Pomoč pogostih vprašanjPomoč pogostih vprašanj   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   Registriraj seRegistriraj se   Tvoj profilTvoj profil   Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil   PrijavaPrijava 

Yamaha NS-10
Pojdi na stran 1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> HI-FI
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
LightBit



Pridružen/-a: Pon Okt 2017 23:11
Prispevkov: 2365
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: Pet Okt 19, 2018 18:06    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

JAZZZ je napisal/a:
Hm, ĆØe bi hotel sliÅ”ati posnetek tako, kot ga je potrdil umetnik, bi ga moral posluÅ”ati natanĆØno na isti lokaciji, na istem sistemu ... kjer se je delal konĆØni izdelek-mastering

Ja, pa Ŕe njegova uŔesa in možgane.
Pa da ne omenjamo kakÅ”ne zaniĆØ zvoĆØnike pogosto uporabljajo (Yamaha NS-10).
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vintagesonic



Pridružen/-a: Sre Mar 2010 17:24
Prispevkov: 1426
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Čet Okt 25, 2018 00:58    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

LightBit je napisal/a:
JAZZZ je napisal/a:
Hm, ĆØe bi hotel sliÅ”ati posnetek tako, kot ga je potrdil umetnik, bi ga moral posluÅ”ati natanĆØno na isti lokaciji, na istem sistemu ... kjer se je delal konĆØni izdelek-mastering

Ja, pa Ŕe njegova uŔesa in možgane.
Pa da ne omenjamo kakÅ”ne zaniĆØ zvoĆØnike pogosto uporabljajo (Yamaha NS-10).


Ob bok vsemu napisanemu me zanima, ĆØe imaÅ” sluĆØajno Å”e kakÅ”en "preblisk", ĆØemu bi recimo služili Yamaha NS 10 v glasbeno snemalnih studiih?

LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pestilence.



Pridružen/-a: Tor Maj 2008 10:34
Prispevkov: 2583
Kraj: Å kofja Loka

PrispevekObjavljeno: Čet Okt 25, 2018 08:11    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

LightBit je napisal/a:
JAZZZ je napisal/a:
Hm, ĆØe bi hotel sliÅ”ati posnetek tako, kot ga je potrdil umetnik, bi ga moral posluÅ”ati natanĆØno na isti lokaciji, na istem sistemu ... kjer se je delal konĆØni izdelek-mastering

Ja, pa Ŕe njegova uŔesa in možgane.
Pa da ne omenjamo kakÅ”ne zaniĆØ zvoĆØnike pogosto uporabljajo (Yamaha NS-10).

Pa dobro, a je res treba v vsaki temi provocirat? Ni to ql za nikogar : /

NS-10 obkroža mnogo legend ter mitov,naĆØeloma pa niso edini monitor v studiu,v nekaterih imajo pa svojo mesto ter funkcijo. Niso pa veĆØ v tako pogosti uporabi kot nekoĆØ.

"If it soungs good on these, it will sound good on anything."
_________________
Music was my refuge. I could crawl into the space between the notes and curl my back to loneliness.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LightBit



Pridružen/-a: Pon Okt 2017 23:11
Prispevkov: 2365
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: Čet Okt 25, 2018 10:46    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pestilence. je napisal/a:
"If it soungs good on these, it will sound good on anything."

To sem že sliŔal, pa se ne strinjam.
ƈe na teh zveni dobro, bo na tistih, ki igrajo pravilno (ali Å”e huje tisti ki so izmaliĆØeni ravno v drugo smer) zvenelo dolgoĆØasno.
Rezultat je hitro lahko POP namesto ROCK-a.

