Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporoèilo |
JAZZZ
Pridružen/-a: Sre Apr 2008 12:32 Prispevkov: 2770 Kraj: POSAVEC
|
Objavljeno: Pon Nov 10, 2008 16:46 Naslov sporoèila: |
|
|
Iz teksta bi malo poudaril nekaj misli:
Èe želimo dvigniti nivo poštenja, ni dovolj navajati samo imena naprav, temveè je potrebno navesti tudi toène dimenzije sobe ter bralcem do potankosti opisati njene akustiène lastnosti, našteti toèke vozlov po Knudsenovem merilu, èas odmeva, absorbcijski faktor zidnih površin, detaljno opisati pozicijo pohištva, akustiène obdelave... Potrebno bi bilo tudi povedati, kakšna je bila napetost omrežja v èasu testiranja in ali avtor ima poseben vodnik elektrike, ki je popolnoma izoliran od ostalih omrežnih vodnikov, na katerega se napajajo raèunalniki, hladilniki, grelci za vodo ipd., kot tudi, ali je njegov sistem samo virtualno ali pa tudi realno ozemljen, kdaj je zadnjikrat èistil kontakte, kot tudi, seveda, znamko in tip sredstva za èišèenje. Kaj pa o tem, kakšna je bila vlažnost zraka v èasu testiranja ...
Kot pravi Milan, komponente so samo del neznank pri enaèbi, ki je nkakor ne moremo rešiti brez vseh! Tester bi potemtakem moral pri vsaki komponenti napisati, kako jo je priklopil(faza). Povedati imena lamp, jih tudi pomeriti ... Veèini se to zdi "zajebancija". Saj je, dokler sam ne ugotoviš, kak vpliv na zvok imajo te stvari. In potem zajebancije ni veè.
Èeprav me do sedaj ni zanimalo, me sedaj zanima: katerim testom kolega Puš bolj verjame - tistim, ki so narejeni na njemu ljubih (in znanih?) komponentah, ali na nekaterih, (za) katere ni nikoli slišal, ki bi pa morale biti vrhunske, èe se že z nimi delajo testi? In ali o verodostojnosti zakljuèkov avtorja testa sodi po osebnih simpatijah, ki jih ima do doloèenih naprav, ali pa ima kakšen povsem drugaèen pristop? Da, in kako reagira, ko prebere, na primer, da Dick Olsher v svojem testnem sistemu uporablja niz heavily modified komponent, ali pa, da je Corey Greenberg v svojih testih uporabljal lastno izdelan predojaèevalnik ("Aunt Corey Passive Buffer")? Ali jim verjame na besedo ali na napravo?
Verjetno nas podzavestno bolj pritegne test z nam "ljubimi" komponentami (ali ni to zavajanje?). Kako pa delajo komponente Dicka Olsherja ali Corey Greenburga pa se nam niti ne sanja. Lahko potem njune teste kar preskoèimo, ker so brez pomena?
Milan Rupiè je delal teste z gramofonom (ki ga je stalno nastavljal-tudi to bi testerji morali napisati- pa VTA, pa koliko gramov so si "izbrali" pri pritisku gramofonske glave) in dvokanalnimi master trakovi(nekaj jih je dobil od Rasmussena-Gryphon). Tudi tu bi bilo potrebno napisati znamko traku, kdaj so bili posneti(ja, trakovi se "starajo"), kdaj je èistil glavo-po predvajanju starejšega traku bi jo moral vsakiè!
Ali imajo testi pri bralcu veèjo vrednost, èe so narejeni z ojaèevalnikom Alfa s 400W po kanalu, kot pa, èe bi bil to ojaèevalnik iste znamke Alfa, toda z 200 W? Èe imajo enako vrednost, èemu potem navajati imena in tip? Èe pa nimajo enake vrednosti, kje smo potem mi, avtorji in kaj je z našim stališèem? V takem primeru se mi zdi, da bi bilo bolje namesto MP ali MR test podpisati z Alfa 200 (še bolje pa 400)!
Meni je ta del glasbeni "satori" (prebujenje pri ZEN filozofiji) !
Milanovi teksti so vèasih že èisto filozofski in zahtevajo "poèasno branje".Mislim, da se splaèa. Meni je že ob objavi "odprl" oèi.
