Poglej prejnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
canyonn
Pridruen/-a: Pon Apr 2009 15:53 Prispevkov: 640 Kraj: kanal
|
Objavljeno: Sob Jul 11, 2015 00:37 Naslov sporočila: Nesmisel 24/192 glasbenih datotek |
|
|
ali pa v rubriko saj ni res pa je (Ripley)
http://xiph.org/~xiphmont/demo/neil-young.html
in seveda ,Cizek je Å”e vedno neskonĆØno avtentiĆØen ,kljub dandanaÅ”ni znanosti ,rabi pa uho(možgani) ĆØasovno adaptacijo ali pa da smo poÅ”teni do samih sebe.
res pa je tudi da amplifikacija mora biti na nivoju,kar sem spregledal u zadnjem obdobju ko sem imel boxe szi kompleksnimi kretnicami.
res je pa tudi ,da so to dve ali pa tri razliĆØne zgodbe ali poti... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
NLP
Pridruen/-a: Tor Nov 2009 10:01 Prispevkov: 1035 Kraj: Drugje
|
Objavljeno: Ned Jul 12, 2015 12:44 Naslov sporočila: Re: if you wana get down.... |
|
|
Kar nekaj je raziskovalnih ĆØlankov okoli tega ali je ali ni treba... celo sam Lavry ki je velik skeptik okoli visokoresolucijskih formatov je rekel da bi po njegovo bilo najbolje nekje cca. dobrih 60-70kHz/ 20bit (pozabil... na svetovnem forumu Gearslutz-u kjer se družijo profesionalci je cela debata in nato je Lavry demonstrativno zapustil forum).
Kakor koli, produkcijske hiÅ”e bodo to gurale do neskonĆØnosti, vsaj do DXD formata pa ĆØe nam je prav ali ne, na samem uporabniku je ali bo to kupil ali ne.
Opozoril pa bi da ne posluÅ”amo samo z uÅ”esom ampak s celim telesom, je tudi kar nekaj dokazov da podzavestno vplivajo oz. jih nekako ĆØutimo zelo visoke frekvence... tudi primerjava vidnega spektra je neposreĆØena, ĆØeprav ne vidimo UV in Å”e kakÅ”nih žarkov, jih telo obĆØuti (pozitivno ali negativno).
Tudi zelo nizke frekvence sliŔimo mono (tudi odvisno od posameznika)... nizke/mono so za nekatere že izpod 100Hz.
Naj se vsak sam prepriĆØa in odloĆØi, je pa potrebna dovolj ustrezna soba in predvajalni sistem seveda.
canyonn je napisal/a: | ali pa v rubriko saj ni res pa je (Ripley)
http://xiph.org/~xiphmont/demo/neil-young.html
in seveda ,Cizek je Å”e vedno neskonĆØno avtentiĆØen ,kljub dandanaÅ”ni znanosti ,rabi pa uho(možgani) ĆØasovno adaptacijo ali pa da smo poÅ”teni do samih sebe.
res pa je tudi da amplifikacija mora biti na nivoju,kar sem spregledal u zadnjem obdobju ko sem imel boxe szi kompleksnimi kretnicami.
res je pa tudi ,da so to dve ali pa tri razliĆØne zgodbe ali poti... |
_________________ Nenad P. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
AndrejS
Pridruen/-a: Tor Dec 2010 17:03 Prispevkov: 930 Kraj: Gorica
|
Objavljeno: Pon Jul 13, 2015 09:52 Naslov sporočila: |
|
|
Zivjo,
Najprej tole, da je v studijih se najbolj v uporabi 24bit/96Khz. Izkljucno iz razloga, ker ko miksajo 50+ stez za 1 pesem naenkrat racunalniku ne znese obvladat kolicine podatkov vzorcenih na 192KHz Lahko si zracunate koliko se pretaka meddiski v ram in po vodilih. Miksanje pri 24 bitih je v uporabi zato, da ne povozijo sami sebe. Kako software sesteje 2 podakta brez prekoracitve sirine registra je stvar patentov. Se do predkratkim so v studijih uporabljali sestevalna analogna vodila (summing bus - to kar pocnejo miks mize). To je pot okoli tazadnje v varzet, a deluje solidno proti clip-u. Odrezat headroom na 16 bitov je potem preprosto.
