Pomoč pogostih vprašanjPomoč pogostih vprašanj   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   Registriraj seRegistriraj se   Tvoj profilTvoj profil   Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil   PrijavaPrijava 

Slovenske HI-FI trgovine
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> HI-FI
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
whothafunk



Pridružen/-a: Čet Sep 2010 22:16
Prispevkov: 29
Kraj: Maribor-Murska Sobota

PrispevekObjavljeno: Pet Nov 05, 2010 12:55    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

proti koncu septembra sem naročil subwoofer pri ARIS-JABOLKO in nakazal 100% avans za popust. po treh tednih se mi je še oglasil (komaj komaj sicer), zdaj po petih tednih pa ignorira na mail-e ter telefon je ali vedno ugasnjen ali pa se ne oglasi.

kakšna neslanost in neprofesionalnost je to? hočem vsaj slišat, če je tip sploh naročil izdelek iz nemčije in kakšen je približen čas dobave (mi je rekel 2-3 tedne), ampak sem pričakoval kak teden več. ni problema, tudi če je več tednov, ampak da bi se mi vsaj oglasil človek, ne pa takšna nesramnost!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
alenvprekršku



Pridružen/-a: Pet Nov 2008 14:09
Prispevkov: 890
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pet Nov 05, 2010 14:01    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sramota Aris-Jabolko!

Tukaj bi rad pohvalil Archus.si d.o.o. in njihovo ažurnost. Že isti dan ko sem jih poklical, je na moj mail prispel predračun za plačilo 100% avansa. Že naslednji dan (včeraj), sem dobil obvestilo da je moj Mede8er poslan. Ob enem so me obvestili, da so na mojo željo, istega opremili še z najnovejšim FW. Danes (05.11.) me paket (že preverjeno) čaka pri sosedu, lokalnem pismonoši.
Poslovni model vreden spoštovanja in posnemanja.
_________________
B&O Fan in audiofil z OKM!
... it's not just about what your equipment does, it's about how it makes you feel.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kumer



Pridružen/-a: Tor Jan 2009 10:45
Prispevkov: 948
Kraj: MARIBOR

PrispevekObjavljeno: Pet Nov 05, 2010 19:06    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

jaz tudi imam pozitivno izkušnjo z trgovino archus, vse ok

pa poročaj v nmt temi kako se obnese ta čudežna škatlica Smile

LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
trancedeejay
Site Admin


Pridružen/-a: Sob Mar 2008 9:01
Prispevkov: 1323
Kraj: Zgornja Besnica

PrispevekObjavljeno: Sob Nov 06, 2010 20:22    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Citiram:
proti koncu septembra sem naročil subwoofer pri ARIS-JABOLKO in nakazal 100% avans za popust. po treh tednih se mi je še oglasil (komaj komaj sicer), zdaj po petih tednih pa ignorira na mail-e ter telefon je ali vedno ugasnjen ali pa se ne oglasi.

kakšna neslanost in neprofesionalnost je to? hočem vsaj slišat, če je tip sploh naročil izdelek iz nemčije in kakšen je približen čas dobave (mi je rekel 2-3 tedne), ampak sem pričakoval kak teden več. ni problema, tudi če je več tednov, ampak da bi se mi vsaj oglasil človek, ne pa takšna nesramnost!


Mi je Brane iz Aris Jabolko sporočil, da se je zapletlo pri manjši količini (naj bi bila vsaj paleta in se j šele kasneje nabralo), tako da je predvidena dobava v 46. tednu.
Zaenkrat imamo z Aris Jabolko dobre izkušnje.
LP
Admin
_________________
MUSIC IS THE KEY
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
fjaka



Pridružen/-a: Sre Maj 2008 17:04
Prispevkov: 1616
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sob Nov 06, 2010 22:47    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

in tako se je stvar,kot pri naši politiki,izšla v dobro vseh mimoidočih...aris je opran..."whothafunk" ima slabo izkušnjo,seveda s svojo "krivdo"...admin je opral obraz firme...etc...etc
_________________
šoo mazgoon
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
krokar



Pridružen/-a: Pon Maj 2008 21:45
Prispevkov: 1454
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 07, 2010 00:24    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Popolna neprofesionalnost(še kaj hujšega?), ki si res ne zasluži zagovarjanja! Evil or Very Mad
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
trancedeejay
Site Admin


Pridružen/-a: Sob Mar 2008 9:01
Prispevkov: 1323
Kraj: Zgornja Besnica

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 07, 2010 05:28    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ni mišljeno kot zagovarjanje, običajno pri njih ni takih problemov. V kolikor pa dejansko ni bilo odziva, pa je vsekakor potrebno zaropotati. Upam, da bo to lekcija zanje (vseeno jim ni), ker sam sem še kar v doglednem času prejel odgovor.
Uporabniki, v kolikor naletite na kakšno težavo pri slovenskih HI-FI prodajalcih, to nemudoma sporočite na portalu - včasih že po pregledu portala hitreje reagirajo, včasih pa na podlagi našega urgiranja.
Lep pozdrav

Admin
_________________
MUSIC IS THE KEY
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
whothafunk



Pridružen/-a: Čet Sep 2010 22:16
Prispevkov: 29
Kraj: Maribor-Murska Sobota

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 07, 2010 10:47    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

nesramno se mi tudi zdi, da se g. Rajh (aris-jabolko) spomni odpisat na mail, katerega sem poslal 21. oktobra, šele ko dobi nek opomin iz foruma.

kakorkoli že, 46. teden ni daleč in bom počakal, kljub temu, da mi je ponudil vrnitev nakazila.

