Pomoè pogostih vprašanjPomoè pogostih vprašanj   IšèiIšèi   Seznam èlanovSeznam èlanov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   Registriraj seRegistriraj se   Tvoj profilTvoj profil   Prijava za pregled zasebnih sporoèilPrijava za pregled zasebnih sporoèil   PrijavaPrijava 

Namenske audio sobe
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4 ... 43, 44, 45  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> HI-FI dodatki
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporoèilo
NLP



Pridružen/-a: Tor Nov 2009 10:01
Prispevkov: 1035
Kraj: Drugje

PrispevekObjavljeno: Tor Maj 11, 2010 08:35    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

gerchy je napisal/a:
Zelo težko si predstavljam, da bi v dnevnem prostoru lahko sprošèeno uporabljal sistem. Namreè, nenavadno, pa tudi sila nepraktièno je, ko moraš zvoènike postaviti meter od zadnje in stranske stene. Tudi sweetspot je zaradi ostalih elementov težje doloèljiv. Èetudi je moja percepcija estetike nekoliko samosvoja in na mnenje veèine ne dam kaj preveè, sem vendarle mnenja, da absorberji, trapi in podobno ne sodijo v dnevni prostor, èe to res ni nuja. Potem so tu še stojala, obilica kablov, osvetlitev, zraèenje, sonèni žarki ... vse to v dnevnem prostoru zahteva bistveno veè improvizacije in odrekanja.

Pa otroci s svojimi akrobacijami (zadnji zvoèniki na stojalih so lahko super stožci za slalom s triciklom), domaèe živali ... skratka, prostor, namenjen vsakodnevni rabi je zelo težko (eno)namenski. Pa da bi potem vsakiè, ko bomo z družbo malo zažurali, s strahom pogledoval, èe je vse na svojem mestu in da ni kak nadebudnež vtaknil prsta v membrano.
V veliko primerih je del dnevnega prostora tudi kuhinja in dim, ki nastane pri cvrtju, pa je lahko Å¡e bolj neprijeten, od cigaretnega.

Skratka, kot vsaka stvar, imajo tudi tukaj vsake oèi svojega malarja.


Zato pa obstajajo namenski prostori za uživanje v zvoku.
Se strinjam da je to problematièno.

Mislim, da se par deset tisoè evrov vreden sistem ne daje v dnevno sobo kjer skaèejo otroci, èe pa... potem pa je vseeno èe imaš še akustiko urejeno:)

Kot sem omenil, èe je volja se da akustika naredit lepo in lahko doda k lepoti, prijetnosti, vzdušju ambijenta.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo Pošlji E-sporoèilo
berni



Pridružen/-a: Pon Jan 2010 11:49
Prispevkov: 1407
Kraj: maribor

PrispevekObjavljeno: Tor Maj 11, 2010 08:50    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

@gerchy, upam da boš razumel dobronamerno , kaj ti bom napisal.
Èe boš šel v izdelavo takšne sobe in boš stvari res dodelal do visokega nivoja v smislu kvalitete akustike , boš imel en problem. Tvoj sistem ti bo razkril èesa je sposoben in to ti žal ne bo dovolj. Mislim da boš moral tudi tu korenito poseèi v spremembe , da boš lahko okusil to,kar si predstavljaš..Želim ti, da bi bil zadovoljen in da ti bo projekt uspel..
Saj veš to je isto kot èe bi eno E36 zrihtal pa na koncu vseeno ne bi bilo to to.. Wink
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
gerchy



Pridružen/-a: Pon Sep 2008 10:43
Prispevkov: 670
Kraj: 03

PrispevekObjavljeno: Tor Maj 11, 2010 09:05    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

Berni, hvala. Ni sile. Smile

Primarni namen je izolacija sistema, vse ostalo bo prišlo na vrsto najprej po potrebi, potem v ekperimentalnem duhu, vse pa se bo zajemalo s hobijevsko zajemalko èasa. Cool
Glede pretiranega razkritja me zaenkrat (in po dosedanjih izkušnjah) ne skrbi.

