Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporoèilo |
vojko
Pridružen/-a: Ned Maj 2008 16:50 Prispevkov: 940 Kraj: LJUBLJANA
|
Objavljeno: Sob Sep 27, 2014 09:13 Naslov sporoèila: |
|
|
Jah, o Rudijevi poslušalnici težko karkoli reèt....
v audiofilski terminologiji, njenem svetu opisovanja s takšnimi in drugaènimi pridevniki težko opisat, ne gre.
Lažje opišeš v svetu glasbe in doživljanja, stvari ki jih drugje ni, tu paè enostavno so, pa povsem takoj in preprosto zaznaš razlike. Pri Rudiju niso samo Danley, tudi prava amplifikacija, tretiran prostor, lasten designe gramofona, žice, predvsem pa njegova kilometrina,znanje, izkušnje in dolgo ukvarjanje s sistemom . Ter bistveno, dejansko poznavanje glasbe in desetletja prakse tonskega mojstra živih koncertov.
Ni visokih, srednjih, basa.... Kaj bi pomenil "detajl" v audiu tudi nikoli nisem razumel. V glasbi ga ni, ker ne moreš niè "poveèat" in "izvzet" kot v fotografiji (porušiš razmerja oz. nekaj štrli ven).Enako ne "transparence" visokih ali srednjih. So lahko so samo del organske celote glasbe, toèno tako kot so bili paè odigrani znotraj kompozicije. Prav tako ne "suh", "hiter", "poln" bas. Midbas in bas delata volumen, prostor, atmosfero glasbe in dogodka v katerem "plavajo" visoki in sredji (enkrat v živo, drugiè v Jazz baru,tertjiè studiju kjer so iskali kako postavit mikrofone, zmiksat da bi posredovali "felling" seanse..). Ne moreta biti "suha", "hitra", "polna"....V osnovi je vse stvar razmerji in sposobnosti sistema, da to prezentira, prenese dogodek èimbolj verno.
Uporaba audiofilskega izrazoslovja pomeni samo, da so razmerja neharmonièna, nekaj umanjka ali pa štrli ven. Transparentni visoki (ni pravega basa),izjemen detajl (ni pravih srednjih), vulominozen bas (ni pravega midbasa in dinamike midbasa. Mimogrede midbasa je v muziki 80%, bas rabiš samo v 20-ih, je bistveno bolj pomembno da "stoji")..itd, midbas kot ogromne škatle za spodnji dve oktavi itd... .
Seveda pa to lahko marsikoga fascinira.
Pod èrto menjavo booljše gramofonske glave (iz AT 160ML na strain gauge) obèutiš kot recimo vreme. Druga vidljivost, jasnost, vidi se do konca hribov..enostavno se tudi v razpihanem èistejšem dnevu tudi bolje poèutiš. Govorit katera ima boljše visoke, srednje analizirat ..ti ne pade na pamet. Veš takoj, èisto drug ambient. Je pa razlika neverjetna. Carmen v Scali je orkester pod odrom, èutiš celo školjko pododrja in orkestra, stene Scale, ambient, sopranistko ko hodi...pa tudi zakaj so posneli tako kot so ti je takoj jasno (je res posneto optimalno in z znanjem,in so potegnili iz ambienta vse kar se da ). Na AT ti ni, muzika je zgolj nekako linearno reproducirana , ni prenašanje trenutka in ambienta.
Tretje spoznanje je, da je veliko starih plošè (sploh klasike, tudi jazz)
posnetih izjemno. Tonski mojstri so se trudili zaobjeti magijo dogodka,trenutka, ambienta. Kot bi se odpravil tja. Je pa povsem drug princip kot danes. Danes je prvo kako vreèi vseskupaj v èimbolj impozanten "Cinemaskope" format. da bo èim veèje, timpani èimbolj butali, navali dinamike èimbolj "stresli" + studijska obdelava. Seveda razmerja, atmosfera, trenutek ob tem razpadeta.
Na starih posnetkih pa so se matrali samo, kako to vse zapakirat v "škatljo", da bo dogodek prišel v ambientalni celovitosti tudi èez domaèi Hi-Fi. Bistvena so bila razmerja, ohranitev odnosov in harmoniènosti. V primerjavi s turbo sodobnimi posnetki so bolj "jaslice". Na mojem povpreènem sistemu bi dal gor sodobne, teh starih nebi opazil.
