Pomoč pogostih vprašanjPomoč pogostih vprašanj   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   Registriraj seRegistriraj se   Tvoj profilTvoj profil   Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil   PrijavaPrijava 

MICHELL REFERENCE HYDRAULIC problem

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> VINTAGE
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
FirbeC



Pridružen/-a: Sre Jun 2009 10:32
Prispevkov: 48
Kraj: Zagorska dolina

PrispevekObjavljeno: Ned Dec 05, 2021 10:49    Naslov sporočila: MICHELL REFERENCE HYDRAULIC problem Odgovori s citatom

Živjo,

Malce prepočasi vrti. Nisem nek elektronik, še manj finomehanik, zato lahko le ugibam, ali je le zapackano in osušeno vse okoli motorja in osi motorja, oz. je morda napaka v samem motorju.
Precej kolegov soforumašev vas je mojstrov za gramofone, morda je kdo celo kdaj imel to mašino, saj je stara 43 let. Bi se kdo bil pripravljen pozabavati in pregledati zadevo, preden začnem iskati kakšne formalne Michell servise na celini. Odgovor, seveda, lahko na ZS.

Hvala vnaprej,
FirbeC
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
jože



Pridružen/-a: Sre Dec 2009 18:30
Prispevkov: 316
Kraj: Jesenice

PrispevekObjavljeno: Ned Dec 05, 2021 13:41    Naslov sporočila: Re: MICHELL REFERENCE HYDRAULIC problem Odgovori s citatom

FirbeC je napisal/a:
Živjo,

Malce prepočasi vrti. Nisem nek elektronik, še manj finomehanik, zato lahko le ugibam, ali je le zapackano in osušeno vse okoli motorja in osi motorja, oz. je morda napaka v samem motorju.
Precej kolegov soforumašev vas je mojstrov za gramofone, morda je kdo celo kdaj imel to mašino, saj je stara 43 let. Bi se kdo bil pripravljen pozabavati in pregledati zadevo, preden začnem iskati kakšne formalne Michell servise na celini. Odgovor, seveda, lahko na ZS.

Hvala vnaprej,
FirbeC


Zanimiv gramofon, sem malo pogledal na googlu, gramofon ima +- 2 % regulacijo hitrosti? Ali sem gledal pravi gramofon?
Če ja, ali ne moreš regulirati hitrosti - ne deluje regulacija?
https://mniec.files.wordpress.com/2012/06/hydraulic_reference_manual.pdf
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
FirbeC



Pridružen/-a: Sre Jun 2009 10:32
Prispevkov: 48
Kraj: Zagorska dolina

PrispevekObjavljeno: Ned Dec 05, 2021 15:04    Naslov sporočila: MICHELL REFERENCE HYDRAULIC problem Odgovori s citatom

Malce drugačno »podvozje« ima, sicer pa to je to, ja. Ne vem v tem trenutku po kronologiji, ali je moj starejši ali tale na tvojem linku.




Kar se tiče kontrole hitrosti ima pod krožnikom krožni žleb, v katerem je nek fluid. S pritiskom tankega vzvoda v ta fluid, upočasniš hitrost. Bolj globoko pritisneš paličico, bolj bremza. Problem pri mojem je, da je prepočasen tudi, ko je vzvod popolnoma zunaj. Je pa vse to odprto, pomeni, da se gramofon ne sme preveč nagniti, sicer fluid steče ven čez rob.
Lani sem naročil prav iz matične firme nov jermen in nov fluid. Včeraj sem fluid zamenjal. Hotel še jermen,, saj je star originalen in raztegnjen. Nov je kar kakih 25% krajši. Vendar…, ko montiram novega, tako zategne mehko vpetje od motorja, da motor sploh ne zavrti, le zajeclja. Razmišljam, če je morda novi jermen, čeprav iz originalnega vira, prekratek, medtem pa je stari jermen preveč raztegnjen in je le to problem. Ležaj od krožnika ni problem, ne bremza nič. Se vrti lepo, če ga na roke zavrtiš, brez kakega upora.
Seveda, bo zdaj kdo vprašal, kaj pa v preteklosti? Zadnja leta sem zelo malo poslušal vinile, morda parkrat na leto in enostavno se nisem obremenjeval z malenkost nepravo hitrostjo. V preteklosti, 15, 20 let nazaj sem običajno imel kontra problem, vrtelo je kvečjemu prehitro, sploh, če je bilo v prostoru vroče, saj se je fluid preveč zmehčal.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
sullly



