Pomo pogostih vpraanjPomo pogostih vpraanj   IiIi   Seznam lanovSeznam lanov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   Registriraj seRegistriraj se   Tvoj profilTvoj profil   Prijava za pregled zasebnih sporoilPrijava za pregled zasebnih sporoil   PrijavaPrijava 

AUDIO POSNETKI
Pojdi na stran Prejnja  1, 2, 3, 4, 5
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> CD, Vinil, DVD, Blu-ray
Poglej prejnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporoilo
vintagesonic



Pridruen/-a: Sre Mar 2010 17:24
Prispevkov: 1426
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 23, 2011 01:54    Naslov sporoila: Odgovori s citatom

ma_coule je napisal/a:
vintagesonic je napisal/a:
A je to zaradi let ali èesa drugega? Wink

Sodeè po lastnih izkušnjah gre (tudi) pri tebi predvsem za prvo... Laughing
Sicer pa se pridružujem tvojemu mnenju!

Ampak... kaj pa praviš na tole...
http://www.youtube.com/watch?v=x346VoDX3pA

ZZ & FF !


S stališèa kitarista tehnièno izvedbeno zelo inventivno, ritmièno definitivno usklajeno, in mojim ušesom všeèno.

Glede na dejstvo, da je še daleè od avandgardnega jazza, pa najbrž na svoji teži za nekatere hudo izgubi. Wink

LP Vintagesonic
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Polji zasebno sporoilo
vintagesonic



Pridruen/-a: Sre Mar 2010 17:24
Prispevkov: 1426
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 23, 2011 04:12    Naslov sporoila: Odgovori s citatom

JAZZZ je napisal/a:
Poglej kameleona Milesa, pa mogoèe hujše-John Coltranea


JAZZ

Malce sem se zamislil ob zadnji repliki vezani na tvojega japonskega kitarista/komponista Otomo Yoshihide.

Hja, Otomo je èlovek z neštetimi obrazi. Pre dvema letoma v Ulrichsbergu je bil njegov solo koncert na razglašeni el.kitari najboljši koncert(kupil dve plati). Meni en Otomo na solo kitari prinese veè kot vsi raznorazni diMeole.

No, sem si rekel, to zna biti res zanimivo in sem si vzel nekaj èasa in pregledal nekaj njegovih stvaritev, ki po mojem mnenju niso izvzeti iz konteksta celote. Kot primer sem si vzel recimo tole.

http://www.youtube.com/watch?v=Vtgcoxh9eYo&feature=related

Po enkratnem preposlušanju sem si rekel, zagotovo sem nekaj spregledal in si zavrtel posnetek še enkrat. In še enkrat. Èlovek ne more verjeti.

Tudi èe nisi bil nikoli kitarist si lahko sodbo ustvariš po nekaj minutah. O tehniki igranja raje ne bi izgubljal besed in mi potrjuje samo moje predpostavke iz prejšnega posta. Kompozicijsko in izvedbeno je na nivoju 5 letnika nižje glasbene šole. In to brez zajebancije. Poleg izvedbenih problemov ima probleme tudi z obvladovanjem ritma v tej skladbi, za katero ne moreš trditi, da je neka kvazi improvizacija ali free jazz ( kot je bil tisti video iz live kluba ).

Ko sem bil že èisto obupan sem našel vseeno malce bolj sprejemljivo ritmièno varianto, izvedbeno je bila …….mah, nima smisla

http://www.youtube.com/watch?v=rsVY9tsvivE&feature=related

in sem poiskusil še naprej

http://www.youtube.com/watch?v=39sMlFDl1S4&feature=related

in smo bili spet na zaèetku.

Poiskusimo še enkrat kaj drugega. S „cukrom“ mu ne gre najbolje.


http://www.youtube.com/watch?v=E-DXwxKlE2I&feature=related

Evo to je to.V temu je res dober. Naj opusti tiste pocukrane komade in se v popolnosti prepusti umetniški improvizaciji. Tu mu ne more nihèe niè oèitati.

Naredim malce pavze in še enkrat preletim tvojo repliko, da ne bi mogoèe kaj zrešil.

Poglej ga zlomka

Poglej kameleona Milesa, pa mogoèe hujše-John Coltranea.

Gospodje, dosti je bilo. Tudi meni je jasno da „nobody is perfect“ in da sta tudi onadva snemala komade ali lp-je ki niso bili presežek njunega umetniškega ustvarjanja, samo v korelaciji z unim Japonèkom sta svetlobna leta narazen.

To je moje skromno mnenje. Saj mi je jasno, da se veèina etabeliranih sofuromašev ne bo strinjala z njim, ampak.......


