Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
delfinus
Pridružen/-a: Tor Apr 2008 8:55 Prispevkov: 1627 Kraj: Laško
|
Objavljeno: Tor Okt 23, 2012 10:35 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdrav,
začuda je Horn-S presenetljivo dobro igral tudi v neprimernem prostoru. Edino, ko je bilo v prostoru preveč absorberjev (beri ljudi) takrat se jih žal ni dalo poslušat, ker so pač blokiral prostor pred samimi zvočniki. Drugače pa bi te zvočnike res želel slišat v ustreznem prostoru, da res dajo od sebe tisto za kar so narejeni. Horn-S so bili eden izmed glavnih biserov sejma, če ne celo kar največji. Proizvajalec je praktično neviden/skrit/incognito za širše občestvo in bi ga bilo lepo povabit k sami inauguraciji.
lp, d.
Foto: Bwaze |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ambasador
Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52 Prispevkov: 5982 Kraj: Izola
|
Objavljeno: Sre Okt 24, 2012 08:20 Naslov sporočila: |
|
|
matej je napisal/a: | Hoj ambasador, nihče se še ni obregnil ob tvoj gramofon, se bom pa jaz!
Dobro si zložil (skril) obilno pogonsko tehniko pod krožnik, srebrna kobra (ssss!), ki bdi nad njim, pa tudi ni od muh Čestitke! |
hvala, hvala.. nekaj besed o tem:
razstavljeni gramofon je bil drugi iz serije desetih. Leto izdelave: 1985 (ima torej 27 let!). Ležaji so 13mm premera, brušeni na 8 tisočink milimetra lufta (5 tisočink je teoretični minimum za tvorjenje oljnega klina za mazanje). Okroglost osovine je znotraj 3 desettisočink (merjeno na SIP optiki).
Subšasija je iz sive litine, težišče gramofona v osi krožnika, in v višini vpetja vzmeti - v isti višini prijemlje jermen. Nadgradnjo na tri motorje smo dodali lani - motorji so zaporedno vezani in imajo vmes kondenzatorje, tako da vsak motor dobi 'tok' zamaknjen za 90 stopinj - tako se 'trzanje' motorjev ne prekriva - ampak razprši. Motorji tečejo popolnoma brez elektronike. S tremi motorji je bistveno boljša dinamika in šusi, istočasno pa bistveno bolj fino teče kot prej z enim motorjem in elektronsko regulacijo. Je pa potrebno dodati oklop na motorje, ker se nekaj bruma inducira v glavici kadar je tik nad motorjem.
Ročica je unipivot, ki ima točko vpetja v višini plošče, težišče pa 1mm nižje. Čeprav je gramofon vzmeten (4Hz resonanca), lahko gramofon med igranjem dvigneš in prenašaš naokoli - igla ne bo izskočila.. Zato pa je nastavljanje take ročke kar zamudno opravilo. Predvidel sem veliko možnosti nastavitev a na praktičnost nisem prav nič mislil.
Če vzamemo vzmeteni sklop, je razmerje teže vrtečega dela napram nevrtečemu 1:2. Tudi na take zadeve je potrebno paziti, če nočeš da igra neharmonično.
Mi je v veselje videti da je po tolikih letih še vedno 'na liniji' z aktualnimi modeli. Tudi po videzu. _________________ Carpe Diem |
|
Nazaj na vrh |
|
|
berni
Pridružen/-a: Pon Jan 2010 11:49 Prispevkov: 1407 Kraj: maribor
|
Objavljeno: Sre Okt 24, 2012 09:04 Naslov sporočila: |
|
|
Kaj pa pozicija motorjev? Jaz bi jih malo obrnil, da ne bi bil točno pod glavo. _________________ Lp
Bernard
--------------
Live and let live. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ambasador
Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52 Prispevkov: 5982 Kraj: Izola
|
Objavljeno: Sre Okt 24, 2012 09:19 Naslov sporočila: |
|
|
Subšasija je v obliki črke Y - daljši konec nosi ročico. Motorji pa ravno vmes. Na krajših krakih Y so svinčene uteži, ki spravijo težišče v os krožnika. Tako ni maneverskega prostora.