Pri 20 bitni resolucij se res blizas limitu cloveskega usesa. Morda imajo tak prag ljudje, ki zivijo odmaknjeno v hribih. Mestni ljudje imajo prag bistveno visje zaradi nacina zivljenja.. Ce upostevam se zivljenje v urbanem okolju, kjer popolna tisina nikoli ni prisotna, je cd format ze kar vredu.
Potem je pa se malo razumevanja tehnike. Formati tipa DSD, DXD imajo seveda sirse obmocje uporabnega delovanja in pokrivajo tudi ultra zvok. To pa ni zato, da bi pokrivali ultrazvok, pac pa zato, ker delta sigma modulatorji (ena od varjant DA konverterjev) to izkoriscajo kot nacin delovanja, da imajo sum v avdio ospektru cim nizji. Ce imate doma hisne ljubljencke, jim raje ne navijajte casovno (96Khz+ ) visoko vzorcenih formatov, ker zivalice to super slisjo. Lahko jim prisparate kak glavobol.
Se ena zanimivost je glede RIAA (plosce). RIAA ojacevalniki so sestavljeni iz 2 integratorjev. Ko se signal integrira, koregira na linearno skalo, to vnasa casovni zamik. Visje frekvence so zakasnjene. Tipicno, na sploh bas reflex zvocniki, imajo v nizkih frekvencah zakasnitev v ms in predvajanje iz gramofona jih boljse ujame.
Podoben efekt je na dac-ih, kjer je mozno izbirati filtracijo (npr. minimal phase).
Skratka, v tem svetu ni nikomur vec jasno kaj se dogaja. Edini, ki se prodajajo plosce (LP) so stari bendi tipa Rolling Stones. Najbrz zato, ker gramofone kupuje sredna generacija, tisti, ki tega niso mogli prej iz raznih razlogov. Po meni znanih trenutnih podatkih je to trg nekaj miljonov evrov, predstavlja pa miljoninke v primerjavi z mp3 nakupi. Glasbeniki se zavedajo monopolizma inernetne prodajne branze in kvalitete mp3 posnetkov, bi si zeleli izdajati plosce, pa jih nimajo na cem razen CD-ja. Morda je zato toliko DVD live koncertov, pa se sliko dobis.
Bodo v bodoce pristali na DSD formatu samo zato, ker tehnika gre v smer sigma delta dacov?
Kako naj clovek doloci, da je nov zvocnik nekega prozvajalca boljsi od predhodnika, ce ni nobene razlike v pikslih, osvezitve ekrana, povezljivosti na nevem kaj. Se bolj bizarno je, da se televizije prodajajo po velikosti ekrana, nova, vecja, boljsa, cenejsa.
Ce televizijo imas, pa gres po novo, ker je nova, vecaj,boljsa, cenejsa. Poleg tega ima vse prikljucke, ki bodo zastareli, preden jih bo uporabnik sploh sprobal. Nasploh pa je znaten del cene zavarovanje za uveljavljanje granacije. Pa ni nihce TVfil, al kar koli ze bi izraz bil. Kaj potem sploh clovek kupi? Logicno, a ni?
HiFI je zgleda pristal v marketnisko eksperimentalni sferi, kjer tekmuje z integriranimi (prenosnimi) napravami. Kartuse za poganjanje HIFi naprav pa izginjajo iz trga. Mogoce so unikati res zasidrani v preteklosti. Bi kdo kupil vintage televizijo, ali ve za kaksno legendarno?
High end je unikum, diametralno nasprotje masovne ekonomije in o cem potem mi tu raglabljamo? Cigav motor, na cigavo osovino, na katero kolo, z kaksnim bencinom se lahko se spodobno peljes?
