Pomoč pogostih vprašanjPomoč pogostih vprašanj   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   Registriraj seRegistriraj se   Tvoj profilTvoj profil   Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil   PrijavaPrijava 

Gramofoni Pear Audio Analogue
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, ... 14, 15, 16  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> HI-FI
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
audiofrik



Pridružen/-a: Pet Dec 2008 17:19
Prispevkov: 1491
Kraj: LJUBLJANA

PrispevekObjavljeno: Sob Jan 18, 2014 19:43    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

nezadovoljen kupec pa ima v vsakem primeru pravico da gramofon s katerim ni povsem zadovoljen pač zamenja z boljšim, pa čeprav je ta bil kupljen pri Pear audio,....

Vem odgovor, da je bil sicer gramofon super, oh in sploh in je bilo vse drugo neusklajeno nepravilno ipd , dejstvo je preprosto - gramofon je bil pač zamenjan z takim ki je lastniku bolj všeč
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
CASTOR



Pridružen/-a: Pet Okt 2008 16:18
Prispevkov: 1087
Kraj: KOZINA

PrispevekObjavljeno: Sob Jan 18, 2014 21:03    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ajde Audiofrik da ne bluzimo dalje, najemi si eno učiteljico Slovenščine za pol ure pa bo debata bolj tekoča.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Telefon: 041722387
nek_do



Pridružen/-a: Čet Okt 2009 21:22
Prispevkov: 2276
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sob Jan 18, 2014 21:17    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

CASTOR je napisal/a:
Ajde Audiofrik da ne bluzimo dalje, najemi si eno učiteljico Slovenščine za pol ure pa bo debata bolj tekoča.

No ja @castor tudi to ni kakšen "vzorčni primer" pravilne rabe slovenskega jezika. Se pa strinjam, da je napisano zelo tekoče. Wink
_________________
Lep je dan
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pernar



Pridružen/-a: Pet Jan 2014 23:56
Prispevkov: 15
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sob Jan 18, 2014 21:21    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Dragi audiofrik!



To je pa zelo diletantska primerjava. Če montirate na največji Notthinghamov model Kuzma Four Point ročico – ste dobili, po mojem vedenju mešanico dveh diametrealno različnih konceptov. Na podlagi tega ni bilo mogoče kompetentno ugotoviti kako deluje Notthinghamov KONCEPT, ki je skonstruiran z ročico in eventualno glavo in predstavlja celoto. Primerjava v tem primeru z gramofonom oz zaključenim konceptom Clear Audio, z nekompatibilno križancem starega Nottinghama je tako popolnoma nekorektna. Da ne govorimo o tem, da je nova generacija, po tem, kar sem slišal, ki jo izdeluje Peter velik korak naprej v primerjavi s starimi Nottingami, ki bodo kljub vedno ostrali dobri gramofoni. Prav tako je zanimivo, da sem na nedavnem obisku pri g.Mezku opazil ravno Clear Audio gramofon, kot nov,z ročico in glavo, ki je naprodaj po izjemno nizki ceni in katerega lastnik bo po eventuelni prodaji kupil Petrov gramofon. Glede na to, da vedno kaj svetujete kot poznavalec me čudi tako vaše stališče ali pa takšno nepoznavanje stvari.
_________________
Lep pozdrav!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
audiofrik



Pridružen/-a: Pet Dec 2008 17:19
Prispevkov: 1491
Kraj: LJUBLJANA

PrispevekObjavljeno: Ned Jan 19, 2014 00:06    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

lahko koncept gor ali dol, originalna ročka je kljub konceptu bila slabša od Four point... zato jo je ta pač zamenjala, najlažje je pač ovce prepričat v neki koncept in vzajemno kompatibilnost, stara LINN-Naim šola ki jo nekateri pač dobro obvladajo, ni pa v tem vsa resnica tega sveta.

Ne vemkako vezo ima z tem skoraj nov poceni naprodaj Clearaudio gramofon, pač je naprodaj tako kot vse stvari na tem svetu, prodajajo se praktično katerikoli skoraj novi audio proizvodi-kaj je tu narobe???

