Pomoč pogostih vprašanjPomoč pogostih vprašanj   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   Registriraj seRegistriraj se   Tvoj profilTvoj profil   Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil   PrijavaPrijava 

Namenske audio sobe
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4 ... 37, 38, 39  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> HI-FI dodatki
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
NLP



Pridružen/-a: Tor Nov 2009 10:01
Prispevkov: 1035
Kraj: Drugje

PrispevekObjavljeno: Tor Maj 11, 2010 08:35    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

gerchy je napisal/a:
Zelo težko si predstavljam, da bi v dnevnem prostoru lahko sproščeno uporabljal sistem. Namreč, nenavadno, pa tudi sila nepraktično je, ko moraš zvočnike postaviti meter od zadnje in stranske stene. Tudi sweetspot je zaradi ostalih elementov težje določljiv. Četudi je moja percepcija estetike nekoliko samosvoja in na mnenje večine ne dam kaj preveč, sem vendarle mnenja, da absorberji, trapi in podobno ne sodijo v dnevni prostor, če to res ni nuja. Potem so tu še stojala, obilica kablov, osvetlitev, zračenje, sončni žarki ... vse to v dnevnem prostoru zahteva bistveno več improvizacije in odrekanja.

Pa otroci s svojimi akrobacijami (zadnji zvočniki na stojalih so lahko super stožci za slalom s triciklom), domače živali ... skratka, prostor, namenjen vsakodnevni rabi je zelo težko (eno)namenski. Pa da bi potem vsakič, ko bomo z družbo malo zažurali, s strahom pogledoval, če je vse na svojem mestu in da ni kak nadebudnež vtaknil prsta v membrano.
V veliko primerih je del dnevnega prostora tudi kuhinja in dim, ki nastane pri cvrtju, pa je lahko še bolj neprijeten, od cigaretnega.

Skratka, kot vsaka stvar, imajo tudi tukaj vsake oči svojega malarja.


Zato pa obstajajo namenski prostori za uživanje v zvoku.
Se strinjam da je to problematično.

Mislim, da se par deset tisoč evrov vreden sistem ne daje v dnevno sobo kjer skačejo otroci, če pa... potem pa je vseeno če imaš še akustiko urejeno:)

Kot sem omenil, če je volja se da akustika naredit lepo in lahko doda k lepoti, prijetnosti, vzdušju ambijenta.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
berni



Pridružen/-a: Pon Jan 2010 11:49
Prispevkov: 1362
Kraj: maribor

PrispevekObjavljeno: Tor Maj 11, 2010 08:50    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

@gerchy, upam da boš razumel dobronamerno , kaj ti bom napisal.
Če boš šel v izdelavo takšne sobe in boš stvari res dodelal do visokega nivoja v smislu kvalitete akustike , boš imel en problem. Tvoj sistem ti bo razkril česa je sposoben in to ti žal ne bo dovolj. Mislim da boš moral tudi tu korenito poseči v spremembe , da boš lahko okusil to,kar si predstavljaš..Želim ti, da bi bil zadovoljen in da ti bo projekt uspel..
Saj veš to je isto kot če bi eno E36 zrihtal pa na koncu vseeno ne bi bilo to to.. Wink
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
gerchy



Pridružen/-a: Pon Sep 2008 10:43
Prispevkov: 607
Kraj: 03

PrispevekObjavljeno: Tor Maj 11, 2010 09:05    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Berni, hvala. Ni sile. Smile

Primarni namen je izolacija sistema, vse ostalo bo prišlo na vrsto najprej po potrebi, potem v ekperimentalnem duhu, vse pa se bo zajemalo s hobijevsko zajemalko časa. Cool
Glede pretiranega razkritja me zaenkrat (in po dosedanjih izkušnjah) ne skrbi.

P.S.: E36 morda ne, če pa bi šestko obrnil narobe ... Laughing
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ajka



Pridružen/-a: Tor Maj 2008 10:00
Prispevkov: 3035
Kraj: Sežana

PrispevekObjavljeno: Tor Maj 11, 2010 10:14    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

NLP je napisal/a:
To kar je Vojko navedel lahko najdete tukaj:
http://www.rumski.com/index.php?categoryid=48&p2001_articleid=7
in na slovenskem jeziku:
http://www.planetaudio.si/portal/index.php?showtopic=3685
... sem sežel le osnove tako da je zelo razumljivo.

