Pomoč pogostih vprašanjPomoč pogostih vprašanj   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   Registriraj seRegistriraj se   Tvoj profilTvoj profil   Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil   PrijavaPrijava 

Dynamic Range Meter
Pojdi na stran 1, 2, 3  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> CD, Vinil, DVD, Blu-ray
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
audiofill



Pridružen/-a: Tor Apr 2008 19:48
Prispevkov: 5406
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: Pon Apr 02, 2012 08:48    Naslov sporočila: Dynamic Range Meter Odgovori s citatom

Oj družba!

O kompresiranju posnetkov, ki je posledica "loudness vojne", smo že veĆØkrat na forumu. Zaradi nestrinjanja s pacanjem zvoka je že lep ĆØas nazaj nastala spletna stran pleasurizemusic, ki se bori proti temu in se med drugim trudi doseĆØi, da bi na vsakem posnetku moralo pisati, kolikÅ”na je njegova DR (dynamic range) vrednost, izmerjena z uradnim merilcem dinamike, ki bi veljal za vse založbe.

Tukaj si lahko snamete beta verzijo Dynamic Range plugina za Foobar 2000 (uradni plugin za foobar je potekel in veĆØ ne dela) in na enostaven naĆØin merite dinamiko posnetkov vseh živih formatov, ki jih Foobar pozna. Tako cd kot hi-res izdanj. Foobar po analizi željenega albuma/posamezne pesmi nato ustvari dnevniÅ”ko datoteko.

Za foro primerjava istega albuma v razliĆØnih formatih. Hi-res vs. cd izdanje (oba v flacu):

24/96:

foobar2000 1.1.11 / Dynamic Range Meter 1.1.1
log date: 2012-04-02 08:31:31

--------------------------------------------------------------------------------
Analyzed: Diana Krall / The Girl in the Other Room
--------------------------------------------------------------------------------

DR Peak RMS Duration Track
--------------------------------------------------------------------------------
DR14 -0.35 dB -16.89 dB 4:01 ?-01 Stop This World
DR15 -0.42 dB -18.33 dB 4:06 ?-02 The Girl in the Other Room
DR14 -0.70 dB -18.16 dB 4:28 ?-03 Temptation
DR14 -1.09 dB -20.03 dB 4:06 ?-04 Almost Blue
DR14 -0.07 dB -17.53 dB 4:46 ?-05 I've Changed My Address
DR14 -0.05 dB -16.89 dB 5:50 ?-06 Love Me Like a Man
DR14 -1.19 dB -18.79 dB 4:04 ?-07 I'm Pulling Through
DR14 -0.64 dB -18.40 dB 4:55 ?-08 Black Crow
DR13 -1.60 dB -18.49 dB 3:33 ?-09 Narrow Daylight
DR17 -0.28 dB -20.96 dB 5:12 ?-10 Abandoned Masquerade
DR14 -0.90 dB -18.92 dB 5:07 ?-11 I'm Coming Through
DR13 -1.01 dB -17.99 dB 5:41 ?-12 Departure Bay
--------------------------------------------------------------------------------

Number of tracks: 12
Official DR value: DR14

Samplerate: 96000 Hz
Channels: 2
Bits per sample: 24
Bitrate: 3007 kbps
Codec: FLAC


CD:

foobar2000 1.1.11 / Dynamic Range Meter 1.1.1
log date: 2012-04-02 08:39:24

--------------------------------------------------------------------------------
Analyzed: Diana Krall / The Girl in the Other Room
--------------------------------------------------------------------------------

