Pomoč pogostih vprašanjPomoč pogostih vprašanj   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   Registriraj seRegistriraj se   Tvoj profilTvoj profil   Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil   PrijavaPrijava 

Izdelava subwooferja
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> Do-It-Yourself
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
LightBit



Pridružen/-a: Pon Okt 2017 23:11
Prispevkov: 2424
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: Tor Jul 16, 2024 09:46    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sem izgleda malo dementen.

ambasador je napisal/a:
A kaj, ko mi je balansirani izhod tako vsec in za izdelavo filtra bi moral vse podvojiti in upariti kondenzatorje.

Jaz mislim da se splaca.

ambasador je napisal/a:
Saj, ko se navelicam igrati s tem, bom zakljucil kot je planirano. Laughing

OK
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LBaudio



Pridružen/-a: Ned Jan 2010 10:25
Prispevkov: 851
Kraj: Ljubljana, SLOVENIJA

PrispevekObjavljeno: Tor Jul 16, 2024 12:28    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Zdaj se meri s 5-9 mikrofoni naenkrat,...zadeva kar na enkrat ni vec poceni, lol Gre se zato da se z meritvijo pridobi veliko ves uporabnih informacij kot z enim mikrofonom s katerim se "krili" sem ter tja,......

Ze kaksno leto je zunaj tudi Barnie - glava lutke z omnidirekcionalnimi mikrofoni (Uposteva s tem tudi HRTF, itd), software je seveda prilagojen takim meritvam,... in do rezultata se pride precej hitro, zadeva pa ni prav poceni.

Potem obstaja se JLaudio TUN - nekje okoli 5-7kUSD.... eden izmed boljsih merilnih sistemov dosztopen za rajo.
_________________
For Fast Moving Concerts

Custom Aeroports
Custom car audio installs

2 X WR setter dBDrag street B - 2005
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran Telefon: 041 853615
ck



Pridružen/-a: Pon Feb 2009 19:27
Prispevkov: 1619
Kraj: kamnik

PrispevekObjavljeno: Čet Jul 18, 2024 11:01    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

LBaudio je napisal/a:
Zdaj se meri s 5-9 mikrofoni naenkrat,...zadeva kar na enkrat ni vec poceni, lol Gre se zato da se z meritvijo pridobi veliko ves uporabnih informacij kot z enim mikrofonom s katerim se "krili" sem ter tja,......

Ze kaksno leto je zunaj tudi Barnie - glava lutke z omnidirekcionalnimi mikrofoni (Uposteva s tem tudi HRTF, itd), software je seveda prilagojen takim meritvam,... in do rezultata se pride precej hitro, zadeva pa ni prav poceni.

Potem obstaja se JLaudio TUN - nekje okoli 5-7kUSD.... eden izmed boljsih merilnih sistemov dosztopen za rajo.


Dajmo ostat na tleh. Ce imas vsaj kolikor toliko spodoben PC ali prenosnik, je REW varianta najcenejsa in zelo dobra izbira. Dobrih 100 EUR.
_________________
LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LBaudio



Pridružen/-a: Ned Jan 2010 10:25
Prispevkov: 851
Kraj: Ljubljana, SLOVENIJA

PrispevekObjavljeno: Pet Jul 19, 2024 09:27    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

CK, jaz samo predstavljam, kaj se dogaja na sceni, potem pa naj se vsak odloci v katero smer bo sel,.....in seveda tudi rezultati varirajo nekoliko med opcijami.

REW je zastonj, spodoben mikrofon in kartica pa ne staneta vec od 150-200E.
_________________
For Fast Moving Concerts

Custom Aeroports
Custom car audio installs

2 X WR setter dBDrag street B - 2005
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran Telefon: 041 853615
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 6067
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Ned Jul 21, 2024 08:14    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Hm, meritve so samo pripomocek in same po sebi ne resujejo nicesar. En LBaudio preko DSP, elektronske kretnice itd lahko vpliva na vse relevantne dejavnike in z meritvami preverja ucinke.

