Pomoč pogostih vprašanjPomoč pogostih vprašanj   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   Registriraj seRegistriraj se   Tvoj profilTvoj profil   Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil   PrijavaPrijava 

Iz audio revij
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> HI-FI
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5982
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Sre Maj 27, 2015 10:43    Naslov sporočila: Iz audio revij Odgovori s citatom

K pisanju me je vzbudil zadnji nakup treh revij v sosednji Italiji: vse tri prinašajo zelo zanimive komentarje, izven običajnih okvirjev.

1. Fedelta del suono No.232, april 2015 Andrea Della Sala testira mini zvočnik Fostex GX 100 Limited (2.800€) in zapiše, da bo testni par kupil, ne more prenesti ločitev od njih. Takoj v podnaslovu pa, da je to v veliko aspektih najboljši bookshelf izpod človeških rok, morda alienov. Impresionira ga tonalni balans, ambienca, hitrost, odzivnost, dinamika. V primerjavi s ProAc Tablette Anniversary pa kot bi odmašil reprodukcijo: vse je bolj resnično, bolj jasno, bolj prisotno. Zračnost reprodukcije podobna kot z zvočniki Rockport in Avalon.
https://www.youtube.com/watch?v=iELuLN1b1RE - to sem našel, poslušajte malo.

2. Suono No.497, maj 2015 je posvečen analognim set-up-om, s podpisom redakcije pa vsebuje tudi test nove Yamahe A-S2100 (1.990€), ki je naslednik prejšnjega modela 2000. Da je 'stara' dvatisočka dvignila kar nekaj prahu se ve, naslednik 2100 pa je zanimiv industrijski 'downgrade' višjega modela 3000. Pri čemer ugotavljajo, da novejši nižji model po zvoku presega večjega brata! Sklepajo, da bo zato tudi model 3000 kmalu ažuriran. Če bi tak model izdelovala mala manufaktura, bi stal vsaj 3x toliko.

3. AudioReview No.363, maj 2015 Andrea Allegri in Fabrizio Montanucci imata na testu zvočnik Lansche Audio 3.1 s plazma visokotoncem (19.000€). Plazma alias corona alias ion tweeter je montiran v troblji in za razliko od preteklosti tega tipa visokotonca, se ne omeji na področje iznad 6kHz, temveč je uporabljen od 2,5kHz navzgor.
Zvočnik pričara velik ambient, poleg globine očara tudi višina. Reprodukcija je topla, žametna, tekoča, neutrudljiva. Resolucija enkratna, detajli niso poudarjeni ampak lepo slišni zaradi velike tišine ozadja (background-a). Presenetljivo se pusti krasno poganjat z malimi lampaši (92dB/W).
Ko so priklopili ta zvočnik in je začelo igrati, se je nemajhna poslušalnica nabito napolnila, so iz pisarn prišli vsi poslušat stoje, ni bilo več prostora.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Audio naprave imajo še veliko rezerve in vedno je lepo slišati kadar se premikajo meje možnega, še posebej po cenovni lestvici. Upam, da bo ta povzetek všeč radovednim navdušencem.
_________________
Carpe Diem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
CASTOR



Pridružen/-a: Pet Okt 2008 16:18
Prispevkov: 1087
Kraj: KOZINA

PrispevekObjavljeno: Sre Maj 27, 2015 20:49    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Mah, to kar si naštel, verjetno spada v rubriko "Vintage prihodnosti". Do takrat pa, pa pljuvat do onemoglosti. Ups,"Pljuvat do prihodnosti in nazaj".

lp
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Telefon: 041722387
canyonn



Pridružen/-a: Pon Apr 2009 15:53
Prispevkov: 640
Kraj: kanal

PrispevekObjavljeno: Pet Maj 29, 2015 22:22    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

http://www.theabsolutesound.com/buyers_guides/28/?utm_campaign=Newsletter&utm_medium=email&utm_source=email-379

seveda,ja,pari lepih člankov

pdf automatikpotegne
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran Telefon: 041775119
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5982
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Pon Sep 12, 2016 08:41    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Začetek ene revolucije: optični mikrofon
Tako se glasi naslov uvodnika julijske številke Audioreview.
Avstrijsko start up podjetje, ki je nastalo, kot se moderno reče kot 'spin off' Univerze za tehnologijo iz Dunaja - Xarion Laser Acoustics - razvija nov tip mikrofonov:

s pomočjo laserske interferometrije - torej brez membran/brez mase in elastičnosti/ zaznava u nulo vsak premik zraka. Frekvenčno gre do 1MHz - kar je zgornji limit za zrak, medtem ko v tekočini gre lahko do njihovega limita 50MHz.

