Pomoč pogostih vprašanjPomoč pogostih vprašanj   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   Registriraj seRegistriraj se   Tvoj profilTvoj profil   Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil   PrijavaPrijava 

Dynamic Range Meter
Pojdi na stran 1, 2, 3  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> CD, Vinil, DVD, Blu-ray
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
audiofill



Pridružen/-a: Tor Apr 2008 19:48
Prispevkov: 5406
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: Pon Apr 02, 2012 08:48    Naslov sporočila: Dynamic Range Meter Odgovori s citatom

Oj družba!

O kompresiranju posnetkov, ki je posledica "loudness vojne", smo že večkrat na forumu. Zaradi nestrinjanja s pacanjem zvoka je že lep čas nazaj nastala spletna stran pleasurizemusic, ki se bori proti temu in se med drugim trudi doseči, da bi na vsakem posnetku moralo pisati, kolikšna je njegova DR (dynamic range) vrednost, izmerjena z uradnim merilcem dinamike, ki bi veljal za vse založbe.

Tukaj si lahko snamete beta verzijo Dynamic Range plugina za Foobar 2000 (uradni plugin za foobar je potekel in več ne dela) in na enostaven način merite dinamiko posnetkov vseh živih formatov, ki jih Foobar pozna. Tako cd kot hi-res izdanj. Foobar po analizi željenega albuma/posamezne pesmi nato ustvari dnevniško datoteko.

Za foro primerjava istega albuma v različnih formatih. Hi-res vs. cd izdanje (oba v flacu):

24/96:

foobar2000 1.1.11 / Dynamic Range Meter 1.1.1
log date: 2012-04-02 08:31:31

--------------------------------------------------------------------------------
Analyzed: Diana Krall / The Girl in the Other Room
--------------------------------------------------------------------------------

DR Peak RMS Duration Track
--------------------------------------------------------------------------------
DR14 -0.35 dB -16.89 dB 4:01 ?-01 Stop This World
DR15 -0.42 dB -18.33 dB 4:06 ?-02 The Girl in the Other Room
DR14 -0.70 dB -18.16 dB 4:28 ?-03 Temptation
DR14 -1.09 dB -20.03 dB 4:06 ?-04 Almost Blue
DR14 -0.07 dB -17.53 dB 4:46 ?-05 I've Changed My Address
DR14 -0.05 dB -16.89 dB 5:50 ?-06 Love Me Like a Man
DR14 -1.19 dB -18.79 dB 4:04 ?-07 I'm Pulling Through
DR14 -0.64 dB -18.40 dB 4:55 ?-08 Black Crow
DR13 -1.60 dB -18.49 dB 3:33 ?-09 Narrow Daylight
DR17 -0.28 dB -20.96 dB 5:12 ?-10 Abandoned Masquerade
DR14 -0.90 dB -18.92 dB 5:07 ?-11 I'm Coming Through
DR13 -1.01 dB -17.99 dB 5:41 ?-12 Departure Bay
--------------------------------------------------------------------------------

Number of tracks: 12
Official DR value: DR14

Samplerate: 96000 Hz
Channels: 2
Bits per sample: 24
Bitrate: 3007 kbps
Codec: FLAC


CD:

foobar2000 1.1.11 / Dynamic Range Meter 1.1.1
log date: 2012-04-02 08:39:24

--------------------------------------------------------------------------------
Analyzed: Diana Krall / The Girl in the Other Room
--------------------------------------------------------------------------------

DR Peak RMS Duration Track
--------------------------------------------------------------------------------
DR11 0.00 dB -12.57 dB 3:59 01-Stop This World
DR11 0.00 dB -14.00 dB 4:05 02-The Girl in the Other Room
DR12 0.00 dB -13.94 dB 4:28 03-Temptation
DR13 0.00 dB -15.83 dB 4:05 04-Almost Blue
DR11 0.00 dB -13.42 dB 4:48 05-I've Changed My Address
DR10 0.00 dB -11.44 dB 5:49 06-Love Me Like a Man
DR12 0.00 dB -14.55 dB 4:03 07-I'm Pulling Through
DR9 0.00 dB -12.69 dB 4:49 08-Black Crow
DR12 0.00 dB -14.30 dB 3:32 09-Narrow Daylight
DR14 0.00 dB -16.79 dB 5:11 10-Abandoned Masquerade
DR11 0.00 dB -14.43 dB 5:08 11-I'm Coming Through
DR11 0.00 dB -14.02 dB 5:40 12-Departure Bay
--------------------------------------------------------------------------------

Number of tracks: 12
Official DR value: DR11

Samplerate: 44100 Hz
Channels: 2
Bits per sample: 16
Bitrate: 776 kbps
Codec: FLAC

V konkretnem primeru je izmerjena razlika v dinamiki v korist hi-res izdanja gromozanska. DR14 je že zelo zelo velika vrednost. Sicer je tudi že DR11 na cd izdanju velika vrednost na katero človek ne uleti kar tako (ponavadi je manj, sploh pa nikakršni komercialni posnetki z vsega le par decibeli).