En povprecen avdiofil pa je dokaj nemocen, premalo oborozen od znanja naprej.

Po mojem je najvec kar lahko sam naredis v takem - prepustiti se vodenju izdelkom z avtomatskim merjenjem in samoregulacijo. Razni subi z mikrofoni, vmesniki kot je DSPeaker namenjeni subom brez lastnega mikrofona/ekvalizacije ali ojacevalci z vgrajeno merilno avtomatiko in regulacijo.
--------------------------------

Zadnjic me je monter (prisel menjat okno in se je izkazalo da je tudi avdiofil, ko je videl moj arzenal, hehe) pobaral - kaj ni da soba ne dovoli sirjenja najnizjih frekvenc?

Oborozen z nekaj malega teorije potrebne za sub avanturo, sem mu pojasnil da drzi - izpod dolocene frekvence (34Hz za sobo z najdaljso stranico 5m, 29Hz za sobo 6m itd) se valovanje ne more vec siriti z odboji. Zgodi se pa nekaj drugega - pritisk zacne narascati. Seveda slisimo tudi nizje frekvence, samo sirijo se drugace.

Soba vstopi v takozvano pressure cono izpod te frekvence in ta pojav se klice room gain. Pomeni da se nizje frekvence dvigajo z 12dB/oktavo.
No, v praksi ni toliko tega, ker svoje odigrajo izgube skozi okna in vrata pa tudi ne dovolj toge stene (naprimer gips stene). Vse to zniza room gain. Pa kljub temu ga vec kot polovico ostane.
V ekstremu, naprimer v kletnih prostorih (primer 5m) z betonskimi stenami lahko imas subwoofer 34Hz flat z upadom 12dB/oktavo. Room gain s svojim prirastom to kompenzira in rezultat bo linearen odziv vse dol do 20Hz in nizje, dokler subsonic filter dopusca.
Logicno, v pressure coni ni sobnih resonanc - isto v avtu, samo da tam pressure cona zacne ze pri cca 90Hz, odvisno od velikosti kabine. Tudi zato so marsikomu bolj vsec basi v avtu, po naravi linearni, harmonicni, brez konic in brez lukenj v spektru.
...
V drugem ekstremu, naprimer za sobico/kabinetek s 3m stranice zadosca dokaj mali zvocnik s 57Hz flat da ne cutis pomanjkanja globokih basov. Seveda ne bas reflex, ki upada z 18dB/oktavo, ma en ki je pneumatic suspension z 12dB/oktavo upada, pa ja. Vintage AR, Advent, Epicure, Cizek, Genesis, KEF .. z 20 ali 25cm basom in ne rabi suba.. Novi? NHT C3 bi ze bil tam ali blizu.
_________________
Carpe Diem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 6067
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Pet Jul 26, 2024 11:20    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ve se - glavno odkritje novopecenih hifistov so globoki basi. To je tudi tisto najbolj privlacno.
A mora biti dobro predvajano. Odtod toliko ljubiteljev hifija v avtu, kjer po defoltu ni problemov na basu kot doma.

Odtod pa tudi toliko sovraznikv subov - ker ce ne pase v sistem in sobo gre hitro na zivce. Poznavanje problematike pomaga.

Pa se ena stvar - ekonomski vidik. Pogled na cenike zvocnikov razkrije, kako noro neupraviceno narascajo cene z velikostjo zvocnikov. Znati izbrati in umestiti sub-e prihrani na ceni zvocnikov - zadoscajo manjsi iz iste serije, cenejsi.