Dosedaj so dosegli 100dB dinamičnega obsega v področju od 30dB do 180dB.
http://xarion.com/optical-sensors/advantages

Zaenkrat razvijajo za laboratorijske namene. Za potrebe avdio studijev pa je samo še vprašanje časa.
_________________
Carpe Diem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ajka



Pridružen/-a: Tor Maj 2008 10:00
Prispevkov: 3181
Kraj: Sežana

PrispevekObjavljeno: Tor Sep 13, 2016 18:14    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

canyonn je napisal/a:
http://www.theabsolutesound.com/buyers_guides/28/?utm_campaign=Newsletter&utm_medium=email&utm_source=email-379

seveda,ja,pari lepih člankov

pdf automatikpotegne


LP

Ja "nekaj muzike že mora bit" za 50.000 $, skratka za "vsak-naš" žep Embarassed Laughing
Bore malo "branja" za "zemeljske cene" Crying or Very sad

http://www.vac-amps.com/productPages/statementPhonoPreamp.html




Samo Phono seveda... ...
Me pa prav zanima, koliko lastnikov imajo res uštiman sistem, da to lahko izkoristijo do maximuma Shocked Laughing
_________________
~ ** ~
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Telefon: -
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5982
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Sob Dec 17, 2016 10:54    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Suono No.:511

na testu imajo naslednico legendarne Yamahe NS 1000 - NS-5000.
Že na pogled ji je zelo podobna. Nima več fiksnih mrežic na driverjih in tudi barve membran niso več iste, kljub temu zelo spominja na predhodnico.

Kupole niso več iz berilija, temveč iz zylona - 60% močnejših vlaken od kevlarja. Tudi basovec je deležen tega materiala.
Zvok ? - sami superlativi.
'Naravnost in živahnost na novo redefinirajo reprodukcijo med štirimi stenami.'
'NS-5000 je oživil vse emocije, ki smo jih imeli s top modeli zvočnikov v preteklih letih, s konico performans na srednje-visokotonskem področju, kjer postavlja nove standarde... Najde se le peščica konkurentov z boljšim basom.'

Aja, cena v Italiji - 15.000€.
še nekaj iz drugega vira:
http://www.avhub.com.au/features/sound-image/yamaha-ns-5000---full-story-interview-429975

ps:
sumim, da tudi Bowers&Wilkins D3 serija uporablja zylon namesto kevlarja. Barva membran je zelo podobna, je metalizirana (z Monelom v primeru Yamahe), da se zaščiti zylon pred UV svetlobo, na katero je občutljiv, izgublja na lastnostih. Znano je, da so neprebojni jopiči prvih serij iz Zylona v ZDA naredili cel škandal po kakšnem letu uporabe, ko so izgubili trdnostne lastnosti vsled UV-ja.
_________________
Carpe Diem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5982
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Pon Dec 19, 2016 12:36    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Yamaha NS-5000 je morda mejnik tudi zaradi tistega, kar je skrito v omarici:

Trojni resonatorji odzadaj na kupolah: gre za posebej oblikovane trojne resonatorje, nenavadnega izgleda. Če ima Bowers konus, je Yamahina rešitev že na videz veliko bolj kompleksna s tremi cevkami, ki se povežejo v resonančno komoro.
Učinek teh resonatorjev je, da izničijo resonanco kupole - tudi na impedančni krivulji ni več hribčka, ki kaže porast impedance na resonanci.