P.S.: E36 morda ne, èe pa bi šestko obrnil narobe ... Laughing
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo Obišèi avtorjevo spletno stran
ajka



Pridružen/-a: Tor Maj 2008 10:00
Prispevkov: 3181
Kraj: Sežana

PrispevekObjavljeno: Tor Maj 11, 2010 10:14    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

NLP je napisal/a:
To kar je Vojko navedel lahko najdete tukaj:
http://www.rumski.com/index.php?categoryid=48&p2001_articleid=7
in na slovenskem jeziku:
http://www.planetaudio.si/portal/index.php?showtopic=3685
... sem sežel le osnove tako da je zelo razumljivo.

Obstaja pa vgradna akustika in modularna.
Primeri vgradne:
http://www.performanceacousticslabs.com/PAL/Home-Acoustics_Listening_Rooms.html
in pa modularni:
http://www.gikacoustics.com/clients.html
http://www.readyacoustics.com/index.php?main_page=page&id=30&chapter=0
http://www.realtraps.com/customers.htm
http://www.realtraps.com/reviews.htm

Prva izgleda bolj elegantna in èe je dovolj prostora je lahko tudi bolj uèinkovita, ni pa seveda nujno.

Vse je tudi stvar implementacije da izgleda lepo, modularni elementi se lahko naredijo tudi na mero namensko...

Res je da je to kar velik vložek (tudi kako zahtevni smo:)) vendar kot omenja Vojko se da marsikaj popravit z nekaj akustiènimi elementi, vsak specifièen prostor ima neko kritièno max. kolièino koliko je še smiselno tlaèit elemente kajti rezultat ne raste linearno!

In pa da povem kaj mi leži na duši še za druge audiofile (pa tudi prenekatere tonske mojstre), da imajo mnogokrat opremo izjemno drago, ne želijo pa vlagat niti par procentov tega v akustiko.

Rezultat pa je ta, da ne dobi iz svojega sistem niti približno toliko kot je zmogljiv.
Zakone fizike se ne da pretentat razen kakšni novodobni Jezusi:)


Recimo za orijentacijo; modularen princip za srednje povpreèno velikost sobe (okoli 50-100m3) pride od zaèetnih priporoèljivih "kit"-ov od 1500-2000€ pa tja do 5.000€-8.000€ odvisno od prostora seveda.


Glede tega: "Veliko veè dobiš ven èe investiraš v boljši sistem , in stretiraš dnevno. " pa ne bi rekel, mora biti razumsko ravnovesje!


LP

Zelo res je kar pišeš ...

Tako kot so bili nekoè kabli "tabu" tema je v današnjem èasu meni nerazumljivo nepoznavanje in namensko celo zanièevalno razmišljanje o "akustiki" ...
Ker niso slišali ne razumejo,da lahko v akustièno urejeni sobi sistem za 5000 € lahko prekaša sistem ,ki je vreden veè kot 10 x pa je slabo postavljen v akustièno slabo sobo !!!

In tako se potem audiofili ukvarjajo z menjavo razliènih komponent,ker jim nekaj ne igra in krivijo same komponente ... Ali se celo pretirano ukvarjajo z raznimi konektorji,vtikaèi in investirajo v konektorje celo premoženje v akustiko pa ne vložijo niti € ...
Še huje pa je ,da so nekateri preprièani,ker imajo "dober,drag" sistem,da je pri njih "referenca"...Ne vedo pa ,da poslušajo "velika popaèenja",ki so se jih navadili ... Ko poslušajo potem nek sitem v akustièno urejeni sobi jim ta sistem NI VŠEÈ ... Ker je vse preèišèeno,jasno,mirno in neatrakativno in jim zato ne dopade !!! !!!

_________________
~ ** ~
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo Telefon: -
vojko



Pridružen/-a: Ned Maj 2008 16:50
Prispevkov: 940
Kraj: LJUBLJANA

PrispevekObjavljeno: Tor Maj 11, 2010 11:59    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

"vsak specifièen prostor ima neko kritièno max. kolièino koliko je še smiselno tlaèit elemente kajti REZULTAT NE RASTE LINEARNO!

V tem grmu tièi zajec!


Logiki sta samo dve:
1/ ali delati absolutno stretirano sobo- kar pomeni stretirano tudi na tvoj sistem. Vse res do konca v "O". Kar je predvsem strokovno zahteven projekt, in finanèno drag. Pa jasno se to dela za sistem na nivoju, ki te že v osnovi popolnoma zadovolji (jasno tak je drag, kakršnih po veèini nimamo. Za povpreène to poèet nima smisla).