In tretje, zvocniki bolje delajo ce se membrane razbremeni dolgih gibov, filtrira. Dobis na dinamiki, jasnosti, resoluciji.
Tukaj sem preveril trditve veliko teoretikov, da je ca 100Hz v vecini primerov optimalna frekvenca prehoda.
Najvecji gust mi je zdaj poslusati kako jasno igrajo kontrabasi, violonceli, zvok lesenih trupov, sedaj bolj kot kdajkoli uzivam v igranju rog-a.
https://www.youtube.com/watch?v=XpdclzxBfos
Znebil sem se monotonega bas refleksa, tisto visje po spektru je postalo transparentno. Tudi ce posnetek nima sizmicnih basov se ultra pozna doprinos tako urejenega sistema s subom.
Res pa je transmission line.
Nisem sprobal dipol subov, kar bi tudi moralo dati podobne ali boljse rezultate, samo ce se spomnim Celestion sistema 6000 na sejmu v Milanu.
https://www.stereophile.com/floorloudspeakers/892/index.html
_________________
Carpe Diem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
benma



Pridružen/-a: Ned Jan 2011 17:12
Prispevkov: 1570
Kraj: Kamnica

PrispevekObjavljeno: Ned Jul 28, 2024 19:12    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Zagovorniki manjsih/cenejsih zvocnikov v kombinaciji s subom se v glavnem fokusirajo na zvok, zanemarijo pa oder. Kvalitetni vecji/drazji zvocniki mnogo bolje prezentirajo oder (oder je vecji) in vecina med njimi tudi nima tezav z reprodukcijo zvoka.
_________________
"Whenever we find connoisseurship operating within science or technology we may assume it persists only because it has not been possible to replace it by a measurable grading." Michael Polanyi
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 6067
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Pon Jul 29, 2024 10:00    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

benma je napisal/a:
Zagovorniki manjsih/cenejsih zvocnikov v kombinaciji s subom se v glavnem fokusirajo na zvok, zanemarijo pa oder. Kvalitetni vecji/drazji zvocniki mnogo bolje prezentirajo oder (oder je vecji) in vecina med njimi tudi nima tezav z reprodukcijo zvoka.

Imas prav po svoje, a poglejmo poblizje:
zvocnik definira sceno, sub jo samo poveca, kot sem se preprical na obeh mojih primerih (dipol in floorstander). Mora pa biti filtriran zvocnik, potem je vse kaj drugega.
Samo z dodajanjem suba brez filtriranja glavnih zvocnikov scena ostane identicna, kar sem najprej preveril. V najboljsem primeru sub samo doda brundanje in tresenje, drugace mu ni slisati dodane vrednosti.

Fora je dosti v tem kako *velik* je midbas - spekter ki prikaze velikost instrumentov.
Vecina floorstanderjev zvocnikov ima napihnjeno podrocje okoli 80Hz, malo visje po spektru v podrocju midbasa je pa sedlo, tisje podrocje. Bunko pomaga napihniti reflex luknja skupaj z wooferjem, ki malo nizje omaga in reflex prevzame pobudo.
Zapres BR, bunka izgine, filtriras na 100 in sub s svojim prekritjem ki sega tja do 200 ojaci podrocje. Tako je bistveno bolj linearno in krepko popravi vtis velikosti instrumentov kot tudi scene, eno gre z drugim.
----------------------------------------

Wilson Audio je prenovil svoj Watt satelit in Puppy sub.. Lahko uporabis samo malega a s subom je vse kaj drugega. Pa na 125Hz ga sekne. Seveda je to potem three way, s subi na 100 si nekje vmes zvocno. Financno pa ultra v plusu.
https://www.wilsonaudio.com/products/watt-puppy/watt-puppy-series-7
----------------------------------------
_________________
Carpe Diem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
joztom