Bomo že rešili - pa makar damo motorje eno 'etažo' nižje in na njih podaljške za jermenice.
Sedaj je vertikalni aktualen, na klasičnem so počasi prišli do tega da so uporabili skoraj vse finte, ki sem jih vgradil takrat.
Hecno je bilo, kako je nastal ta projekt: naštel sem deset naj gramofonov, ugotovil kaj imajo skupnega in rekel - to bo imel tudi moj. 'Ostalo' pa je zraslo na mojem zelniku.
Ideja da se pod krožnik skrije subšasija, natezne vzmeri in pogon je nastala iz želje, da lahko to mehaniko postavim na baze (osnovna plošča, na kateri je vse skupaj) ki imajo različne dizajne. Tako so imeli granitne baze, pleksi, pa steklo, pa lesene, pa okrogle. Tudi ako se naveličaš - jo zamenjaš ap-cap. _________________ Carpe Diem |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ambasador
Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52 Prispevkov: 5982 Kraj: Izola
|
Objavljeno: Sre Okt 24, 2012 09:48 Naslov sporočila: |
|
|
Mene tudi zanima tiste bele horne slišati v svojem elementu - s primerno sobo in elektroniko.
Kot mi je povedal Robi (LIX Audio) so namenoma uporabili ceneno elektroniko in kablovje (ne vem, če je stalo kaj več kot jurja).
Samo to je kot bi formulo ena vozil po izolskih kamnitih ulicah (kako spoznaš izolana na asfaltu? - po hoji, ker ne zna hodit po ravnem..) _________________ Carpe Diem |
|
Nazaj na vrh |
|
|
berni
Pridružen/-a: Pon Jan 2010 11:49 Prispevkov: 1407 Kraj: maribor
|
Objavljeno: Sre Okt 24, 2012 10:32 Naslov sporočila: |
|
|
ambasador je napisal/a: | Mene tudi zanima tiste bele horne slišati v svojem elementu - s primerno sobo in elektroniko.
Kot mi je povedal Robi (LIX Audio) so namenoma uporabili ceneno elektroniko in kablovje (ne vem, če je stalo kaj več kot jurja).
Samo to je kot bi formulo ena vozil po izolskih kamnitih ulicah (kako spoznaš izolana na asfaltu? - po hoji, ker ne zna hodit po ravnem..) |
Saj dela super, samo dolgi horn je pač dolgi horn in prizvoka se ne moreš znebiti. Delajo pa 18" dipolni subi zelo lepo, nekaj kar imam v mislih tudi sam, le da bodo moji driverji šli veliko nižje(nižji fs) in z daljšim hodom. _________________ Lp
Bernard
--------------
Live and let live. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
berni
Pridružen/-a: Pon Jan 2010 11:49 Prispevkov: 1407 Kraj: maribor
|
Objavljeno: Sre Okt 24, 2012 13:36 Naslov sporočila: |
|
|
matej je napisal/a: | Hm, zanimivo. Izgleda, da je projekt delalo več ljudi. Očitno je vpleten tudi Lix Audio. Vsekakor osvežujoče. |
Enote 18sound, B&C ter BMS koaksialec so bile predlagane s strani Miro-ta(Soulsonic), ki je opravil tudi meritve in napravil kretnice, istočasno je predlagal tudi kardiodni dipolni bas z ohišjem brez paralelnih sten, kar je Jože-tu lepo uspelo z lepo obliko.