2/ali pa uredit obstojeè prostor.

Najveèji efekt za normalne smrtnike je uredit obstojeèega.
Razlika med 1 in 2 je oèitna le pri vrhunskih sistemih, pri cenejših sistemih pa razlika med stretirano "dnevno" ali v "0" akustièno stretirano sobo samo bega.

Zakaj?
.

"Še huje pa je ,da so nekateri preprièani,ker imajo "dober,drag" sistem,da je pri njih "referenca"...Ne vedo pa ,da poslušajo "velika popaèenja",ki so se jih navadili ... Ko poslušajo potem nek sitem v akustièno urejeni sobi jim ta sistem NI VŠEÈ ... Ker je vse preèišèeno,jasno,mirno in neatrakativno in jim zato ne dopade !!! !!!

Toèno zato. Povpreène sisteme smo si kupili na "uho", ker poslušamo in nam je všeè nek tip glasbe: jazz, klasiko, rock, paè osebni okus. Imajo svoj karakter. Verjetno smo pred nakupom testirali doma, v sobi kakršna paè je. Sam imam rad tranziente in koherentnost, nekdo pa rock.
Ko daš tak sistem v popolnoma stretirano sobo, pa groza. Toèno tega, kar nam je všeè, in smo zavestno ali podzavestno gradili ni veè.
"Ker je vse preèišèeno,jasno,mirno in neatrakativno "


Dejstvo je,tudi , kar pravi Ajka, da je akustièno stretirana soba osnovni pogoj za karkoli. Razlika je ogromna. In tudi najbolje vložen denar je!

Cenovni rang 3000-5000€ lahko ob pravi kombinaciji in stretirani akustiki igrajo zame recimo perfektno in popolnoma pravilno, kar mi je dovolj..V tem cenovnem rangu se intervencija v sobo najbolj izplaèa, in je najbolj hvaležna investicija.. Razlika je res ogromna, bistveno veèja od vsakih kablov, konektorjev, upgradea ojaèevalca za 1000€ veè ipd...
Osebno se mi ta rang zdi meja še smiselnega vložka v avdio.

Jiti višje, brez akustièno stretiranega prostora pa je popoln absurd, sveta preprošèina in malomarnost brez primere. Ja, poslušaš vglavnem popaèenja.






Tu pa tièi drug zajec.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
vojko



Pridružen/-a: Ned Maj 2008 16:50
Prispevkov: 940
Kraj: LJUBLJANA

PrispevekObjavljeno: Tor Maj 11, 2010 12:16    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

Aja, stertirat dnevno je bagatela.

Tepih, knjižna omara ali dve na pravo mesto(absorber), ogledalo(difuzor), kaka tapiserija , v kote stojala z revijami.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
NLP



Pridružen/-a: Tor Nov 2009 10:01
Prispevkov: 1035
Kraj: Drugje

PrispevekObjavljeno: Sre Maj 12, 2010 17:46    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

Povedal bi Å¡e nekaj malega:

premarsikateri proizvajalci zvoènikov (tudi butiènih!!!) ne izvajajo meritev kako njihov sistem resnièno deluje, èe pa že pa skoraj v 90-99% objavijo grafe z 1/3 smoothingom tako da izgledajo zelo linearni. Tega niti ponavadi ne omenjajo.

Mnogi celo merijo v obièajnih prostorih in ne v laboratorijih.

Èe dajete velike denarje za zvoènike jih povprašajte za certificirane meritve, pozanimajte kakšen je smoothing.

Ko se kupuje na uho in na lepoto, cena pa tudi vzbuja moèno zaupanje marsikoga to preslepi.

Ampak je pa vprašanje; ali želiš neko dokaj nevtralno zvoèno sliko ali pa paè da ti je všeè toèno to v tem prostoru.

Èe je slednje, potem je akustika... pa še zmeraj bo zvenelo resniènejše, èe bi bila Laughing
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo Pošlji E-sporoèilo
orc.perc



Pridružen/-a: Sre Nov 2009 22:05
Prispevkov: 527
Kraj: Posr.Park

PrispevekObjavljeno: Sre Maj 12, 2010 19:12    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

vojko je napisal/a:

"Zanimiva je tudi oblika Gallusove dvorane v CD, v kateri se orkester povsod dobro sliši in ni odmevov, kot npr. v cerkvi. "
Seveda ima odmev. Èe ga nebi imela, bi bila gluha soba-kar je za poslušat popolna katastrofa.
Še hujša buèa.