ƈe bi zvenelo dobro na vsem, bi potem tudi na Kanti.
Zakaj bi potem sploh kupovali high-end zvoĆØnike, ĆØe pa zveni dobro na cenejÅ”ih?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
joztom



Pridružen/-a: Pon Jan 2013 11:07
Prispevkov: 1946
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pet Okt 26, 2018 01:02    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

V slikarstvu velja zlato pravilo, da ĆØe neke slike ne razumeÅ”, ni kriva slika, ampak tvoja pomanjkljiva vzreja in izobrazba. Tako nekako velja za NS10, ki je po sreĆØnem nakljuĆØju postala referenca, standardna primerjalna enota za oceno glasbene produkcije. V neÅ”teto studiih je en par, ponavadi prikljuĆØen na kake iskre, nevtralne Brystone, pa se vsepovsod po svetu znajo tudi na daljavo zediniti o nekem posnetku. Tudi za Mona Lizo se ne ve, od kod superlativna ocena, ker ni ne barvno in ne kadrirano presežna, je pa edina in ONA, najbolj skrivnostna, najdražja, najhujÅ”a. Tako si na podlagi takih etalonov izostrimo standarde za okuse, ker recimo "sladica" reĆØejo na finskem tudi zoprno grenkemu sadežu iz reda borovnic, kuhanem v mleku, ĆØez pa kot en koprc (ki je za na ribe), doĆØim v TurĆØiji sladki orehov nadev v listnatem testu namakajo Å”e v medeno vodo.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Bojan65



Pridružen/-a: Sob Feb 2014 19:52
Prispevkov: 41
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pet Okt 26, 2018 08:19    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

joztom je napisal/a:
V slikarstvu velja zlato pravilo, da ĆØe neke slike ne razumeÅ”, ni kriva slika, ampak tvoja pomanjkljiva vzreja in izobrazba. Tako nekako velja za NS10, ki je po sreĆØnem nakljuĆØju postala referenca, standardna primerjalna enota za oceno glasbene produkcije. V neÅ”teto studiih je en par, ponavadi prikljuĆØen na kake iskre, nevtralne Brystone, pa se vsepovsod po svetu znajo tudi na daljavo zediniti o nekem posnetku. Tudi za Mona Lizo se ne ve, od kod superlativna ocena, ker ni ne barvno in ne kadrirano presežna, je pa edina in ONA, najbolj skrivnostna, najdražja, najhujÅ”a. Tako si na podlagi takih etalonov izostrimo standarde za okuse, ker recimo "sladica" reĆØejo na finskem tudi zoprno grenkemu sadežu iz reda borovnic, kuhanem v mleku, ĆØez pa kot en koprc (ki je za na ribe), doĆØim v TurĆØiji sladki orehov nadev v listnatem testu namakajo Å”e v medeno vodo.



Joztom ti si car...!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Telefon: 041 761 731
LightBit



Pridružen/-a: Pon Okt 2017 23:11
Prispevkov: 2365
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: Pet Okt 26, 2018 09:46    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

joztom je napisal/a:
V slikarstvu velja zlato pravilo, da ĆØe neke slike ne razumeÅ”, ni kriva slika, ampak tvoja pomanjkljiva vzreja in izobrazba.

Jaz sem pa mislil, da umetnosti ni treba razumeti, ampak ti mora biti samo vÅ”eĆØ in niĆØ ni krivo ĆØe ti ni.

joztom je napisal/a:
Tako nekako velja za NS10, ki je po sreĆØnem nakljuĆØju postala referenca, standardna primerjalna enota za oceno glasbene produkcije. V neÅ”teto studiih je en par, ponavadi prikljuĆØen na kake iskre, nevtralne Brystone, pa se vsepovsod po svetu znajo tudi na daljavo zediniti o nekem posnetku.

Zakaj je ne-nevtralne (+-6dB) zvoĆØnike treba priklopit na nevtralen ojaĆØevalec?
ZvoĆØniki naj bi reproducirali glasbo (umetnost) in ne ustvarjati umetnost.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5984
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Pet Okt 26, 2018 10:46    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

LightBit je napisal/a:
JAZZZ je napisal/a:
Hm, ĆØe bi hotel sliÅ”ati posnetek tako, kot ga je potrdil umetnik, bi ga moral posluÅ”ati natanĆØno na isti lokaciji, na istem sistemu ... kjer se je delal konĆØni izdelek-mastering

Ja, pa Ŕe njegova uŔesa in možgane.
Pa da ne omenjamo kakÅ”ne zaniĆØ zvoĆØnike pogosto uporabljajo (Yamaha NS-10).

