkotnem èasniku kakor Nedelo, tako je vsaj prikrajšan za dialektiko. Drugam kakor med pisarije o razprodanih dušah - neužitna podpora tako imenovanih urednikov ne sega zgolj med govorice o zasebnosti nedolžnih ljudi, paè pa si jemljejo pravico tudi do krojenja splošnega odnosa do glasb, o èemer nam je tukaj še bentiti - njegova pisarska struktura, glede na zgoraj povedano, tako ali tako ne gre veè. Boli, ko ljudje, ki si jim nekdaj zaupal, postajajo ciniki, neresneži, nesramneži in netenkoèutni negativci. Saj bi zlahka prenesli, da so brez osnovnega posluha, toda ker ta manko že razglašajo na vse pretege, moramo reagirati. Pri njih je oèitno nekaj hudo narobe, kar se tièe pojma kreacija. Oni bi kratko malo morali na terapijo - noè in dan poslušat Anthonyja Braxtona et consortes.

Miha Zadnikar
_________________
"There are two kinds of fools. One says-this is old and therefore good. The other says-this is new and therefore better." Bob Katz
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo Obišèi avtorjevo spletno stran
mestn pu



Pridružen/-a: Sre Jan 2009 22:21
Prispevkov: 2635
Kraj: domžale

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 23, 2011 11:38    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

Sin je eden urednikov Trendov na enem najveèjih SLO portalov in lahko te pomirim.
Mladi rod se popolnoma pošèije na mnenje raznih kolumnistiènih etablirancev in sledi svojim iskanjem tukaj in zdaj z letanjem po eventih širom EU in doma.
Ljudski rek pravi, da so gledališki, glasbeni, likovni in kritiki povpreèni ali sfalirani umetniki in mislim,da je v tem veliko resnice.

Pri ljudeh iz protestantskih okolij, še posebej tu izstopajo Baptisti in Metodisti(Oprah je Baptistka, ker so Baptisti zaslužni za odpravo suženjstva, so UK in US èrnci veèinoma Baptisti), so nekakšni revolucionarji med vsemi protestantizmi, pri njih je zelo prisoten obèutek za kolektivno delovanje brez prièakovanj kompenzacije.
Mi mo, zelo pogojno reèeno, šele 1991 prviè malce izšli iz, takrat smo mislili, da dokonèno, Absolutizma(in se takoj presrano vrnili vanj), doèim je veèina sosedov že davno skenslala Absolutizem in ga zamenjala za nekaj novejšega od te fevdalne spake, že desetletja nazaj.

Absolutizem pomeni togo hierarhijo namenjeno sami sebi, tog, mezdni, hierarhièni sistem in establishment in pri nas smo ga od Franca Jožefa, do Aleksandra, Petra in Jožka Brožka, samo kopirali in kopirali in noèemo spoznati, da je to popolnoma zastarel, fevdalni sistem.

Zato so SLO kolumnisti fevdalci, po Kafki skoraj vsak od njih ruži in pridiga svoj Proces, gleda samo na višino honorarja in sovraži vse vsebinsko, kar bi motilo njegovo fevdalno sinekuro in meseèni pavšal. Wink
_________________
Great people talk about ideas, average people talk about things, small people talk about other people.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
hi_musica



Pridružen/-a: Tor Apr 2008 7:17
Prispevkov: 912

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 23, 2011 12:05    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

Hja, glede zgornjega èlanka. Žal smo slovenèki glasbeno omejeni. To se kaže tudi pri kolumnistih, ki naj bi bili bolj razgledani od povpreènega èloveèka.

Nisem ravno ljubitelj jazza, sploh pa ne kake avantgarde. Ampak dejstvo je, da ta muzika obstaja in ima svoj segment poslušalcev, kar je potrebno spoštovati.

Bi pa kontra temu omenil še drugo plat. Klientela ljudi, v katerih se gibljemo audiofili, bržkone "navrže" tudi jazz pri-"vržence". In tu je debata zanimiva. Ravno ti najbolj pljuvajo èez pop, rap in - slovensko "govedino". Torej tudi njih zadane enaka usoda godrnjaèev.

Najbolj zanimiva klana pa se mi zdita malce pozabljena punk scena in pa reborn metal scena. "Metalci" so v veèini primerov najbolj zvesti svoji glasbeni ideji (pa èeprav za njo ne stoji kak veèji idealizem). Pa poglejte, kako se obnašamo do njih (da ne bo pomote, jaz sem bil konec osemdesetih zagrizen metalc) in njihove muzike: kr neki, žaganje, muzika brez smisla, hudièevo delo ipd.

