Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
pinus
Pridružen/-a: Pet Feb 2012 1:16 Prispevkov: 940 Kraj: Nova Gorica
|
Objavljeno: Pet Nov 22, 2019 22:15 Naslov sporočila: |
|
|
.. vidim, da sedaj seciraš neke stvari...
Mislil sam na splošen pomen kablaže.. Lahko npr. tudi pomen pravilne fazne priključitve komponent, gre po kablih, ni vseeno kako priključiš , npr izbira zvočniškega kabla, s slabo izbiro se lahko pokvari prednosti ali s pravo izpostavi..
V zadnjem obdobju sem na novo poiskal ustrezo kombinacijo za biamping vezavo z dvema različnima ampoma.. Ni kabel za mid high primeren tudi za bas in obratno, zgrešen izbor npr. na basu in bo zunanji opazovalec rekel - ti zvočniki nimajo basa, daš primernega - boš rekel, da si skoraj zamenjal woofer..., zgrešen iec konektor na playerju - lahko imamo izrazite visoke, kričeče (aha, zanič player bo nekdo rekel..) obratno z dugim pojačan , nedifiniran bas.. Menjava napajalca na končni za ustreznega, je lahko velikosti, da rečeš skoraj, to je drugi amp..
So to dovolj pomembne stvari, eksakten procent ali je to enakovredno ali ne - ni izračuna..
S slabimi izbirami lahko močno pokvarimo potencijal sistema in obratno.. Npr. hi end sistem lahko spravimo v položaj, da zveni hi fi... To je pomembna razlika..
Zame je bila pomembnost kablaže vidna tudi na zadnjem sejmu v Lj.. Najbolje zveneča sistema by Hari in Tafos sta imela ravno ta segmet ultimativno dodelan.. Te stvari dajo lahko tisti pomemben plus, prednost pred ostalimi...
lp |
|
Nazaj na vrh |
Telefon: 030-353370 |
|
|
jacoby
Pridružen/-a: Sre Jun 2008 10:23 Prispevkov: 1111
|
Objavljeno: Pet Nov 22, 2019 22:27 Naslov sporočila: |
|
|
ck je napisal/a: | pinus je napisal/a: | ...@ck - moja navedba pojma "enakopravni del" - jasno da, v smislu vpliva na končni zvočni rezultat (- tu je pomemben pravi izbor materialov , da so v korelaciji s tonalno-timbralnim karakterjem sistema samega) in seveda ne, kot cenovne enakovrednosti (enakopravnosti)i s komponentami, zvočniki itd... Normalno, da so te v primerjavi s kabli veliko dražje.. Če hočemo še tretiran prostor 8x5 - o ceni tega pa lahko spet debatiramo, bo odvisna od več faktorjev...
lp |
Torej če te prav razumem ima kabel po tvoje popolnoma enak zvočni vpliv na končni rezultat (zvok) kot npr. zvočnik.
Torej imamo odličen izvor, ojačevalec in zvočnik in z zamenjavo tovarniškega interkonetnega kabla (cena 1-2 €) za odličen kabel dobimo na zvoku tako razliko v +, kot dobimo razliko v - če zamenjamo na istem sistemu s super kablom odličen zvočnik za slab plastik fantastik.
Ne pije vode. |
@CK, sej mislim da vsi vemo kolk je ura, vsaj upam..?
Zvočnik je srce sistema, in njegov karakter (dinamika, timber, glasnost, količina bassa, itd) bo vedno prisoten v določeni meri, ne glede kakšen kabel imaš na njem, ali med komponentami.
Lahko pa sicer transparenten 3D zvočnik "zamažeš" s slabim kablom, in praktično uničiš celotno sliko. Ne moreš pa "zamašenega" zvočnika reševati z ultra dragimi kabli, upam da je to jasno - logično. Če ima zvočnik nedefiniran bass, tega ne reši noben kabel!