Debata se je dogajala marca 1997. Bilo bi zelo zanimivo, kaj Marko misli danes. Po enajstih letih dodatnih izkušenj! _________________ "There are two kinds of fools. One says-this is old and therefore good. The other says-this is new and therefore better." Bob Katz
Nazadnje urejal/a JAZZZ Pon Nov 10, 2008 17:45; skupaj popravljeno 2 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
JAZZZ
Pridružen/-a: Sre Apr 2008 12:32 Prispevkov: 2770 Kraj: POSAVEC
|
Objavljeno: Pon Nov 10, 2008 17:03 Naslov sporoèila: |
|
|
ReturnToForever je napisal/a: | Do C-J sem prišel veèinoma zato, ker sem že prej imel njihove komponente in ker sem prièakoval, da se bodo ujele z zvoèniki. Kupil sem ga na pamet ne da bi ga prej poslušal. Žal nisem imel stikov z Kuzmo v obdobju, ko je imel C-J in Mezzo tako, da nisem imel prilike slišati tega sistema v živo. Precej mi je tudi pomagalo prebiranje serije èlankov Jonathana Sculla iz Strereophila, ki je imel Utopije za referenco in je dokaj podobno opisoval zvok na cedejih, ki jih imam tudi sam. |
CJja si že imel doma, verjetno ne enakega, kot ga imaš sedaj? Ampak vseeno, zvokovno so si zelo podobni in èe ti takrat ni ustrezal, kako, da ti danes ustreza? So krive ostale komponente, ali tvoja percepcija poslušanja. Èe so krive ostale komponente, ali soba, kabli ... potem od tega, da nekdo v svojem testnem sistemu omeni CJja nisi imel niè, ampak res èisto niè ! Èe pa je kriva percepcija, si sam primer, da je èlovek važnejši od naprave.
To, da se objavijo vinili in CDji, pa je res nuja ! Ampak kot sem že napisal, ni dovolj samo to, potrebna je tudi založba in letnica izdaje(ali pa omenimo, da je original). V današnjem èasu je vse veè raznoraznih izdaj in vsaka dela drugaèe.
ReturnToForever je napisal/a: |
Zato na osnovno temo dajem glas privržencem, da je zelo pomembno v kakšnem sistemu nekdo posluša in ocenjuje komponente. Iz foto sveta se ponuja analogija, kjer lahko nekdo Fuji Velvia film vtakne v trotl ziher kamero in potem reèe da so slike iz tega filma zaniè.... . |
Ja, "nekdo" lahko taisti film vtakne v Nikon F5 in bo naredil slabe fotke. Krivil pa bo lahko film ali efpetko. Po drugi strani pa bo mojster tudi s filmskim kompaktnežem naredil odliène slike! Komu potem zaupati, èloveku ali mašini?
ReturnToForever je napisal/a: | Ti si že zgoraj dodal, da verodostojen ocenjevalec tega ne bo naredil, jaz pa se vseeno raje preprièam v kakšen je maneverski prostor ocenjevalca. |
S tem, ko napiše komponente pri tebi dobi verodostojnost? Pri meni na žalost še ne. _________________ "There are two kinds of fools. One says-this is old and therefore good. The other says-this is new and therefore better." Bob Katz |
|
Nazaj na vrh |
|
|
JAZZZ
Pridružen/-a: Sre Apr 2008 12:32 Prispevkov: 2770 Kraj: POSAVEC
|
Objavljeno: Pon Nov 10, 2008 21:26 Naslov sporoèila: |
|
|
Primer, kako deluje podzavest:
V naši stari hiški smo zamenjali kljuèavnice za ene super-kasneje bodo šle v novo hiško. Naša firma je novejša hajteh stavba, ki se z našo hiško ne more primerjati. Kljuèavnice, in z njimi kljuèi pa so slabši kot novejši pri hiški. Vedno ko pridem v firmo in ko ne pomislim s katerim kljuèem bom odprl vrata, poizkusim najprej z domaèim-ker je boljši,novejši. V podzavesti gresta skupaj hajtech stavba in najboljši kljuè!
Sedaj pa vprašanje. Èe doloèeno ime komponente velikokrat preberete v testnih sistemih, kaj bo porekla vaša podzavest, ko boste imeli na voljo to komponento in eno manj znano? Seveda niste slišali nobene!