Vrhunski pa to "odzipa", in doživetje je magièno, so najboljši posnetki ever.
Tretji fenomen pa je mirnost. Na strain gauge je vse bolj prav, kaže pa se ne v visokih, srednjih..ampak mirnosti. Vse se usede na svoje mesto, mislit ti ni treba niè samo potegne te. Enako vsaka izboljšava rezultira samo v veèji pravilnosti in "mirnosti".
Èetrti fenomen pa je sprošèujoè uèinek. Ko delam 12 ur sem izèrpan in zmatran, rabim mir. Poslušanje in dodatni dražljaji mi ne paše, iritira.
Tam pa sem lahko enako izèrpan, pa me muzika popolnoma sprosti, revitalizira in mi godi.
Na veèini high-res sistemih moram biti spoèit, da uživam, po dveh treh urah zasièijo in mi popijejo koncentracijo. Ta pa samo hrani.
Hecna izkušnja, bi jo svetoval vsakemu. Je pa bolj en èasovni stroj, kot hi-fi.
Nazadnje urejal/a vojko Sob Sep 27, 2014 09:41; skupaj popravljeno 2 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jacoby
Pridružen/-a: Sre Jun 2008 10:23 Prispevkov: 1111
|
Objavljeno: Sob Sep 27, 2014 09:30 Naslov sporoèila: Re: Danley |
|
|
SoundMan je napisal/a: |
Mene resno zanima, kdo ima kak Danley Sound Labs zvoènik v Sloveniji ali blizu. Resnièno si jih želim slišat v živo. |
Najhitreje bo, èe greš na kakšno veselico, lokal, kjer igra bend v živo, in se postaviš spredaj pred PA monitor, tako približno to zveni... +- pustimo podrobnosti...
...neka euforija je bila, ker so doloèeni ljudje paè prviè v življenju v domaèem okolju slišali PA monitor s 100+ dB/W/m, sicer so PA monitirji preveliki za vlaèit domov, ta pa je paè majhen, that's all. |
|
Nazaj na vrh |
Telefon: 051383384 |
|
|
vojko
Pridružen/-a: Ned Maj 2008 16:50 Prispevkov: 940 Kraj: LJUBLJANA
|
Objavljeno: Sob Sep 27, 2014 09:50 Naslov sporoèila: |
|
|
Eh Jacoby,
fascinacija z Danleyi nima kaj veliko z PA.
Paè pa s popolno fazno korektnostjo, in one point source reprodukcijo.
Tega pa po celem frekvenènem spektru v domaèem high endu in hi fiju ne najdeš. Par limitiranih rešitev sicer je (fullrange, ob).
Jacoby, hudiè pa je vedno v podrobnostih, to pa si ugotovil pravilno. Zveni naravno in kot bi igrali v živo. Èe èe je treba tudi kot na veselici, lokalu in v živo, ter na velikih monitorjih, èe je paè tako posneto in ta zvrst glasbe.
Pa tudi na vseh ostalih posnetkih igra kot bi igrali v živo-tu pa je point! ''
Nazadnje urejal/a vojko Sob Sep 27, 2014 09:52; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ambasador
Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52 Prispevkov: 5984 Kraj: Izola
|
Objavljeno: Sob Sep 27, 2014 09:52 Naslov sporoèila: |
|
|
audiofrik je napisal/a: | ambasador
kako je mogoèe pri takem zvoèniku menjati ožiæenje- a ga pri te ne uniæiš kot celoto, saj je bil tako zasnovan in je to heretièno sploh pomisliti na kaj takega......ali pa je to dovoljeno samo tistim , katerim to odobriš ti ????? |
Moja skepsa okoli upgradov se nanaša vglavnem na vintage robo. Zakaj, sem že veèkrat povedal - zame je vintage tudi prièa, kako je nekdaj bilo. Èe reèeš - sem poslušal upgrejdan vintage model ta-pa-ta, nisi slišal niè. Ker to ni veè tisto, ni ne tiè, ne miš.