@lightbit - tvoj show se nadaljuje Laughing tako da se je offtopic usmeril v umirjanje divjanja po forumu Laughing
----------------
Glede NS10 - je fenomen in kot tak ima svoj razlog obstoja, sicer bi ga že zdavnaj pokopali, ĆØe je že 'sluĆØajno' zaÅ”el v studije. ƈe ti ne razumeÅ” zakaj je temu tako /pa Å”e jih nisi nikoli posluÅ”al kaj Å”ele preizkuÅ”al na domu/ ni potrebno klatiti neumnosti. Poleg tega, ĆØe na novo kupljeni 200ā‚¬ vreden Behringer predstavlja veliko izboljÅ”anje zvoka na tvojem domu, je jasno v kakÅ”nih pogojih bi lahko naredil tak test.

Å e malo korenĆØka: https://www.soundonsound.com/reviews/yamaha-ns10-story
citat iz zakljuĆØka: ...Why do we still use that old monitor? We use it because it does a job, even if it sometimes doesn't sound very nice while doing the job, partly because, if it's installed or driven inappropriately, it will reveal such shortcomings without mercy, and partly because it sometimes reproduces elements of our work that we don't particularly want to hear. ...
_________________
Carpe Diem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LightBit



Pridružen/-a: Pon Okt 2017 23:11
Prispevkov: 2365
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: Pet Okt 26, 2018 12:12    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Meni posnetki miksani na NS-10 obiĆØajno ne zvenijo dobro.
Na linku ki si ga dal je vse napisano in narisano.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vintagesonic



Pridružen/-a: Sre Mar 2010 17:24
Prispevkov: 1426
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pet Okt 26, 2018 15:05    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

LightBit je napisal/a:
Meni posnetki miksani na NS-10 obiĆØajno ne zvenijo dobro.
Na linku ki si ga dal je vse napisano in narisano.


Citiram : Meni posnetki miksani na NS-10 obiĆØajno ne zvenijo dobro.

Aleluja.....to mislim da je izjava meseca, leta, ĆØe ne skoraj desetletja.

Kljub nekajletnem studijskem delu, si kaj podobnega nikoli ne bi upal napisati. To je zame ĆØisti Wodoo.

Da na podlagi posluÅ”anja posnetka ugotoviÅ” na katerih monitorjih je bil posnetek zmiksan, moraÅ” imeti zunaj zemeljske sposobnosti. Svaka ti ĆØast Very Happy .




Mislim, da izjava sodi v knjigo



LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LightBit



Pridružen/-a: Pon Okt 2017 23:11
Prispevkov: 2365
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: Pet Okt 26, 2018 19:03    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

vintagesonic je napisal/a:
LightBit je napisal/a:
Meni posnetki miksani na NS-10 obiĆØajno ne zvenijo dobro.
Na linku ki si ga dal je vse napisano in narisano.


Citiram : Meni posnetki miksani na NS-10 obiĆØajno ne zvenijo dobro.

Aleluja.....to mislim da je izjava meseca, leta, ĆØe ne skoraj desetletja.

Kljub nekajletnem studijskem delu, si kaj podobnega nikoli ne bi upal napisati. To je zame ĆØisti Wodoo.

Da na podlagi posluÅ”anja posnetka ugotoviÅ” na katerih monitorjih je bil posnetek zmiksan, moraÅ” imeti zunaj zemeljske sposobnosti. Svaka ti ĆØast Very Happy .

ImaÅ” pa malo preveĆØ domiÅ”lije, ker tega nisem rekel.

VĆØasih se da izvedeti (prebrati) z katerimi zvoĆØniki je bilo miksano.
Poglejmo kaj že na Wikipediji piŔe:
Citiram:
Throughout the 1980s, engineers and producers worked widely with the speaker to monitor "[almost] any album you love from the 80s or 90s" ā€“ from Born in the U.S.A. (Bruce Springsteen), Avalon (Roxy Music) Let's Dance (David Bowie), to Big Bam Boom (Hall and Oates).


vintagesonic je napisal/a:

Aha tukaj je problem. No oĆØitno nisem edini z cenenim sistemom.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vintagesonic



Pridružen/-a: Sre Mar 2010 17:24
Prispevkov: 1426
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pet Okt 26, 2018 21:35    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

LightBit je napisal/a:
Aha tukaj je problem. No oĆØitno nisem edini z cenenim sistemom.