Tu vidim en od haklcov pri opisanju testnih sistemov . Eno podtalno sugeriranje kvalitete naprav! _________________ "There are two kinds of fools. One says-this is old and therefore good. The other says-this is new and therefore better." Bob Katz |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ak
Pridružen/-a: Pon Maj 2008 22:25 Prispevkov: 72 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: Tor Nov 11, 2008 12:31 Naslov sporoèila: |
|
|
JAZZZ je napisal/a: | Iz teksta bi malo poudaril nekaj misli:
Èe želimo dvigniti nivo poštenja, ni dovolj navajati samo imena naprav, temveè je potrebno navesti tudi toène dimenzije sobe ter bralcem do potankosti opisati njene akustiène lastnosti, našteti toèke vozlov po Knudsenovem merilu, èas odmeva, absorbcijski faktor zidnih površin, detaljno opisati pozicijo pohištva, akustiène obdelave... Potrebno bi bilo tudi povedati, kakšna je bila napetost omrežja v èasu testiranja in ali avtor ima poseben vodnik elektrike, ki je popolnoma izoliran od ostalih omrežnih vodnikov, na katerega se napajajo raèunalniki, hladilniki, grelci za vodo ipd., kot tudi, ali je njegov sistem samo virtualno ali pa tudi realno ozemljen, kdaj je zadnjikrat èistil kontakte, kot tudi, seveda, znamko in tip sredstva za èišèenje. Kaj pa o tem, kakšna je bila vlažnost zraka v èasu testiranja ...
Kot pravi Milan, komponente so samo del neznank pri enaèbi, ki je nkakor ne moremo rešiti brez vseh! Tester bi potemtakem moral pri vsaki komponenti napisati, kako jo je priklopil(faza). Povedati imena lamp, jih tudi pomeriti ... Veèini se to zdi "zajebancija". Saj je, dokler sam ne ugotoviš, kak vpliv na zvok imajo te stvari. In potem zajebancije ni veè.
|
OK. Zdaj pa korak naprej (ali nazaj, kakor želite) k podvprašanju glede "povedanja ali ne povedanja". Iz vsega skupaj izpade, da je avtorju potrebno zaupati na besedo. Ponavljam (pod)vprašanje, ki sem ga med vrsticami postavil v prejšenjm oglašanju na to temo: Kako pa prideš do tega zaupanja? Èe berem teste posameznih komponent, ki jih je avtora preposlušal, pri tem pa upoštevam zgornje "zajebancije" in žalostno dejstvo, da bom zelo malo verjetno slišal isto komponento v sistemu, ki ga v piko poznam...kako sploh pridobiti zaupanje v nekega avtorja?
Na koncu pridemo do tistega, kar nekateri že dolgo "tupijo"...testi v revijah so irelevantni, šteje samo poslušanje doma. Vse hi-fi revije lahko zaprejo štarcune. Na žalost pa je potem nabor komponent, ki bi jih lahko imel v domaèem sistemu, precej omejen. Vèasih je potrebno (malo na slepo) tudi zaupati kakemu piscu. Pri tem pa si vèasih nekoliko lahko pomagaš z opisom sistema.
Ja, seveda je opis sistem lahko "podtalna" reklama...èe ima tip, ki se profesionalno ukvarja s hi-fije, tole, potem mora to že biti vrhunsko....res pa je, da je pri tem številu avtorjev (ali vsaj would-be avtorjev) to reklama za skoraj vse komponente - ne spomnim se namreè niti dveh avtorjev, ki bi imela podobna (kaj šele enaka) sistema. Torej obstaja kar velika verjetnost, da bo neko komponento eden od avtorjev že imel kot "referenèno" v svojem sistemu.
