Pomoč pogostih vprašanjPomoč pogostih vprašanj   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   Registriraj seRegistriraj se   Tvoj profilTvoj profil   Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil   PrijavaPrijava 

THE OPEN REEL TEST
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> HIGH-END AUDIO
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
vintagesonic



Pridružen/-a: Sre Mar 2010 17:24
Prispevkov: 1426
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Tor Mar 28, 2017 15:14    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

vojko je napisal/a:


V studiju pa se pozna, ker imaš kontrolo in multitrack.

Evo ene anekdote. Enkrat je en izraelc Yossi Gutman (drugaqče ni dirigent, violo igra) snemal radijske simfonike na radiju za film. So mu naštelal 37 mikrofonov, enkrat zvadli. On je poslušal na slušalke, potem pa se "razpištolu", okregal orkester, spravu v red tiste ko so "spal", kiksal.....
Ko so posnel, so pa tistih 35 mik. snemal kot backup, master je imel pa odprta dva za orkester in enga na svoji violi. To je vse.

To razlagam, ja imaš multitracing, čarovnije v postprodukciji, barvaš kar te je volja..... Ampak težave se rešuje v temelju, če hočeš res dober rezultat. To sem pojasnjeval na Karajanu. Tko simpl je, bistvo je isto 50 let nazaj, al pa danes. Težave vedno so, ampak rešit jih je treba takoj, in pri izvoru. Drugaše se v drugi fazi produkcije samo še potencirajo. Ne gre tako: "bomo že v postu", kot se dela danes, ker se stvari ekspotencialno seštevajo. Pa salata trackov rata... Potem imaš pa v postu "gasilsko vajo", namesto finih korekcij. Itak pa vmes sploh ne veš več, kako se je slišal v dvorani, možgan se zelo hitro adaptira na novo "virtualno " realnost.


Spet simpl ko burek..................


Kot sem že predhodno omenil, se na peko bureka res ne spoznam, sem pa občasni konzument tako pasulja kot bureka.

Iz napisanega izhaja, da se tipična produkcija simfoničnega orkestra večinoma snema večkanalno?

Zelo enostaven odgovor prosim. Ja ali ne?

LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ck



Pridružen/-a: Pon Feb 2009 19:27
Prispevkov: 1604
Kraj: kamnik

PrispevekObjavljeno: Tor Mar 28, 2017 17:11    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Če se komu ljubi šteti mikorofone naj kar.
Tule je cel "pragozd".

https://www.youtube.com/watch?v=TbgfOdMQD9g
_________________
LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ck



Pridružen/-a: Pon Feb 2009 19:27
Prispevkov: 1604
Kraj: kamnik

PrispevekObjavljeno: Tor Mar 28, 2017 17:15    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Tule je morda kakšen manj in višje - bo lažje štet

https://www.youtube.com/watch?v=SbKTwlnSX74
_________________
LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vojko



Pridružen/-a: Ned Maj 2008 16:50
Prispevkov: 940
Kraj: LJUBLJANA

PrispevekObjavljeno: Tor Mar 28, 2017 21:23    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Abbey Road praviš, hehe.........







Si pa zbral primer...Star Wars, 'Shocked', bol kompleksno skor ne more bit.
Je pa filmska muska največja magija za delat, pa daleč najbolj kompleksno delo. Šele tu res pride do izraza vsa mašinerija in možnosti, ki jo ponuja digitalija. Samo en orkester posnet je pure simplicity proti produkciji soundtracka.

Jóhann Jóhannsson je čisti genialc za film. Je pa to kreiranje, 2.02!! poučno:
https://www.youtube.com/watch?v=qsaRJ4j4xIo&ytbChannel=Deutsche%20Grammophon

https://www.youtube.com/watch?v=gCb2pKgNXd8&ytbChannel=Var%C3%A8se%20Sarabande%20Records

https://www.youtube.com/watch?v=DcLgx58WmlE&ytbChannel=Aurora+Rochez

https://www.youtube.com/watch?v=NCyGrcPqB2M&ytbChannel=4AD

Pa še bonus track za nostalgike..Še pomnite tovarišijavascript:'Very Happy'
https://www.youtube.com/watch?v=z_E8aGx777Q&ytbChannel=parisvisite
https://www.youtube.com/watch?v=DSQYRfbwE74&t=173s&ytbChannel=FoggyJoeBand
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vintagesonic