Podobno se loteva resonanc v volumnu za bas zvočnik. Ta vsebuje resonatorje v obliki dveh ukrivljenih cevi, polnjene z dušilnim materialom in pa strateško razporejene ojačitve znotraj škatle, ki so dovolj velike, da tudi razbijajo stojne valove.
Na nekaterih delih sten pa so aplicirali manjše panele vmes pa elastični material, da duši stranico.
http://au.yamaha.com/en/products/audio-visual/speaker-systems/speaker-packages/ns-5000/?mode=model
Nadalje ojačitve niso samo zalepljene - ampak je vsaka s klinom 'zakajlana' kot v žargonu rečemo. Prednapeta, torej.
Material ohišja pa ni MDF, ampak vezana plošča.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Torej so se temeljito lotili koloracij, ki jih povzroča škatla tako s svojimi resonancami stranic kot z notranjimi odboji zvoka, ki se vrnejo nazaj na membrano in tako mažejo zvok.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Stara 1000-ka je imela berilij kupole in celulozno membrano wooferja. Sedaj so vse membrane iz istega materiala, kar je pomembno, da slišimo zvok kot celoto in ne da točno ločimo kdaj se oglaša kateri driver. Kot je primer bil s starim modelom.
_________________
Carpe Diem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ajka



Pridružen/-a: Tor Maj 2008 10:00
Prispevkov: 3181
Kraj: Sežana

PrispevekObjavljeno: Pon Dec 19, 2016 13:48    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ambasador je napisal/a:
Suono No.:511

na testu imajo naslednico legendarne Yamahe NS 1000 - NS-5000.
Že na pogled ji je zelo podobna. Nima več fiksnih mrežic na driverjih in tudi barve membran niso več iste, kljub temu zelo spominja na predhodnico.

Kupole niso več iz berilija, temveč iz zylona - 60% močnejših vlaken od kevlarja. Tudi basovec je deležen tega materiala.
Zvok ? - sami superlativi.
'Naravnost in živahnost na novo redefinirajo reprodukcijo med štirimi stenami.'
'NS-5000 je oživil vse emocije, ki smo jih imeli s top modeli zvočnikov v preteklih letih, s konico performans na srednje-visokotonskem področju, kjer postavlja nove standarde... Najde se le peščica konkurentov z boljšim basom.'

Aja, cena v Italiji - 15.000€.
še nekaj iz drugega vira:
http://www.avhub.com.au/features/sound-image/yamaha-ns-5000---full-story-interview-429975

ps:
sumim, da tudi Bowers&Wilkins D3 serija uporablja zylon namesto kevlarja. Barva membran je zelo podobna, je metalizirana (z Monelom v primeru Yamahe), da se zaščiti zylon pred UV svetlobo, na katero je občutljiv, izgublja na lastnostih. Znano je, da so neprebojni jopiči prvih serij iz Zylona v ZDA naredili cel škandal po kakšnem letu uporabe, ko so izgubili trdnostne lastnosti vsled UV-ja.




LP
Kakšen sistem pa ??
_________________
~ ** ~
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Telefon: -
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5982
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Pon Dec 19, 2016 14:35    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Niso definirali. Imajo pa cel nabor elektronike različnih proizvajalcev. Mislim da so pri tem temeljiti in sprobajo z vsem živim in so tudi zapisali, da ti zvočniki niso tako zahtevni kot drugi konkurenti kar se tiče ojačevalca.

Ta test je spisala cela redakcija - se pravi da je vsak po svoje to testiral, potem so staknili glave in zapisali povzetek. To jim je pogosta praksa.
_________________
Carpe Diem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5982
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Sre Jan 18, 2017 12:01    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Suono No.:506 prinaša tudi intervju z Mark Levinsonom. Preselil se je v Benetke in tam so ga obiskali novinarji.
Iz tistega intervjuja sem smatral, da bo zanimivo za naš forum povzetek njegovih razmišljanj na temo, ki je bila velikokrat predmet debate in tudi polarizacije med nami: PCM ja ali ne.
----------------------------------------------------------------------------------------
Stališče Mark Levinsona je, da bi digitalno moralo iti na DSD. V isti sapi pravi, da to ni možno, ker ne obstaja DSD studijska oprema :mašine za ekvalizacijo, reverb, kompresijo v DSD načinu. Nihče jih ne proizvaja. Zato je prenehal s tem. Kdo še snema direkt iz mikrofona v DSD recorder? Nihče, pravi. Torej imaš dve možnosti: konverzijo v PCM ali v analogno in potem po procesiranju - nazaj. On je produciral enega najboljših SACD-jev: Live Recordings at Red Rose Music, ma takih strogo DSD plošč je zelo malo.

Zato reče: čisti DSD je fake, ne obstaja!!! DSD si je izmislil en japonski profesor in ga podaril Sony-u. Ko je izšel prvi SACD, je Mark Levinson poklical v Sony in rekel: hey, this is an PCM ! Kako si to pogruntal? - so ga vprašali. On odgovori: pošljite mi paket SACD-jev ki so čisti DSD pomešani z PCM in vam bom povedal točno, kateri je kateri.