Pa vi, ste že merili kaj? Morebitne primerjave med starimi in remaster verzijami istih albumov, različnih formatov, itd,... zanimive reči. Smile
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
JAZZZ



Pridružen/-a: Sre Apr 2008 12:32
Prispevkov: 2678
Kraj: POSAVEC

PrispevekObjavljeno: Pon Apr 02, 2012 10:57    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

A vidiš tipčke kako forsirajo prodajo visokoresolucijskih datotek Wink Cenejšim naredijo večjo kompresijo-pa mogoče še kaj Twisted Evil in potem vsi družno kimajo, kako je 96_24 "puno bolje". Ne morem verjet Shocked

Pa si mogoče konvertiral(s kakšnim pro programom) visoko resolucijo v nižjo in primerjal, kako se obnese proti tisti, ki jo prodajajo.
_________________
"There are two kinds of fools. One says-this is old and therefore good. The other says-this is new and therefore better." Bob Katz
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
audiofill



Pridružen/-a: Tor Apr 2008 19:48
Prispevkov: 5406
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: Pon Apr 02, 2012 13:01    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Iztok brcaš v temo!

Gre za primerjavo cd plošča (zripana na disk seveda) vs. hi-res izdanje. V dotičnem primeru je hi-res izdanje na grozovit način dinamično posililo cd-jko, ki nima za burek. Simple as that. Smile
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
JAZZZ



Pridružen/-a: Sre Apr 2008 12:32
Prispevkov: 2678
Kraj: POSAVEC

PrispevekObjavljeno: Pon Apr 02, 2012 13:50    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

audiofill je napisal/a:
Iztok brcaš v temo!

Gre za primerjavo cd plošča (zripana na disk seveda) vs. hi-res izdanje. V dotičnem primeru je hi-res izdanje na grozovit način dinamično posililo cd-jko, ki nima za burek. Simple as that. Smile


Kdo brca in kdo je naiven lahko hitro ugotoviva. Še enkrat ... si prekonvertiral 24/96 v 16/44.1 in preveril dinamiko le tega in potem primerjal s tisto z zripanega CDja? Moji posnetki preneseni na CD imajo lahko dinamike, da se tvojemu 24/96 samo sanja. 16 bitov ni ovira za dobro dinamiko, ovira so tisti, ki take CDje dajejo ven. Da pa namamijo in upravičijo velike denarce, morajo to pokazati s še večjo dinamiko in ne bodi ga len, za 24/96 malo zmanjšajo kompresijo, pri 24/384 pa še manj ... In glej ga, glej, vedno več dinamike Wink
Zdaj pa resno, dej mi pošlji en file 24/96 in taisti zripan s CDja, pa se bom malo poigral in objavil rezultate...

kako se da manipulirati lahko hitro prikažem s kakim bolj dinamičnim posnetkom in naredim MP3 z nič kompresije, 16/44.1 s srednjo kompresijo in 24/96 z veliko kompresije. Kaj misliš, kaj bo pokazal programček?
_________________
"There are two kinds of fools. One says-this is old and therefore good. The other says-this is new and therefore better." Bob Katz
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
berni



Pridružen/-a: Pon Jan 2010 11:49
Prispevkov: 1358
Kraj: maribor

PrispevekObjavljeno: Pon Apr 02, 2012 14:29    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Mislim, da bi moral biti dinamični razpon še veliko večji, če bi izkoristili ves potencial. Tako pa ima JaZZZ point.
Saj ni omejitev nosilec ampak posnetek, ki ima majhen razpon. Druga pesem pa je višja kvaliteta tam, kjer bi bil CD omejitev.
_________________
Lp
Bernard
--------------
Live and let live.