LightBit.......brez zamere, problem in reŔitev problema je popolnoma nekje drugje, kot ti misliŔ.

Že v zaĆØetku debate ti je bilo postavljeno vpraÅ”anje, ki si ga popolnoma ignoriral, ker oĆØitno nisi imel ideje kaj bi repliciral. Ker se stvari pravoĆØasno ne doreĆØejo, se problem vleĆØe v neskonĆØnost.

vintagesonic je napisal/a:
Ob bok vsemu napisanemu me zanima, ĆØe imaÅ” sluĆØajno Å”e kakÅ”en "preblisk", ĆØemu bi recimo služili Yamaha NS 10 v glasbeno snemalnih studiih?LP


Problematika omenjenih zvoĆØnikov Yamaha ima na temu forumu že precej dolg rep, tako da se že rahlo ponavljamo.

http://www.audio-kontakt.com/forum/viewtopic.php?t=3368&postdays=0&postorder=asc&start=75

LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ducar



Pridružen/-a: Sob Apr 2012 13:13
Prispevkov: 611
Kraj: Ardro

PrispevekObjavljeno: Pet Okt 26, 2018 22:00    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pa saj Ns 10 imajo samo zato, da sliÅ”ijo al sploh kaj igrajo in pojejo, da ne zabluzijo s kakimi "u3PM", ki gre po pomoti Å”e v eter. To je krep od Å”pikerja in ni vredno, da se ga na tem portalu omenja kot nek kljuĆØni ĆØlen pri reprodukciji.
To je bilo že davno tega zapisano in utemljeno.
_________________
Canta e Cammina
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LightBit



Pridružen/-a: Pon Okt 2017 23:11
Prispevkov: 2365
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: Pet Okt 26, 2018 23:41    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

@vintagesonic: Bi pa takoj povedal, da jih imaÅ” za okras.
Žal jih nekateri ne znajo tako dobro uporabljati kot ti. Nekateri verjamejo, da so magiĆØni element do dobrega miksa.

ducar je napisal/a:
To je krep od Å”pikerja in ni vredno, da se ga na tem portalu omenja kot nek kljuĆØni ĆØlen pri reprodukciji.

Wink
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vintagesonic



Pridružen/-a: Sre Mar 2010 17:24
Prispevkov: 1426
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sob Okt 27, 2018 01:44    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

LightBit je napisal/a:
@vintagesonic: Bi pa takoj povedal, da jih imaÅ” za okras.
Žal jih nekateri ne znajo tako dobro uporabljati kot ti. Nekateri verjamejo, da so magiĆØni element do dobrega miksa.

ducar je napisal/a:
To je krep od Å”pikerja in ni vredno, da se ga na tem portalu omenja kot nek kljuĆØni ĆØlen pri reprodukciji.

Wink


No, no......oba z ducarjem sta zadevo precej poenostavila, vsak na svoj naĆØin, zato sem dolžan pojasnilo Very Happy . Sicer pa, da, imam jih veĆØ ali manj za okras Smile ( kot Å”e mnogo drugih stvari Smile )

Delo v glasbenem studiu je malce drugaĆØno, kot si ljudje obiĆØajno predstavljajo v domaĆØih foteljih, ko posluÅ”ajo svoj priljubljeni HI Fi sistem. Po vsej verjetnosti niso oni krivi za to, ampak splet raznoraznih okoliÅ”ĆØin in urbanih legend, ki pogosto nimajo dosti zveze z realnostjo.

Meni so omenjene Yamahe veĆØ kot 10 let predstavljale zelo pomemben pripomoĆØek pri delu, rekel bi, da so bile zelo enostavno delovno orodje, sedaj pa ko se že dolgo konkretno ne ukvarjam veĆØ s snemanjem in sem prepustil delo mlajÅ”im kolegom, jih imam kot okras na polici, ker jih enostavno ne potrebujem veĆØ. Je pa lep suvenir na neko obdobje mojega življenja.