Meritve so delali namreč v kleti pri mojem bratu, zato vem, da je bila predlagana tudi krajša minphase horna a se očitno niso odločili zanjo.. _________________ Lp
Bernard
--------------
Live and let live. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tromba
Pridružen/-a: Pon Jul 2008 21:37 Prispevkov: 741 Kraj: Okolica LJ
|
Objavljeno: Sre Okt 24, 2012 14:30 Naslov sporočila: |
|
|
berni je napisal/a: | matej je napisal/a: | Hm, zanimivo. Izgleda, da je projekt delalo več ljudi. Očitno je vpleten tudi Lix Audio. Vsekakor osvežujoče. |
Enote 18sound, B&C ter BMS koaksialec so bile predlagane s strani Miro-ta(Soulsonic), ki je opravil tudi meritve in napravil kretnice, istočasno je predlagal tudi kardiodni dipolni bas z ohišjem brez paralelnih sten, kar je Jože-tu lepo uspelo z lepo obliko.
Meritve so delali namreč v kleti pri mojem bratu, zato vem, da je bila predlagana tudi krajša minphase horna a se očitno niso odločili zanjo.. |
Kljub vsemu je bilo za uskladitev faz potrebno procesiranje prek DSP. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
berni
Pridružen/-a: Pon Jan 2010 11:49 Prispevkov: 1407 Kraj: maribor
|
Objavljeno: Sre Okt 24, 2012 15:00 Naslov sporočila: |
|
|
tromba je napisal/a: | berni je napisal/a: | matej je napisal/a: | Hm, zanimivo. Izgleda, da je projekt delalo več ljudi. Očitno je vpleten tudi Lix Audio. Vsekakor osvežujoče. |
Enote 18sound, B&C ter BMS koaksialec so bile predlagane s strani Miro-ta(Soulsonic), ki je opravil tudi meritve in napravil kretnice, istočasno je predlagal tudi kardiodni dipolni bas z ohišjem brez paralelnih sten, kar je Jože-tu lepo uspelo z lepo obliko.
Meritve so delali namreč v kleti pri mojem bratu, zato vem, da je bila predlagana tudi krajša minphase horna a se očitno niso odločili zanjo.. |
Kljub vsemu je bilo za uskladitev faz potrebno procesiranje prek DSP. |
To je pa zvoku definitivno koristilo.
Kako si jih pa uskladil, če jih nisi s fazno kalibriranim mikrofonom izmeril? _________________ Lp
Bernard
--------------
Live and let live. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
matej
Pridružen/-a: Čet Jun 2008 18:07 Prispevkov: 573 Kraj: laško
|
Objavljeno: Sre Okt 24, 2012 21:54 Naslov sporočila: |
|
|
O tej mašini je govoril ambasador:
ambasador je napisal/a: | Subšasija je v obliki črke Y - daljši konec nosi ročico. Motorji pa ravno vmes. Na krajših krakih Y so svinčene uteži, ki spravijo težišče v os krožnika. Tako ni maneverskega prostora....Subšasija je iz sive litine, težišče gramofona v osi krožnika, in v višini vpetja vzmeti - v isti višini prijemlje jermen....Če vzamemo vzmeteni sklop, je razmerje teže vrtečega dela napram nevrtečemu 1:2. |
Sliko sem si sposodil, upam, da avtor ne bo zameril. Prav gotovo bi se danes našel kakšen proizvajalec gramofonov, ki na zgoraj opisane prijeme še ni nikoli pomislil. Ambasador je lepo opisal razloge zakaj in kako je prišlo do tega dizajna. Tako se razmišlja in govori!
ambasador je napisal/a: | Je pa potrebno dodati oklop na motorje, ker se nekaj bruma inducira v glavici kadar je tik nad motorjem. | Sreča je ta, da je brum popolnoma nekoreliran s predvajanim zvokom in tako na nek način ne moti, so pa seveda dinamični kontrasti drugače portretirani. In finese gredo po gobe.
ambasador je napisal/a: | Bomo že rešili - pa makar damo motorje eno 'etažo' nižje in na njih podaljške za jermenice. | Če je le možno, po moje bolje da ne. To ne bo več to.
Ja, in ta gramofon je igral v sobi 107. Mogoče se dandanes (globoko v digitalni dobi) komu zdi vse tole precej neaktualno, je pa dejstvo, da se glasbo, ki je bila v osnovi izdana na gramofonski plošči, najbolje podoživlja ravno z gramofonom. Kdor ne verjame naj poskusi.