Danley je bil zasnovan za ozvoèenja velikih dvoran in tisto nekaj ostrine v zgornjem podroèju iz velike razdalje ni moteèe. Po mojem, èe bi projektant to hotel spraviti v avdiofilske poslušalnice, bi isto naredil. Kar pa bi po nepotrebnem (za PA) povišalo ceno.
Konec koncev bi lahko tudi ostalo originalno. Tega Rudi ni hotel. Sicer je celo življenje prebil z ozvoèenji in v studijih in je nemogoèe zahteven. Po menjavi je zvok ostal identièen, le tisto nekaj primesi ostrine na visokih je odpravil. That's all. _________________ Carpe Diem |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ambasador
Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52 Prispevkov: 5984 Kraj: Izola
|
Objavljeno: Sob Sep 27, 2014 10:49 Naslov sporoèila: Re: Danley |
|
|
jacoby je napisal/a: | SoundMan je napisal/a: |
Mene resno zanima, kdo ima kak Danley Sound Labs zvoènik v Sloveniji ali blizu. Resnièno si jih želim slišat v živo. |
Najhitreje bo, èe greš na kakšno veselico, lokal, kjer igra bend v živo, in se postaviš spredaj pred PA monitor, tako približno to zveni... +- pustimo podrobnosti...
...neka euforija je bila, ker so doloèeni ljudje paè prviè v življenju v domaèem okolju slišali PA monitor s 100+ dB/W/m, sicer so PA monitirji preveliki za vlaèit domov, ta pa je paè majhen, that's all. |
Si prav zrel
Rudi je cel lajf preživel z ozvoèenji, jih tudi popravljal v istem prostoru, pa ne ve kako se slišijo?
Naj te še spomnim, da so Danley-i zamenjali elektrostate QuadESL 57 - in se mu prav niè ne kolca za njimi. Poleg tega, da je imel en èas oba para pri roki.
Kot je @vojko povedal: true point source in fazno usklajen u nulo, linearen in enako disperzijo po celem spektru. Dobi ga.. _________________ Carpe Diem |
|
Nazaj na vrh |
|
|
audiofrik
Pridružen/-a: Pet Dec 2008 17:19 Prispevkov: 1491 Kraj: LJUBLJANA
|
Objavljeno: Sob Sep 27, 2014 11:18 Naslov sporoèila: |
|
|
ambasador
tak bolj butast odgovor sem v bistvu prièakoval, èeprav je daleè od bistva, paè pri Danleyu so dali paè za povezavo normalni ceneni kabel in konektorje-toliko za ta denar, èisto pošteno
Lahko bi direktno povedal - kaj je dovoljeno tvojemu guruju ..... ni drugim... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ambasador
Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52 Prispevkov: 5984 Kraj: Izola
|
Objavljeno: Sob Sep 27, 2014 11:44 Naslov sporoèila: |
|
|
audiofrik je napisal/a: | ambasador
tak bolj butast odgovor sem v bistvu prièakoval, èeprav je daleè od bistva, paè pri Danleyu so dali paè za povezavo normalni ceneni kabel in konektorje-toliko za ta denar, èisto pošteno
Lahko bi direktno povedal - kaj je dovoljeno tvojemu guruju ..... ni drugim... |
Baš me boli, kar delajo drugi. Še najmanj da bi prepovedoval.
Samo povedal moje mnenje in razloge zanj. Èe je drugaèno mnenje od tvojega butasto, tudi prav, si se podpisal. Ostali si bodo itak ustvarili svoje mnenje kdo kaj in zakaj. _________________ Carpe Diem |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jacoby
Pridružen/-a: Sre Jun 2008 10:23 Prispevkov: 1111
|
Objavljeno: Sob Sep 27, 2014 14:12 Naslov sporoèila: Re: Danley |
|
|
ambasador je napisal/a: | Kot je @vojko povedal: true point source in fazno usklajen u nulo, linearen in enako disperzijo po celem spektru. Dobi ga.. |
Èe bi bil point, samo v point-source zvoèniku-driverju, bi vsi proizvajalci to furali, ampak je še marsikaj drugega potrebno za dober zvoènik...