Uporaba teh specifiĆØnih zvoĆØnikov v studiu je imela v doloĆØenem obdobju studijske tehnike toĆØno doloĆØen namen. Služili so predvsem kot kontrolni zvoĆØniki za primer, ko si po nekaj urnem delu na velikih studijskih monitorjih uÅ”esa enostavno utrudil in zaĆØel delati napake. To je popolnoma ĆØloveÅ”ko, ker posluÅ”aÅ” iz ure v uro bolj naglas. Ko si zvok iz velikih monitorjev preklopil na Yamahe, ali pa celo Auratone kocke, so se eventualna napaĆØna razmerja instrumentov v konĆØnem miksu zelo hitro pokazala. S kontrolo posnetka na teh monitorjih, si lahko relativno enostavno in hitro priÅ”el do idej, kaj bi bilo v ponovnem miksu potrebno popraviti. In po pravilu so se take korekcije vedno pokazale v pozitivnem in izboljÅ”anem konĆØnem rezultatu.

Nikoli se pa tovrstni monitorji niso uporabljali kot referenĆØni zvoĆØniki za definiranje zvoka posameznih instrumentov ali pa celotne zvoĆØne slike posnetka orkestra ali solistov, ali za generalni miks. Zakaj ? Zato ker tega enostavno glede na konstrukcijo in velikost niso zmožni. To so zvoĆØniki, ki v principu niso "vÅ”eĆØni" po zvoku, so pa za tisti del frekvenĆØnega spektra ki ga ponujajo, zvoĆØno zelo realni. Za nastavitev Ā»barveĀ« zvoka posnetka se vedno uporabljajo veliki studijski monitorji, ki ponujajo celotni frekvenĆØni spekter. Veliki monitorji so za veĆØurno delo zelo naporni, ker potrebujejo doloĆØeno zvoĆØno jakost za svoj maksimum, ali bolje reĆØeno optimum kvalitete zvoka.

To je na nek naĆØin kontra logika, kot jo priĆØakujemo pri zvoĆØnikih v domaĆØem okolju. Doma morajo zvoĆØniki zveneti tako. da nam bo njihov zvok vÅ”eĆØen. V nasprotnem primeru je vse skupaj brez pomena, ĆØe imamo doma zvoĆØnike, katerih zvok nam ni vÅ”eĆØ. Vmes je potem Å”e sto in en odtenek sivine, ki definira ostale faktorje Hi-Fi zvoĆØnikov. Nekateri se bodo potem obesili Å”e na terminus " High Fidelity", ampak o temu ne bi na tem mestu, ker je to spolzek teren, ki je veĆØ ali manj vezan na okus ali zahteve posameznikov.

Za konec lahko Å”e dodam en detajl, ki je tudi zelo specifiĆØen za oba zgoraj omenjena zvoĆØnika. Oba sta relativno neobĆØutljiva za okolje v katerega sta umeÅ”ĆØena. Seveda ne zvenita v vseh okoljih enako, lahko pa bi trdil, da zvenita podobno, kar tonskim mojstrom olajÅ”a delo pri komparaciji posnetkov.
Ne vem ĆØe sem bil dovolj razumljiv, ampak ostaja dejstvo, da ĆØe posnetek zveni dobro na teh dveh zvoĆØnikih ( seveda s predpostavljenimi omejitvami v zgornjem in spodnjem frekvenĆØnem spektru ) potem obstaja zelo velika verjetnost, da bo ta isti posnetek zvenel dobro tudi na precejÅ”njem Å”tevilu ostalih zvoĆØnikov. Ni pa ta verjetnost 100%.

Tako, toliko zaenkrat.

LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> HI-FI Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
Stran 1 od 5

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Zadnje teme - HI-FI

Zadnje teme - ostalo

VIDEOTEKA
© www.audio-kontakt.com  |  info@audio-kontakt.com  |  Pogoji uporabe