Vsi smo pod kožo krvavi in vsak ima svoje preference. Škoda samo v tem, da nikakor ne sprejemamo drugaèe misleèih. To pa je že stara zgodba ... vsak od nas naj sesa svoj prag.

V.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
pasuljaris



Pridružen/-a: Pet Apr 2009 22:13
Prispevkov: 1526
Kraj: maribor

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 23, 2011 13:00    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

Tudi pri avantgardi (tako kot povsod) je paleta zelo pisana. Najdemo iskrene ustvarjalce, ki si seveda zaslužijo spoštovanje, pa tudi bleferje.

Ker nas veèina na tem podroèju verjetno ni najbolj doma - dober informativni link:

http://www.avantgarde-museum.com/kolekcija/index.php?lang=hr
_________________
Usoda se igra s èlovekom, èlovek pa igra na trobento.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
mestn pu



Pridružen/-a: Sre Jan 2009 22:21
Prispevkov: 2635
Kraj: domžale

PrispevekObjavljeno: Èet Feb 24, 2011 08:46    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

hi_musica je napisal/a:
Hja, glede zgornjega èlanka. Žal smo slovenèki glasbeno omejeni. To se kaže tudi pri kolumnistih, ki naj bi bili bolj razgledani od povpreènega èloveèka.

Nisem ravno ljubitelj jazza, sploh pa ne kake avantgarde. Ampak dejstvo je, da ta muzika obstaja in ima svoj segment poslušalcev, kar je potrebno spoštovati.

Bi pa kontra temu omenil še drugo plat. Klientela ljudi, v katerih se gibljemo audiofili, bržkone "navrže" tudi jazz pri-"vržence". In tu je debata zanimiva. Ravno ti najbolj pljuvajo èez pop, rap in - slovensko "govedino". Torej tudi njih zadane enaka usoda godrnjaèev.

Najbolj zanimiva klana pa se mi zdita malce pozabljena punk scena in pa reborn metal scena. "Metalci" so v veèini primerov najbolj zvesti svoji glasbeni ideji (pa èeprav za njo ne stoji kak veèji idealizem). Pa poglejte, kako se obnašamo do njih (da ne bo pomote, jaz sem bil konec osemdesetih zagrizen metalc) in njihove muzike: kr neki, žaganje, muzika brez smisla, hudièevo delo ipd.

Vsi smo pod kožo krvavi in vsak ima svoje preference. Škoda samo v tem, da nikakor ne sprejemamo drugaèe misleèih. To pa je že stara zgodba ... vsak od nas naj sesa svoj prag.

V.
Ne bi se mogel bolj strinjat z povedanim, èeprav sem LJ urbana generacija konec sedemdesetih.
Tedaj so mamutske super skupine a la Pink Floyd, Genesis in ostali, ubile sceno z mamutskimi showi in nato je v vakuumu, ki je nastal, èez nekaj let užgal punk, a ne pri nas.
Že takrat me je kot mladega muskontarja zanimal samo avtentièen izraz rocka v SLO in dejstvo, da so ga dejansko živeli samo prijatelji, takrat še hardrockerji, kasneje so postali heavymetalci, na podeželju, pove vse.
V LJ, lulèki, bleferji, mamini sinèki.
Hohštaplerska, samovšeèna, ECM jazz scena vezana na študentske in kvazi mešèanske kroge, diskoidna scena, rock, pa just for fun.
Par let sem vrtel v Stopoteki, se malo gibal med prijatelji na Radiu Študent in bil del teh scen, ker smo se sreèevali v lokalih v centru LJ in drugje.
Punka ni bilo.
Perèi Pankrt mi je z svojimi lepo obleèenimi, urejenimi in postriženimi gimnazijci hodil skakat v Stopa pogo na ZZ Tope, Igor Vidmar je zavohal priliko in pozabil ECM in zaèel nankrat hodit v Rio postrižen kot Perèi in s kakim badgom Rottna(prej je imel lase do riti), ampak, to sta poèela šele, ko je bil Sid Vicius že zdavnaj mrtev, punk v outu in vrtel sem jim Novi val, post punkovski rock.
Fantje so torej fejkali nekaj kar je bilo out, plus, punk je bil delavska domena, skvotanje, suburbana in ne urbana margina, skoraj žrtje dreka in nikakor ne vikend hobi za LJ gimnazijske barbike, kot pri nas.
Primerjajmo to z avtentiènimi SLO hardrockerji-metalci in seveda primerjave ni.
Par let nazaj so Laibach dobivali subvencije Ministrstva za Kulturo!
Shocked
Si predstavljate, da bi Rollingi, katerikoli UK band, zahtevali subvencije? Saj bi se cela država valjala od smeha! Very Happy Very Happy Very Happy
Kaj je potem v SLO avtentièna vas in kaj avtentièno mesto?
Wink
_________________
Great people talk about ideas, average people talk about things, small people talk about other people.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
hi_musica