Pridružen/-a: Sre Mar 2010 17:24
Prispevkov: 1426
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sre Mar 29, 2017 15:08    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ck je napisal/a:
Če se komu ljubi šteti mikorofone naj kar.
Tule je cel "pragozd".

https://www.youtube.com/watch?v=TbgfOdMQD9g


Hja @ck, osnovni problem ali pomankljivost "Abbey Road-a" je očitno v dejstvu, da nimajo dirigenta, ki bi se "razpištolu", okregal orkester, spravu v red tiste ko so "spal", kiksal.....in problem bi se rešil v sekundi.

Zaradi tega je v studiu žal cel pragozd mikrofonov in z njimi povezani problemi pri snemanju.

Tonci, producenti, dirigenti in glasbeniki ne vidijo dreves, čeprav cel čas hodijo po pragozdu. Zato so končni posnetki tako "obupni". Very Happy

Spet simpl ko burek.................. To je vse, pure simplicity

LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
NCC2000



Pridružen/-a: Čet Sep 2012 12:28
Prispevkov: 591
Kraj: Slovenia

PrispevekObjavljeno: Čet Mar 30, 2017 21:15    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

spet burek ... aja, open reel test povzroča lahkoto..

je tole vredu posnetek? (free + no, thanks...)
je varno, če se komu da poslušat...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
NLP



Pridružen/-a: Tor Nov 2009 10:01
Prispevkov: 1035
Kraj: Drugje

PrispevekObjavljeno: Pet Mar 31, 2017 08:37    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

... kolikor je različnih boljših producentov, toliko je različnih pristopov, drugi pa kopirajo in se skušajo približati neki zvočni podobi.
Brez veze se zapletate v neskončno debato.
_________________
Nenad P.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5982
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Pet Mar 31, 2017 18:44    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

NLP je napisal/a:
... kolikor je različnih boljših producentov, toliko je različnih pristopov, drugi pa kopirajo in se skušajo približati neki zvočni podobi.
Brez veze se zapletate v neskončno debato.

To je trajnostna debata. Laughing
Gre za vrednote, na katere je dobro opozarjati/ozaveščati. Če nimaš s tem povezanih vrednot, ti je vseeno. Še več - raje vidiš da drugi ne bi debatirali o 'neugodni' temi.
----------------------------------------------------------------------------------------
- eno so glasbeni posnetki, kjer tudi snemalna/mešalna/efektovna oprema nastopa kot glasbeni instrumenti
- drugo so dovolj zvesti in neposredni posnetki, ki - predvajani - močno odsevajo slišano na glasbenem dogodku

Vse je legitimno in eno drugega ne izključuje. Z moje strani, kot ljubitelja naravnih zvokov in neposrednih posnetkov, želim, da se izostri občutek in okus, kateri so neposredni posnetki in kateri se maskirani prodajajo za take. Konec koncev to niti ni tako težko in se nanaša izključno na akustične instrumente. Pa je že 3/4 glasbe izločeno iz tega.

Zakaj je to pomembno?
V praksi, ko sestavljamo hifi verigo, se naslanjamo na posnetke. Hitro ugotovimo, da z enimi posnetki gre dobro ena oprema, z drugimi pa druga.
Neverjetno je, kako se to pozna.
Koherentni posnetki na nekoherentni opremi - nič posebnega. Nekaj se čuti, ma ne boš ločil od nekoherentnih posnetkov. Predvajaj to na ustreznem kompletu in pred teboj zaživi 3D predstava. Pri čemer so 3D mišljeni posamezni instrumenti. Vsak zase 3D.
Na taki opremi 'sintetični' posnetki - spet nič posebnega - s tem - da občasno abnormalno dobro izskoči kakšna stvar (instrument, zvok), ki je očitno bila dobro posneta in naknadno umeščena v celoto (posnetek) 'kolaž' posamičnih posnetkov.