Nazadnje urejal/a berni Pon Apr 02, 2012 14:57; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
JAZZZ



Pridružen/-a: Sre Apr 2008 12:32
Prispevkov: 2678
Kraj: POSAVEC

PrispevekObjavljeno: Pon Apr 02, 2012 14:36    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Razliko v dinamiki med 16/44.1 in 24/96 lahko gledamo drugega zornega kota. CD je kupijo tudi tisti, ki nimajo zelo dobrega sistema(lahko poslušajo tudi v avtu). In za take je manjša dinamika celo boljša. Seveda pa od 24/96 kupcev pričakujejo boljši sistem in tem puste več dinamike.
Se pa strinjam z Aljošo, da je dinamika povprečno zelo majhna(nekaj db) in to je velik problem za nas ljubitelje boljših posnetkov. Le da za to ni kriv CD format.
_________________
"There are two kinds of fools. One says-this is old and therefore good. The other says-this is new and therefore better." Bob Katz
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
audiofill



Pridružen/-a: Tor Apr 2008 19:48
Prispevkov: 5406
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: Pon Apr 02, 2012 16:10    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Iztok, ne rabim prekonvertirat iz 24/96 v 16/44, ker s tem ne bi odkril čisto nič novega. Razlike so neslišne ali tako minimalne, da se s tem ni vredno ubadat. Bolje energijo usmerit drugam, v druge dele audio verige, bo več haska. Pa saj sem to že večkrat rekel in ne vem zakaj mi to ob vsaki priliki pointiraš, ko pa je obema jasno kot beli dan. Wink

Fora pri vsem tem hi-res hecu je drugje. Pri cd-jih so se založbe v veliko primerih trudile zvok zapacat, da bo ja čimbolj všečen širši množici, pri hi-res izdanjih pa se nek cenjen spletni prodajalec, kot je recimo hdtracks, trudi ravno obratno in sicer ponudit čimbolj verno izdanje. V tej zvezi delo za njih opravlja legendarni Puget studio, ki iz mastrov ki mu jih dostavljajo založbe (preden hdtracks material ponudi tržišču), s state of the art mašinerijo potegne več kot je bilo to možno v preteklosti, ko se je štancal nek cd. Pa ne samo to da je tehnika boljša kot včasih, tudi pristop k zadevi je resnejši. Vemo da z mašinerijo konec koncev upravlja človek, od katerega bo tudi odvisen končni rezultat. Tu pa je ogromna razlika če se ta loti dela na način dajmo material čimbolj skompresirat, kot se je to delalo in se še dela za cd izdanja, ali pa ala Puget studio, dajmo potegnit ven res maksimalno kolikor se le da, da bo novo hi-res izdanje zvenelo verneje/pravilneje, da si ne bomo naredili sramote.

Zaradi mene je lahko vse danes v 16/44, ne rabim hi-res, samo naj se mi nudi nezapacano oziroma čim manj zapacano. Ker to s cd-ji pač ni tako, stvari pa gredo v smeri hi-res, pač grem vštric. Če se mi nudi boljša zvočna kvaliteta kot namerno zapacan cd, ja pa komu lepše kot meni. Smile

Fajlov pa ne bom pošiljal nikamor, so zadnje čase tako zablesavili s to Acto in tem povezanimi stvarmi da se ne bom špilal, pa da se še potem o tem javno na forumu pa sploh ne. Lahko pa to narediš s kakšnim brezplačnim hi-res samplom, ki jih je na netu ogromno. Prekonvertiraš navzdol v 16/44, pa v mp 3, se pošpilaš z dinamiko in objaviš. No, meni je rezultat že vnaprej jasen. Med cd formatom in mp3-jem istega albuma (če je mp3 skonvertiran s pristojnim bit-ratom) ni velike razlike, na nekem budget hifi sistemu je morda sploh ne bo. Na rezolutnem hiend sistemu bo, ampak tudi ne kot noč in dan, daleč od tega. Druga stvar pa je špilanje z dinamiko. Tam pa bodo razlike dejansko ogromne. In to čisto kamot v veliko korist mp3-ja, če se mu za razliko od hi-resa ne bo šlo odvzemat dinamike.

lp
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
JAZZZ



Pridružen/-a: Sre Apr 2008 12:32
Prispevkov: 2678
Kraj: POSAVEC

PrispevekObjavljeno: Pon Apr 02, 2012 20:44    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

audiofill je napisal/a:
Iztok, ne rabim prekonvertirat iz 24/96 v 16/44, ker s tem ne bi odkril čisto nič novega. Razlike so neslišne ali tako minimalne, da se s tem ni vredno ubadat. Bolje energijo usmerit drugam, v druge dele audio verige, bo več haska. Pa saj sem to že večkrat rekel in ne vem zakaj mi to ob vsaki priliki pointiraš, ko pa je obema jasno kot beli dan. Wink