Pridružen/-a: Tor Apr 2008 7:17
Prispevkov: 912

PrispevekObjavljeno: Èet Feb 24, 2011 10:46    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

Mestn, dobro povedano. Ti povsem verjamem, èeprav prihajam iz ene od naslednjih generacij, ki s punkom ni imela kake veèje naveze (edino kak pogo v K4 na Ramonse in Pistolse ob prevelikem odmerku namiznega belega).

Glede na izkušnje iz potepanj po evropskim mestih se mi zdi, da edinole Berlin kolikor toliko avtentièno ohranja punk sceno. Sem bil kar preseneèen. Pa ne samo punk, tudi jazz, klasiko. Prijatelji, muskontarji ali glasbeni sladokusci kartako, ki so obiskali Berlin, so vsi po vrsti navdušeni nad njim. In mnogi se vraèajo tja. Super kraj za nostalgike.

V.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
JAZZZ



Pridružen/-a: Sre Apr 2008 12:32
Prispevkov: 2770
Kraj: POSAVEC

PrispevekObjavljeno: Èet Feb 24, 2011 10:59    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

hi_musica je napisal/a:
Glede na izkušnje iz potepanj po evropskim mestih se mi zdi, da edinole Berlin kolikor toliko avtentièno ohranja punk sceno. Sem bil kar preseneèen. Pa ne samo punk, tudi jazz, klasiko. Prijatelji, muskontarji ali glasbeni sladokusci kartako, ki so obiskali Berlin, so vsi po vrsti navdušeni nad njim. In mnogi se vraèajo tja. Super kraj za nostalgike.

V Berlinu je tudi raj za avant elektronike. Tudi nekaj naših se je za daljše obdobje preselilo tja. Tovrstna elektronika ima domicil tudi na Dunaju.
_________________
"There are two kinds of fools. One says-this is old and therefore good. The other says-this is new and therefore better." Bob Katz
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo Obišèi avtorjevo spletno stran
mestn pu



Pridružen/-a: Sre Jan 2009 22:21
Prispevkov: 2635
Kraj: domžale

PrispevekObjavljeno: Èet Feb 24, 2011 13:11    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

Sin s prijatelji ravno zaradi diverzitete in avtentiènosti scene uživa v Berlinu in vsake par mesecev tam skupaj najamejo flat za kak teden.
Na nek naèin je po meni, s tem da je še dosti bolj del scene kot sem bil nekoè in me tu pa tam oskrbuje z svežimi info, ko izmenjujeva mnenja o nekoè in danes.
"Mulo" dela za K4, Šiško, Kancijanija in je eden urednikov Trendov na najveèjem SLO portalu in seveda razmišlja out of the box, èeprav se šele v zadnjih letih pri kakem bendu najdeva(zmeraj sem vztrajal, naj razmišlja s svojo, ne z mojo glavo), da nama je obema všeè(prvi so bili Kraftwerk), ker je prvo zaèel v rave in techno vodah. Laughing
_________________
Great people talk about ideas, average people talk about things, small people talk about other people.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
Numb



Pridružen/-a: Tor Maj 2008 16:01
Prispevkov: 1127
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Èet Feb 24, 2011 14:00    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

Punk je v Ljubljani bil, dejstvo pa je da tudi punkerji sami niso priznavali Lovšina kot punkerja. Oèitno si se gibal v napaènih krogih da bi spoznal punk subkulturo, jih poznam kar nekaj in so živeli punk.
Ali ni bil punk tudi precej povezan z Novo revijo in nadaljnimi dogodki?
Glasba je pa tudi bila primerljiva z otoško, kot se je delala tudi na primer v Rijeki. Nenazadnje sta albuma Sex Pistols in Pankrtov izšla praktièno ob istem èasu.

Sicer sem premlad da bi to doživel, vendar sem slišal precej drugaène zgodbe kot si napisal ti.