Ne vem zakaj sem ravno nekaj takega kot odgovor pričakoval.

Glede svetovanja ali strokovnosti -nestrokovnosti nimam nič pri tem, naprošen sem bil da premontiram ročko iz enega na drugi gramofon,mimogrede sem po sili razmer vse tudi poslušal...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pernar



Pridružen/-a: Pet Jan 2014 23:56
Prispevkov: 15
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Ned Jan 19, 2014 15:08    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

dragi audiofrik, kompatibilnost je bila vedno alfa in omega zlasti pri gramofonih.Pomembna je seveda tudi pri drugih sklopih audio naprav.
Sam sem se tega vedno skušal čim bolj držati in sem imel zaradi tega vedno precej lepo uglašen sistem, ki mi ga ni bilo potrebno stalno nadgrajevati in menjati. Menim, da je ravno tu dostikrat šibka točka,
da se ljudje ne poglobijo dovolj v zadevo pred nakupom komponent, potem kupijo “najboljši ojačevalec in najboljše zvočnike” in verjamejo, da bo to celo preseglo performanso, ki jo je predvidel proizvajalec.
To po moji izkušnji tako seveda ne funkcionira. Če bi bilo tako pa vse skupaj zelo enostavno. Na mojem Lp 12 sem imel Ittok in Asak in dobro se spomnim, da se je v tistem času pojavilo kar nekaj ročic,
ki naj bi bile oh in sploh.Večina jih ni funkcionirala najbolje, ker preprosto niso bile kompatibilne z Lp 12. Ali lahko potem trdimo, da so bile slabe? Lahko so bile to zelo dobre ročice, niso pa bile dobre za Lp 12. Upam, da se razumeva. Zaradi tega stojim za svojo trditvijo, da takšna primerjava, kot si jo podal ne zdrži in je brez veze.
Pred nakupom gramofona sem se pustil dobro podučititi o konceptu Toma Fletcherja, kot glasbenik ga dobro razumem zdi se smiselen , logičen in “user frienly”. Gre definitivno za nek koncept in ne za “kr neki”.
Poceni Clearaudio pa ima samo toliko zveze, ker je tam kjer je zato, ker je bila narejena direktna primerjava dveh konceptov in očitno Clearaudio ni izšel kot zmagovalec, kakor ti navajaš v tvojem postu. Vse je očitno relativno. Pa ne želim nič slabega reči o Clearaudiu, da se razumemo. Toliko na to temo.
_________________
Lep pozdrav!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
audiofrik



Pridružen/-a: Pet Dec 2008 17:19
Prispevkov: 1491
Kraj: LJUBLJANA

PrispevekObjavljeno: Ned Jan 19, 2014 16:17    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

to o kompatibilnosti tudi jaz z omejitvami podpišem, čeprav je to zlata njiva za trgovce iz Naim Linn šole.
Linn je v davnih časih uničil konkurenco-npr zvočno superioren Pink Triangle pač z pogojem da je lahko v demo salonih samo njihov gramofon in njihova ročka na njem, enako z Syrinx ki je bila na Linu daleč bolj kompatibilna in superiorna kot Ittok pa še bi lahko našteval., Vse seveda podprto z mantrami o sinergiji sistema ipd
Naim je šel tu še dalje dokler pzneje drugi niso začeli delati superiornejših napajanj in modificirati njihovih ojačevalcev, lastniki so bili nekateri zadovoljni, pravoverni pa seveda vik in krik da že če odviješ en vijak z ojačevalca si ga uničil in porušil sinergijo sistema kot celote....
Tudi Aro preprosta Naim ročka, v osnovi lokostrelska puščica in konica z nastavkom je bila superiorna od Linn ročk na njihovem gramofonu..