To bi pa lahko pomenilo
a.) da imamo približno enakomerno porazdeljeno reklamo po skoraj vseh kolikor-toliko solidnih firmah
b.) da so skoraj vse firme dovolj dobre za profesionalno uporabo hi-fi avtorjev in so torej res dobre
Torej Iztok, si naredil test iz mojega prejšnjega oglašanja? Koliko komponent "zaupanja vrednega avtorja" si slišal v svojem sistemu? Veliko? Malo? Niè? (Jaz bolj ali manj popolnoma pogrnem na tem testu ). Èe si jih slišal "malo" ali "niè" - kako si pravzaprav prišel do tega, da ravno temu avtorju zaupaš? _________________ Have fun!
ak |
|
Nazaj na vrh |
|
|
JAZZZ
Pridružen/-a: Sre Apr 2008 12:32 Prispevkov: 2770 Kraj: POSAVEC
|
Objavljeno: Tor Nov 11, 2008 13:45 Naslov sporoèila: |
|
|
AK, meni je Rupièev tekst tako zgovoren, da nimam kaj dodati.
Imel sem nekaj ocenjevalcev, ki sem jim "zaupal", tudi komponente, ki so jih ocenjevali sem slišal(pa ne vseh doma). Kakšne so imeli sisteme, sem si zapolnil samo v najstniškoh avdiofilskih letih. Tudi Pušev sistem sem do takrat poznal do potanjkosti. Eno od razkritij je prišlo, ko je Puš svoje Vanderstine zamenjal s Paragoni in napisal, da so odpihnili prejšnje. Ops, kaj pa ta "odpih" pomeni za teste HIEND naprav, ki jih je do takrat testiral. To mo je dalo misliti. To isto velja tudi za domaèe testiranje! Tudi mi testiramo na trenutnih zmogljivostih sistema in niè veè!
Moje sedanje stanje je, da nimam omiljenih ocenjevalcev in da v testih išèem tako lepe ocene kot tudi napake. Sistemi, ki jih testerji opišejo , me ne zanimajo. Komponente testiram na svojih posnetkih kjer vsaj vem, kaj od njih lahko prièakujem.
Glede zaupanja avtorjem. Zapiši si to vprašanje in si ga preberi èez ducat let ("od oka"). Odgovor si boš dal sam. _________________ "There are two kinds of fools. One says-this is old and therefore good. The other says-this is new and therefore better." Bob Katz |
|
Nazaj na vrh |
|
|
hi_musica
Pridružen/-a: Tor Apr 2008 7:17 Prispevkov: 912
|
Objavljeno: Tor Nov 11, 2008 14:36 Naslov sporoèila: |
|
|
Veèkrat je bilo že zapisano: review nam mora biti kot vodilo, ne pa pogoj za nakup. Tudi èe kritiku zaupamo, še ne pomeni, da bo v našem sistemu stvar, ki jo on hvali/graja zaigrala tako kot njemu. Neko ogrodje pa nam vendarle lahko da in tu še vedno trmasto vztrajam pri temu, da navedba komponent ni sporna, niti ne bi smela biti zavajujoèa (razen morda za totalne trote, ki se pustijo nategniti na vsakem koraku).
Priporoèila (ali obratno) se vedno nanašajo na toèno doloèeni setup, v katerem je komponenta igrala. Torej, èe me komponenta, ki jo kolega hvali do onemoglosti, pusti ravnodušnega, jo bom potem seveda prešimfal do obisti in svoje mnenje delil tudi z drugimi!? In to mnenje bo zaznamovalo dotièno napravo za vse veke. Kaj pa èe se naprava res ni ujela v moj setup?
V HIENDu so nianse tiste, ki veèkrat odloèajo. Primer: veè nas je testiralo ModWrightovo devetico (predamp). Iztok je sprva rekel, da hoèe biti všeèen - ampak mu nekaj manjka, isto mi je pravil drug kolega, tretji pa je rekel, da je ModWrigth totalna nirvana in da boljšega še ni slišal. Vse tri pa spoštujem kot poznavalce. Komu torej verjeti? Svojim lastnim ušesom . |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ReturnToForever
Pridružen/-a: Sre Apr 2008 13:47 Prispevkov: 240 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Tor Nov 11, 2008 14:47 Naslov sporoèila: |
|
|
Verjetno se strinjamo, da se posamezne komponente ocenjujejo v SISTEMU, da poslušamo zvok sistema in interakcije komponente v danem sistemu. Že v èasu Rupièevega pisanja so praktièno vse hi-fi revije objavljale ne samo sisteme ocenjevalcev, paè pa tudi umazane podrobnosti iz njihovih poslušalnic. In število tistih, ki to poènejo še zdaj se ni zmanjšalo, prej nasprotno. Seveda, èe nekdo želi videti v tem le vojerizem ali pa neplaèano raklamo, so be it.