Obstaja pa vgradna akustika in modularna.
Primeri vgradne:
http://www.performanceacousticslabs.com/PAL/Home-Acoustics_Listening_Rooms.html
in pa modularni:
http://www.gikacoustics.com/clients.html
http://www.readyacoustics.com/index.php?main_page=page&id=30&chapter=0
http://www.realtraps.com/customers.htm
http://www.realtraps.com/reviews.htm

Prva izgleda bolj elegantna in če je dovolj prostora je lahko tudi bolj učinkovita, ni pa seveda nujno.

Vse je tudi stvar implementacije da izgleda lepo, modularni elementi se lahko naredijo tudi na mero namensko...

Res je da je to kar velik vložek (tudi kako zahtevni smo:)) vendar kot omenja Vojko se da marsikaj popravit z nekaj akustičnimi elementi, vsak specifičen prostor ima neko kritično max. količino koliko je še smiselno tlačit elemente kajti rezultat ne raste linearno!

In pa da povem kaj mi leži na duši še za druge audiofile (pa tudi prenekatere tonske mojstre), da imajo mnogokrat opremo izjemno drago, ne želijo pa vlagat niti par procentov tega v akustiko.

Rezultat pa je ta, da ne dobi iz svojega sistem niti približno toliko kot je zmogljiv.
Zakone fizike se ne da pretentat razen kakšni novodobni Jezusi:)


Recimo za orijentacijo; modularen princip za srednje povprečno velikost sobe (okoli 50-100m3) pride od začetnih priporočljivih "kit"-ov od 1500-2000€ pa tja do 5.000€-8.000€ odvisno od prostora seveda.


Glede tega: "Veliko več dobiš ven če investiraš v boljši sistem , in stretiraš dnevno. " pa ne bi rekel, mora biti razumsko ravnovesje!


LP

Zelo res je kar pišeš ...

Tako kot so bili nekoč kabli "tabu" tema je v današnjem času meni nerazumljivo nepoznavanje in namensko celo zaničevalno razmišljanje o "akustiki" ...
Ker niso slišali ne razumejo,da lahko v akustično urejeni sobi sistem za 5000 € lahko prekaša sistem ,ki je vreden več kot 10 x pa je slabo postavljen v akustično slabo sobo !!!

In tako se potem audiofili ukvarjajo z menjavo različnih komponent,ker jim nekaj ne igra in krivijo same komponente ... Ali se celo pretirano ukvarjajo z raznimi konektorji,vtikači in investirajo v konektorje celo premoženje v akustiko pa ne vložijo niti € ...
Še huje pa je ,da so nekateri prepričani,ker imajo "dober,drag" sistem,da je pri njih "referenca"...Ne vedo pa ,da poslušajo "velika popačenja",ki so se jih navadili ... Ko poslušajo potem nek sitem v akustično urejeni sobi jim ta sistem NI VŠEČ ... Ker je vse prečiščeno,jasno,mirno in neatrakativno in jim zato ne dopade !!! !!!

_________________
~ ** ~
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Telefon: -
vojko



Pridružen/-a: Ned Maj 2008 16:50
Prispevkov: 842
Kraj: LJUBLJANA

PrispevekObjavljeno: Tor Maj 11, 2010 11:59    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

"vsak specifičen prostor ima neko kritično max. količino koliko je še smiselno tlačit elemente kajti REZULTAT NE RASTE LINEARNO!

V tem grmu tiči zajec!


Logiki sta samo dve:
1/ ali delati absolutno stretirano sobo- kar pomeni stretirano tudi na tvoj sistem. Vse res do konca v "O". Kar je predvsem strokovno zahteven projekt, in finančno drag. Pa jasno se to dela za sistem na nivoju, ki te že v osnovi popolnoma zadovolji (jasno tak je drag, kakršnih po večini nimamo. Za povprečne to počet nima smisla).

2/ali pa uredit obstoječ prostor.