Lahko pa slab in pre-debel, licnat kabel zmehča in zamaže bass, da ne ločiš akustičnega od elektro bassa.
Kabli ne služijo za barvanje oz. popravljanje napak komponente, izvora, ampak za čim bolj nevtralen-veren prenos signala med komponentami. (shit in, shit out)
Višja kot je kvaliteta-transparentnost komponent, boljši kabel rabiš, sicer izničiš nekaj K€ vloženih v vrhunsko komponento.
Nižji kot je razred komponente in manj je transparentna, manj se sliši vpliv kabla, ali pa se sploh ne sliši. Odvisno od "zamašenosti" sistema.
In, narediti nevtralen kabel je ravno tako umetnost kot narediti nevtralno komponento, no morda malo lažje, z preizkusi na "slepo" in in nekimi izkušnjami z določenimi materiali, kar je v elektroniki popolnoma nemogoče. Vrednost je že v samem materialu, ki je ponavadi žlahtna kovina, ki ima svojo ceno, glede na čistočo.
Pisal iztočasno kot @pinus, ne da bi ga prej bral, in praktično enake izkušnje. _________________ The only way to do great work is to love what you do |
|
Nazaj na vrh |
Telefon: 051383384 |
|
|
mcnaget
Pridružen/-a: Čet Nov 2012 12:28 Prispevkov: 144 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: Pet Nov 22, 2019 23:02 Naslov sporočila: |
|
|
jacoby je napisal/a: | ck je napisal/a: | pinus je napisal/a: | ...@ck - moja navedba pojma "enakopravni del" - jasno da, v smislu vpliva na končni zvočni rezultat (- tu je pomemben pravi izbor materialov , da so v korelaciji s tonalno-timbralnim karakterjem sistema samega) in seveda ne, kot cenovne enakovrednosti (enakopravnosti)i s komponentami, zvočniki itd... Normalno, da so te v primerjavi s kabli veliko dražje.. Če hočemo še tretiran prostor 8x5 - o ceni tega pa lahko spet debatiramo, bo odvisna od več faktorjev...
lp |
Torej če te prav razumem ima kabel po tvoje popolnoma enak zvočni vpliv na končni rezultat (zvok) kot npr. zvočnik.
Torej imamo odličen izvor, ojačevalec in zvočnik in z zamenjavo tovarniškega interkonetnega kabla (cena 1-2 €) za odličen kabel dobimo na zvoku tako razliko v +, kot dobimo razliko v - če zamenjamo na istem sistemu s super kablom odličen zvočnik za slab plastik fantastik.
Ne pije vode. |
@CK, sej mislim da vsi vemo kolk je ura, vsaj upam..?
Zvočnik je srce sistema, in njegov karakter (dinamika, timber, glasnost, količina bassa, itd) bo vedno prisoten v določeni meri, ne glede kakšen kabel imaš na njem, ali med komponentami.
Lahko pa sicer transparenten 3D zvočnik "zamažeš" s slabim kablom, in praktično uničiš celotno sliko. Ne moreš pa "zamašenega" zvočnika reševati z ultra dragimi kabli, upam da je to jasno - logično. Če ima zvočnik nedefiniran bass, tega ne reši noben kabel!
Lahko pa slab in pre-debel, licnat kabel zmehča in zamaže bass, da ne ločiš akustičnega od elektro bassa.
Kabli ne služijo za barvanje oz. popravljanje napak komponente, izvora, ampak za čim bolj nevtralen-veren prenos signala med komponentami. (shit in, shit out)
Višja kot je kvaliteta-transparentnost komponent, boljši kabel rabiš, sicer izničiš nekaj K€ vloženih v vrhunsko komponento.
Nižji kot je razred komponente in manj je transparentna, manj se sliši vpliv kabla, ali pa se sploh ne sliši. Odvisno od "zamašenosti" sistema.