..reverberacija ni odmev!

Galussova ima odmev, na žalost, z odra v šajbo tonske sobe (in nazaj)

Kaj pa raje poslušaš, Gerchy, "prostorske" variante, dosti volumna ali bolj "suh" zvok?
_________________
-1/3oct.REar
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
vojko



Pridružen/-a: Ned Maj 2008 16:50
Prispevkov: 940
Kraj: LJUBLJANA

PrispevekObjavljeno: Sre Maj 12, 2010 20:24    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

Lepo prosim,

odmevni èas RT (reverbe time op. reverberacija), pomeni èas, v
katerem se zmanjša nivo hrupa po ugasnitvi vira hrupa za 60 dB.

Echo je definiran približno 35 ms. Vèasih se omenja kot zgodni odboji.
Reverb je definiran manj kot 35 ms. Vèasih se omenja kot kasnejši odboji.

Akustika se naèrtuje za ca 70 – 80 % zasedenost prostora z
obèinstvom. Prisotnost ljudi v prostoru bistveno spremeni akustiko prostora in zmanjša odmevni èas. V polni in prazni varianti ima Galusova krepko krepko prek 35ms.

Res pa je, da je "Å¡ajba tonske" nekontroliran odmev in truble maker.

Pa prosim nehajte že enkrat s temi poljubnostmi in buèami..
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
NLP



Pridružen/-a: Tor Nov 2009 10:01
Prispevkov: 1035
Kraj: Drugje

PrispevekObjavljeno: Sre Maj 12, 2010 22:57    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

kot je rekel Vojko drži ja.

Èe je èasovna razlika med direktnim zvokom in kasnejšimi odbijajoèimi refleksijami veèja od ca. 50 ms (obièajno se omenja meja ca. 35, 40 ms, odvisno od posameznika), ljudje zaènemo percepirati zvok kot eho oz. ponavljajoèi se zvok.
Ta pojav imenujemo precedens efekt ali Haasov efekt in je domena èloveškega dojemanja zvoka – psihoakustike oz. princip reagiranja èloveških možganov na zvok.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo Pošlji E-sporoèilo
orc.perc



Pridružen/-a: Sre Nov 2009 22:05
Prispevkov: 527
Kraj: Posr.Park

PrispevekObjavljeno: Èet Maj 13, 2010 11:14    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

Ne vem kdo je prevajal vaše knjige ampak odmev in poodmevanje
bi nekako bili besedi, ki bi Å¡li skozi za echo in reverberation.

Podobno kot se ti sladoled topi, pa se v resnici tali, ti v sobi kao odmeva, ampak ne, poodmeva!

Vse je relativno Idea , med dvema stenama, ki sta dva, tri metre vsaka-sebi, plosk ustvari "flutter echo", ki pa je v bistvu reverberacija. Potem pa se znajdi med tako burko besed...
_________________
-1/3oct.REar
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
NLP



Pridružen/-a: Tor Nov 2009 10:01
Prispevkov: 1035
Kraj: Drugje

PrispevekObjavljeno: Èet Maj 13, 2010 14:51    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

http://en.wikipedia.org/wiki/Haas_effect
http://en.wikipedia.org/wiki/Echo_%28phenomenon%29
http://en.wikipedia.org/wiki/Reverberation
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo Pošlji E-sporoèilo
ck



Pridružen/-a: Pon Feb 2009 19:27
Prispevkov: 1605
Kraj: kamnik

PrispevekObjavljeno: Èet Maj 13, 2010 22:15    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

Opažam, da nekaterim še vedno ni jasno, kaj je RT 60.

To je èas v katerem glasnost zvoka pade za 60 db (decibelov) npr. z 80 db na 20 db. Meritev tega èasa se zaène v trenutku ko zvoènik neha oddajati zvok.
Èe bi to merili na prostem (ogromnem prostoru), potem bi ta èas bil enak nuli, ker ni odbojev (razen prvega odboja od tal).
Ker meritev opravljamo v zaprtem prostoru, kjer se zvok velikokrat odbije od sten torej merimo èas odmevanja zvoka.
Ta èas naj bi bil za frekvence nad 160 Hz nekje med 0,25 in 0,45 s (sekunde), za nižje frekvence pa lahko naraste linearno nekje do 1 s.

