Poglej prejnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Solist
Pridruen/-a: Čet Mar 2019 14:53 Prispevkov: 41 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pet Apr 17, 2020 22:49 Naslov sporočila: Sennheiser "long term support" |
|
|
Lansko leto sem si privoÅ”ĆØil en par dražjih sluÅ”alk, glede na to da sem do takrat uporabljal samo cenejÅ”e in ear modele.
Po tehtnem premisleku sem se odloĆØil za Sennheiser Momentum 2 over ear wired black. Prioriteta ni bila toliko kvaliteta zvoka kot to, da so zaprtega tipa, odliĆØno narejene, ter da se da kabel po potrebi zamenjati. Sepravi, should last forever.
Prav tako, sem prebral dosti pohval o Sennheiserju in njihovemu long term supportu. OdliĆØno sem si mislil.
Prevrtimo ĆØas naprej na februar letos ko so se zaĆØele pojavljali težave z prekinjanjem levega signala. Definitivno nisem priĆØakoval da bom že po manj kot letu dni imel težave s kablom, ampak ok, saj so v garanciji. In glede na to da sem jih redkogdaj snel z glave je bilo za priĆØakovat da se bo kabel prej obrabil.
PokliĆØem na spletno trgovino kje je kakÅ”en uradni serviser in mi dajo naslov. SluÅ”alke sem nesel tja 9. marca, obrazložil da je problem v kablu kjer preide v ohiÅ”je 3,5mm prikljuĆØka in da paĆØ priĆØakujem al popravilo ali zamenjavo kabla.
Danes sem se odloĆØil poklicat da zvem kaj se dejansko dogaja. Ne glede na trenutno situacijo, popravilo oziroma zamenjava kabla nebi smela trajati toliko ĆØasa. Pa mi odgovorijo da se sluÅ”alk ne da popravit in da dobim dobropis. Pa naj se zmenim z trgovcom kako dalje. Oni so opravili z mano.
Halo? SluÅ”alke so bile popolnoma izpravne razen poÅ”kodovanega kabla. Kabel Sennheiser Å”e zmeraj ponuja na njihovi spletni strani. MogoĆØe se nebi toliko sekiral ĆØe bi jih prodajalec imel Å”e zmeraj na zalogi. Ampak ne samo da jih nima na zalogi, celo podražale so se v tem ĆØasu. Tako da ĆØe se odloĆØim vzet denar (ne pride v poÅ”tev), bi si potem moral Å”e vzeti ĆØas, poiskati kje sploh se jih da kupiti v Evropi in jih doplaĆØat. A smo normalni?
Sem se odloĆØil pisat direktno Sennheiserju z podrobno obrazložitvijo dogodkov, in priĆØakujem njihov odgovor.
Me pa zanima ĆØe je imel Å”e gdo podobne izkuÅ”nje. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
LightBit
Pridruen/-a: Pon Okt 2017 23:11 Prispevkov: 2365 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: Sob Apr 18, 2020 09:45 Naslov sporočila: |
|
|
Servisi niĆØ veĆØ ne popravljajo, samo menjajo.
Će jih zmanjka paĆØ vrnejo denar. Enako je bilo z mojim telefonom. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Solist
Pridruen/-a: Čet Mar 2019 14:53 Prispevkov: 41 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sob Apr 18, 2020 10:08 Naslov sporočila: |
|
|
Ok, ampak zakaj potem niso zamenjali samo kabla? A je res smiselno za Sennheiser da vržejo v koÅ” sluÅ”alke samo zaradi tega ker je kabel pokvarjen? Na koncu dneva so oni v izgubi in jaz ker moram sedaj doplaĆØat za iste sluÅ”alke. Nima smisla.
Kabel in sluŔalke se da Ŕe zmeraj dobit pri Sennheiserju. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Slinch
Pridruen/-a: Ned Jul 2009 16:17 Prispevkov: 467 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Sob Apr 18, 2020 10:28 Naslov sporočila: |
|
|
Me ne preseneĆØa, kar povpreĆØna "slo servis" izkuÅ”nja.