In, narediti nevtralen kabel je ravno tako umetnost kot narediti nevtralno komponento, no morda malo lažje, z preizkusi na "slepo" in in nekimi izkušnjami z določenimi materiali, kar je v elektroniki popolnoma nemogoče. Vrednost je že v samem materialu, ki je ponavadi žlahtna kovina, ki ima svojo ceno, glede na čistočo.
Pisal iztočasno kot @pinus, ne da bi ga prej bral, in praktično enake izkušnje. |
Vrednost je v samem materialu ki je ponavadi žlahtna kovina ki ima svojo ceno.
Tale bo najbolj pravilna , pa slišiš al ne slišiš nima veze.
lpz |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ambasador
Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52 Prispevkov: 5982 Kraj: Izola
|
Objavljeno: Sob Nov 23, 2019 09:40 Naslov sporočila: |
|
|
Takoj je iz pisanja razvidno kdo ima izkušnje z 'rentgentskimi' sistemi. Obnašanje kablov v takem dobi čisto druge dimenzije.
Tega vpliva kablov srednji nivo ne doživlja na tak način - a mu je bližje kot entry level, ki se tukaj punta, ker iz svojih izkušenj ne more izluščiti prav nič kar bi jih vključilo v enakovredno debato. Verjamem da jih to jezi in muči a tu ni demokracije. Če ne voziš aviona se ne moreš iz iste pozicije pogovarjati s piloti o občutkih v vožnji. Predvsem pa jim ne moreš soliti pameti z izkušnjo bicikla. Hebi ga, tako je.
Kabel vzrok ali posledica? Menim da tu ni dileme - kabel lahko samo pokvari / izkrivi signal.
Kadar kabli začnejo močno vplivati na zvok, veliko avdiofilov pade v skušnjavo da z njimi poskuša odpravljati pomanjkljivosti aparatur/ali celo nekompatibilnosti - zato se potem vrtijo v krogu brez izhoda in menjavajo kable kot gate. A to je bolj pomanjkanje 'ozemljitve' - razumevanja, da se problemi rešujejo tam kjer nastajajo in ne kompenzirajo drugje. _________________ Carpe Diem |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ambasador
Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52 Prispevkov: 5982 Kraj: Izola
|
Objavljeno: Sob Nov 23, 2019 10:36 Naslov sporočila: |
|
|
Glede strokovnosti in stroke:
inženirji in doktorji projektirajo vozila formule 1 a na koncu je pilot tisti, ki jim pove kje so pomanjkljivosti in na tej osnovi se strokovnjaki lotijo odpravljati težave. Pilotu ni potrebno znati Bernoullijeve enačbe... Nobenemu inženirju v timu ne pade na kraj pameti da bi utišal pilota - češ kaj ti znaš - muči inu vozi, mona.
Podobno je pri glasbilih kjer glasbeniki dajo dokončno sodbo kaj velja in kaj ne.
Vedno je končni uporabnik cilj, za njega se izdeluje, njemu se poskuša ustreči - na pa da se avdiofil mora ukloniti inženirju ki - kapo dol za strokovnost - a je lahko kaj (in sigurno je) spregledal, če uporabnik trdi drugače.
Tudi v studijih ni nič drugače - izbirajo tisto kar jim je pomembno za njihovo delo. Zvočniški kabel jim ni prioriteta, četudi bi se z boljšo izbiro kaj bolje slišalo na monitorjih. Važne so jim osnovne poteze (okostje) da natančno dozirajo količine, mikrodetajli nimajo s tem nič. Je pa pomembna signalna pot, ki ostane zabeležena na masterju. To je anglež lepo povedal. _________________ Carpe Diem |
|
Nazaj na vrh |
|
|
LightBit
Pridružen/-a: Pon Okt 2017 23:11 Prispevkov: 2365 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: Sob Nov 23, 2019 11:21 Naslov sporočila: |
|
|
Vozniki ne preizkušajo formule tako da gledajo kakšni "kabli" so notri. Važen je čas, ki ga dosežejo.