Pozdrav,
Andrej |
|
Nazaj na vrh |
|
|
longplay
Pridruen/-a: Sob Sep 2011 7:53 Prispevkov: 851 Kraj: Ptuj
|
Objavljeno: Pon Jul 13, 2015 12:38 Naslov sporočila: |
|
|
VpraÅ”anje kure in j***a. Neglede na formate digitalen ali analogni nosilec kakÅ”na frekvenca ali vzorĆØenje doloĆØenim lahko vse prodaÅ” ker so gluhi. Namen je prepriĆØati tudi tiste najbolj prepriĆØane ampak ti so najbolj trdi oreh. Navadno neizkuÅ”enemu ĆØloveku ki se ima za avdiofila lahko prodaÅ” karkoli tudi ga takoj zmehĆØaÅ” saj ne ve kaj je pravilno tudi ne kaj ni pravilno, in kaj je smiselno in kaj ne. Nekaterim samo gramofon omeniÅ” in ĆØrni nosilec pa so že v sedmih nebesih. Ne vedo pa da je že v samem snemanju toliko nepravilnosti in nategov da od analognega ne ostane niti ĆØrka a. Enak nateg na spletu kjer se prodajajo visokoloĆØljive datoteke ki so pretvorjene že na stotine krat iz enega v drug format vse to se lepo kupuje in ljudje se slepijo z neĆØim kar v resnici nimajo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ajka
Pridruen/-a: Tor Maj 2008 10:00 Prispevkov: 3181 Kraj: Sežana
|
Objavljeno: Pon Jul 13, 2015 13:30 Naslov sporočila: |
|
|
LP
Ja, kje se skriva hudiĆØ težko vedet, se vedno "zaĆØne" in "konĆØa" pri analognem, najprej pri "pretvorbi" ADC in nazaj DAC ...
Hm, se pa veliko starih in predelanih analognih maÅ”in vraĆØa nazaj v snemalne studie. Se posname analogno pol pa v "peĆØico" v DSD, DXD it., ali pa na LP
"Delavnica od Cesare Ricci_ja - FONE"
_________________ ~ ** ~ |
|
Nazaj na vrh |
Telefon: - |
|
|
ambasador
Pridruen/-a: Sre Feb 2011 19:52 Prispevkov: 5984 Kraj: Izola
|
Objavljeno: Pon Jul 13, 2015 14:01 Naslov sporočila: |
|
|
Posnetki ostajajo desetletja, tudi za naslednje generacije, naprave se taĆØas izboljÅ”ujejo. Tako se Å”ele v naÅ”i dobi polno izkoriÅ”ĆØa potencial LP posnetkov izpred 50 in veĆØ let, resda samo na vrhunskih sistemih.
EgoistiĆØno in nesmiselno je razmiÅ”ljati o 'predobrih' formatih. Kaj takega ne obstaja, ker so vsi pomanjkljivi, tudi najboljÅ”i.
Ni pa nikoli bil interes velikih založnikov, da pride v roke množic posnetek v master kvaliteti. Mali založniki pa, tako kot pravi @ajka, ravno v kakovosti iÅ”ĆØejo svojo priložnost. _________________ Carpe Diem |
|
Nazaj na vrh |
|
|
NLP
Pridruen/-a: Tor Nov 2009 10:01 Prispevkov: 1035 Kraj: Drugje
|
Objavljeno: Pon Jul 13, 2015 16:43 Naslov sporočila: |
|
|
Kot zanimivost:
http://www.merging.com/products/pyramix/dsd-dxd
zato tudi viŔji sampling rate-i.
Master oz. kopije masterjev pa kot sem že veĆØkrat pisal mogoĆØe naroĆØit, samo cena ni kot za vinilko ali CD ali DVD...