V sobi 107 je bilo poleg vsega ostalega možno videti tudi simpatičen ojačevalec za slušalke (ESE Lab). Ima kdo kakšne izkušnje z njim? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
matej
Pridružen/-a: Čet Jun 2008 18:07 Prispevkov: 573 Kraj: laško
|
Objavljeno: Sre Okt 24, 2012 22:02 Naslov sporočila: |
|
|
berni je napisal/a: | ...je bila predlagana tudi krajša minphase horna a se očitno niso odločili zanjo.. | Takšna menjava bi za seboj potegnila marsikaj. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ambasador
Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52 Prispevkov: 5982 Kraj: Izola
|
Objavljeno: Čet Okt 25, 2012 09:28 Naslov sporočila: |
|
|
matej je napisal/a: | berni je napisal/a: | ...je bila predlagana tudi krajša minphase horna a se očitno niso odločili zanjo.. | Takšna menjava bi za seboj potegnila marsikaj. |
Razumno je uporabiti optimalne rešitve. Slednje ne sovpadajo vedno s takozvanimi najboljšimi rešitvami.
Malo off-topic:
Avdiofili pridejo tudi do ekstremov (ker za ekstremne rezultate rabiš brezkompromisnost, hahaha) : zelo naporno je poslušati absolutistične avdiofilske izpade v stilu: samo ta material, samo ta kondenzator, samo ta kabel ... vse ostalo je deep shit.
Kako so ruski strokovnjaki rešili problem šob na raketah kratkega dosega...vsi materiali so se jim topili - pa so uporabili - karton. Ta je pod nenadnimi visokimi temperaturami v hipu zoglenel in za nadaljnih nekaj minut poleta opravil svojo funkcijo do konca. _________________ Carpe Diem |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tromba
Pridružen/-a: Pon Jul 2008 21:37 Prispevkov: 741 Kraj: Okolica LJ
|
Objavljeno: Čet Okt 25, 2012 09:39 Naslov sporočila: |
|
|
berni je napisal/a: | tromba je napisal/a: | berni je napisal/a: | matej je napisal/a: | Hm, zanimivo. Izgleda, da je projekt delalo več ljudi. Očitno je vpleten tudi Lix Audio. Vsekakor osvežujoče. |
Enote 18sound, B&C ter BMS koaksialec so bile predlagane s strani Miro-ta(Soulsonic), ki je opravil tudi meritve in napravil kretnice, istočasno je predlagal tudi kardiodni dipolni bas z ohišjem brez paralelnih sten, kar je Jože-tu lepo uspelo z lepo obliko.
Meritve so delali namreč v kleti pri mojem bratu, zato vem, da je bila predlagana tudi krajša minphase horna a se očitno niso odločili zanjo.. |
Kljub vsemu je bilo za uskladitev faz potrebno procesiranje prek DSP. |
To je pa zvoku definitivno koristilo.
Kako si jih pa uskladil, če jih nisi s fazno kalibriranim mikrofonom izmeril? |
Seveda. Temu ne oporekam. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
CASTOR
Pridružen/-a: Pet Okt 2008 16:18 Prispevkov: 1087 Kraj: KOZINA
|
Objavljeno: Čet Okt 25, 2012 14:00 Naslov sporočila: |
|
|
matej je napisal/a: | O tej mašini je govoril ambasador:
ambasador je napisal/a: | Subšasija je v obliki črke Y - daljši konec nosi ročico. Motorji pa ravno vmes. Na krajših krakih Y so svinčene uteži, ki spravijo težišče v os krožnika. Tako ni maneverskega prostora....Subšasija je iz sive litine, težišče gramofona v osi krožnika, in v višini vpetja vzmeti - v isti višini prijemlje jermen....Če vzamemo vzmeteni sklop, je razmerje teže vrtečega dela napram nevrtečemu 1:2. |
Sliko sem si sposodil, upam, da avtor ne bo zameril. Prav gotovo bi se danes našel kakšen proizvajalec gramofonov, ki na zgoraj opisane prijeme še ni nikoli pomislil. Ambasador je lepo opisal razloge zakaj in kako je prišlo do tega dizajna. Tako se razmišlja in govori!