Če bi avdiofili tako preizkušali, bi bilo relavantno. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ambasador
Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52 Prispevkov: 5982 Kraj: Izola
|
Objavljeno: Sob Nov 23, 2019 11:38 Naslov sporočila: |
|
|
LightBit je napisal/a: | Vozniki ne preizkušajo formule tako da gledajo kakšni "kabli" so notri. Važen je čas, ki ga dosežejo.
Če bi avdiofili tako preizkušali, bi bilo relavantno. |
Ravno nasprotniki kablov sprašujejo avdiofile - kaj pa kablaža znotraj zvočnikov ali ojačevalcev? Pa tudi kakšne zvočniške kable imajo v studijih. Z namenom,,se ve kakšnim.
Kot avdiofilu mi je pomembno merilo - čas, ki ga z veseljem prebijem pri poslušanju. Dlje kot lahko brez utrujanja poslušam, bolj je cilj dosežen. In me baš boli kaj je znotraj naprav. Za tisto odzunaj pa moram sam poskrbeti. Tudi za kable.
Kar se tiče zvočniških sem bolj z njimi zadovoljen kot z zvočniki, ki bom sigurno prej zamenjal. Tudi ker smatram da so zame to že definitivni drati, nima ama nobenega smisla iskati kaj drugega.
ps: AudioTekne signalni (skoraj 15 let jih imam), VDH Revelation pa 11 let. Brez nobene panike. Tudi sistem je doživel zadnjo spremembo z vstopom vertikalnega gramofona pred 9 leti. Toliko o avdiofilski paranoji, ki sem se je zdavnaj rešil. _________________ Carpe Diem |
|
Nazaj na vrh |
|
|
LightBit
Pridružen/-a: Pon Okt 2017 23:11 Prispevkov: 2365 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: Sob Nov 23, 2019 11:49 Naslov sporočila: |
|
|
ambasador je napisal/a: | LightBit je napisal/a: | Vozniki ne preizkušajo formule tako da gledajo kakšni "kabli" so notri. Važen je čas, ki ga dosežejo.
Če bi avdiofili tako preizkušali, bi bilo relavantno. |
Ravno nasprotniki kablov sprašujejo avdiofile - kaj pa kablaža znotraj zvočnikov ali ojačevalcev? |
Ja, in zakaj misliš da to sprašujejo?
Morda ravno zato ker kar ne veš ne boli. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ambasador
Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52 Prispevkov: 5982 Kraj: Izola
|
Objavljeno: Sob Nov 23, 2019 12:13 Naslov sporočila: |
|
|
LightBit je napisal/a: | ambasador je napisal/a: | LightBit je napisal/a: | Vozniki ne preizkušajo formule tako da gledajo kakšni "kabli" so notri. Važen je čas, ki ga dosežejo.
Če bi avdiofili tako preizkušali, bi bilo relavantno. |
Ravno nasprotniki kablov sprašujejo avdiofile - kaj pa kablaža znotraj zvočnikov ali ojačevalcev? |
Ja, in zakaj misliš da to sprašujejo?
Morda ravno zato ker kar ne veš ne boli. |
Sploh ne.
Ojačevalec kupiš v paketu, kot celoto. Kot takega vzameš v zakup, če ti ni všeč pa izbereš drugega. Problem je na strani proizvajalca kako bo prepričal.
Isto zvočniki.
Moram pa reči, da Monitor Audio povezuje enote znotraj z avdiofilskimi debelonskimi kabli, tudi na visokotoncu. Verjetno (ne samo) zaradi tega imajo spodobno dinamiko za relativno male floorstanderje. _________________ Carpe Diem |
|
Nazaj na vrh |
|
|
LightBit
Pridružen/-a: Pon Okt 2017 23:11 Prispevkov: 2365 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: Sob Nov 23, 2019 12:25 Naslov sporočila: |
|
|
Pogosta "scena" drugače je da je zunaj drag kabel notri pa poceni kabel.