Razlika je tudi kako je snemano digitalno - potem je master kopija seveda na DVD-ju ali streamu... ĆØe pa je analogno (ampak skoraj v 98% gre kdaj pa kdaj parkrat skozi AD/DA in potem na trak) potem pa trak. _________________ Nenad P. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
twom
Pridruen/-a: Sob Feb 2009 21:47 Prispevkov: 221 Kraj: Ljubljana
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
ambasador
Pridruen/-a: Sre Feb 2011 19:52 Prispevkov: 5984 Kraj: Izola
|
Objavljeno: Pon Jul 13, 2015 20:45 Naslov sporočila: |
|
|
1995 (ali leto kasneje, sem že pozabil) Salone Internazionale Musica, Milano, Hotel Quark: Technics predstavlja potencial DVD audia (24/192). Za prikaz je poskrbel tehniĆØni direktor v prvi osebi, sem mu pozabil ime, ĆØeprav sem z njim malce pokramljal.
Iz jazz festivala v Berlinu predvajajo 24/192 posnetek, nato predvajajo downgrade na 24/96 in konĆØno CD format 16/44.1.
NajveĆØji padec v kakovosti je bil prvi iz 192kHz na 96kHz!. NajviÅ”ja resolucija je nudila soĆØno reprodukcijo, polno mikroinformacij, ki so lebdele v zraku, prihajale in izginjale. 24/96kHz je že bilo presuÅ”eno, prazno. Prehod iz 24/96 na Cd vzorĆØenje ni imel nekega groznega padca, se pa je pojavil žagast prizvok, ki pa sem se mu ĆØez minuto privadil.
Å lo je direktne posnetke v živo z malo mikrofoni in niĆØ manipulacije posnetkov.
Kaj pa tehnike studijskega mrcvarjenja zvoka pomenijo v digitalni tehniki, kolikokrat se konvertira D/A- A/D, kako se v digitalni posnetek vnaÅ”a reverbe in druge efekte, nasnemava, dosnemava, presnemava in uparja 50 kanalov razliĆØnih mikrofonov, pa nimam pojma. Niti noĆØem vedeti, ker na koncu vedno nadrsa neposrednost, direktnost in s tem tudi naravnost posnetka. Vsaj za akustiĆØno glasbo.
Za ono drugo glasbo pa se ne velja sekirati, ker so studijske manipulacije del umetniÅ”kega izraza elektrificirane glasbe, se tudi anomalije izkoriÅ”ĆØajo za efekte. Torej velja vzeti v zakup tako kot je, kot celoto. Torej nimam problemov ĆØe je v 16/44.1 ali MP3 ali HD. _________________ Carpe Diem |
|
Nazaj na vrh |
|
|
NCC2000
Pridruen/-a: Čet Sep 2012 12:28 Prispevkov: 591 Kraj: Slovenia
|
Objavljeno: Pon Jul 13, 2015 21:31 Naslov sporočila: |
|
|
ambasador je napisal/a: | predvajajo 24/192 posnetek, nato predvajajo downgrade na 24/96 in konĆØno CD format 16/44.1.
|
downsampling itak doda spremembo
hkratno posneti v razliĆØnih formatih pa to primerjati bi bilo fer |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ambasador
Pridruen/-a: Sre Feb 2011 19:52 Prispevkov: 5984 Kraj: Izola
|
Objavljeno: Pon Jul 13, 2015 21:36 Naslov sporočila: |
|
|
NCC2000 je napisal/a: | ambasador je napisal/a: | predvajajo 24/192 posnetek, nato predvajajo downgrade na 24/96 in konĆØno CD format 16/44.1.
|
downsampling itak doda spremembo
hkratno posneti v razliĆØnih formatih pa to primerjati bi bilo fer |
Će v studijo snemajo v viÅ”ji resoluciji in po konĆØanem masterju znižajo vzorĆØenje za CD format, pa o tem govorimo.
Ne verjamem da je možno studijsko delati s posnetki posameznih mikrofonov izvorno v 16/44 formatu. Kaj bi na koncu priŔlo ven po vseh mixih?