Največji efekt za normalne smrtnike je uredit obstoječega.
Razlika med 1 in 2 je očitna le pri vrhunskih sistemih, pri cenejših sistemih pa razlika med stretirano "dnevno" ali v "0" akustično stretirano sobo samo bega.

Zakaj?
.

"Še huje pa je ,da so nekateri prepričani,ker imajo "dober,drag" sistem,da je pri njih "referenca"...Ne vedo pa ,da poslušajo "velika popačenja",ki so se jih navadili ... Ko poslušajo potem nek sitem v akustično urejeni sobi jim ta sistem NI VŠEČ ... Ker je vse prečiščeno,jasno,mirno in neatrakativno in jim zato ne dopade !!! !!!

Točno zato. Povprečne sisteme smo si kupili na "uho", ker poslušamo in nam je všeč nek tip glasbe: jazz, klasiko, rock, pač osebni okus. Imajo svoj karakter. Verjetno smo pred nakupom testirali doma, v sobi kakršna pač je. Sam imam rad tranziente in koherentnost, nekdo pa rock.
Ko daš tak sistem v popolnoma stretirano sobo, pa groza. Točno tega, kar nam je všeč, in smo zavestno ali podzavestno gradili ni več.
"Ker je vse prečiščeno,jasno,mirno in neatrakativno "


Dejstvo je,tudi , kar pravi Ajka, da je akustično stretirana soba osnovni pogoj za karkoli. Razlika je ogromna. In tudi najbolje vložen denar je!

Cenovni rang 3000-5000€ lahko ob pravi kombinaciji in stretirani akustiki igrajo zame recimo perfektno in popolnoma pravilno, kar mi je dovolj..V tem cenovnem rangu se intervencija v sobo najbolj izplača, in je najbolj hvaležna investicija.. Razlika je res ogromna, bistveno večja od vsakih kablov, konektorjev, upgradea ojačevalca za 1000€ več ipd...
Osebno se mi ta rang zdi meja še smiselnega vložka v avdio.

Jiti višje, brez akustično stretiranega prostora pa je popoln absurd, sveta preproščina in malomarnost brez primere. Ja, poslušaš vglavnem popačenja.






Tu pa tiči drug zajec.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vojko



Pridružen/-a: Ned Maj 2008 16:50
Prispevkov: 842
Kraj: LJUBLJANA

PrispevekObjavljeno: Tor Maj 11, 2010 12:16    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Aja, stertirat dnevno je bagatela.

Tepih, knjižna omara ali dve na pravo mesto(absorber), ogledalo(difuzor), kaka tapiserija , v kote stojala z revijami.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
NLP



Pridružen/-a: Tor Nov 2009 10:01
Prispevkov: 1035
Kraj: Drugje

PrispevekObjavljeno: Sre Maj 12, 2010 17:46    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Povedal bi še nekaj malega:

premarsikateri proizvajalci zvočnikov (tudi butičnih!!!) ne izvajajo meritev kako njihov sistem resnično deluje, če pa že pa skoraj v 90-99% objavijo grafe z 1/3 smoothingom tako da izgledajo zelo linearni. Tega niti ponavadi ne omenjajo.

Mnogi celo merijo v običajnih prostorih in ne v laboratorijih.

Če dajete velike denarje za zvočnike jih povprašajte za certificirane meritve, pozanimajte kakšen je smoothing.

Ko se kupuje na uho in na lepoto, cena pa tudi vzbuja močno zaupanje marsikoga to preslepi.

Ampak je pa vprašanje; ali želiš neko dokaj nevtralno zvočno sliko ali pa pač da ti je všeč točno to v tem prostoru.

Če je slednje, potem je akustika... pa še zmeraj bo zvenelo resničnejše, če bi bila Laughing
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
orc.perc



Pridružen/-a: Sre Nov 2009 22:05
Prispevkov: 527
Kraj: Posr.Park

PrispevekObjavljeno: Sre Maj 12, 2010 19:12    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

vojko je napisal/a:

"Zanimiva je tudi oblika Gallusove dvorane v CD, v kateri se orkester povsod dobro sliši in ni odmevov, kot npr. v cerkvi. "
Seveda ima odmev. Če ga nebi imela, bi bila gluha soba-kar je za poslušat popolna katastrofa.
Še hujša buča.