Pa ti poceni kabli noter nobenega (ki jih ni videl) ne motijo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ambasador
Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52 Prispevkov: 5982 Kraj: Izola
|
Objavljeno: Sob Nov 23, 2019 12:32 Naslov sporočila: |
|
|
LightBit je napisal/a: | Pogosta "scena" drugače je da je zunaj drag kabel notri pa poceni kabel.
Pa ti poceni kabli noter nobenega (ki jih ni videl) ne motijo. |
Sodobni cenjeni zvočniki so znotraj dobro ožičeni, ne prepustijo tega naključju.
Nazadnje, ko sem razvijal zvočnik za petstrunsko bas kitaro sem v drugi prototipni verziji vgradil debelejše kable (s pokositranimi žičkami znotraj) in moram reči da je ta primerek v direktni primerjavi s prvo verzijo dinamično gledano bistveno bolje potegnil. Tudi bolj voluminozen zvok je prišel na plano. _________________ Carpe Diem |
|
Nazaj na vrh |
|
|
joztom
Pridružen/-a: Pon Jan 2013 11:07 Prispevkov: 1946 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sob Nov 23, 2019 14:11 Naslov sporočila: |
|
|
Znotraj zvočnika je kvalitetni, izbrani, lahko dragoceni, ker ga malo rabimo, 2,5mm2 popolnoma in več kot zadovoljiv drat, če upoštevamo pletenico od motor_coila 1mm2, ali pa kontaktov kondenzatorjev ali špul pa še preveč. Dovodni kabel do zvočnika naj bo čim krajši, če se da ne več kot 2,5m in naj bo tja od 2,5mm2 do 4mm2 preseka, debelejšega se ne da lotati, brez da skuriš izolacijo in odvajanje toplote po dratu je premočno, tako da ne zaliva spojev, ampak dela mrzle lote. Kljub kritiki, je krimpanje uspešnejše. Sami drati morajo biti predvsem zadovoljivega preseka, primernega materiala in korektno povezani. Audiofili ob menjavah zamenjajo drate, premigajo sponke in tukaj je boljši zvok, placebo na kvadrat. Tudi med letom velja premigati tako chinche, kot zvočniške drate. Tako se izognemo iskanju kačjega olja. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
MAre007
Pridružen/-a: Čet Dec 2010 10:23 Prispevkov: 605 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sob Nov 23, 2019 15:16 Naslov sporočila: |
|
|
ambasador je napisal/a: | Ojačevalec kupiš v paketu, kot celoto. Kot takega vzameš v zakup, če ti ni všeč pa izbereš drugega. Problem je na strani proizvajalca kako bo prepričal. |
A niso v paketu običajno tudi napajalni kabli, pa interkonekti? Kateri resen proizvajalec bi želel lastnosti svoje komponente pokvariti s prilaganjem neustreznih kablov?
ambasador je napisal/a: | Isto zvočniki. Moram pa reči, da Monitor Audio povezuje enote znotraj z avdiofilskimi debelonskimi kabli, tudi na visokotoncu. Verjetno (ne samo) zaradi tega imajo spodobno dinamiko za relativno male floorstanderje. |
Če mene vprašate, izključno zaradi reklame, ker nanje padajo oči avdiofilov.
lp Mare |
|
Nazaj na vrh |
|
|
NCC2000
Pridružen/-a: Čet Sep 2012 12:28 Prispevkov: 591 Kraj: Slovenia
|
Objavljeno: Sob Nov 23, 2019 15:19 Naslov sporočila: |
|
|
ambasador je napisal/a: | Glede strokovnosti in stroke:
inženirji in doktorji projektirajo vozila formule 1 a na koncu je pilot tisti, ki jim pove kje so pomanjkljivosti in na tej osnovi se strokovnjaki lotijo odpravljati težave. Pilotu ni potrebno znati Bernoullijeve enačbe... Nobenemu inženirju v timu ne pade na kraj pameti da bi utišal pilota - češ kaj ti znaš - muči inu vozi, mona.