DR Peak RMS Duration Track
--------------------------------------------------------------------------------
DR11 0.00 dB -12.57 dB 3:59 01-Stop This World
DR11 0.00 dB -14.00 dB 4:05 02-The Girl in the Other Room
DR12 0.00 dB -13.94 dB 4:28 03-Temptation
DR13 0.00 dB -15.83 dB 4:05 04-Almost Blue
DR11 0.00 dB -13.42 dB 4:48 05-I've Changed My Address
DR10 0.00 dB -11.44 dB 5:49 06-Love Me Like a Man
DR12 0.00 dB -14.55 dB 4:03 07-I'm Pulling Through
DR9 0.00 dB -12.69 dB 4:49 08-Black Crow
DR12 0.00 dB -14.30 dB 3:32 09-Narrow Daylight
DR14 0.00 dB -16.79 dB 5:11 10-Abandoned Masquerade
DR11 0.00 dB -14.43 dB 5:08 11-I'm Coming Through
DR11 0.00 dB -14.02 dB 5:40 12-Departure Bay
--------------------------------------------------------------------------------

Number of tracks: 12
Official DR value: DR11

Samplerate: 44100 Hz
Channels: 2
Bits per sample: 16
Bitrate: 776 kbps
Codec: FLAC

V konkretnem primeru je izmerjena razlika v dinamiki v korist hi-res izdanja gromozanska. DR14 je že zelo zelo velika vrednost. Sicer je tudi že DR11 na cd izdanju velika vrednost na katero ĆØlovek ne uleti kar tako (ponavadi je manj, sploh pa nikakrÅ”ni komercialni posnetki z vsega le par decibeli).

Pa vi, ste že merili kaj? Morebitne primerjave med starimi in remaster verzijami istih albumov, razliĆØnih formatov, itd,... zanimive reĆØi. Smile
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
JAZZZ



Pridružen/-a: Sre Apr 2008 12:32
Prispevkov: 2770
Kraj: POSAVEC

PrispevekObjavljeno: Pon Apr 02, 2012 10:57    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

A vidiÅ” tipĆØke kako forsirajo prodajo visokoresolucijskih datotek Wink CenejÅ”im naredijo veĆØjo kompresijo-pa mogoĆØe Å”e kaj Twisted Evil in potem vsi družno kimajo, kako je 96_24 "puno bolje". Ne morem verjet Shocked

Pa si mogoĆØe konvertiral(s kakÅ”nim pro programom) visoko resolucijo v nižjo in primerjal, kako se obnese proti tisti, ki jo prodajajo.
_________________
"There are two kinds of fools. One says-this is old and therefore good. The other says-this is new and therefore better." Bob Katz
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
audiofill



Pridružen/-a: Tor Apr 2008 19:48
Prispevkov: 5406
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: Pon Apr 02, 2012 13:01    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Iztok brcaÅ” v temo!

Gre za primerjavo cd ploÅ”ĆØa (zripana na disk seveda) vs. hi-res izdanje. V dotiĆØnem primeru je hi-res izdanje na grozovit naĆØin dinamiĆØno posililo cd-jko, ki nima za burek. Simple as that. Smile
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
JAZZZ



Pridružen/-a: Sre Apr 2008 12:32
Prispevkov: 2770
Kraj: POSAVEC

PrispevekObjavljeno: Pon Apr 02, 2012 13:50    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

audiofill je napisal/a:
Iztok brcaÅ” v temo!

Gre za primerjavo cd ploÅ”ĆØa (zripana na disk seveda) vs. hi-res izdanje. V dotiĆØnem primeru je hi-res izdanje na grozovit naĆØin dinamiĆØno posililo cd-jko, ki nima za burek. Simple as that. Smile


Kdo brca in kdo je naiven lahko hitro ugotoviva. Å e enkrat ... si prekonvertiral 24/96 v 16/44.1 in preveril dinamiko le tega in potem primerjal s tisto z zripanega CDja? Moji posnetki preneseni na CD imajo lahko dinamike, da se tvojemu 24/96 samo sanja. 16 bitov ni ovira za dobro dinamiko, ovira so tisti, ki take CDje dajejo ven. Da pa namamijo in upraviĆØijo velike denarce, morajo to pokazati s Å”e veĆØjo dinamiko in ne bodi ga len, za 24/96 malo zmanjÅ”ajo kompresijo, pri 24/384 pa Å”e manj ... In glej ga, glej, vedno veĆØ dinamike Wink
Zdaj pa resno, dej mi poŔlji en file 24/96 in taisti zripan s CDja, pa se bom malo poigral in objavil rezultate...