..reverberacija ni odmev!

Galussova ima odmev, na žalost, z odra v šajbo tonske sobe (in nazaj)

Kaj pa raje poslušaš, Gerchy, "prostorske" variante, dosti volumna ali bolj "suh" zvok?
_________________
-1/3oct.REar
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vojko



Pridružen/-a: Ned Maj 2008 16:50
Prispevkov: 842
Kraj: LJUBLJANA

PrispevekObjavljeno: Sre Maj 12, 2010 20:24    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Lepo prosim,

odmevni čas RT (reverbe time op. reverberacija), pomeni čas, v
katerem se zmanjša nivo hrupa po ugasnitvi vira hrupa za 60 dB.

Echo je definiran približno 35 ms. Včasih se omenja kot zgodni odboji.
Reverb je definiran manj kot 35 ms. Včasih se omenja kot kasnejši odboji.

Akustika se načrtuje za ca 70 – 80 % zasedenost prostora z
občinstvom. Prisotnost ljudi v prostoru bistveno spremeni akustiko prostora in zmanjša odmevni čas. V polni in prazni varianti ima Galusova krepko krepko prek 35ms.

Res pa je, da je "šajba tonske" nekontroliran odmev in truble maker.

Pa prosim nehajte že enkrat s temi poljubnostmi in bučami..
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
NLP



Pridružen/-a: Tor Nov 2009 10:01
Prispevkov: 1035
Kraj: Drugje

PrispevekObjavljeno: Sre Maj 12, 2010 22:57    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

kot je rekel Vojko drži ja.

Če je časovna razlika med direktnim zvokom in kasnejšimi odbijajočimi refleksijami večja od ca. 50 ms (običajno se omenja meja ca. 35, 40 ms, odvisno od posameznika), ljudje začnemo percepirati zvok kot eho oz. ponavljajoči se zvok.
Ta pojav imenujemo precedens efekt ali Haasov efekt in je domena človeškega dojemanja zvoka – psihoakustike oz. princip reagiranja človeških možganov na zvok.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
orc.perc



Pridružen/-a: Sre Nov 2009 22:05
Prispevkov: 527
Kraj: Posr.Park

PrispevekObjavljeno: Čet Maj 13, 2010 11:14    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ne vem kdo je prevajal vaše knjige ampak odmev in poodmevanje
bi nekako bili besedi, ki bi šli skozi za echo in reverberation.

Podobno kot se ti sladoled topi, pa se v resnici tali, ti v sobi kao odmeva, ampak ne, poodmeva!

Vse je relativno Idea , med dvema stenama, ki sta dva, tri metre vsaka-sebi, plosk ustvari "flutter echo", ki pa je v bistvu reverberacija. Potem pa se znajdi med tako burko besed...
_________________
-1/3oct.REar
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
NLP



Pridružen/-a: Tor Nov 2009 10:01
Prispevkov: 1035
Kraj: Drugje

PrispevekObjavljeno: Čet Maj 13, 2010 14:51    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

http://en.wikipedia.org/wiki/Haas_effect
http://en.wikipedia.org/wiki/Echo_%28phenomenon%29
http://en.wikipedia.org/wiki/Reverberation
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
ck



Pridružen/-a: Pon Feb 2009 19:27
Prispevkov: 1210
Kraj: kamnik

PrispevekObjavljeno: Čet Maj 13, 2010 22:15    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Opažam, da nekaterim še vedno ni jasno, kaj je RT 60.

To je čas v katerem glasnost zvoka pade za 60 db (decibelov) npr. z 80 db na 20 db. Meritev tega časa se začne v trenutku ko zvočnik neha oddajati zvok.
Če bi to merili na prostem (ogromnem prostoru), potem bi ta čas bil enak nuli, ker ni odbojev (razen prvega odboja od tal).
Ker meritev opravljamo v zaprtem prostoru, kjer se zvok velikokrat odbije od sten torej merimo čas odmevanja zvoka.
Ta čas naj bi bil za frekvence nad 160 Hz nekje med 0,25 in 0,45 s (sekunde), za nižje frekvence pa lahko naraste linearno nekje do 1 s.