Podobno je pri glasbilih kjer glasbeniki dajo dokončno sodbo kaj velja in kaj ne. |
Seveda je to popolnoma zgrešeno razmišljanje in v večini primerov nima nič skupnega z realnostjo avdio hobija.
Povprečni audio reprodukcijski sistem predstavlja sistemsko rešitev in za končni izplen je odgovoren graditelj sistema, v sferi domačega audia audiofil. Ki v večini primerov ni konstruktor elementov sistema. Zakaj kriviti konstruktorja enega segmenta sistema za morebitni slab končni izplen? Vse niti so v rokah sistemskega graditelja, lahko izbere množico drugih naprav v tem segmentu, ki bi lahko rodile drugačne rezultate. Zgornje razmišljanje @ambasador-ja pa seveda velja v primeru, če je sistemc tudi konstruktor predmetnega elementa v sistemu ali pa je konstruktor znanec.
Glasbenik pa dobi v roke končen produkt, končen produkt v primeru domačega HIFI-ja je pa izgrajeni sistem.
Dinamičnih standardov v tržni niši domačega audia ni, zato je delo sestavljalca sistema zahteven projekt, če se želi slediti ciljem vrhunskega HIFI-ja. Povratne povezave z konstruktorjem neke naprave v sistemski verigi HIFI-ja v realnosti seveda ni.
ambasador je napisal/a: | Vedno je končni uporabnik cilj, za njega se izdeluje, njemu se poskuša ustreči - na pa da se avdiofil mora ukloniti inženirju ki - kapo dol za strokovnost - a je lahko kaj (in sigurno je) spregledal, če uporabnik trdi drugače. |
Spet isto, povprečen končni uporabnik je sestavljavec sistema, ki nima povezave z konstruktorjem neke naprave v sistemu niti znanja konstruiranja le te. Povprečen.
ambasador je napisal/a: | Tudi v studijih ni nič drugače - izbirajo tisto kar jim je pomembno za njihovo delo. Zvočniški kabel jim ni prioriteta, četudi bi se z boljšo izbiro kaj bolje slišalo na monitorjih. Važne so jim osnovne poteze (okostje) da natančno dozirajo količine, mikrodetajli nimajo s tem nič. Je pa pomembna signalna pot, ki ostane zabeležena na masterju. To je anglež lepo povedal. |
Mogoče pa se to lahko tolmači tudi drugače. Več napora vložiti v kompatibilnost naprav na relaciji izvor električnih signalov pa do pretvorbe le teh v mehanske veličine, pa je lahko povezava ojačevalnik - zvočnik manj zahteven segment. Samo mogoče.
V izogib morebitnim forumskim trenjem (če da si ravno bi te pripomogle k večji obiskanosti foruma in še večjemu nasmehu admina) naj samo dodam, da so pripombe podane na prvo žogo ob prebiranju prispevka soformuraša, kot so zapisane. V kolikor gre v pisanju za kakšen morebiten drugačen kontekst, kot sem ga sam razumel, prosim za pojasnilo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
zvocnik
Pridružen/-a: Čet Okt 2008 22:12 Prispevkov: 786 Kraj: Piran
|
Objavljeno: Ned Nov 24, 2019 00:55 Naslov sporočila: |
|
|
Ob prebiranju postov se žal vseskozi ponavlja vzorec siciranja napisanega brez dodane vrednosti. Pri vsaki debati se izgubi fokus in tisto nekaj dobrega napelje na besedičenje. Vzrok vsemu je najbrž v temu, da se zapisano sploh ne prebere kot informacija ampak kot nekaj kar mora iritirati.