kako se da manipulirati lahko hitro prikažem s kakim bolj dinamiĆØnim posnetkom in naredim MP3 z niĆØ kompresije, 16/44.1 s srednjo kompresijo in 24/96 z veliko kompresije. Kaj misliÅ”, kaj bo pokazal programĆØek?
_________________
"There are two kinds of fools. One says-this is old and therefore good. The other says-this is new and therefore better." Bob Katz
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
berni



Pridružen/-a: Pon Jan 2010 11:49
Prispevkov: 1407
Kraj: maribor

PrispevekObjavljeno: Pon Apr 02, 2012 14:29    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Mislim, da bi moral biti dinamiĆØni razpon Å”e veliko veĆØji, ĆØe bi izkoristili ves potencial. Tako pa ima JaZZZ point.
Saj ni omejitev nosilec ampak posnetek, ki ima majhen razpon. Druga pesem pa je viŔja kvaliteta tam, kjer bi bil CD omejitev.
_________________
Lp
Bernard
--------------
Live and let live.


Nazadnje urejal/a berni Pon Apr 02, 2012 14:57; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
JAZZZ



Pridružen/-a: Sre Apr 2008 12:32
Prispevkov: 2770
Kraj: POSAVEC

PrispevekObjavljeno: Pon Apr 02, 2012 14:36    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Razliko v dinamiki med 16/44.1 in 24/96 lahko gledamo drugega zornega kota. CD je kupijo tudi tisti, ki nimajo zelo dobrega sistema(lahko posluÅ”ajo tudi v avtu). In za take je manjÅ”a dinamika celo boljÅ”a. Seveda pa od 24/96 kupcev priĆØakujejo boljÅ”i sistem in tem puste veĆØ dinamike.
Se pa strinjam z AljoÅ”o, da je dinamika povpreĆØno zelo majhna(nekaj db) in to je velik problem za nas ljubitelje boljÅ”ih posnetkov. Le da za to ni kriv CD format.
_________________
"There are two kinds of fools. One says-this is old and therefore good. The other says-this is new and therefore better." Bob Katz
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
audiofill



Pridružen/-a: Tor Apr 2008 19:48
Prispevkov: 5406
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: Pon Apr 02, 2012 16:10    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Iztok, ne rabim prekonvertirat iz 24/96 v 16/44, ker s tem ne bi odkril ĆØisto niĆØ novega. Razlike so nesliÅ”ne ali tako minimalne, da se s tem ni vredno ubadat. Bolje energijo usmerit drugam, v druge dele audio verige, bo veĆØ haska. Pa saj sem to že veĆØkrat rekel in ne vem zakaj mi to ob vsaki priliki pointiraÅ”, ko pa je obema jasno kot beli dan. Wink

Fora pri vsem tem hi-res hecu je drugje. Pri cd-jih so se založbe v veliko primerih trudile zvok zapacat, da bo ja ĆØimbolj vÅ”eĆØen Å”irÅ”i množici, pri hi-res izdanjih pa se nek cenjen spletni prodajalec, kot je recimo hdtracks, trudi ravno obratno in sicer ponudit ĆØimbolj verno izdanje. V tej zvezi delo za njih opravlja legendarni Puget studio, ki iz mastrov ki mu jih dostavljajo založbe (preden hdtracks material ponudi tržiÅ”ĆØu), s state of the art maÅ”inerijo potegne veĆØ kot je bilo to možno v preteklosti, ko se je Å”tancal nek cd. Pa ne samo to da je tehnika boljÅ”a kot vĆØasih, tudi pristop k zadevi je resnejÅ”i. Vemo da z maÅ”inerijo konec koncev upravlja ĆØlovek, od katerega bo tudi odvisen konĆØni rezultat. Tu pa je ogromna razlika ĆØe se ta loti dela na naĆØin dajmo material ĆØimbolj skompresirat, kot se je to delalo in se Å”e dela za cd izdanja, ali pa ala Puget studio, dajmo potegnit ven res maksimalno kolikor se le da, da bo novo hi-res izdanje zvenelo verneje/pravilneje, da si ne bomo naredili sramote.