Sam sem imel na mojem potem ko sem prej i mel dve Linn raje Moercha , super kombinacija- Kuzma se smejal in imel to za neresen izdelek-za lego kocke ipd glede na poreklo, zame še vedno ena boljših kombinacij...
Ne bom govoril o gramofonih ki jih Pear proizvaja kot izdelkih pa bi lahko kar nekaj napisal, sam ga že kot izdelek ne bi želel gledati ker mi je estetsko pregrd tehnično pa kot slabo izdelan prototip, pač moje mnenje ki ga nikomur ne vsiljujem.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pernar



Pridružen/-a: Pet Jan 2014 23:56
Prispevkov: 15
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Ned Jan 19, 2014 20:44    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Audiofrik, kljub temu izgleda da imaš rad polresnice, ker tista zgodba s Syrinksom tako, kot jo ti podajaš ne drži povsem, slučajno poznam zgodbo. Saj nihče od tebe ne zahteva, da hvališ nekaj, česar ne poznaš, vendar pa pri tem ni potrebno smetiti in pisati nebuloz.
Zanimivo je dejstvo, da je bil zvok in izdelava Pear gramofonov všeč celo Mike Fremerju na sejmu v Las Vegasu, kar je eksplicitno tudi zapisal. Glede na to, da sem upokojenec brez interesov, kakršne imaš izgleda sam, bi s tem zaključil z repliciranjem.
_________________
Lep pozdrav!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
audiofrik



Pridružen/-a: Pet Dec 2008 17:19
Prispevkov: 1491
Kraj: LJUBLJANA

PrispevekObjavljeno: Ned Jan 19, 2014 21:37    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pernar

ne vem kaki bi bili lahko tu moji interesi ne vem , Syrinx je žal že par desetletij nedelujča firma sicer Audio Origami dela naslednika njihove ročke...kakorkoli par Syrinxov imam , 2 je bila po vsej takratni audio literaturi ki je bila v tistih časih še malo realno kritična imenovan LINN EATER , enako kot npr Pink Triangle PT TOO in ANNIVERSARY, isto že žal dolgo mrtve firme, po vseh angleških forumih se oglašajo bivši prodajalci in dealerji in vedno je ista zgodba- če si hotel prodajati Linna ki je bil prvi agresiven z marketingom in se je dobro prodajal nisi smel prodajati konkurenčnih proizvodov ali jih prinesti v trgovino v primerjavo z Linnom, pa še tisoč drobnih podlosti in prepariranje pameti .....

Kar se Nottinghama Pear gramofona tiče sem povedal da je to moje mnenje pa če se kdo z mano strinja ali ne, zame je grd in obrtniško zanič narejen izdelek in tudi če bi bil najboljši na svetu bi raje imel drugega najboljšega če bi bil lepši... če Fremer ali kateri drugi guru izjavi da je lep in čudovit pa naj ga ima sploh ker ga bo že zato dobil zastonj
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vojko



Pridružen/-a: Ned Maj 2008 16:50
Prispevkov: 940
Kraj: LJUBLJANA

PrispevekObjavljeno: Ned Jan 19, 2014 23:49    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Jejhata jejhata fantje....nikol konca.

Malo morate vedet, da imajo tudi ušesa vsaka svojega malarja, tako pač je.

Za Linn je dejstvo, da je Ivor Tiefenbrun eden najboljših, če ne najboljši poslovnež v svetu audia. Iz skopiranega Thorensa, brez resnega razvojnega odedelka je naredil kult, poslovno ni zasral niti 1x, vedno je ubral idealno pot. Vmes so propadale vrhunske firme z brezhibno kvalitetnimi in briliantnimi izdelki, s četami vrhunskih razvojnih inženirjev, koncerni so opustili proizvodnjo audia (Philips...Kenwood )
Svoj LP12 pa je še kar prodajal in prodajal, ter ga povzdignil v religijo. Od l. 72 je verjetno edini, ki še ostaja na sceni, in še kar kar služi in služi.
Racionalen poslovnež, in trgovec. Dobre so pokopali stroški razvoja, strast po izdelavi čim boljšega zvoka,in novih izboljšanih produktov. To pa finančno ni vzdržno in racionalno.

Clearaudio je Čeh, Tiefenbrun poljak, Project tud češka...ostali so samo tisti z trgovsko žilico...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5982
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Čet Jan 23, 2014 10:15    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ne razumem zakaj so nekateri obremenjeni s predponami naj, naj, naj. In takoj potem povezava jaz, jaz, jaz.