Kaj bo nekdo potegnil iz opisa sistema ocenjevalca je precej odvisno od izkušenj in znanja, ki si ga je kot ljubitelj pridobil. Èlanke je potrebno brati tudi med vrsticami in se vèasih vprašati zakaj je avtor spustil nekaj, kar se je pojavljalo v skoraj vseh njegovih tekstih ali pa povdarja nekaj èesar ni nikoli omenil. Pri vrednotenju komponent pomaga tudi, èe rezimiramo ocene iz veèih èlankov, ker je manjša verjetnost, da bodo povsod trobili v en rog. Iz opisov razliènih sistemov lahko na podlagi metode indukcije sklepamo o splošnih dejstvih ocenjevane komponente in to primerjamo z zvokom v našem sistemu. Na podlagi pozitivnih izkušenj ocenjevalca lahko z doloèeno verjetnostjo (glede na izkušnje , ki jih imamo) sklepamo, s katerimi komponentami se bo ujela ali ne.
Èe sistem ni naveden je po mojem mnenju bistveno okrnjena kredibilnost ocenjevane komponente in ne ocenjevalca.
Rupiè v tekstu navaja še kup dodatnih variabel, ki vse vplivajo na zvok a hkrati pozablja na najveèjo neznanko - na poslušalca. V primerjavi z nihanji našega razpoloženja (pa naj si bo to zaèetnik ali pa izkušen ocenjevalec) so vse navedene neznanke pravzaprav konstante.
Samo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ak
Pridružen/-a: Pon Maj 2008 22:25 Prispevkov: 72 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: Tor Nov 11, 2008 15:01 Naslov sporoèila: |
|
|
JAZZZ je napisal/a: | ...Tudi Pušev sistem sem do takrat poznal do potanjkosti. Eno od razkritij je prišlo, ko je Puš svoje Vanderstine zamenjal s Paragoni in napisal, da so odpihnili prejšnje. Ops, kaj pa ta "odpih" pomeni za teste HIEND naprav, ki jih je do takrat testiral....
|
Hja, èe si "zaupal" Pušu, potem ta odpih ne bi smel igrati vloge. Res pa je zadeva nerodna, èe si mu zaupal zaradi sistema, ki ga je takrat imel. Potem pa je to lahko manjši šok, he,he,he
JAZZZ je napisal/a: | ...Komponente testiram na svojih posnetkih kjer vsaj vem, kaj od njih lahko prièakujem. |
Hja, tu si na boljšem od veèine...
JAZZZ je napisal/a: | ...Glede zaupanja avtorjem. Zapiši si to vprašanje in si ga preberi èez ducat let ("od oka"). Odgovor si boš dal sam. |
Ja,ja...vsekakor. Vendar bo to moj odgovor na moje vprašanje. Zanima me tvoj odgovor (ali odgovor koga drugega) glede tega, kako se odloèiš, kateremu avtorju boš zaupal in kateremu ne. _________________ Have fun!