Zaradi mene je lahko vse danes v 16/44, ne rabim hi-res, samo naj se mi nudi nezapacano oziroma ĆØim manj zapacano. Ker to s cd-ji paĆØ ni tako, stvari pa gredo v smeri hi-res, paĆØ grem vÅ”tric. ƈe se mi nudi boljÅ”a zvoĆØna kvaliteta kot namerno zapacan cd, ja pa komu lepÅ”e kot meni. Smile

Fajlov pa ne bom poÅ”iljal nikamor, so zadnje ĆØase tako zablesavili s to Acto in tem povezanimi stvarmi da se ne bom Å”pilal, pa da se Å”e potem o tem javno na forumu pa sploh ne. Lahko pa to narediÅ” s kakÅ”nim brezplaĆØnim hi-res samplom, ki jih je na netu ogromno. PrekonvertiraÅ” navzdol v 16/44, pa v mp 3, se poÅ”pilaÅ” z dinamiko in objaviÅ”. No, meni je rezultat že vnaprej jasen. Med cd formatom in mp3-jem istega albuma (ĆØe je mp3 skonvertiran s pristojnim bit-ratom) ni velike razlike, na nekem budget hifi sistemu je morda sploh ne bo. Na rezolutnem hiend sistemu bo, ampak tudi ne kot noĆØ in dan, daleĆØ od tega. Druga stvar pa je Å”pilanje z dinamiko. Tam pa bodo razlike dejansko ogromne. In to ĆØisto kamot v veliko korist mp3-ja, ĆØe se mu za razliko od hi-resa ne bo Å”lo odvzemat dinamike.

lp
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
JAZZZ



Pridružen/-a: Sre Apr 2008 12:32
Prispevkov: 2770
Kraj: POSAVEC

PrispevekObjavljeno: Pon Apr 02, 2012 20:44    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

audiofill je napisal/a:
Iztok, ne rabim prekonvertirat iz 24/96 v 16/44, ker s tem ne bi odkril ĆØisto niĆØ novega. Razlike so nesliÅ”ne ali tako minimalne, da se s tem ni vredno ubadat. Bolje energijo usmerit drugam, v druge dele audio verige, bo veĆØ haska. Pa saj sem to že veĆØkrat rekel in ne vem zakaj mi to ob vsaki priliki pointiraÅ”, ko pa je obema jasno kot beli dan. Wink

AljoÅ”a. Tu si omenil, kako veĆØji je dinamiĆØni razpon med dvema formatoma in jaz ti odgovarjam, da ne na raĆØun formata, ampak mastering inžinirja. Kar lahko preveri vsak, ki konvertira viÅ”ji format v nižjega in preveri DR. NiĆØ drugega. Tu se ne zgovarjava o frekvenci, ampak samo o dinamiki.
Dodajam, da prodaja najde vsepolno "pogaĆØic", ki zviÅ”ujejo ceno in prodajo. Tudi na raĆØun "prilagojenega" DRa. Wink
_________________
"There are two kinds of fools. One says-this is old and therefore good. The other says-this is new and therefore better." Bob Katz
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
audiofill



Pridružen/-a: Tor Apr 2008 19:48
Prispevkov: 5406
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: Tor Apr 03, 2012 08:00    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sva na isti valovni dolžini. V dotiĆØnem primeru veĆØja dinamika ni na raĆØun viÅ”jega formata ampak masteringa.