Èe pa želiš PA zvoènik point-source, pa vzameš nekaj od Altec, Beyma, Ciare, Gauss, EV itd., in je lahko še boljše...ampak, to je še vedno samo PA, niè veè kot to...
Cabasse dela point-source, tudi za domaèo rabo...
Ali pa Avant Garde Solo, verjetno fatamorgana za Danely...
|
|
Nazaj na vrh |
Telefon: 051383384 |
|
|
ambasador
Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52 Prispevkov: 5984 Kraj: Izola
|
Objavljeno: Sob Sep 27, 2014 14:55 Naslov sporoèila: |
|
|
Pravi point source ima emisijo v fazi. Ti se lahko približaš point sourcu tako da postaviš visokotonec v center basovsa ali srednjetonca. Toda kretnica zasuka fazo za 180stopinj, èe je 12dB po oktavi. Èe je veè dB po oktavi-še veè. Pa ti visokotnec prehiteva basovca ali srednjetonca za cel cikel ali veè. (visoki prehitevajo, basovec zaostaja).
Tukaj bi bolj pravo sliko prilepil, ako bi to bil Tannoy npr Westminster z velikim basovcem. Tisti je v fazi, ker gre troblja visokotonca Å¡e toliko nazaj od centra basovca, da ujame fazo kljub zasuku kretnice.
Tudi full range zvoèniki imajo problem s fazo zaradi break-up membrane, ki nujno suka fazo. Pravi point source je današnji Quad elektrostat s koncentriènimi krogi od zaèetnega modela esl 63 naprej (esl57 ni bil tak, je klasièni two-way).
Seveda ni vse samo v tem. Saj tudi Danley dela celo paleto modelov, a od vsega je SM60F tisti najbolj 'apetitlich'. _________________ Carpe Diem
Nazadnje urejal/a ambasador Sob Sep 27, 2014 15:45; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jacoby
Pridružen/-a: Sre Jun 2008 10:23 Prispevkov: 1111
|
Objavljeno: Sob Sep 27, 2014 15:09 Naslov sporoèila: |
|
|
ambasador je napisal/a: | Pravi point source ima emisijo v fazi. Ti se lahko približaš point sourcu tako da postaviš visokotonec v center basovsa ali srednjetonca. Toda kretnica zasuka fazo za 180stopinj, èe je 12dB po oktavi. Èe je veè dB po oktavi-še veè. Pa ti visokotnec prehiteva basovca ali srednjetonca za cel cikel ali veè. (visoki prehitevajo, basovec zaostaja). |
Seveda kretnica dela škodo, ampak to je pri vseh pasivnih zvoènikih...
Govora je bilo o tem, kako je Danely, zaradi point-source izvora - kar Danely dejansko ni (troblja + bass driverji okoli, z izpuhom skozi steno troblje), superioren napram klasiènim zvoènikom.
So nakazane koaksialne rešitve, precej bolj v fazi kot Danely...
Èe ima Danely kretnico 6dB/oktavo, se pa samo še toliko bolj dere... |
|
Nazaj na vrh |
Telefon: 051383384 |
|
|
ambasador
Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52 Prispevkov: 5984 Kraj: Izola
|
Objavljeno: Sob Sep 27, 2014 15:53 Naslov sporoèila: |
|
|
Glede zvoka ti je edino zdravilo - se dogovoriti za audicijo. Èisto iz radovednosti.
Stvar sem imel doma kak mesec in vem, kaj govorim. Poleg tega, da sem to na lastna vuha slišal nebroj krat pri Rudiju.
V Wave guide kanalu èisto na dnu je visokotonec, potem vse bližje ustju srednji in basovci. Zadeva je, kar se mene tièe, genialna. Zvoèniki, ki najbolj prehitevajo so èisto odzadaj. Vse skup usklajeno in to se èuje. _________________ Carpe Diem |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nek_do
Pridružen/-a: Èet Okt 2009 21:22 Prispevkov: 2276 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sob Sep 27, 2014 16:18 Naslov sporoèila: |
|
|
ambasador je napisal/a: | Glede zvoka ti je edino zdravilo - se dogovoriti za audicijo. Èisto iz radovednosti.
|
Mislim, da avdicija ne bi bila ravno zdravilo. Daleè od tega tudi iz radovednosti ne. Tudi Rudi ne bi bil ravno kontent, da bi se forumske face tam predirale v šovu Ese Lab išèe talent. Kveèjemu kakšna prezentacija to pa ja.