Tako je bilo. 15 minut je potreboval, da je Sony-u poslal ekzakten seznam kako so posneti SACD-ji. Kako pa to lahko ugotoviš, so bili zaprepadeni pri Sony-u?

V tej točki Mark Levinson novinarja podvrže testu - za ta test je Paolo Corciulo (direktor Suono revije) že slišal - Levinson pove, da je to odkril en ameriški zdravnik kmalu po prihodu PCM-ja. Gre pa tako:

- iztegneš roko in napneš ramensko mišico (deltoidno) - na roko se aplicira sila, kateri se upiraš s to ramensko mišico. V primeru da poslušaš PCM ta upor zelo oslabi !!

- PCM je stres za možgane, pravi Mark Levinson. Zato je tako. Utruja pri poslušanju in draži. Zato ima raje DSD. Seveda, je slabši, če je 'okužen' z PCM-jem.
----------------------------------------------------------------------------------------
Ta del intervjuja sem želel posredovati kot razlago (osebno je nimam, samo čutim da je tako) zakaj v nobeni fazi proizvodnje LP ne sme biti Pulse Code Modulation vpleten. Ne pri snemanju, ne pri miksanju, procesiranju, kontroli rezanja ali 3D brizganja LP plošč. Posebej zavajajoči so remasterji - redki narejeni brez PCM. Zato pozor pri ponovnih izdajah LP-ja. Saj ni nič hudega, samo poslušali tiste plošče ne boste - razen takoj na začetku - bo zelo kmalu samevala tam na polici nabirati prah.
Ko so pri AudioReview delali teste s pretvorbo formata 'on the fly' PCM-DSD, so ugotavljali, da je bistveno bolje narediti to pretvorbo in iti skozi DSD analogni filter (D/A konverzija) - kot pa direktna D/A iz PCM-ja. Kot kaže ni kodiranje problem samo na sebi, ampak A/D: D/A konverzije.

Da se razumemo, ni samo PCM digitalno. Digitalno je tudi DSD - s tem ni problemov - ali, bolje rečeno: DSD ne problematizira nihče, niti mi analogisti.
Tako da, v primeru presnemavanja LP plošč v digitalni format - naredite to z DSD -jem.
----------------------------------------------------------------------------------------
ps.: naknadno:
Samo za vas:
http://www.arlo.net/forums/viewtopic.php?f=5&t=14006
našel tega dohtarja in njegove ugotovitve in update.
Me je kar zazeblo, ko sem bral: tip je ugotovil da terapije z glasbo začenjajo povzročati nasprotne učinke !! Ma s čim je to ugotovil? - že z LP -ji, digitalno posnetimi. S prihodom CD se je samo poglobilo. Groza. Zdaj razumem zakaj so digitalisti tako živčni in napadalni Laughing Laughing Laughing ... ma sem se samo hecal, ne mi zameriti. Čeprav..
_________________
Carpe Diem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5982
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Sre Jan 18, 2017 14:47    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ne, ne, to je grozljivo: vidim zapisano to, kar ves čas govorim in čutim:

...When a man comes home stressed after a day’s work and puts on a record of a Schubert piano sonata to help him re-energize, the opposite will occur. He will become more stressed. And he will learn over a period of time that music does not help him to relax as he had expected. ...

In sem čutil, da je temu tako: da je klasično glasbo ubijal CD, da so godala neposlušljiva, da se hitro utrudi poslušati tudi pri najboljši volji, da dela živčnega. Skačeš od komada do komada, brezupno iščeš emocije..

Na koncu se še najbolj obnese cinn..pauza, bumm..pauza.. Ma je logično. Čimveč tišine je v glasbi, bolj paše digitalnemu.
Tudi povratek lampašev gre pripisati CD-ju. Vsaj nekaj topline, miline, pa čeprav v obliki koloracije paše zraven. Pa lampaške sekcije v CD playerjih, dosti logična rešitev.
V času LP-ja se je zmetalo lampe stran, ni bilo čutiti neke potrebe po njih.
_________________
Carpe Diem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
longplay



Pridružen/-a: Sob Sep 2011 7:53
Prispevkov: 851
Kraj: Ptuj

PrispevekObjavljeno: Sre Jan 18, 2017 18:27    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ta je pa res malo čez les. Psihologija hudega leta 1980. Laughing

Nazadnje urejal/a longplay Sre Jan 18, 2017 18:38; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5982
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Sre Jan 18, 2017 18:35    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

longplay je napisal/a:
Ta je pa res malo čez les. Psihologija hudega leta.