ak |
|
Nazaj na vrh |
|
|
hi_musica
Pridružen/-a: Tor Apr 2008 7:17 Prispevkov: 912
|
Objavljeno: Tor Nov 11, 2008 15:09 Naslov sporoèila: |
|
|
Pa kaj se sedaj Puša tretira kot nekega ultimativnega recenzorja v Slo. ali kako? Niè nimam proti njemu, samo zanima me. Zaradi splošne razgledanosti. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
JAZZZ
Pridružen/-a: Sre Apr 2008 12:32 Prispevkov: 2770 Kraj: POSAVEC
|
Objavljeno: Tor Nov 11, 2008 16:59 Naslov sporoèila: |
|
|
ReturnToForever je napisal/a: | Rupiè v tekstu navaja še kup dodatnih variabel, ki vse vplivajo na zvok a hkrati pozablja na najveèjo neznanko - na poslušalca. V primerjavi z nihanji našega razpoloženja (pa naj si bo to zaèetnik ali pa izkušen ocenjevalec) so vse navedene neznanke pravzaprav konstante. |
Samo, Rupiè prav niè ne pozablja na poslušalca, nasprotno. Sam trdi, da mora avdiofil biti ogromno prisoten pri živi glasbi. _________________ "There are two kinds of fools. One says-this is old and therefore good. The other says-this is new and therefore better." Bob Katz |
|
Nazaj na vrh |
|
|
JAZZZ
Pridružen/-a: Sre Apr 2008 12:32 Prispevkov: 2770 Kraj: POSAVEC
|
Objavljeno: Tor Nov 11, 2008 17:04 Naslov sporoèila: |
|
|
ak je napisal/a: | Hja, èe si "zaupal" Pušu, potem ta odpih ne bi smel igrati vloge. Res pa je zadeva nerodna, èe si mu zaupal zaradi sistema, ki ga je takrat imel. Potem pa je to lahko manjši šok, he,he,he |
Nisem zaupal, ampak on je takrat prioritetno na našem trgu testiral "Kuzmine firme" : CJ, Transparent kable (tudi Reference) ... in veliko bralcev mu je verjelo ... _________________ "There are two kinds of fools. One says-this is old and therefore good. The other says-this is new and therefore better." Bob Katz |
|
Nazaj na vrh |
|
|
trancedeejay Site Admin
Pridružen/-a: Sob Mar 2008 9:01 Prispevkov: 1372 Kraj: Zgornja Besnica
|
Objavljeno: Tor Nov 11, 2008 17:27 Naslov sporoèila: |
|
|
Sam bi rekel samo to, da je podobno pri spraševanju na portalih. Mene osebno jezi, da se nekateri ne morejo premakniti iz kavèa in it zadeve poslušat. Torej naj reference piše kdorkoli, vsak dela s svojo glavo in posluša s svojimi ušesi in vsak odloèa sam za kaj bo porabil denar. Je pa res, da si je za ocenjevanje neèesa potrebno vzeti èas, kar je pa dandanes že dobrina. Vsaj pri nekaterih.
Have a nice Day
Matt _________________ MUSIC IS THE KEY |
|
Nazaj na vrh |
|
|
JAZZZ
Pridružen/-a: Sre Apr 2008 12:32 Prispevkov: 2770 Kraj: POSAVEC
|
Objavljeno: Tor Nov 11, 2008 17:32 Naslov sporoèila: |
|
|
ak je napisal/a: | Ja,ja...vsekakor. Vendar bo to moj odgovor na moje vprašanje. Zanima me tvoj odgovor (ali odgovor koga drugega) glede tega, kako se odloèiš, kateremu avtorju boš zaupal in kateremu ne. |
Kontra vprašanje: zaupaš komu od svojih prijateljev-v avdiofilskem svetu seveda? In kako si prišel do tega zaupanja?
Po reciva petintridesetih letih ukvarjanja s HIFIjem danes (to sem ti že napisal), ne zaupam veè nikomur in mi tudi ni potrebno. Kot je napisal Samo, bereš med vrsticami, za kar pa verjetno potrebuješ izkušnje.
Trdim, da se po "avdiofilskih ducat letih" tega ne boš veè spraševal, pa tudi "ja,ja...vsekakor" ti ne bo potrebno uporabljati... _________________ "There are two kinds of fools. One says-this is old and therefore good. The other says-this is new and therefore better." Bob Katz |
|
Nazaj na vrh |
|
|
JAZZZ
Pridružen/-a: Sre Apr 2008 12:32 Prispevkov: 2770 Kraj: POSAVEC
|
Objavljeno: Tor Nov 11, 2008 17:41 Naslov sporoèila: |
|
|
AK. Katere plate pa uporabljaš za test in kako veš, kaj je pravilno? Bi moral biti tudi na njih opisan sistem? Na nekaterih je, ampak kaj nam to pomeni?
Kaj pomeni postavitev mikrofonov si lahko poslušate na CD(SACD)ju firme Acoustic-Revive, kjer je ena Schummanova skladba posneta s tremi naèini snemanja(naenkrat). Res zanimivo, kako razlièno se sliši isti klavir v enakem prostoru, z enako izvedbo. _________________ "There are two kinds of fools. One says-this is old and therefore good. The other says-this is new and therefore better." Bob Katz |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ak
Pridružen/-a: Pon Maj 2008 22:25 Prispevkov: 72 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: Sre Nov 12, 2008 08:33 Naslov sporoèila: |
|
|
JAZZZ je napisal/a: | ...Trdim, da se po "avdiofilskih ducat letih" tega ne boš veè spraševal,... |
A veš, da bom...A kako da to vem? Ker bi (tako "na oko") rekel, da imam ravno letos nekje tistih "avdiofilskih ducat let" . OK, ni jih 35, okoli 12 pa se jih je nabralo...hja, oèitno nekateri potrebujemo veè èasa, da se dokopljemo do nekih spoznanj...morda še kak ducat ali dva. Bomo videli.