ambasador je napisal/a: | Je pa potrebno dodati oklop na motorje, ker se nekaj bruma inducira v glavici kadar je tik nad motorjem. | Sreča
je ta, da je brum popolnoma nekoreliran s predvajanim zvokom in tako
na nek način ne moti, so pa seveda dinamični kontrasti drugače
portretirani. In finese gredo po gobe.
ambasador je napisal/a: | Bomo že rešili - pa makar damo motorje eno 'etažo' nižje in na njih podaljške za jermenice. | Če je le možno, po moje bolje da ne. To ne bo več to.
Ja, in ta gramofon je igral v sobi 107. Mogoče se dandanes (globoko v digitalni dobi) komu zdi vse tole precej neaktualno, je pa dejstvo, da se glasbo, ki je bila v osnovi izdana na gramofonski plošči, najbolje podoživlja ravno z gramofonom. Kdor ne verjame naj poskusi.
V sobi 107 je bilo poleg vsega ostalega možno videti tudi simpatičen ojačevalec za slušalke (ESE Lab). Ima kdo kakšne izkušnje z njim? |
Yeah, just do it.
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Jonas
Pridružen/-a: Sre Feb 2011 22:23 Prispevkov: 9 Kraj: kOSTANJEVICA NA KRKI
|
Objavljeno: Ned Okt 28, 2012 20:51 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdrav,
odgovoril bi na poziv soforumašev glede razjasnitve kdo je šravfal in kdo držal pri izdelavi hornov...
Ko je ideja dozorela po izdelavi hornov je pot nanesla do Mirota Kranjca ki je bil do takrat edini pri nas, kar je meni znano, ki je raziskoval na tem področju. Glede na to, da je to pot takrat opustil, je dal nekaj informacij, ki so služile kot izhodišča za nadaljnje delo. Po izdelavi prvih trobel je Miran Ravbar naredil meritve, ki so služile kot osnova za izdelavo nadaljnih trobel. Kretnico za končno verzijo trobel je naredil Miro vendar zaradi pomanjkanja časa je nadaljeval Robert ličen (LIX Audio), ki je izdelal zadnjo verzijo pasivne in aktivne kretnice. Sistem je dopolnil s procesorsko kretnico in odličnimi MC2 ojačevalci, ki smo jih lahko slišali na sejmu. Tudi brez Bojana Andolška in njegovimi srebrnimi kabli bi sistem bolj tenko piskal, kar je tudi dokazal, da se lahko kosa z vsemi dragimi kablovji. Zvok na sejmu je bil pač primeren prostoru, zato
ste vabljeni vsi ljubitelji glasbe in ne sistemov, ki imajo željo slišat kako zveni v boljših pogojih, da se oglasijo pri meni.
Pozdrav,Jože |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|
Zadnje teme - HI-FI |
-
Do-It-Yourself
Spet nov lampaš
-
CD, Vinil, DVD, Blu-ray
Kaj trenutno poslušate?
-
Do-It-Yourself
DIY popravila
-
CD, Vinil, DVD, Blu-ray
Tidal
-
HI-FI
Roon labs
-
CD, Vinil, DVD, Blu-ray
YouTube & stuff
-
HI-FI
MySqueezebox.com DOWN?
-
HI-FI
DAC?
-
HI-FI
Uvoz naprave iz ZDA
-
HI-FI
Zvočniki - izkušnje - predlog
-
HI-FI
Kam na popravilo?
-
Dogodki v svetu HI-FI-ja, srečanja
Bristol HI-fI show
-
HI-FI
Nova igrača je doma......
-
HI-FI
Slušalkarski sistemi
-
HI-FI dodatki
Zvočniški kabli, interkonekti
|
|