Najboljše + jaz = zmaga.
Ne tiii - jaaaz bom rekel ..

Morda se tudi jazz posluša ker se rima na jaaz. Stvar me bolj kot ne zabava.

Edini problem je, ker se s tem širi prepričanje, da je dober hi-fi sistem stvar 'najboljšosti' posameznih komponent. S tem si oddaljujemo dosego cilja: odličen zvok. Ta se dosega izključno samo s kompatibilnimi napravami. Res pa je, da ima tehnično odlično narejen izdelek več možnosti pri kompatibilnosti. Kakor je tudi res, da ekstremistično zasnovani izdelki s tem omejujejo svojo kompatibilnost.

- Če je cilj odličen zvok, potem moraš delati na temu, da sestaviš sistem, ki to dosega.
- Če je cilj imeti naj, naj, naprave - boš imel naj naprave (o presunti tali) - kar pa niti od daleč ne pomeni naj zvoka.

Še posebej to velja za gramofone. Še kako je pomembno kaj kam montiraš. Vibracije se iz igle širijo po celem gramofonu, prehajanje vibracij, njihove refleksije in refrakcije so izjemno odvisne od akustičnih impedanc materialov ki so v stiku med seboj. Ne samo materialov, tudi stikov in spojev - kako so izvedeni. Vse to vpliva na zvok zato, ker se odbite vibracije vračajo nazaj in motijo čitanje, namesto da so odvedene proč. Seveda samo v nekaterih delih spektra. Če pa je izolirano (decoupling) pa celoten spekter energije ostaja notri - to deluje kot feedback in niža jakost signala in manjša dinamiko.
Koncept gramofona, ročice, glavice itd je zelo pomembno da je homogen, skladen. Da se ne mešajo koncepti - to kar je @pernar lepo povedal.
_________________
Carpe Diem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pernar



Pridružen/-a: Pet Jan 2014 23:56
Prispevkov: 15
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Čet Jan 23, 2014 17:32    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

<<<<<<za<. <ambasador
Hvala za potrditev mojega razmišljanja. Ne pa tako. kot 'audiofrik' ki zahteva lep(?) gramofon. Kakšen pa je le-ta in kje je opisana definicija lepote.
Sicer pa imajo vsake oči 'svojega malarja'. Lep gramofon ni nujno tudi dober in 'nelep' nujno slab. Pa smo spet pri temi za naslednjih nekaj let.
_________________
Lep pozdrav!


Nazadnje urejal/a Pernar Pet Jan 24, 2014 16:15; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
audiofrik



Pridružen/-a: Pet Dec 2008 17:19
Prispevkov: 1491
Kraj: LJUBLJANA

PrispevekObjavljeno: Čet Jan 23, 2014 19:40    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pernar

dajva samo nekaj razčistit, vsega tako ne morema ker si pač prepričan vernik, nikjer ne rabim napisanega ali narisanega kaj je lepo in dobro ali obratno, sem odrasla oseba in si lastim pravico da o tem kaj mi je všeč in kaj ne, kaj maram in kaj ne odličam sam, pri tem se ne oziram kaj bo kdo rekel in me to tudi ne zanima

Povedal sem da je to moje mnenje in ga nikomur ne vsiljujem, prav mi je da je zate to najlepši in najboljši gramofon ali koncept karkoli hočeš, samo pusti da pa o tem a je to tudi zame odločam sam ne pa kje naj to preberem ali slišim...
hvala
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pernar



Pridružen/-a: Pet Jan 2014 23:56
Prispevkov: 15
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Ned Jan 26, 2014 21:27    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