Aljoša. Tu si omenil, kako večji je dinamični razpon med dvema formatoma in jaz ti odgovarjam, da ne na račun formata, ampak mastering inžinirja. Kar lahko preveri vsak, ki konvertira višji format v nižjega in preveri DR. Nič drugega. Tu se ne zgovarjava o frekvenci, ampak samo o dinamiki.
Dodajam, da prodaja najde vsepolno "pogačic", ki zvišujejo ceno in prodajo. Tudi na račun "prilagojenega" DRa. Wink
_________________
"There are two kinds of fools. One says-this is old and therefore good. The other says-this is new and therefore better." Bob Katz
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
audiofill



Pridružen/-a: Tor Apr 2008 19:48
Prispevkov: 5406
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: Tor Apr 03, 2012 08:00    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sva na isti valovni dolžini. V dotičnem primeru večja dinamika ni na račun višjega formata ampak masteringa.

Višji format omogoča dosti večjo dinamiko od cd formata, vendar pa kaj ko založbe, kar se dinamike tiče, niti od daleč ne izkoriščajo niti tega kar omogoča cd, kaj šele kaj več. Če ne prej nam to postane jasno takoj ko izmerimo dinamiko nekaj albumov ki jih posedujemo in vidimo kakšen kompresiran šmorn je to. In potem mi šparamo solde da bomo prigurali na hiend sistem, da se bomo doma ja čimbolj približali živi izvedbi, oziroma se teleportirali v studio kjer se je odvijal session, pa smo že v samem štartu z nagravžnimi posnetki, ki so svetlobna leta od pristnosti, obsojeni na neuspeh. Ja normalno, saj pa drugače na žalost niti ne more biti. Bolj veren sistem ko imamo, bolj se približujemo tej "nagravžnosti". Vsaka čast tistim, ki so se in se še trudijo spraviti skupaj čim boljši posnetek. Če je še izvedba na nivoju, potem čista zmaga. Cool
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
before



Pridružen/-a: Pon Maj 2008 19:23
Prispevkov: 2771
Kraj: Ruše

PrispevekObjavljeno: Tor Apr 03, 2012 10:12    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Založbe pač posnetek priredijo tako, da je optimalen čim širšemu krogu ljudi. In audiofili smo žal zunaj tega kroga. Confused Na "tranzistorjih" in "stolpih", pa tudi na mnogih novodobnih prenosnih napravah, zvenijo kompresirani posnetkih pač bolje.
_________________
Cenite to kar imate in stremite k boljšemu! To je moj recept za zadovoljstvo.

Audiohedonist
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
JAZZZ



Pridružen/-a: Sre Apr 2008 12:32
Prispevkov: 2678
Kraj: POSAVEC

PrispevekObjavljeno: Tor Apr 03, 2012 10:25    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

before je napisal/a:
Založbe pač posnetek priredijo tako, da je optimalen čim širšemu krogu ljudi. In audiofili smo žal zunaj tega kroga. Confused Na "tranzistorjih" in "stolpih", pa tudi na mnogih novodobnih prenosnih napravah, zvenijo kompresirani posnetkih pač bolje.

Ma nisem prepričan, da je bolje, je pa bolj "vpadljivo". Sem dobil prvi mastering Orlekov iz Nemčije in je bilo vse na nuli! Še na računalnikih so glasbeniki opazili. Druga verzija je bila boljša-ampak daleč od dinamike, ki sem jo primerjal z mixom.
_________________
"There are two kinds of fools. One says-this is old and therefore good. The other says-this is new and therefore better." Bob Katz
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
JAZZZ



Pridružen/-a: Sre Apr 2008 12:32
Prispevkov: 2678
Kraj: POSAVEC

PrispevekObjavljeno: Tor Apr 03, 2012 11:25    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

JAZZZ je napisal/a:
before je napisal/a:
Založbe pač posnetek priredijo tako, da je optimalen čim širšemu krogu ljudi. In audiofili smo žal zunaj tega kroga. Confused Na "tranzistorjih" in "stolpih", pa tudi na mnogih novodobnih prenosnih napravah, zvenijo kompresirani posnetkih pač bolje.

Ma nisem prepričan, da je bolje, je pa bolj "vpadljivo". Sem dobil prvi mastering Orlekov iz Nemčije in je bilo vse na nuli! Še na računalnikih so glasbeniki opazili. Druga verzija je bila boljša-ampak daleč od dinamike z mixa.