Drugaèe pa zvoèniki lepo špilajo pri Rudiju tu ni kaj za zanikat. Potrebno pa je vedet, da je predvsem elektronika, izvor ter prostor tak kot se šika in na tej osnovi bi še marsikateri drug zvoènik špilal odlièno verjetno marsikateri tudi boljše. Zanimiv pa je tudi sub. _________________ Lep je dan |
|
Nazaj na vrh |
|
|
fjaka
Pridružen/-a: Sre Maj 2008 17:04 Prispevkov: 1747 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sob Sep 27, 2014 19:14 Naslov sporoèila: |
|
|
nek_do je napisal/a: | ambasador je napisal/a: | Glede zvoka ti je edino zdravilo - se dogovoriti za audicijo. Èisto iz radovednosti.
|
Mislim, da avdicija ne bi bila ravno zdravilo. Daleè od tega tudi iz radovednosti ne. Tudi Rudi ne bi bil ravno kontent, da bi se forumske face tam predirale v šovu Ese Lab išèe talent.. |
torej avdijencija ni možna...kolega je svoj èas je kontaktiral g. Korošca in je tipèek bil skrajnje nekomunikativen za "avdicije"....a je zastopnik za škatule?...èe ni brez veze...èe je, bi mogel bit dostopen 24 uhr na dan...so, še zmeraj obstaja opcija "Jazzzz"....apmak dvomim..... _________________ šoo mazgoon |
|
Nazaj na vrh |
|
|
fjaka
Pridružen/-a: Sre Maj 2008 17:04 Prispevkov: 1747 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sob Sep 27, 2014 19:21 Naslov sporoèila: |
|
|
vojko je napisal/a: | Jah, o Rudijevi poslušalnici težko karkoli reèt....
v audiofilski terminologiji, njenem svetu opisovanja s takšnimi in drugaènimi pridevniki težko opisat, ne gre.
Lažje opišeš v svetu glasbe in doživljanja, stvari ki jih drugje ni, tu paè enostavno so, pa povsem takoj in preprosto zaznaš razlike. Pri Rudiju niso samo Danley, tudi prava amplifikacija, tretiran prostor, lasten designe gramofona, žice, predvsem pa njegova kilometrina,znanje, izkušnje in dolgo ukvarjanje s sistemom . Ter bistveno, dejansko poznavanje glasbe in desetletja prakse tonskega mojstra živih koncertov.
Ni visokih, srednjih, basa.... Kaj bi pomenil "detajl" v audiu tudi nikoli nisem razumel. V glasbi ga ni, ker ne moreš niè "poveèat" in "izvzet" kot v fotografiji (porušiš razmerja oz. nekaj štrli ven).Enako ne "transparence" visokih ali srednjih. So lahko so samo del organske celote glasbe, toèno tako kot so bili paè odigrani znotraj kompozicije. Prav tako ne "suh", "hiter", "poln" bas. Midbas in bas delata volumen, prostor, atmosfero glasbe in dogodka v katerem "plavajo" visoki in sredji (enkrat v živo, drugiè v Jazz baru,tertjiè studiju kjer so iskali kako postavit mikrofone, zmiksat da bi posredovali "felling" seanse..). Ne moreta biti "suha", "hitra", "polna"....V osnovi je vse stvar razmerji in sposobnosti sistema, da to prezentira, prenese dogodek èimbolj verno.
Uporaba audiofilskega izrazoslovja pomeni samo, da so razmerja neharmonièna, nekaj umanjka ali pa štrli ven. Transparentni visoki (ni pravega basa),izjemen detajl (ni pravih srednjih), vulominozen bas (ni pravega midbasa in dinamike midbasa. Mimogrede midbasa je v muziki 80%, bas rabiš samo v 20-ih, je bistveno bolj pomembno da "stoji")..itd, midbas kot ogromne škatle za spodnji dve oktavi itd... .
Seveda pa to lahko marsikoga fascinira.