Pridružen/-a: Pon Jan 2013 11:07
Prispevkov: 1955
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sre Jul 31, 2024 08:43    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Govora v tej temi je bilo menda o izdelavi suba, torej izklju?ni podpori ?irjenju najni?jih frekvenc, ki so od 28-50Hz. Posnetega materiala je ve?inoma le nazaj dol do 32Hz izjemno orgle in kaj podobnega do 28Hz. Ena najve?jih napak je, ?e rine sub res gor do 200Hz, torej do ?enskega vokala v duplex. Tudi za Sub velja, da mu je pametno drasti?no rezati vse pod 20Hz, znatno razbremenimo pogon v Amperih. Predvsem pa je pomembno shelfanje, kompenzacija naravnega padca ?irjenja bas zvo?nika od 50 pa nazaj do 28Hz. Dodati ?e en driver kar tako za vi?jo glasnost, ki ni lineariziran, je bob ob steno, mudlanje, pomno?evanje z namenom dumdum basiranja mladcev v avtih. Bas reflex sistem je umetna in cenena pomo? za zni?evanje praga padca v zvo?nikih za cca 5Hz. Je pa to le trik, pumpanje, TL pristop je znantno kvalitetnej?i za poslu?anje, te?ji pa za izra?une in tuning v situaciji.
Rezne frekvence v subu so pasivno te?ko izvedljive ali nemogo?e, tako navzdol kot navzgor. Ve?inoma se uporabljajo v satelitih naravni padci, pri subih pa rezi s 24dB navzdol, da se prepre?i podvajanje in zmanj?a potrebo po tako pametnem faznem usklajevanje. Pri faznem usklajevanju za 100Hz je govora o 340cm valu, ki ga premikamo v fazo z satelitskim ?irjenjem pri isti frekvenci! Za tweeter je to fazno usklajevanje z midom le do 10cm in ?e skoraj v obmo?ju alikotnih tonov in smernih pojasnil. Usklajujemo v glavnem preklope. Vsi DSP sistemi imajo na izhodih analogni OP buffer tipa NE5532, le obvladovanje preklopov, krivulj in faz je enostavnej?e. Po drugi strani v analognih aktivnih kretnicah ni pretvarjanja v digital in nazaj v analog. Itak pa vse me?alne mize tako delajo.
Vse teorije so stare ?e 40 let, le zaradi stro?kov in znanja jih malokdo upo?teva. Nazadnje sem ta mesec sodeloval pri upasanju in zagonu na vrhunskih Shahinian boxih z dodajanjem suba z aktivnim pogonom in analogno kretnico s shelfom na basih. Rezultat je sanjski zvok, izjemno rafiniran in opazen za dobrega poslu?alca, ne pa v tresenju kredence s kro?niki.
Veliko sre?e in veselja pri izdelavi!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 6067
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Čet Avg 01, 2024 09:14    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

joztom je napisal/a:

.........
Nazadnje sem ta mesec sodeloval pri upasanju in zagonu na vrhunskih Shahinian boxih z dodajanjem suba z aktivnim pogonom in analogno kretnico s shelfom na basih. Rezultat je sanjski zvok, izjemno rafiniran in opazen za dobrega poslu?alca ...!

Zanimivo - daj opisi ta projekt.
Po napisanem sodec je slo za en kupljen sub, dodan izpod sobnih resonanc v room gain pressure coni. Torej rezan izpod 30Hz za sobo s 6m najdaljse stranice. Ali je bil rezan visje od najnizje sobne resonance in kako ste resevali potem te peak-e in luknje visje po spektru?
Kako ste postavili sub, razdalje, faze
pa nenazadnje, kaksna je razlika v zvoku, doprinos suba?
_________________
Carpe Diem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
joztom