Že pri omenjanju FM Acoustica je šlo samo za to, da se pokaže kako se tako renomirana firma loti kablov. Gre za premišljen pristop, ker kupec naj bi kupoval zvok zaradi glasbe ne pa zaradi stalne menjave komponent ter to potem imenoval hobi. V resnici se pod hobijem dogaja le to, da avdiofilu še ni uspelo sestaviti takega sistema, da bi v miru poslušal glasbo. Se je treba vprašati. Vsi začnemo poslušati sistem zaradi glasbe in kam to potem zapelje? Res je, v paketu, veliko skrbi odpade, samo pogledati je treba okoli sebe, paketi so vse povsod.
Ne vem kako lahko sodimo komponento po tem kar je notri? Navajanje primerjav na to in še marsikaj zapisanjega nima smisla, ker tega je okoli nas kolikor hočemo.
Seveda si je vsak sam kriv za to kar ima doma ampak ali je potrebno, da se v poplavi, avdio opreme, kablov in tweekov vsak dan sproti iščeš? Saj ste že opazili, da je v avdio revijah vsaka naprava najboljša. Kako pa avdiofil kupujete naprave, kaj si v svoje sobe znosi na destine zvočnikov in ostale ropotije, da izbere najbolj primerno zadevo? Če je že tako, ima tako dokončen ultimativen sistem in ne išče več upgrade-ov?
Gotovo dajo kupci povratno informacijo izdelovalcu avdio naprav, če jo recimo ne kupijo je že kak razlog… in potem so tam še take naprave, ki vztrajajo leta. Vsaj tako dolgo, dokler je dotični mož aktiven, ko pa gre v penzijo, običajno hiend firma itak zamre.
Hočem reči, kar je iz mnogih postov tudi razvidno, da vsaka sprememba še ne pomeni tudi napredka. Zakaj se zapleta na kablih, mi ni čisto jasno. Nekaj dobrih komentarjev in iztočnic okoli kablov sta podala edino @Right-Fi – na tehnični in @Ambasador – na izkustveni bazi. Vsi vemo kakšen naj bi bil tehnično primeren kabel in zato resnično ostane odprto vprašanje kaj vsi ti specialni kabli delajo tako čudežnega, da se jim ne da upreti ali vsaj racionalno razmisliti okoli tega? Kabli so sicer vzrok za spremembo v zvoku, dejansko pa so posledica spremembe, ki jo povzročijo v povezavi na komponente. Če bi si znali pomagati, nas nebi toliko 'farbali'. Tako pa izpade, da si morda uspemo 'urediti' sistem v nulo in nato recimo iz potrebe prestavimo sistem v kakšno drugo sobo ter to ne zaigra nikoli več! Potem je spet treba iti v štrcuno po nove kable…
Najlepše bi moralo biti, ko sistem zaigra na tehnično korekten nabor kablov, ki ga potem specialni kabli lahko samo pokvarijo. Vprašanje je, če se to lahko zgodi in ja, najbrž lahko.
Lp _________________ Information is not knowledge
Knowledge is not wisdom
Wisdom is not truth
Truth is not beauty
Beauty is not love
Love is not music
Music is the best !
FZ |
|
Nazaj na vrh |
Telefon: 041 737 410 |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|
Zadnje teme - HI-FI |
-
CD, Vinil, DVD, Blu-ray
Kaj trenutno poslušate?
-
Do-It-Yourself
Spet nov lampaš
-
Do-It-Yourself
DIY popravila
-
CD, Vinil, DVD, Blu-ray
Tidal
-
HI-FI
Roon labs
-
CD, Vinil, DVD, Blu-ray
YouTube & stuff
-
HI-FI
MySqueezebox.com DOWN?
-
HI-FI
DAC?
-
HI-FI
Uvoz naprave iz ZDA
-
HI-FI
Zvočniki - izkušnje - predlog
-
HI-FI
Kam na popravilo?
-
Dogodki v svetu HI-FI-ja, srečanja
Bristol HI-fI show
-
HI-FI
Nova igrača je doma......
-
HI-FI
Slušalkarski sistemi
-
HI-FI dodatki
Zvočniški kabli, interkonekti
|
|