Pridružen/-a: Pon Avg 2021 17:26
Prispevkov: 387
Kraj: Globes

PrispevekObjavljeno: Ned Dec 05, 2021 20:16    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Lahko našpricaš WD40 v eno žličko in s primerno iglo/zobotrebcem preneseš kapljico na ležaj motorja/tik ob osovini. Tako zgoraj kot izpod motorja, če je potrebno. Običajno je problem zgoraj, ker se nabira prah in z mazivom ustvarja šmir. Z roko preveriš prej in potem koliko ima motor trenja. Seveda moraš prej jermen odstraniti da ga ne namastiš.
Potem laufaš motor, vklapljaš on/off, da vidiš kako štarta in koliko rabi za se ustaviti.Ko vse teče zaprav, dobro razmastiš jermenico.

Novi jermen namestiš, malo prevrtiš in pustiš čez noč, da se prilagodi/raztegne / v topli sobi, ne ledenici.
Tudi stari jermen se da še revitalizirat - lahko ga za četrt minute vržeš v krop (vrelo vodo) in se bo skrčil.

Če ležaj krožnika nima trenja (pozabimo na silikonsko banjico), strobo napenjalec se vrti na lahko, motor se vrti isto na lahko (probaš na roke ali je zapacan/zaštopan), potem ne sme biti problema; jermen se samo pusti odležati v napetem stanju. Če po vsem tem še vedno zaostaja, je potrebno videti kaj je z električnim delom pred motorjem.


Nazadnje urejal/a sullly Ned Dec 05, 2021 20:39; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
FirbeC



Pridružen/-a: Sre Jun 2009 10:32
Prispevkov: 48
Kraj: Zagorska dolina

PrispevekObjavljeno: Ned Dec 05, 2021 20:39    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Hvala za nasvet, Sullly!
Se lotim v naslednjem tednu zadeve.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
FirbeC



Pridružen/-a: Sre Jun 2009 10:32
Prispevkov: 48
Kraj: Zagorska dolina

PrispevekObjavljeno: Sre Dec 08, 2021 09:33    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Rešeno!

Problem je bil ravno na presušeni in zapackani osi stroboskop kolesca. Zanimivo, zdelo se mi je, da se vrti ok, ko sem ga zavrtel zadnjič. Ampak..., zdaj se šele vrti, ne ustavi se en lep čas, ko ga poženeš, dobiš že občutek perpetum-mobila Smile.
Skratka, hitrost vrtenja večja in se jo spet da lepo regulirati s pritiskom vzvoda v fluid.




PS: Fjaka, tja do Božiča zmontiram še V15, potem pa juhuhu, upam.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
sullly



Pridružen/-a: Pon Avg 2021 17:26
Prispevkov: 387
Kraj: Globes

PrispevekObjavljeno: Sre Dec 08, 2021 09:58    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Super!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
joztom



Pridružen/-a: Pon Jan 2013 11:07
Prispevkov: 1886
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sre Dec 08, 2021 12:43    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

WD40 ni mazivo, ampak čistilo s sledmi mazanja. Boljše je kostno olje za šivalni stroj.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
FirbeC



Pridružen/-a: Sre Jun 2009 10:32
Prispevkov: 48
Kraj: Zagorska dolina

PrispevekObjavljeno: Sre Dec 08, 2021 17:21    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Točno tako. Z WD40 le najprej očistil, da je odstopila svinjarija, potem še z blagim alkoholom očistil popolnoma do suhega. Na koncu kanček ustreznega pravega mazalnega olja.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> VINTAGE Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Zadnje teme - HI-FI

Zadnje teme - ostalo

VIDEOTEKA
© www.audio-kontakt.com  |  info@audio-kontakt.com  |  Pogoji uporabe