NajboljŔe da jih vzameŔ nazaj (in upaŔ da jih niso dodatno pokvarili) ter preko spleta kupiŔ nov kabel, zamenjaŔ ga itak lahko sam. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Solist
Pridruen/-a: Čet Mar 2019 14:53 Prispevkov: 41 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sob Apr 18, 2020 10:33 Naslov sporočila: |
|
|
Slinch je napisal/a: | Me ne preseneĆØa, kar povpreĆØna "slo servis" izkuÅ”nja.
NajboljŔe da jih vzameŔ nazaj (in upaŔ da jih niso dodatno pokvarili) ter preko spleta kupiŔ nov kabel, zamenjaŔ ga itak lahko sam. |
Jih ne morem dobit nazaj to je poanta. Enostavno me je poslal v tri krasne in rekel da je on opravil svojo dolžnost in naj se zdej sam zmenim s prodajalcem.
V najslabŔem primeru se bom obrnil na tržni inŔpektorat. Tega jebanja v glavo iz strani lenuhov imam zadosti. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
LightBit
Pridruen/-a: Pon Okt 2017 23:11 Prispevkov: 2365 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: Sob Apr 18, 2020 10:46 Naslov sporočila: |
|
|
Servisom se niĆØ ne da in tudi ne smejo kar nekaj po svoje delat. Saj verjetno denar za vraĆØilo dobijo od Sennheiserja. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Solist
Pridruen/-a: Čet Mar 2019 14:53 Prispevkov: 41 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sob Apr 18, 2020 10:55 Naslov sporočila: |
|
|
Nevem al so jih enostavno izgubili, al pa so jih oznaĆØili za pokvarjene, zato da jih lahko potem obdržijo zase. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
benma
Pridruen/-a: Ned Jan 2011 17:12 Prispevkov: 1533 Kraj: Kamnica
|
Objavljeno: Sob Apr 18, 2020 13:00 Naslov sporočila: |
|
|
"PotroÅ”nik lahko na podlagi garancije najprej zahteva popravilo. Će napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec (ali pa prodajalec ali pooblaÅ”ĆØeni servis) od potroÅ”nika dobil zahtevo za odpravo napake, Zakon o varstvu potroÅ”nikov v 21. b ĆØlenu doloĆØa, da mora proizvajalec potroÅ”niku brezplaĆØno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom."
Zakaj se sploh pogovarjaÅ” s servisom? Tvoj sogovornik je prodajalec.
Nazadnje urejal/a benma Sob Apr 18, 2020 13:08; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jacoby
Pridruen/-a: Sre Jun 2008 10:23 Prispevkov: 1111
|
Objavljeno: Sob Apr 18, 2020 13:05 Naslov sporočila: |
|
|
Solist je napisal/a: | Nevem al so jih enostavno izgubili, al pa so jih oznaĆØili za pokvarjene, zato da jih lahko potem obdržijo zase. |
PaĆØ, nekdo iz omenjenega servisa bi rad poceni priÅ”el do sluÅ”alk...klasiĆØna SLO balkanjada.
ImaŔ na voljo tržno inŔpekcijo, ZVP itd.
V vsakem primeru ti morajo vrnit robo ĆØe sam tako hoĆØeÅ”. _________________ The only way to do great work is to love what you do |
|
Nazaj na vrh |
Telefon: 051383384 |
|
|
Solist
Pridruen/-a: Čet Mar 2019 14:53 Prispevkov: 41 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sob Apr 18, 2020 14:08 Naslov sporočila: |
|
|
benma je napisal/a: | "PotroÅ”nik lahko na podlagi garancije najprej zahteva popravilo. Će napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec (ali pa prodajalec ali pooblaÅ”ĆØeni servis) od potroÅ”nika dobil zahtevo za odpravo napake, Zakon o varstvu potroÅ”nikov v 21. b ĆØlenu doloĆØa, da mora proizvajalec potroÅ”niku brezplaĆØno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom."
Zakaj se sploh pogovarjaÅ” s servisom? Tvoj sogovornik je prodajalec. |
Hvala. Sem poskusil dobiti kar se da informacij prek e-maila iz strani serviserja, da imam nekje napisano ĆØrno na belem. Bom stopil v kontakt z prodajalcem in tržnim inÅ”pektoratom v ponedeljek.
Nisem imel ravno veliko takih problemov v preteklosti, tako da sem Å”e malo zelen kar se tega tiĆØe....