Bistvo tega je, kaj se z zvokom dogaja potem, ko ga zvočnik neha emitirati.

Zvok se veselo odbija od sten in predmetov v sobi. Pri tem mu jakost pada (pada zvočni tlak) zaradi absorbcijske sposobnosti sten in predmetov, ki je odvisna od materiala ter slabenja, ki ga povzročajo izgube pri prenašanju energije z molekule na drugo molekulo (daljša je pot, več energije zgubi),...

Za primer vzamemo sobo npr. 4 m x 5 m, višine 2,5 m in čas odmevanja npr. 0,3 s.
Zvok v tem času prepotuje cca 110 m (stodeset metrov). To pomeni, da gre lahko 22 x gor in dol, če se odbija od tal in stropa po najkrajši poti (44 krat v naša ušesa), ali pa 11 x po dolgem sem in tja. Pri tem gre 22 krat tudi v naša ušesa. Ti najkrajši odboji se pojavljajo samo v dveh točkah na vsaki steni in naših ušes praviloma ne dosežejo, jih pa navajam kot najbolj dratičen primer.
Če odmislimo prve odboje od sten, potem naša ušesa zadanejo odboji, ki so kombinirani in se večkrat odbijejo z različnih sten, tako da pri tem malo bolj oslabijo, moramo pa vedeti, da se zvok nenehno odbija in to od vseh točk v prostoru, zato prihaja do naših ušeh z vseh strani.

V sobah z velikim RT 60, je zvok slab (nečist, nedinamičen,....), ker se direkten zvok iz zvočnika meša z odbitim zvokom, ki prihaja iz drugih strani. Pri tem se npr. dogaja da nekaterih tišjih podrobnosti v zvoku sploh ne slišimo, ker predhoden glasen ton še ni izvenel, ko je že prišel nov malo tišji, oba skupaj pa tvorita neko nepravo mešanico zvoka ali pa se direkten zvok meša z odbitim, ki ima drugačno fazo in smer.
Posledica tega je distorzija zvoka (popačenje). Povprečno človeško uho je za tovrstna popačenja dokaj občutljivo, veliko bolj kot pa za nelinearnost zvoka, ki je tudi v največji meri posledica odbojev zvoka od sten tal in stropa, zato je potrebno prostor urediti tako, da popačenja zminimaliziramo - spravimo RT 60 v navedene vrednosti.


Gerchy

Kot vidim imaš v planu novogradnjo. V tem primeru najprej poskrbi, da bo soba pravilnih dimezij " zlati rez" že v PGD. Notranjo opremljenost lahko potem naknadno sprojektiraš v PZI.

Jaz sem pred časom razmišljal o taki sobi v kleti, vendar me ne mika iti v nekih 12 - 15 m2, ker to ni to. Če si v fazi projektiranja, si omisli vsaj nekih 30 - 40 m2, če imaš prostorske in finančne možnosti. Vedi pa, da tako velik prostor potem potrebuje tudi ustrezno "watažo", ki jo boš s Sonyem težko dobil, razen če boš šel na zvočnike z dobrim izkoristkom.
_________________
LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
gerchy



Pridružen/-a: Pon Sep 2008 10:43
Prispevkov: 607
Kraj: 03

PrispevekObjavljeno: Čet Maj 13, 2010 22:35    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

orc.perc je napisal/a:
Kaj pa raje poslušaš, Gerchy, "prostorske" variante, dosti volumna ali bolj "suh" zvok?

Imam nekoliko specifična merila. Zvok mora ne glede na zvrst biti čist, detajliran, odprt in dinamičen. Ter ravno prav mehak, a še vedno udaren.

ck je napisal/a:
...si omisli vsaj nekih 30 - 40 m2, če imaš prostorske in finančne možnosti. Vedi pa, da tako velik prostor potem potrebuje tudi ustrezno "watažo", ki jo boš s Sonyem težko dobil, razen če boš šel na zvočnike z dobrim izkoristkom.