Pa da se razumemo...ne trdim, da jaz slepo zaupam posameznemu avtorju, še posebno pa ne na osnovi njegovega sistema. Mi pa kot izhodišèe za iskanje komponent služijo ocene mnogo avtorjev iz veèih publikacij...
Primer (spet banalen, se opravièujem, pa boste že potrpeli): èe je 10 avtorjev iz 8 publikacij testiralo zvoènike v svojih sistemih s 1000W SS amplifikacijo in so bili vsi navdušeni nad njimi, bom vseeno dvomil, da bi tak zvoènik dobro deloval pri meni. Èe pa je nek zvoènik bil testiran na treh sistemih s 1000W amplifikacijo, na petih s 50W cevmi in na 2 15W SET ampih in so bili vsi avtorji navdušeni - potem pa je to morda zvoènik, ki bi se ga splaèalo poiskat v domaèih štarcuncah in ga poslušat. Torej gre za neko zaèetno filtracijo in šparanje s èasom.
JAZZZ je napisal/a: | .... pa tudi "ja,ja...vsekakor" ti ne bo potrebno uporabljati... |
Ups, se opravièujem...ni bilo mišljeno tako, kot si (morda) razumel...Gre samo za to, da v taki debati (ko se udeleženci - hvala bogu - ne strinjajo o neki temi in gre torej res za debato in ne za društvo za vzajemno trepljanje po ramenih) rad vidim odgovor na vprašanje in ne kontravprašanje.
Pa da bom konsistenten sam s sabo, še odgovor(i) na tvoja vprašanja:
moje plate za testiranje so tiste, kjer je gor kaka akustièna muska in pa muska, ki mi je všeè...torej recimo DireStraits, Dijana Krallj, Rebeca Dremelj (he, he - šala) Pidžn, Bruebeckov Take 5,...In ne, pojma nimam, da ravno te plate zvenijo "pravilno". Saj vem, da se bo slišalo neverjetno, ampak skoraj nobenega od izvajalcev, ki jih imam na platah, nisem slišal v živo in neamplificirano. A ja, razen Pavle Uršiè Kunej. V živo in amplificirano pa recimo Direse, Balaševièa in Bajago....Torej sem nakako obsojen na testiranje v smislu "A me potegne noter?, mi je všeè?, zaènem kimat z glavo?..." in ne v smislu "ali je slišat toèno tako, kot je bilo slišat med snemanjem", ker me je Mark pozabil povabit v studijo (èeprav sva bila lepo dogovorjena ) in me je tudi Rebeca spregledala...
A lahko malo bolj specificiraš tisti CD s tremi posnetki (naslov, pa kje se ga dobi)? Tole bi si pa nabavil...bi bilo prav zanimivo poslušat. _________________ Have fun!
ak |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|
Zadnje teme - HI-FI |
-
CD, Vinil, DVD, Blu-ray
Kaj trenutno poslušate?
-
Dogodki v svetu HI-FI-ja, sreèanja
Sejem gramofonskih plošè
-
Dogodki v svetu HI-FI-ja, sreèanja
Bristol HI-fI show
-
HI-FI
Slušalkarski sistemi
-
HI-FI
MySqueezebox.com DOWN?
-
Do-It-Yourself
Spet nov lampaš
-
HI-FI
Nova igraèa je doma......
-
Do-It-Yourself
DIY popravila
-
CD, Vinil, DVD, Blu-ray
Tidal
-
HI-FI
Roon labs
-
CD, Vinil, DVD, Blu-ray
YouTube & stuff
-
HI-FI
DAC?
-
HI-FI
Uvoz naprave iz ZDA
-
HI-FI
Zvoèniki - izkušnje - predlog
-
HI-FI
Kam na popravilo?
|
|