Pridružen/-a: Pon Jan 2013 11:07
Prispevkov: 1955
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Čet Avg 01, 2024 18:34    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sodelujem s to firmo, v kateri je obravnavana postavitev, sicer poslovno, izdelujem aktivne pogone gramofonov. Vcasih za druge stranke popravljam in restavriram kaj zelo specialnega, starodobnega, AGI, Bedini ..., predelava na lampa?ev na Rike material itd. Dobil sem predlog izvirnega konstruktorja suba s shemo materiala za izdelavo pasivne kretnice. Gre za sub k obstojecim 160cm visokim, ta velikim Shahinian zvocnikom. Ker me ni mikalo delati na masivni pasivi z dragocenimi materiali, sem za provizorij in oceno uporabil svoj aktivni material iz dni OB razvoja. Tako sem vklopil samo basovski del Linkwitz 3-way aktivne kretnico in jo pripasal z razdelilnikom signala 1:26 direkt na pogonu satelitov. Gre za poravnano (shelfano) krivuljo 30-50hz, merjeno akusti?no, priklopil pa sem eno od svojih studijskih koncnih stopenj EV7100, sicer namenjeni za pogon visokotoncev, je pa linearna od 20Hz naprej. Se zelo dobro sestavlja, siva s sateliti in nic ne strli, le dopolnjen zvok se zaznava? Na voljo imam tudi enaki Elliottov shelf, ki deluje samostojno in pa samo platico komplet 3-way kretnice v analogni tehniki, ce te zanimajo testi v zivo. Dobis lahko na posodo.
Uporabljeno vezje za sub. Po potrebi se rezi premikajo ali se znizajo. Gre za linearnost 30-50, ki je v ovalu spodaj na sliki.



Nazadnje urejal/a joztom Pet Avg 02, 2024 12:54; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 6067
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Sre Avg 07, 2024 09:29    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

...
Na voljo imam tudi enaki Elliottov shelf, ki deluje samostojno in pa samo platico komplet 3-way kretnice v analogni tehniki, ce te zanimajo testi v zivo. Dobis lahko na posodo.
...
Hvala za ponudbo. Nimam potrebe, ker je nastavljivi low pass ze v DSPeaker-ju. Poleg ekvalizacije z mikrofonom in algoritmom za zbijanje sobnih resonanc, krajsanje repov bi rekel ti.
-------------------------
Sem pa pogledal na Shahinijevo stran, ni zvocnikov z meter sestdeset visine.
Poleg tega da ze ima dva modela kompletirana s subwooferji (rez 125Hz).
https://shahinianacoustics.com/
...
Hm, v ovalu spodaj na shemi je oznaceno 30-100Hz...
_________________
Carpe Diem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
joztom



Pridružen/-a: Pon Jan 2013 11:07
Prispevkov: 1955
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sre Avg 07, 2024 10:57    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Vpliv samostojnega shelfa je po sliki iz elliotta. dodati je treba HP pred njim, da se izognes frekvencam pod 20Hz, ki zrejo tok in izvajajo skodljive enormne ekskurzije na basovcu. Moje izdelano vezje za shelf:



Linkwitz kretnica pa je iz casov mojih TL KEF-ov, katerih slika je bila velikokrat objavljena.


TL sub je ekvaliziran s shelfom do 100Hz (24dB), zgoraj igra pa izboljsan LS3/5a. Izpustil sem fazno uskladitev, ker je na satelitu ustrezen zamik, premostil, na vezju so po trije bandpass moduli za 3x12mm zaostanek tweeterja da ostane v fazi z midom. Elektricna slika kretnice.



Oval na sliki poudarja, da vezje izdela linearen akusticni frekvencni odziv 30-100. Spodnji rez (LP) lahko nizas do prijemanja satelitov.

V obravnavanih Shahinianih, ki so asimetricne oblike in jih ni na njihovi strani, stari so mnogo let, pa ne vem kaj je notri. Slo je za proobo poravnati manjko najnizjih basov in ne bumbum efekt.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 6067
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Tor Avg 13, 2024 15:10    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Dajmo malo o subsonic filtru.
Moj je stalno v funkciji in se ne da izklopiti, pa s tem zivim in se ne sekiram. Ampak tudi brez gre.

Povecini se filter uporablja zaradi slabih gramofonov, ki radi ob najmanjsih nepravilnostih zanihajo rocico.
Bas reflex je se posebej obcutljiv, ker izpod frekvence na kateri je resonanca BR luknje, nima ama nobene kontrole in gredo membrane z lahkoto v tilt. Pneumatic suspension je svojega casa kraljeval, ker je edini tudi brez filtra prenasal slabe gramofone.