Mislim da je razlaga dosti preprosta: posnetki zajeti z dvema mikrofonoma so v bistvu zajeti trigonometrično - podobno kot z dvema očesoma opazovani objekt ima 3D (z enim pa ne). Snemalci bodo znali povedati, da tudi s tremi in morda še nekaj dodatnimi (za ambienco) se ravno tako učinkovito trigonometrira zvoke in dozira učinke ambienta/odmevov.

Mislim da je sedaj trditev @NLP-ja dobila čisto druge razsežnosti, a ne?
_________________
Carpe Diem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
NLP



Pridružen/-a: Tor Nov 2009 10:01
Prispevkov: 1035
Kraj: Drugje

PrispevekObjavljeno: Pet Mar 31, 2017 20:12    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

... mimogrede običajni BBC-jevi jingli so posneti z BBC Symphony Orchestra na 128 špur, torej mikrofonov cel gozd. Laughing
_________________
Nenad P.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5982
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Pet Mar 31, 2017 20:26    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

NLP je napisal/a:
... mimogrede običajni BBC-jevi jingli so posneti z BBC Symphony Orchestra na 128 špur, torej mikrofonov cel gozd. Laughing

Hehe, a nisi vsem odsvetoval nadaljno debato?
Sedaj pa se ponovno oglašaš - zakaj, če je - po tvoje - brezpredmetno?
Imaš kakšne tehtne razloge v povezavi - posnetek - HiFi oprema - uživanje v glasbenih doživetjih/zvokih? Ponujaš kakšen dober recept, razen tega da je vse brezveze??
ps. :
onih 128 špur je dober recept za ploščat zvok. DGG se je pred desetletji opekel in pobegnil od tega recepta..
Mimogrede, če si na PCM, je tisti ploščati zvok itak garantiran. Pa če še posnetek štrli tja, koga to briga.
_________________
Carpe Diem


Nazadnje urejal/a ambasador Pet Mar 31, 2017 20:37; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
NLP



Pridružen/-a: Tor Nov 2009 10:01
Prispevkov: 1035
Kraj: Drugje

PrispevekObjavljeno: Pet Mar 31, 2017 20:36    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Navedel sem en primer, ki je res skrajen (tukaj gre le za broadcast jingle, kaj šele kaj resnejšega), kakor sem napisal:
"... kolikor je različnih boljših producentov, toliko je različnih pristopov..."
Prav zato je brez veze.
_________________
Nenad P.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
ajka



Pridružen/-a: Tor Maj 2008 10:00
Prispevkov: 3181
Kraj: Sežana

PrispevekObjavljeno: Pet Mar 31, 2017 21:07    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

LP

Eden od "Chesky sampler_jev" ponuja poslušanje, kako se sliši oddaljenost mikrofona od instrumenta ...
Ta slišna izkušnja pove več, kot tukajšnja debata na "sto straneh"...
Ko to slišiš ti je takoj jasno kje se lahko začnejo problemi snemanja, kaj lahko sploh slišimo na naših sistemih in še mnogo, mnogo tega Rolling Eyes Wink
_________________
~ ** ~
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Telefon: -
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5982
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Sob Apr 01, 2017 08:48    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ajka je napisal/a:
LP

Eden od "Chesky sampler_jev" ponuja poslušanje, kako se sliši oddaljenost mikrofona od instrumenta ...
Ta slišna izkušnja pove več, kot tukajšnja debata na "sto straneh"...
Ko to slišiš ti je takoj jasno kje se lahko začnejo problemi snemanja, kaj lahko sploh slišimo na naših sistemih in še mnogo, mnogo tega Rolling Eyes Wink

Že, a kaj boš slišal, če si to predvajaš na sistemu, ki ne zmore pravilne koordinacije zvokov - je kaotično premešano na poti skozi hifi verigo?

Razni fazni zasuki tako posameznih driverjev zvočnika v kombinaciji s filtri kretnice so prvi znanilci kaosa - če to ni narejeno mojstrsko.