Pod èrto menjavo booljše gramofonske glave (iz AT 160ML na strain gauge) obèutiš kot recimo vreme. Druga vidljivost, jasnost, vidi se do konca hribov..enostavno se tudi v razpihanem èistejšem dnevu tudi bolje poèutiš. Govorit katera ima boljše visoke, srednje analizirat ..ti ne pade na pamet. Veš takoj, èisto drug ambient. Je pa razlika neverjetna. Carmen v Scali je orkester pod odrom, èutiš celo školjko pododrja in orkestra, stene Scale, ambient, sopranistko ko hodi...pa tudi zakaj so posneli tako kot so ti je takoj jasno (je res posneto optimalno in z znanjem,in so potegnili iz ambienta vse kar se da ). Na AT ti ni, muzika je zgolj nekako linearno reproducirana , ni prenašanje trenutka in ambienta.
Tretje spoznanje je, da je veliko starih plošè (sploh klasike, tudi jazz)
posnetih izjemno. Tonski mojstri so se trudili zaobjeti magijo dogodka,trenutka, ambienta. Kot bi se odpravil tja. Je pa povsem drug princip kot danes. Danes je prvo kako vreèi vseskupaj v èimbolj impozanten "Cinemaskope" format. da bo èim veèje, timpani èimbolj butali, navali dinamike èimbolj "stresli" + studijska obdelava. Seveda razmerja, atmosfera, trenutek ob tem razpadeta.
Na starih posnetkih pa so se matrali samo, kako to vse zapakirat v "škatljo", da bo dogodek prišel v ambientalni celovitosti tudi èez domaèi Hi-Fi. Bistvena so bila razmerja, ohranitev odnosov in harmoniènosti. V primerjavi s turbo sodobnimi posnetki so bolj "jaslice". Na mojem povpreènem sistemu bi dal gor sodobne, teh starih nebi opazil.
Vrhunski pa to "odzipa", in doživetje je magièno, so najboljši posnetki ever.
Tretji fenomen pa je mirnost. Na strain gauge je vse bolj prav, kaže pa se ne v visokih, srednjih..ampak mirnosti. Vse se usede na svoje mesto, mislit ti ni treba niè samo potegne te. Enako vsaka izboljšava rezultira samo v veèji pravilnosti in "mirnosti".
Èetrti fenomen pa je sprošèujoè uèinek. Ko delam 12 ur sem izèrpan in zmatran, rabim mir. Poslušanje in dodatni dražljaji mi ne paše, iritira.
Tam pa sem lahko enako izèrpan, pa me muzika popolnoma sprosti, revitalizira in mi godi.
Na veèini high-res sistemih moram biti spoèit, da uživam, po dveh treh urah zasièijo in mi popijejo koncentracijo. Ta pa samo hrani.
Hecna izkušnja, bi jo svetoval vsakemu. Je pa bolj en èasovni stroj, kot hi-fi. |
vojko@...ti si polek ambasador@ja najveèji pesnik tega foruma...a nam poveš kateri gramofon sam trošiš ????....
da bomo, bodo vsi imeli referenco....mogoèe kaka slikca, fotka ??? _________________ šoo mazgoon |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vojko
Pridružen/-a: Ned Maj 2008 16:50 Prispevkov: 940 Kraj: LJUBLJANA
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|
Zadnje teme - HI-FI |
-
CD, Vinil, DVD, Blu-ray
Kaj trenutno poslušate?
-
Dogodki v svetu HI-FI-ja, sreèanja
Sejem gramofonskih plošè
-
Dogodki v svetu HI-FI-ja, sreèanja
Bristol HI-fI show
-
HI-FI
Slušalkarski sistemi
-
HI-FI
MySqueezebox.com DOWN?
-
Do-It-Yourself
Spet nov lampaš
-
HI-FI
Nova igraèa je doma......
-
Do-It-Yourself
DIY popravila
-
CD, Vinil, DVD, Blu-ray
Tidal
-
HI-FI
Roon labs
-
CD, Vinil, DVD, Blu-ray
YouTube & stuff
-
HI-FI
DAC?
-
HI-FI
Uvoz naprave iz ZDA
-
HI-FI
Zvoèniki - izkušnje - predlog
-
HI-FI
Kam na popravilo?
|
|