CES and T.H.E Show Las Vegas 2014 - Part 1
by Steve Lefkowicz

CES and THE Show in Las Vegas this year seemed very different than past years. First, there certainly seemed to be fewer exhibitors this year at both venues. Second, for the first day and a half or so, the halls were empty. I suppose over two thousand cancelled flights around the US had something to so with that. I spoke to several exhibitors whose equipment, literature, exhibit partners or some combination of those things were absent or missing.
Then there was, especially at CES over at the Venetian, a sense of malaise, a lack of enthusiasm, and too many exhibitors who simply didn't seem to want to be there. Things were more upbeat over at T.H.E Show (in the Flamingo) but some of that was a "well, no one's here, so let's make the best of it…" attitude. What was worse was how the majority of exhibitors either couldn't or wouldn't play any of the music I brought. I had a USB flash drive, with a sampling of 16/44, 24/96 and a few DSD files. I wasn't asking for much time, two or three minutes, which shouldn't have been much of an issue since I was usually the only visitor to the room. Of course rooms that were playing or focused on LP and analog playback were exempt, as I chose not to bring any LPs with me this time. I was just surprised that so few rooms were set up to play from USB drives.
That seriously took a lot of the fun out of being there for me. I look forward to my Las Vegas trip all year long (odd, since I drink very little and don't gamble at all), and usually once I get in the flow of hopping from room to room, seeing old friends, making new ones, hearing good sounds and even bad music, I love it. This year it was work. Fortunately, there were enough good sounds, cool new equipment and good people there to make it, in the end, another good trip. I'm already looking forward to T.H.E Show Newport!
I am going to do this report a little differently this time around. I didn't get to all the exhibitors, and skipped many of the really high priced displays. I'm sure by now the other PF correspondents have submitted their write-ups covering gear for the Magico, YG and Wilson crowd. However, I'm going to get a little personal, and for the first time, pick out certain room in different categories that really connected with me at one level or another. The categories might not make sense to you, but this is my personal journey. Exhibitors in each category will be listed alphabetically, not necessarily in order of preference. And just because someone gets listed without being in a category, it doesn't mean I didn't like their gear, it just means I didn't put it in a category.
As always, I feel the need to point out that when it comes to the sound at shows, I am fairly understanding and forgiving of overall sound quality, if it appears to be room or setup related. I've learned over the years to listen for potential, not just the current setup. I've been an exhibitor at shows (in another industry) where we had 48 hours to set up equipment that normally took a week to dial in, and we would get nitpicked to death by attendees who quite honestly, I knew would never set up our gear as well as we had it running no matter how long they had it. However, I have little tolerance for exhibitors that badmouth their competitors or spend time pointing out problems in other companies' gear rather than explaining their own.
So with that in mind, let's get started.
Category 1 – Most impressive gear that wasn't outrageously priced.
All the systems in this category sounded exceptionally good, and all sounded better than several much more expensive suites. Sure some fit my personal taste better than others, but everything in this category played music and did all the audiophile stuff remarkably well.
Angel City Audio, Melody Valve HiFi, MG Audio
Angel City Audio, long time distributor of Melody tube electronics, and manufacturer of their own Trinity speaker system ($2599/pair) were again demonstrating their wares. Powered by the Melody PM845 amps ($8499/pair) and Melody Pure Black 101 preamp ($4999) and connected with MG Audio cables, this room excelled in fun factor and tunefulness.
Audio Skies, Larsen Speakers, Pear Audio
Audio Skies was showing off the brands that they import, and getting just great sound from the Larsen 8 speaker system ($6999) and the Tom Fletcher designed Pear Audio Blue Kid Thomas turntable ($5995), Cornet 2 tonearm ($2195), Tracer cartridge ($995) and Externa Power supply ($1995) being driven by a little over $20,000 of GamuT electronics. Even with the fairly high overall system price, they are in this category because of the Larson 8 speakers, which received a rave review in issue 70 and a Writer's Choice Award. In spite of a fairly small room, the speakers exhibited the huge, spacious soundstage that their design claims. Thoroughly entertaining.
_________________
Lep pozdrav!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Pernar



Pridružen/-a: Pet Jan 2014 23:56
Prispevkov: 15
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pet Jan 31, 2014 19:03    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

http://www.hifiplus.com/articles/ces-2014-analogue/?page=3
_________________
Lep pozdrav!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> HI-FI Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, ... 14, 15, 16  Naslednja
Stran 2 od 16

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Zadnje teme - HI-FI

Zadnje teme - ostalo

VIDEOTEKA
© www.audio-kontakt.com  |  info@audio-kontakt.com  |  Pogoji uporabe