Tudi elektronika v ojačevalcih se ne šali - tukaj sicer, po mojih izkušnjah, gre skozi tudi kaj cenejšega - ne vse, da ne bo pomote. Malo poenostavi harmonsko strukturo, nekaj izgubi dinamike in fokusa, ma se vseeno še da slišati obrise posnetkov.

Izvor zvoka pa je štorija za sebe. Tudi če gre za CD player, ni vsak enak drugemu. In avtomatično rečeš to je to, vsak zmore 3D. Malo morgen.
-----------------------------------------------------------------------------------------
3D se dela na kombinaciji faznih zasukov/zakasnitev in jakosti in spektra zvokov, ki jih ujamejo stereo mikrofoni.
Vse to mora biti spoštovano v procesu reprodukcije, da bi se poustvarilo tisto, kar prava stereofonija zmore na posnetkih. Kadar je to doseženo, se govori o holografskih zvokih.

Spet bo padlo vprašanje koliko je tega - 3% posnetkov? Se splača truditi za to? Po moje ja, ker tudi ostali posnetki profitirajo pri predvajanju na takem. Ne veliko, a jih slišiš take kot so v resnici. Velikokrat je to dosti drugače od običajnega.

Poleg tega, zakaj ne bi nekaj vedeli o tem. To iskali in s tem izvajali svojersten pritisk/povpraševanje? Tudi HiFi dobi neki smisel, pa konec koncev - veliko avdiofilov bo to prvič prebralo in jim bo v oporo pri razumevanju nekaterih stvari in debat v hifi-ju.

Koherenca posnetkov in aparatur je kot tisti član družine, ki živi zaprt na podstrešju, da ga drugi ne vidijo Very Happy Very Happy Da se o tem ne govori - pravi stereofoniji - ne ping-pong dvokanalni reprodukciji. ko prideš v stik s tako reprodukcijo, kar naenkrat postane vse drugo igračkanje.

https://www.youtube.com/watch?v=cLWtdzE48ss
En tak posnetek, že opisan v enem prejšnjih postov, na CAT/Raidho nisi vedel ali si prišel v Carnegie Hall ali direkt v nebesa ..
Pa sami ocenite, kaj so koloracije mikrofonov, lampaške elektronike itd proti dobremu zajemu zvoka. Če je prav narejeno, gre vsa 'solata' v drugi plan, ozadje.
_________________
Carpe Diem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5982
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Sob Apr 01, 2017 10:50    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Vsa avdiofilska navlaka gre v ozadje tudi kadar je s strani hifi-ja osnova pravilno predvajana. Če pa tega ni, potem vsaka dlaka moti. Pa lahko bi to popravil, pa tisto tam moti pa , bla bla bla, skratka nič ni prav. In niti ne more biti, dokler ni osnova rešena za prav.

Na temo koherence, da sklenemo krog. Kako relativno poceni do tega, hkrati pa tudi razumevanje, kaj čislajo tisti, ki so pripadniki sledečih 'sekt' hifi-ja:

- single ended ojačevalci, lampaši 'in primis'
- full range zvočniki (Quad ESL koncentrični, Lowther, vedno več sodobnih.., vintage pa naprimer razvpiti Auratone, ki je poimenovan tudi HorrorTone - dokler nisi dal koherentnih posnetkov preko recimo single endeda, ti je pljuval v obraz, hehe)
- fazno usklajeni zvočniki (naprimer od vintage Spica TC50, Sequerra Met7, Vandersteen praktično vsi, Dahlquist DQ10, DCM Time Window ...)
od novih naprimer Danley, naprej pa ne bom našteval ker se pade v področje reklame in zamer.