Nazadnje urejal/a Solist Sob Apr 18, 2020 14:13; skupaj popravljeno 2 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Solist
Pridruen/-a: Čet Mar 2019 14:53 Prispevkov: 41 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sob Apr 18, 2020 14:10 Naslov sporočila: |
|
|
jacoby je napisal/a: | Solist je napisal/a: | Nevem al so jih enostavno izgubili, al pa so jih oznaĆØili za pokvarjene, zato da jih lahko potem obdržijo zase. |
PaĆØ, nekdo iz omenjenega servisa bi rad poceni priÅ”el do sluÅ”alk...klasiĆØna SLO balkanjada.
ImaŔ na voljo tržno inŔpekcijo, ZVP itd.
V vsakem primeru ti morajo vrnit robo ĆØe sam tako hoĆØeÅ”. |
To me je najbolj zmotilo, da mi dejansko noĆØejo niti vrniti sluÅ”alk. Prav tako nisem dobil nobenega potrdila da so sluÅ”alke dejansko Å”le v Avstrijo.
No verjetno bom zahteval kar novo robo, glede na to da so izgubili moje zaupanje. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
joztom
Pridruen/-a: Pon Jan 2013 11:07 Prispevkov: 1946 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sob Apr 18, 2020 16:01 Naslov sporočila: |
|
|
Servis ti je korektno odgovoril, da ti bo trgovec povrnil kupnino. Od tu naprej samo bluzite, kaj naj bi se, ĆØe bise zgodilo. Ali imaÅ” pisni odgovor in potrdilo? To je vpraÅ”anje, ne pa ugibanje vsevprek. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
NCC2000
Pridruen/-a: Čet Sep 2012 12:28 Prispevkov: 591 Kraj: Slovenia
|
Objavljeno: Sob Apr 18, 2020 17:35 Naslov sporočila: |
|
|
Kaj a kabel prekinja? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
benma
Pridruen/-a: Ned Jan 2011 17:12 Prispevkov: 1533 Kraj: Kamnica
|
Objavljeno: Sob Apr 18, 2020 20:49 Naslov sporočila: |
|
|
joztom je napisal/a: | Servis ti je korektno odgovoril, da ti bo trgovec povrnil kupnino. Od tu naprej samo bluzite, kaj naj bi se, ĆØe bise zgodilo. Ali imaÅ” pisni odgovor in potrdilo? To je vpraÅ”anje, ne pa ugibanje vsevprek. |
Preberi moj post o tem kaj pravi zakon. VraĆØilo kupnine niti ne pride v poÅ”tev, ker so se sluÅ”alke vmes podražile in bi moral kupec doplaĆØati. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Solist
Pridruen/-a: Čet Mar 2019 14:53 Prispevkov: 41 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Ned Apr 19, 2020 09:08 Naslov sporočila: |
|
|
NCC2000 je napisal/a: | Kaj a kabel prekinja? |
Ja, kabel prekinja. Pri veĆØini sluÅ”alk je to najbolj pogosta okvara. Zaradi premikanja kabla se poÅ”koduje na toĆØki, kjer se mehkejÅ”a žica stika z togim ohiÅ”jem 3.5mm jacka. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne more dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne more odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne more urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne more brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne more glasovati v anketi v tem forumu
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|
Zadnje teme - HI-FI |
-
CD, Vinil, DVD, Blu-ray
Kaj trenutno posluŔate?
-
Dogodki v svetu HI-FI-ja, sreĆØanja
Sejem gramofonskih ploÅ”ĆØ
-
Dogodki v svetu HI-FI-ja, sreĆØanja
Bristol HI-fI show
-
HI-FI
SluŔalkarski sistemi
-
HI-FI
MySqueezebox.com DOWN?
-
Do-It-Yourself
Spet nov lampaÅ”
-
HI-FI
Nova igraĆØa je doma......
-
Do-It-Yourself
DIY popravila
-
CD, Vinil, DVD, Blu-ray
Tidal
-
HI-FI
Roon labs
-
CD, Vinil, DVD, Blu-ray
YouTube & stuff
-
HI-FI
DAC?
-
HI-FI
Uvoz naprave iz ZDA
-
HI-FI
ZvoĆØniki - izkuÅ”nje - predlog
-
HI-FI
Kam na popravilo?
|
|