Bistvo tega je, kaj se z zvokom dogaja potem, ko ga zvoènik neha emitirati.

Zvok se veselo odbija od sten in predmetov v sobi. Pri tem mu jakost pada (pada zvoèni tlak) zaradi absorbcijske sposobnosti sten in predmetov, ki je odvisna od materiala ter slabenja, ki ga povzroèajo izgube pri prenašanju energije z molekule na drugo molekulo (daljša je pot, veè energije zgubi),...

Za primer vzamemo sobo npr. 4 m x 5 m, višine 2,5 m in èas odmevanja npr. 0,3 s.
Zvok v tem èasu prepotuje cca 110 m (stodeset metrov). To pomeni, da gre lahko 22 x gor in dol, èe se odbija od tal in stropa po najkrajši poti (44 krat v naša ušesa), ali pa 11 x po dolgem sem in tja. Pri tem gre 22 krat tudi v naša ušesa. Ti najkrajši odboji se pojavljajo samo v dveh toèkah na vsaki steni in naših ušes praviloma ne dosežejo, jih pa navajam kot najbolj dratièen primer.
Èe odmislimo prve odboje od sten, potem naša ušesa zadanejo odboji, ki so kombinirani in se veèkrat odbijejo z razliènih sten, tako da pri tem malo bolj oslabijo, moramo pa vedeti, da se zvok nenehno odbija in to od vseh toèk v prostoru, zato prihaja do naših ušeh z vseh strani.

V sobah z velikim RT 60, je zvok slab (neèist, nedinamièen,....), ker se direkten zvok iz zvoènika meša z odbitim zvokom, ki prihaja iz drugih strani. Pri tem se npr. dogaja da nekaterih tišjih podrobnosti v zvoku sploh ne slišimo, ker predhoden glasen ton še ni izvenel, ko je že prišel nov malo tišji, oba skupaj pa tvorita neko nepravo mešanico zvoka ali pa se direkten zvok meša z odbitim, ki ima drugaèno fazo in smer.
Posledica tega je distorzija zvoka (popaèenje). Povpreèno èloveško uho je za tovrstna popaèenja dokaj obèutljivo, veliko bolj kot pa za nelinearnost zvoka, ki je tudi v najveèji meri posledica odbojev zvoka od sten tal in stropa, zato je potrebno prostor urediti tako, da popaèenja zminimaliziramo - spravimo RT 60 v navedene vrednosti.


Gerchy

Kot vidim imaš v planu novogradnjo. V tem primeru najprej poskrbi, da bo soba pravilnih dimezij " zlati rez" že v PGD. Notranjo opremljenost lahko potem naknadno sprojektiraš v PZI.

Jaz sem pred èasom razmišljal o taki sobi v kleti, vendar me ne mika iti v nekih 12 - 15 m2, ker to ni to. Èe si v fazi projektiranja, si omisli vsaj nekih 30 - 40 m2, èe imaš prostorske in finanène možnosti. Vedi pa, da tako velik prostor potem potrebuje tudi ustrezno "watažo", ki jo boš s Sonyem težko dobil, razen èe boš šel na zvoènike z dobrim izkoristkom.
_________________
LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
gerchy



Pridružen/-a: Pon Sep 2008 10:43
Prispevkov: 670
Kraj: 03

PrispevekObjavljeno: Èet Maj 13, 2010 22:35    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

orc.perc je napisal/a:
Kaj pa raje poslušaš, Gerchy, "prostorske" variante, dosti volumna ali bolj "suh" zvok?

Imam nekoliko specifièna merila. Zvok mora ne glede na zvrst biti èist, detajliran, odprt in dinamièen. Ter ravno prav mehak, a še vedno udaren.

ck je napisal/a:
...si omisli vsaj nekih 30 - 40 m2, èe imaš prostorske in finanène možnosti. Vedi pa, da tako velik prostor potem potrebuje tudi ustrezno "watažo", ki jo boš s Sonyem težko dobil, razen èe boš šel na zvoènike z dobrim izkoristkom.