Pri vintage-u bi lahko naštel tudi Bose 901, a ta odpre še eno vprašanje - odbojev. Pri koherenci zvočnika, je pomembna fazna uskladitev ne samo v osi ampak tudi odboji morajo priti usklajeni. Tukaj je recimo ProAc mojster..ups, sem že preveč bleknil. Dovolj bodi.
_________________
Carpe Diem


Nazadnje urejal/a ambasador Sob Apr 01, 2017 10:58; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ajka



Pridružen/-a: Tor Maj 2008 10:00
Prispevkov: 3181
Kraj: Sežana

PrispevekObjavljeno: Sob Apr 01, 2017 10:52    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ambasador je napisal/a:
ajka je napisal/a:
LP

Eden od "Chesky sampler_jev" ponuja poslušanje, kako se sliši oddaljenost mikrofona od instrumenta ...
Ta slišna izkušnja pove več, kot tukajšnja debata na "sto straneh"...
Ko to slišiš ti je takoj jasno kje se lahko začnejo problemi snemanja, kaj lahko sploh slišimo na naših sistemih in še mnogo, mnogo tega Rolling Eyes Wink

Že, a kaj boš slišal, če si to predvajaš na sistemu, ki ne zmore pravilne koordinacije zvokov - je kaotično premešano na poti skozi hifi verigo?

Razni fazni zasuki tako posameznih driverjev zvočnika v kombinaciji s filtri kretnice so prvi znanilci kaosa - če to ni narejeno mojstrsko.

Tudi elektronika v ojačevalcih se ne šali - tukaj sicer, po mojih izkušnjah, gre skozi tudi kaj cenejšega - ne vse, da ne bo pomote. Malo poenostavi harmonsko strukturo, nekaj izgubi dinamike in fokusa, ma se vseeno še da slišati obrise posnetkov.

Izvor zvoka pa je štorija za sebe. Tudi če gre za CD player, ni vsak enak drugemu. In avtomatično rečeš to je to, vsak zmore 3D. Malo morgen.
-----------------------------------------------------------------------------------------
3D se dela na kombinaciji faznih zasukov/zakasnitev in jakosti in spektra zvokov, ki jih ujamejo stereo mikrofoni.
Vse to mora biti spoštovano v procesu reprodukcije, da bi se poustvarilo tisto, kar prava stereofonija zmore na posnetkih. Kadar je to doseženo, se govori o holografskih zvokih.

Spet bo padlo vprašanje koliko je tega - 3% posnetkov? Se splača truditi za to? Po moje ja, ker tudi ostali posnetki profitirajo pri predvajanju na takem. Ne veliko, a jih slišiš take kot so v resnici. Velikokrat je to dosti drugače od običajnega.

Poleg tega, zakaj ne bi nekaj vedeli o tem. To iskali in s tem izvajali svojersten pritisk/povpraševanje? Tudi HiFi dobi neki smisel, pa konec koncev - veliko avdiofilov bo to prvič prebralo in jim bo v oporo pri razumevanju nekaterih stvari in debat v hifi-ju.

Koherenca posnetkov in aparatur je kot tisti član družine, ki živi zaprt na podstrešju, da ga drugi ne vidijo Very Happy Very Happy Da se o tem ne govori - pravi stereofoniji - ne ping-pong dvokanalni reprodukciji. ko prideš v stik s tako reprodukcijo, kar naenkrat postane vse drugo igračkanje.

https://www.youtube.com/watch?v=cLWtdzE48ss
En tak posnetek, že opisan v enem prejšnjih postov, na CAT/Raidho nisi vedel ali si prišel v Carnegie Hall ali direkt v nebesa ..
Pa sami ocenite, kaj so koloracije mikrofonov, lampaške elektronike itd proti dobremu zajemu zvoka. Če je prav narejeno, gre vsa 'solata' v drugi plan, ozadje.


LP

Zvoka_glasbe ne moreš razložit na "papirju", dobro ali slabo je treba slišat in še enkrat slišat... Le s tem dobiš izhodišče, pot, tudi napačna je OK, če potegneš ven pozitivo ...
Vse preveč je "teoretično načitanih" audiofilov, se jim še sanja ne kaj slišijo in kaj morajo slišat ...
Ma, je ratalo tako v tem svetu "abnormalno" , da ženske rojevajo in pol vzgajajo otroke po navodilih strica Googla Rolling Eyes Laughing Laughing Laughing
_________________
~ ** ~
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Telefon: -
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> HIGH-END AUDIO Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Naslednja
Stran 11 od 12

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Zadnje teme - HI-FI

Zadnje teme - ostalo

VIDEOTEKA
© www.audio-kontakt.com  |  info@audio-kontakt.com  |  Pogoji uporabe