Zato so ga (dr.John Diamond) diskografi poklicali:

..I was contacted by several of the major recording and electronic companies who said that they never forgot my address to the Audio Engineering Society in 1980. They said they knew then that I was right with what I had presented about the negative effects of the digital process, but unfortunately it was released anyhow. They asked me to help in finding a solution to what they were now calling “digital fatigue.”

Tudi oni so malo čez les, a ne?

ps.: tu, v Istri radi rečemo, ma bolj zaradi zgodovinskih dejstev: noben nas ne more toliko je_at, koliko mi lahko zdržimo Laughing
Vsaj v hobiju je stvar izbire, pod kaj se boš ulegel.
_________________
Carpe Diem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5982
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Čet Jan 19, 2017 10:32    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Increasingly over the years, music lovers are turning against PCM – they are feeling what I first demonstrated nearly a quarter-century ago. And they are resisting – proclaiming that it doesn’t sound like, feel like, analog. Cold, no heart. That is to say, untherapeutic.

(We must remember that a generation has probably rarely heard non-PCM music – for it is now so pervasive in concerts halls as “digital reinforcement” as well.) Perhaps now there will be a change.

--------------------------------------------------------------------------------------------
Še en citat. Veliko mladih se odloča za klasični gramofon. Kot sem že enkrat prej povzemal neke vire, ki so ugotavljali, da je to generacija, ki je zrasla ob MP3-jih - je morda ravno ta citat razlaga za eksplozijo LongPlay analognega formata??? Pomanjkanje 'duše' - terapevtskega učinka glasbe?

Jasno da gre stvar preko objektivnih meril za kakovost glasbe. Gre za feeling, za globoke emocije in občutek izpolnjenosti ob poslušanju priljubljenih skladb.

Če cela generacija tega ni imela - je zanjo odkritje gramofona podobno razodetju. Kar naenkrat se pogled na nepredvidljivo dogajanje HiFi scene jasni.

Najbolj komično pri tem je nerazumevanje - opremljanje gramofonov z bedno elektroniko za ponovno digitalizacijo glasbe. Nekdo očitno ne razume - ali noče razumeti/ v slednjem bi to bila že zarota.
----------------------------------------------------------------------------------------
Ne bom citiral, ma avtor prispevka govori o faktorju, ki vpliva na celo generacijo mladine - s problemi agresivnosti in motnjah v odraščanju.
_________________
Carpe Diem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5982
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Pet Jan 20, 2017 00:26    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Danes sem si vzel čas, da primerjam dve LP plošči: Stoltzman v Mozartovih koncertih za klarinet in orkester. RCA red seal, ena analogno posneta in druga digitalni remaster, narejen iz ISTEGA posnetka samo 5 let kasneje.
Pri remsterju se sliši, da so ponovno ekvalizirali instrumente, v bistvu so popravili naprimer violine, ki so v prvi verziji preveč slilile ven pa še kaj se sliši.

Dragi moji, remaster se sliši da je (pohvalno) odpravil napake, ma je prazno zveneč proti originalu. Kljub boljšemu balansu in očitno bolj pravilni predstavitvi celote. Bom s temi ploščami obiskal še nekaj avdiofilov, da tudi pri njih in v družbi z njimi skupaj ponovno valutiramo slišano.
Digitalni remaster je tale:
https://www.discogs.com/Mozart-English-Chamber-Orchestra-Alexander-Schneider-Richard-Stoltzman-Clarinet-Concerto-K-622-Conce/release/5212846
original pa ta:
https://www.discogs.com/Mozart-English-Chamber-Orchestra-Alexander-Schneider-Richard-Stoltzman-Clarinet-Concerto-K-622-Conce/release/4257910
_________________
Carpe Diem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> HI-FI Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Zadnje teme - HI-FI

Zadnje teme - ostalo

VIDEOTEKA
© www.audio-kontakt.com  |  info@audio-kontakt.com  |  Pogoji uporabe