Ja, v načrtu je podolgovata oblika, velikosti od 25 m2 naprej. Ker bo stvar namenska, bo sweetspot lažje prilagoditi. Glede wattaže ni strahu, Aljoša je, moram priznati, da povsem upravičeno, glavni ojačevalnik poimenoval "elektrarna". Opravil sem kar veliko testov z različno zmogljivimi končnimi stopnjami; s tremi, s štirimi, v mono in stereo načinu ... Pri najmočnejših ni bilo razlike, tako da moči je dovolj. Sicer pa je opcija večih vedno na razpolago.
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ajka



Pridružen/-a: Tor Maj 2008 10:00
Prispevkov: 3035
Kraj: Sežana

PrispevekObjavljeno: Čet Maj 13, 2010 23:25    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

gerchy je napisal/a:
orc.perc je napisal/a:
Kaj pa raje poslušaš, Gerchy, "prostorske" variante, dosti volumna ali bolj "suh" zvok?

Imam nekoliko specifična merila. Zvok mora ne glede na zvrst biti čist, detajliran, odprt in dinamičen. Ter ravno prav mehak, a še vedno udaren.

ck je napisal/a:
...si omisli vsaj nekih 30 - 40 m2, če imaš prostorske in finančne možnosti. Vedi pa, da tako velik prostor potem potrebuje tudi ustrezno "watažo", ki jo boš s Sonyem težko dobil, razen če boš šel na zvočnike z dobrim izkoristkom.

Ja, v načrtu je podolgovata oblika, velikosti od 25 m2 naprej. Ker bo stvar namenska, bo sweetspot lažje prilagoditi. Glede wattaže ni strahu, Aljoša je glavni, moram priznati, da povsem upravičeno, ojačevalnik poimenoval "elektrarna". Opravil sem kar veliko testov, z dvema manj zmogljivima končnima stopnjama, s tremi, s štirimi, v mono in stereo načinu ... Na koncu še z dvema najmočnejšima, kjer ni bilo razlike. Sicer pa opcija večih še vedno obstaja.



LP

ck je že praktično vse napisal ...
Dodal bi še to ... Če so različne želje ...Od gledanje filma ali poslušanje glasbe, da si poleg "splošne " akustične ureditve s časom poodmevanja od cca 0,3-0,4(bolj za gledanje filma) in 0,5- 0,6 s (za poslušanje glasbe)še obvezno omisliš "premične " aplikate, ki imajo to lastnost, da z obračanjem različno "absorbirajo" ali "reflektirajo" zvok ...
Te aplikate je potrebno postavit na prvih odbojih za poslušalcem, za zvočniki in ob strani, ne bi bilo odveč tudi na stropu...Tako si boš lahko po okusu tudi po trenutnem razpoloženju urejal zvočnost sistema... Premikajoče aplikate so tudi namenjene premikanju kadar se premika sistem in je potem potrebno vse na novo nastavit ... Akustika prostora, ki bi "ratala" v prvo in ,da se ne bi elementi premikali več je pa malo verjetna ... Tudi zato ker sistem dodelujemo in rastemo z njim in nam tako tudi posluh po akustiki "raste" in ga potem spreminjamo, vsaj pri meni je tako...Vedno nekaj spreminjam in experimetiram ....
A,sem še nekaj pozabil ... Razmerje za dobro akustično načrtovanje prostora je 1-1,25-1,6 ...Zadnja dimenzija velja za višino stropa ... Sploh je višina stropa ključnega pomena pri načrtovanju poslušalnice ... Če ni te možnosti pa je tudi še možnost "zamikanja zidov" tako,da ni nobena stena vzporedna...
Pri meni je "poslušalnica" "skoraj" kocka,kar je najhujša nočna mora za akustiko...Rešuje me edino višina stropa,ki je za običajne prostore zelo visok 4,5m ...
_________________
~ ** ~
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Telefon: -
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> HI-FI dodatki Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4 ... 37, 38, 39  Naslednja
Stran 3 od 39

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Zadnje teme - HI-FI

Zadnje teme - ostalo

VIDEOTEKA
© www.audio-kontakt.com  |  info@audio-kontakt.com  |  Pogoji uporabe
Izdelava: slo-code.com