ViÅ”ji format omogoĆØa dosti veĆØjo dinamiko od cd formata, vendar pa kaj ko založbe, kar se dinamike tiĆØe, niti od daleĆØ ne izkoriÅ”ĆØajo niti tega kar omogoĆØa cd, kaj Å”ele kaj veĆØ. ƈe ne prej nam to postane jasno takoj ko izmerimo dinamiko nekaj albumov ki jih posedujemo in vidimo kakÅ”en kompresiran Å”morn je to. In potem mi Å”paramo solde da bomo prigurali na hiend sistem, da se bomo doma ja ĆØimbolj približali živi izvedbi, oziroma se teleportirali v studio kjer se je odvijal session, pa smo že v samem Å”tartu z nagravžnimi posnetki, ki so svetlobna leta od pristnosti, obsojeni na neuspeh. Ja normalno, saj pa drugaĆØe na žalost niti ne more biti. Bolj veren sistem ko imamo, bolj se približujemo tej "nagravžnosti". Vsaka ĆØast tistim, ki so se in se Å”e trudijo spraviti skupaj ĆØim boljÅ”i posnetek. ƈe je Å”e izvedba na nivoju, potem ĆØista zmaga. Cool
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
before



Pridružen/-a: Pon Maj 2008 19:23
Prispevkov: 2796
Kraj: RuŔe

PrispevekObjavljeno: Tor Apr 03, 2012 10:12    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Založbe paĆØ posnetek priredijo tako, da je optimalen ĆØim Å”irÅ”emu krogu ljudi. In audiofili smo žal zunaj tega kroga. Confused Na "tranzistorjih" in "stolpih", pa tudi na mnogih novodobnih prenosnih napravah, zvenijo kompresirani posnetkih paĆØ bolje.
_________________
Cenite to kar imate in stremite k boljŔemu! To je moj recept za zadovoljstvo.

Audiohedonist
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
JAZZZ



Pridružen/-a: Sre Apr 2008 12:32
Prispevkov: 2770
Kraj: POSAVEC

PrispevekObjavljeno: Tor Apr 03, 2012 10:25    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

before je napisal/a:
Založbe paĆØ posnetek priredijo tako, da je optimalen ĆØim Å”irÅ”emu krogu ljudi. In audiofili smo žal zunaj tega kroga. Confused Na "tranzistorjih" in "stolpih", pa tudi na mnogih novodobnih prenosnih napravah, zvenijo kompresirani posnetkih paĆØ bolje.

Ma nisem prepriĆØan, da je bolje, je pa bolj "vpadljivo". Sem dobil prvi mastering Orlekov iz NemĆØije in je bilo vse na nuli! Å e na raĆØunalnikih so glasbeniki opazili. Druga verzija je bila boljÅ”a-ampak daleĆØ od dinamike, ki sem jo primerjal z mixom.
_________________
"There are two kinds of fools. One says-this is old and therefore good. The other says-this is new and therefore better." Bob Katz
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
JAZZZ



Pridružen/-a: Sre Apr 2008 12:32
Prispevkov: 2770
Kraj: POSAVEC

PrispevekObjavljeno: Tor Apr 03, 2012 11:25    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

JAZZZ je napisal/a:
before je napisal/a:
Založbe paĆØ posnetek priredijo tako, da je optimalen ĆØim Å”irÅ”emu krogu ljudi. In audiofili smo žal zunaj tega kroga. Confused Na "tranzistorjih" in "stolpih", pa tudi na mnogih novodobnih prenosnih napravah, zvenijo kompresirani posnetkih paĆØ bolje.

Ma nisem prepriĆØan, da je bolje, je pa bolj "vpadljivo". Sem dobil prvi mastering Orlekov iz NemĆØije in je bilo vse na nuli! Å e na raĆØunalnikih so glasbeniki opazili. Druga verzija je bila boljÅ”a-ampak daleĆØ od dinamike z mixa.

_________________
"There are two kinds of fools. One says-this is old and therefore good. The other says-this is new and therefore better." Bob Katz
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
before



Pridružen/-a: Pon Maj 2008 19:23
Prispevkov: 2796
Kraj: RuŔe

PrispevekObjavljeno: Tor Apr 03, 2012 11:36    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

JAZZZ je napisal/a:
before je napisal/a:
Založbe paĆØ posnetek priredijo tako, da je optimalen ĆØim Å”irÅ”emu krogu ljudi. In audiofili smo žal zunaj tega kroga. Confused Na "tranzistorjih" in "stolpih", pa tudi na mnogih novodobnih prenosnih napravah, zvenijo kompresirani posnetkih paĆØ bolje.