še enkrat, ni problem v čakanju, ampak ignoriranje trgovca.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Numb



Pridružen/-a: Tor Maj 2008 16:01
Prispevkov: 1127
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 07, 2010 11:35    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

krokar je napisal/a:
Popolna neprofesionalnost(še kaj hujšega?), ki si res ne zasluži zagovarjanja! Evil or Very Mad
No, pa se strinjava. In ja, to da ukrepa po opombi neke tretje osebe, se mi zdi še bolj negativno.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
tomzzi



Pridružen/-a: Sre Feb 2009 22:32
Prispevkov: 197

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 07, 2010 12:26    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ja totalno neprofesionalno. Se strinjam. Podobno izkušnjo sem imel jaz. Sicer pri kupovanju notebooka kar nima veze s to temo a vseeno...
Sem vplačal vnaprej 100%. Pač predračun. Ko je bilo potrebno poslati predračun so bili hitri in sem ga dobil v roku ure, dveh. Rok dobave pa je bil kao 3-5 dni. Kar se je zavleklo v skorajda mesec dni... Notebooka po tednu dni nikjer. Pravtako odziva z njihove strani. Nobenga maila, odziva na moje klice... Ne moti me počakat. Motil me je odnos do stranke. Totalno ignoriranje, nesramnost...

Pa pardon za offtopic...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Numb



Pridružen/-a: Tor Maj 2008 16:01
Prispevkov: 1127
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 07, 2010 13:40    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Zato pa sam prisegam na Ebay ali podobne trgovine, do sedaj nekih 60 nakupov, sicer večinoma manjših, do sedaj vse bp, pa nekih 100 povpraševanj zraven. Odgovor skoraj vedno v 24 urah. Pakirano kot si pri nas samo želimo, vedno sem plačal takoj in dobil takoj tudi positiven feedback.

Pa bi raje kupoval pri nas, ampak pri tem odnosu, enostavno ne, smo še precej zadaj. Pa še dražji.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
tomzzi



Pridružen/-a: Sre Feb 2009 22:32
Prispevkov: 197

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 07, 2010 13:46    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Numb je napisal/a:
Zato pa sam prisegam na Ebay ali podobne trgovine, do sedaj nekih 60 nakupov, sicer večinoma manjših, do sedaj vse bp, pa nekih 100 povpraševanj zraven. Odgovor skoraj vedno v 24 urah. Pakirano kot si pri nas samo želimo, vedno sem plačal takoj in dobil takoj tudi positiven feedback.

Pa bi raje kupoval pri nas, ampak pri tem odnosu, enostavno ne, smo še precej zadaj. Pa še dražji.


Se strinjam ja. Tudi sam zadnje čase večinoma kupujem le in samo v tujini. eBay, Amazon oziroma kjer dobim stvar ceneje.
In ja dobiš odgovor v maksimalno 24 urah. In ja roba je zapakirana neprimerno bolje.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
hifi&me



Pridružen/-a: Tor Jan 2010 12:12
Prispevkov: 91
Kraj: LJUBLJANA

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 07, 2010 16:06    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

To je res, slovenskim trgovcem očitno še ni jasno, da je najpomembnejši odnos do stranke. Pa naj mi oprostijo redke izjeme.

Ena najbolj osnovnih stvari je komunikacija s stranko, naši blazno bizi trgovci pa še odgovarjajo ne na mejle. Imam tudi sam takšno izkušnjo ravno pred kratkim. Sem se zanimal za nakup pri Canyon audio, po enem mesecu še vedno "čakam" na odgovor na mejl. Čakam je v narekovajih zato, ker sem seveda v tem času raje nabavil iz tujine. S tem seveda niso samo izgubili enega nakupa v vrednosti cca 1000 eur, ampak tudi vse nadaljne z moje strani.

Nasprotno pa lahko pohvalim INTEK kar se tiče komunikacije. Odgovor takoj in v nekem korektnem "tonu". Res, da se v tem primeru nisem odločil za nakup, ampak se bom pa ob naslednji priložnosti zagotovo obrnil na njih.

Lp
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
krokar



Pridružen/-a: Pon Maj 2008 21:45
Prispevkov: 1454
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 07, 2010 16:31    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Gre na splošno za to, da nekaterim še sploh ni prišlo, da je kupec kralj.Pa to še zdaleč ne velja zgolj za trgovce s hi-fi opremo!
Tudi recimo trgovci z rabljenimi avti!Ravnokar kupujem določene vrste avto, pa ima velik ljubljanski trgovec 1A Avto(zraven BTC-ja) 2 takšna po kar ugodni ceni na zalogi.Toda ko sem malo povprašal kako in kaj, sem se čutil obravnavanega kot zadnji drek.Mojega denarja se bo tako pač veselil nekdo drugi!
Gre na veliko tudi za to, da se posla lotevajo tudi kmetavzarji, ki nimajo dosti pojma niti o normalnem medčloveškem občevanju kaj šele o odnosu kupec-prodajalec!
Nimam pa pojma kako to, da ste nekateri ob vsej hiperponudbi na trgu pripravljeni dajati predplačila tako na lepe oči!Razlaga? Shocked
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
streki



Pridružen/-a: Tor Sep 2008 17:09
Prispevkov: 112
Kraj: Lukovica

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 07, 2010 17:09    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Tudi meni se to dogaja.Naročil zvočnike pri Ligru v septembru,vsakič ko pokličem kaj novega o dobavi ista pesem DRUG teden sigurno pridejo.Zdej ne vem ali majo ta odgovor kr posnet? Rok dobave pa 14 dni !!!
Pa čakajmo do..... 201.? Shocked
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> HI-FI Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Naslednja
Stran 6 od 10

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Zadnje teme - HI-FI

Zadnje teme - ostalo

VIDEOTEKA
© www.audio-kontakt.com  |  info@audio-kontakt.com  |  Pogoji uporabe
Izdelava: slo-code.com