Ob tem bi samo pripomnil, da gre za gramofone ki so slabo projektirani ali z montirano neprimerno odjemno dozo.
Ce je gramofon dober in dobro ustiman se to ne dogaja niti z zelo valovitimi ploscami.
..
Na mojem lahko prikazem grozljivo valovito plosco, ko ne mores verjet da ne vrze rocico v tilt in da sploh lahko sledi brazdi in skoraj ni slisati v zvoku da je kaksen problem. Imas pa gramofone na flat ravni plosci, ko ti ni jasno zakaj se kar naprej vznemirjajo, jodlajo in jugajo sceno.

Je pa tangencialna rocica tukaj nekaj posebnega, primerjavo ima samo z Dynavector 505 in derivati, pa tudi Abis SA-1 je v tem stilu - za kaj gre -
vertikalna resonanca mi je na 16Hz, horizontalna pa na cca 3Hz. Taka rocica ima efektivno majhno vertikalno maso, horizontalna pa je zelo velika.
To je bil cilj omenjenih rocic - vertikalno in horizontalno razlicne resonance, da se ne podvajajo in medsebojno vzbujajo. Tangencialnim rocicam je to dano v zibelko in ne gledas sprehajanja membran.
------------------------
Drugi primer ko je subsonic potreben je premjhen woofercek oziroma prevelika glasnost za njega, ozemanje do daske.

Da bi lahko slisal 20Hz je po Fletcher-Munsonu potrebna dokaj visoka glasnost (skoraj 80dB) sub pa ti gre v tilt na tej frekvenci samo kaksen decibel glasneje ce gre za 20cm basek. Jasno da vsaka motnja spodnese performans.
Za sub je dovolj 6-10dB dinamike, z majhnimi membranami potrebujes vec subov. Kar ni nic narobe, nasprotno, bolje kontroliras sobne resonance.
Zmogljivost 90dB max na 20Hz zadosca. Vsaka podvojitev subov prinese 6dB na glasnosti.
_________________
Carpe Diem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LBaudio



Pridružen/-a: Ned Jan 2010 10:25
Prispevkov: 851
Kraj: Ljubljana, SLOVENIJA

PrispevekObjavljeno: Sre Avg 14, 2024 08:48    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

SSF vcasih tudi pri Open Baffle/IB sistemih pomaga, da se nekoliko razbremenijo subwooferji in da se prepreci overexcursion. To je recimo nuja pri bass reflex tipu ohisja kjer driver izgubi kontrolo nekje okoli 1/3 pod tuning frekvenco ohisja (razen ce je tuning narejen izredno nizko kjer skoraj ni vec informacije in se sistem obnasa skoraj kot kompresija z okoli 2dB visjim izkoristkom kot ga ima kompresija.
Razbremenis tudi ojacevalec na ta nacin saj ne gre v clip pri visokih obremenitvah in zmanjsas porabo ?troma (bolj problem/resevanje mrtvecev pri mobilnih sistemih) Laughing


ena kost za obiranje - ali rabis subsonic filter ce imas XBL2 tip motorja driverja (dve ?puli v kontra fazi/dva magnetna polja - ko pride spodnja ?pula v magnetno polje zgornje se zadeva obnasa kot elektricna bremza in preprecuje overexcursion) Very Happy
_________________
For Fast Moving Concerts

Custom Aeroports
Custom car audio installs

2 X WR setter dBDrag street B - 2005
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran Telefon: 041 853615
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> Do-It-Yourself Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Naslednja
Stran 8 od 9

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Zadnje teme - HI-FI

Zadnje teme - ostalo

VIDEOTEKA
© www.audio-kontakt.com  |  info@audio-kontakt.com  |  Pogoji uporabe