Sicer pa so na voljo prenosni snemalniki, ki zmorejo snemati v vseh teh formatih: pa se lahko testira. _________________ Carpe Diem
Nazadnje urejal/a ambasador Pon Jul 13, 2015 21:49; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
NCC2000
Pridruen/-a: Čet Sep 2012 12:28 Prispevkov: 591 Kraj: Slovenia
|
Objavljeno: Pon Jul 13, 2015 21:48 Naslov sporočila: |
|
|
ambasador je napisal/a: | NCC2000 je napisal/a: | ambasador je napisal/a: | predvajajo 24/192 posnetek, nato predvajajo downgrade na 24/96 in konĆØno CD format 16/44.1.
|
downsampling itak doda spremembo
hkratno posneti v razliĆØnih formatih pa to primerjati bi bilo fer |
Će v studijo snemajo v viÅ”ji resoluciji in po konĆØanem masterju znižajo vzorĆØenje za CD format, pa o tem govorimo.
Ne verjamem da je možno studijsko delati s posnetki posameznih mikrofonov izvorno v 16/44 formatu. Kaj bi na koncu priŔlo ven po vseh mixih? |
no, in tako se primerja se jabolka in hruÅ”ke, zavije v meglo, pa drago proda ... pa na samo musko, s tem gre tudi za rast trga po veĆØjih in hitrejÅ”ih serverjih, hitrejÅ”ih I-net povetzavah in Å”e in Å”e ...
posnet soĆØasno v razliĆØnih sampleratih in te posnetke potem primerjat in na podlagi tega nadgrajevat dejstva o superiornosti bi bilo edino fer
je tak hec že kdo kdaj naredil? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
simon740
Pridruen/-a: Sob Sep 2012 15:59 Prispevkov: 975 Kraj: MARIBOR
|
Objavljeno: Pon Jul 13, 2015 22:11 Naslov sporočila: |
|
|
uff....ko tole berem, me kar malo boli
Jaz pa sem zadnje ĆØase kr nabavljal 24/192 komade/albume.
In moram priznati, da sem tu in tam sliŔal kakŔno razliko med 16/44 in 24/192 albumom
Pri veĆØini nisem sliÅ”al razlike - mogoĆØe nekaj malega veĆØ mikrodetajlov...pri parih albumih.
LP,
Simon |
|
Nazaj na vrh |
|
|
NLP
Pridruen/-a: Tor Nov 2009 10:01 Prispevkov: 1035 Kraj: Drugje
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
canyonn
Pridruen/-a: Pon Apr 2009 15:53 Prispevkov: 640 Kraj: kanal
|
Objavljeno: Pon Jul 13, 2015 23:13 Naslov sporočila: |
|
|
Moj namen ni bil zaĆØeti polemiko o nesmislu 24/192 ampak o realno sluÅ”ni izkuÅ”nji ali kvaliteti in downsamplingu,tako da, administrator, povrni naslov teme v prvotno obliko, ali ĆØe te moti angl. napiÅ”i slovensko.
"ali kdo želi iti na dol"
u nasprotnem primeru tema dobi napaĆØen kontekst. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne more dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne more odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne more urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne more brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne more glasovati v anketi v tem forumu
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|
Zadnje teme - HI-FI |
-
CD, Vinil, DVD, Blu-ray
Kaj trenutno posluŔate?
-
Dogodki v svetu HI-FI-ja, sreĆØanja
Sejem gramofonskih ploÅ”ĆØ
-
Dogodki v svetu HI-FI-ja, sreĆØanja
Bristol HI-fI show
-
HI-FI
SluŔalkarski sistemi
-
HI-FI
MySqueezebox.com DOWN?
-
Do-It-Yourself
Spet nov lampaÅ”
-
HI-FI
Nova igraĆØa je doma......
-
Do-It-Yourself
DIY popravila
-
CD, Vinil, DVD, Blu-ray
Tidal
-
HI-FI
Roon labs
-
CD, Vinil, DVD, Blu-ray
YouTube & stuff
-
HI-FI
DAC?
-
HI-FI
Uvoz naprave iz ZDA
-
HI-FI
ZvoĆØniki - izkuÅ”nje - predlog
-
HI-FI
Kam na popravilo?
|
|