Ma nisem prepriĆØan, da je bolje, je pa bolj "vpadljivo". Sem dobil prvi mastering Orlekov iz NemĆØije in je bilo vse na nuli! Å e na raĆØunalnikih so glasbeniki opazili. Druga verzija je bila boljÅ”a-ampak daleĆØ od dinamike, ki sem jo primerjal z mixom.


No, morda bi namesto "bolje", moral uporabiti izraz "bolj posluÅ”ljivo". Želel sem povedati, da je do doloĆØene stopnje skompresiran posnetek sicer bolj informativen (sliÅ”i se veĆØ vsega, kar posnetek vsebuje), ampak nesorazmerno slika dejanska (so)razmerja med posameznimi instrumenti.
_________________
Cenite to kar imate in stremite k boljŔemu! To je moj recept za zadovoljstvo.

Audiohedonist
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
audiofill



Pridružen/-a: Tor Apr 2008 19:48
Prispevkov: 5406
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: Sob Maj 26, 2012 09:25    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Uživam z najnovejŔim remasterjem Phila Collinsa - But Seriously /Audio Fidelity 24KT Gold



Delo džeksona Steva Hoffmana, ki o njem pove veĆØ tukaj. Posnetek napram obiĆØajnem skompresiranem albumu da te ubije. Dynamic range meter izvrže kar cifro DR14 Twisted Evil

Evo:

foobar2000 1.1.11 / Dynamic Range Meter 1.1.1
log date: 2012-05-26 08:59:27

--------------------------------------------------------------------------------
Analyzed: Phil Collins / ...But Seriously (Audio Fidelity 24 KT Gold)
--------------------------------------------------------------------------------

DR Peak RMS Duration Track
--------------------------------------------------------------------------------
DR14 -0.12 dB -15.75 dB 4:45 01-Hang In Long Enough
DR14 -0.20 dB -17.21 dB 5:21 02-That's Just The Way It Is
DR13 -1.56 dB -16.69 dB 4:37 03-Do You Remember?
DR13 -0.18 dB -15.39 dB 4:52 04-Something Happened On The Way To Heaven
DR13 -0.18 dB -16.02 dB 8:51 05-Colours
DR12 -0.15 dB -14.60 dB 5:28 06-I Wish It Would Rain Down
DR13 -0.73 dB -16.61 dB 5:22 07-Another Day In Paradise
DR14 -0.09 dB -15.34 dB 3:52 08-Heat On The Street
DR14 -0.25 dB -18.42 dB 5:36 09-All Of My Life
DR16 -0.15 dB -18.26 dB 1:27 10-Saturday Night And Sunday Morning
DR13 -1.59 dB -18.06 dB 3:28 11-Father To Son
DR13 -0.16 dB -15.77 dB 6:14 12-Find A Way To My Heart
--------------------------------------------------------------------------------

Number of tracks: 12
Official DR value: DR14

Samplerate: 44100 Hz
Channels: 2
Bits per sample: 16
Bitrate: 802 kbps
Codec: FLAC

Napram spacani obiĆØajni verziji, ki je sploh ne moreÅ” posluÅ”at naglas, je tole pravo razodetje. Cool
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
berni



Pridružen/-a: Pon Jan 2010 11:49
Prispevkov: 1407
Kraj: maribor

PrispevekObjavljeno: Sob Maj 26, 2012 09:41    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Me res zanima, ker original je skoraj neposluŔljiv. Wink
_________________
Lp
Bernard
--------------
Live and let live.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> CD, Vinil, DVD, Blu-ray Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2, 3  Naslednja
Stran 1 od 3

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Zadnje teme - HI-FI

Zadnje teme - ostalo

VIDEOTEKA
© www.audio-kontakt.com  |  info@audio-kontakt.com  |  Pogoji uporabe