Ja, v naèrtu je podolgovata oblika, velikosti od 25 m2 naprej. Ker bo stvar namenska, bo sweetspot lažje prilagoditi. Glede wattaže ni strahu, Aljoša je, moram priznati, da povsem upravièeno, glavni ojaèevalnik poimenoval "elektrarna". Opravil sem kar veliko testov z razlièno zmogljivimi konènimi stopnjami; s tremi, s štirimi, v mono in stereo naèinu ... Pri najmoènejših ni bilo razlike, tako da moèi je dovolj. Sicer pa je opcija veèih vedno na razpolago.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo Obišèi avtorjevo spletno stran
ajka



Pridružen/-a: Tor Maj 2008 10:00
Prispevkov: 3181
Kraj: Sežana

PrispevekObjavljeno: Èet Maj 13, 2010 23:25    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

gerchy je napisal/a:
orc.perc je napisal/a:
Kaj pa raje poslušaš, Gerchy, "prostorske" variante, dosti volumna ali bolj "suh" zvok?

Imam nekoliko specifièna merila. Zvok mora ne glede na zvrst biti èist, detajliran, odprt in dinamièen. Ter ravno prav mehak, a še vedno udaren.

ck je napisal/a:
...si omisli vsaj nekih 30 - 40 m2, èe imaš prostorske in finanène možnosti. Vedi pa, da tako velik prostor potem potrebuje tudi ustrezno "watažo", ki jo boš s Sonyem težko dobil, razen èe boš šel na zvoènike z dobrim izkoristkom.

Ja, v naèrtu je podolgovata oblika, velikosti od 25 m2 naprej. Ker bo stvar namenska, bo sweetspot lažje prilagoditi. Glede wattaže ni strahu, Aljoša je glavni, moram priznati, da povsem upravièeno, ojaèevalnik poimenoval "elektrarna". Opravil sem kar veliko testov, z dvema manj zmogljivima konènima stopnjama, s tremi, s štirimi, v mono in stereo naèinu ... Na koncu še z dvema najmoènejšima, kjer ni bilo razlike. Sicer pa opcija veèih še vedno obstaja.



LP

ck je že praktièno vse napisal ...
Dodal bi še to ... Èe so razliène želje ...Od gledanje filma ali poslušanje glasbe, da si poleg "splošne " akustiène ureditve s èasom poodmevanja od cca 0,3-0,4(bolj za gledanje filma) in 0,5- 0,6 s (za poslušanje glasbe)še obvezno omisliš "premiène " aplikate, ki imajo to lastnost, da z obraèanjem razlièno "absorbirajo" ali "reflektirajo" zvok ...
Te aplikate je potrebno postavit na prvih odbojih za poslušalcem, za zvoèniki in ob strani, ne bi bilo odveè tudi na stropu...Tako si boš lahko po okusu tudi po trenutnem razpoloženju urejal zvoènost sistema... Premikajoèe aplikate so tudi namenjene premikanju kadar se premika sistem in je potem potrebno vse na novo nastavit ... Akustika prostora, ki bi "ratala" v prvo in ,da se ne bi elementi premikali veè je pa malo verjetna ... Tudi zato ker sistem dodelujemo in rastemo z njim in nam tako tudi posluh po akustiki "raste" in ga potem spreminjamo, vsaj pri meni je tako...Vedno nekaj spreminjam in experimetiram ....
A,sem še nekaj pozabil ... Razmerje za dobro akustièno naèrtovanje prostora je 1-1,25-1,6 ...Zadnja dimenzija velja za višino stropa ... Sploh je višina stropa kljuènega pomena pri naèrtovanju poslušalnice ... Èe ni te možnosti pa je tudi še možnost "zamikanja zidov" tako,da ni nobena stena vzporedna...
Pri meni je "poslušalnica" "skoraj" kocka,kar je najhujša noèna mora za akustiko...Rešuje me edino višina stropa,ki je za obièajne prostore zelo visok 4,5m ...
_________________
~ ** ~
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo Telefon: -
Pokaži sporoèila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> HI-FI dodatki Èasovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni èas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4 ... 43, 44, 45  Naslednja
Stran 3 od 45

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Zadnje teme - HI-FI

Zadnje teme - ostalo

VIDEOTEKA
© www.audio-kontakt.com  |  info@audio-kontakt.com  |  Pogoji uporabe