_________________
"There are two kinds of fools. One says-this is old and therefore good. The other says-this is new and therefore better." Bob Katz
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
before



Pridružen/-a: Pon Maj 2008 19:23
Prispevkov: 2771
Kraj: Ruše

PrispevekObjavljeno: Tor Apr 03, 2012 11:36    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

JAZZZ je napisal/a:
before je napisal/a:
Založbe pač posnetek priredijo tako, da je optimalen čim širšemu krogu ljudi. In audiofili smo žal zunaj tega kroga. Confused Na "tranzistorjih" in "stolpih", pa tudi na mnogih novodobnih prenosnih napravah, zvenijo kompresirani posnetkih pač bolje.

Ma nisem prepričan, da je bolje, je pa bolj "vpadljivo". Sem dobil prvi mastering Orlekov iz Nemčije in je bilo vse na nuli! Še na računalnikih so glasbeniki opazili. Druga verzija je bila boljša-ampak daleč od dinamike, ki sem jo primerjal z mixom.


No, morda bi namesto "bolje", moral uporabiti izraz "bolj poslušljivo". Želel sem povedati, da je do določene stopnje skompresiran posnetek sicer bolj informativen (sliši se več vsega, kar posnetek vsebuje), ampak nesorazmerno slika dejanska (so)razmerja med posameznimi instrumenti.
_________________
Cenite to kar imate in stremite k boljšemu! To je moj recept za zadovoljstvo.

Audiohedonist
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
audiofill



Pridružen/-a: Tor Apr 2008 19:48
Prispevkov: 5406
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: Sob Maj 26, 2012 09:25    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Uživam z najnovejšim remasterjem Phila Collinsa - But Seriously /Audio Fidelity 24KT Gold



Delo džeksona Steva Hoffmana, ki o njem pove več tukaj. Posnetek napram običajnem skompresiranem albumu da te ubije. Dynamic range meter izvrže kar cifro DR14 Twisted Evil

Evo:

foobar2000 1.1.11 / Dynamic Range Meter 1.1.1
log date: 2012-05-26 08:59:27

--------------------------------------------------------------------------------
Analyzed: Phil Collins / ...But Seriously (Audio Fidelity 24 KT Gold)
--------------------------------------------------------------------------------

DR Peak RMS Duration Track
--------------------------------------------------------------------------------
DR14 -0.12 dB -15.75 dB 4:45 01-Hang In Long Enough
DR14 -0.20 dB -17.21 dB 5:21 02-That's Just The Way It Is
DR13 -1.56 dB -16.69 dB 4:37 03-Do You Remember?
DR13 -0.18 dB -15.39 dB 4:52 04-Something Happened On The Way To Heaven
DR13 -0.18 dB -16.02 dB 8:51 05-Colours
DR12 -0.15 dB -14.60 dB 5:28 06-I Wish It Would Rain Down
DR13 -0.73 dB -16.61 dB 5:22 07-Another Day In Paradise
DR14 -0.09 dB -15.34 dB 3:52 08-Heat On The Street
DR14 -0.25 dB -18.42 dB 5:36 09-All Of My Life
DR16 -0.15 dB -18.26 dB 1:27 10-Saturday Night And Sunday Morning
DR13 -1.59 dB -18.06 dB 3:28 11-Father To Son
DR13 -0.16 dB -15.77 dB 6:14 12-Find A Way To My Heart
--------------------------------------------------------------------------------

Number of tracks: 12
Official DR value: DR14

Samplerate: 44100 Hz
Channels: 2
Bits per sample: 16
Bitrate: 802 kbps
Codec: FLAC

Napram spacani običajni verziji, ki je sploh ne moreš poslušat naglas, je tole pravo razodetje. Cool
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
berni



Pridružen/-a: Pon Jan 2010 11:49
Prispevkov: 1358
Kraj: maribor

PrispevekObjavljeno: Sob Maj 26, 2012 09:41    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Me res zanima, ker original je skoraj neposlušljiv. Wink
_________________
Lp
Bernard
--------------
Live and let live.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> CD, Vinil, DVD, Blu-ray Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2, 3  Naslednja
Stran 1 od 3

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Zadnje teme - HI-FI

Zadnje teme - ostalo

VIDEOTEKA
© www.audio-kontakt.com  |  info@audio-kontakt.com  |  Pogoji uporabe
Izdelava: slo-code.com