Da nisi bil na drugi strani, Å¡minker? Twisted Evil
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
Vinylfan



Pridružen/-a: Sob Mar 2009 23:52
Prispevkov: 891
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Èet Feb 24, 2011 18:49    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

Numb je napisal/a:
Da nisi bil na drugi strani, Å¡minker? Twisted Evil


Pol je bil tepen tam nekje 1988-ega pri Konjskem repu... Twisted Evil Twisted Evil
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
ajka



Pridružen/-a: Tor Maj 2008 10:00
Prispevkov: 3181
Kraj: Sežana

PrispevekObjavljeno: Èet Feb 24, 2011 21:10    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

The Pop Group ... ... cca 1980




_________________
~ ** ~
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo Telefon: -
Wolumen



Pridružen/-a: Ned Jun 2009 11:46
Prispevkov: 345
Kraj: Å kofija loka

PrispevekObjavljeno: Èet Feb 24, 2011 21:27    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

Laughing Laughing
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
mestn pu



Pridružen/-a: Sre Jan 2009 22:21
Prispevkov: 2635
Kraj: domžale

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 25, 2011 04:20    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

Numb je napisal/a:
Punk je v Ljubljani bil, dejstvo pa je da tudi punkerji sami niso priznavali Lovšina kot punkerja. Oèitno si se gibal v napaènih krogih da bi spoznal punk subkulturo, jih poznam kar nekaj in so živeli punk.
Ali ni bil punk tudi precej povezan z Novo revijo in nadaljnimi dogodki?
Glasba je pa tudi bila primerljiva z otoško, kot se je delala tudi na primer v Rijeki. Nenazadnje sta albuma Sex Pistols in Pankrtov izšla praktièno ob istem èasu.

Sicer sem premlad da bi to doživel, vendar sem slišal precej drugaène zgodbe kot si napisal ti.

Da nisi bil na drugi strani, Å¡minker? Twisted Evil
Afera Nazipunks je bila udbaško režirana, pa še par drugih, danes pozabljenih, ker jih niso spromovirali(ni šlo za povezave z Novo revijo).
Sluèajno poznam Tonèka Rupnika, ki so mu to obesili samo zato, ker je vnuk generala Rupnika in z NR fantje z Šubièke niso imeli niè.
Udba je spisala to pravljico za svojo javnost in Tonèku so s tem kar hudo zasrali življenje.
S prijatelji smo delali sredi LJ v snegu 15m med stolpnicami v Savski kljukaste križe iz protesta že deset let prej in ker so bili zraven otroci "pravih", so nas samo popisali in zataušali vse skup, da ne bi bilo sramote, tako da našega protestnega primata glede tega SLO zgodovina ne pozna.
Pistolsem se je žvižgalo za snemanje, zato vzporednica z Perèijevo plato. Pistolsi so izdali prvo LP plato zelo pozno, singlce pa dosti prej.
Nisem mogel biti na drugi strani, èe se je prva stran skrila do nevidnosti. Laughing Laughing Laughing Laughing
Punk je pri nas prišel v omembe vredni kolièini kasneje in to v majhnih flaškah. Very Happy
Tudi jaz sem drgnil tri punk prijeme še pred Perèijem in bil morda zato avantgarden, domnevam, ker je sosed, udbaš, popenil zaradi tega.
Imel sem èast stanovat v stolpnici, ki je bila delno v lasti Udbe. Very Happy
Moja, 70 generacija je bila post Berkeley, peace and R&R all the way in smo pretepe in cestni mobbing in bullying zanièevali do te mere, da smo jih skenslali.
Edino v 70ih jih zato v LJ praktièno ni bilo, v 60ih pa so se Savèani in Šiškarji mlatili po cestah kot opice, v centru pa so Maèkovi froci z svojo bando in fotrovim žegnom mlatili policaje in ustrahovali folk okoli Ajdovšèine..
_________________
Great people talk about ideas, average people talk about things, small people talk about other people.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
Numb



Pridružen/-a: Tor Maj 2008 16:01
Prispevkov: 1127
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 25, 2011 09:32    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

Ne vem, nisem bil tam, ampak si pa ti v vsem prvi in se imaš za precej najboljšega kolikor se berejo tvoji posti, in to o vsem. Ko spoznam take primerke oseb nekako ne èutim verodostojnosti v napisano. Žal.
Mogoèe èe bi to o tem slišal od tretje osebe, taka samohvala pa pri meni ne vžge, sem pa preposlušal precej zgodb o tem od oseb ki so živeli punk, pa nekako ne gredo skupaj s tvojo.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
Wolumen



Pridružen/-a: Ned Jun 2009 11:46
Prispevkov: 345
Kraj: Å kofija loka

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 25, 2011 15:26    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

Pri nas se je uradno uprabljal izras novi valj. Laughing
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
Pokaži sporoèila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> CD, Vinil, DVD, Blu-ray Èasovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni èas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Zadnje teme - HI-FI

Zadnje teme - ostalo

VIDEOTEKA
© www.audio-kontakt.com  |  info@audio-kontakt.com  |  Pogoji uporabe