Si nalil kozarec mrzle vode, odprl

http://www.youtube.com/watch?v=BIBK5DZnPVI&feature=related

in

http://www.youtube.com/watch?v=L0CsLefLisE&feature=related


http://www.youtube.com/watch?v=P_4uhY6i7zY&feature=related

Spet ta blesava superiorna tehnika igranja instrumentov, absolutno kontroliran ritem in ustrezna stopnja èustev vgrajenih v izvedbo. Rolling Eyes


Ahh, ura je spet 2.30.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Polji zasebno sporoilo
mestn pu



Pridruen/-a: Sre Jan 2009 22:21
Prispevkov: 2635
Kraj: domžale

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 23, 2011 08:50    Naslov sporoila: Odgovori s citatom

Pestilence. je napisal/a:
Obstaja tudi sivo obmoèje. Steve Lukather, Chuck Schuldiner, Mark Zonder, Neil Peart? (vsaj iz moje glasbene zbirke).

Tehnika ni pogoj za feeling, pravtako pa ga ne izkljuèuje.
V zadnjih letih sem preposlušal kar veliko tehniène glasbe in progresive, tako da se z tvojim mnenjem ne morem strinjat. Ima pa itak vsak svoj pogled na to:)
Spet nesporazum.
Nikjer nisem napisal, da je odlièna tehnika slaba za izvedbo. Laughing Wink
Nasprotno.
Trdim samo, da poznam kake odliène kitariste v SLO(in drugje), ki so klišejski.
Pa tudi.
Nekdo z odlièno tehniko je dostikrat nagnjen k begu v tehniène klišeje in to takrat zveni prazno.
Drug, ki se bo zavedal svojih "tehniènih" omejitev, bo v okviru tega kar zna, a z navdihom, pritegnil poslušalce.

Celoten punk, pop, temelji na samo treh osnovnih akordih.
Vprašanje je samo, ali glasbenik želi pritegnit publiko, jo zabavat, ali samo rad kaže kaj vse se je zadnje èase napimplal.
Glasbeniki med sabo smo ekstremno razlièni in drugaèe dojemamo skupne imenovalce , ki so potrebni da se izpoveš skozi instrumente.
Še težje nam je razložit vsem, ki nimajo za seboj desetletij igranja, kako vidimo razliène pristope drugih muskontarjev.

Meni najbolj ustreza, èe igram sam, na prostem. Si po navdihu izberem kraj, èas in publiko(raje vidim, da je je èim manj), nikoli ne igram na žurih, ne posnamem niè, ker je za svežino improvizacije zame nujno pozabit kaj sem igral prej, da se lahko èimbolj približam temu kar èutim tukaj in zdaj in to "povem" skozi instrumenta.
Muskontarji smo malo èudaki, sicer pa, kdo pa ni?.
_________________
Great people talk about ideas, average people talk about things, small people talk about other people.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Polji zasebno sporoilo
ProJet



Pridruen/-a: Sre Feb 2009 17:54
Prispevkov: 1241
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 23, 2011 09:32    Naslov sporoila: Odgovori s citatom

vintagesonic je napisal/a:
Spet ta blesava superiorna tehnika igranja instrumentov, absolutno kontroliran ritem in ustrezna stopnja èustev vgrajenih v izvedbo. Rolling Eyes


Ahh, ura je spet 2.30.


Se popolnoma strinjam. Pot naj bi šla nekako takole: posluh, laik, ljubitelj, amater, profesionalec, umetnik. Najslabše je kadar nekdo, ki ne dosega niti prve stopnje skoèi med "umetnike". Poslušalcu se nehote od nekod prikradejo simptomi "morske bolezni" ... Mr. Green

Drugaèe pa vse èestitke za res izèrpno delo, verjamem, da se je postelja sama postavila pokonci. Laughing
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Polji zasebno sporoilo
JAZZZ



Pridruen/-a: Sre Apr 2008 12:32
Prispevkov: 2770
Kraj: POSAVEC

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 23, 2011 10:01    Naslov sporoila: Odgovori s citatom

vintagesonic je napisal/a:


Poglej kameleona Milesa, pa mogoèe hujše-John Coltranea.

Gospodje, dosti je bilo. Tudi meni je jasno da „nobody is perfect“ in da sta tudi onadva snemala komade ali lp-je ki niso bili presežek njunega umetniškega ustvarjanja, samo v korelaciji z unim Japonèkom sta svetlobna leta narazen.


Timed at around 40 minutes, this can be a difficult listen at first, but with a patient ear and an appreciation for the finer things in life, the reward is a greater understanding of the personal path that the artist was on at that particular time in his development. Coltrane was always on an unceasing mission for personal expansion through the mouthpiece of his horn, but by the time of this recording he had begun to reach the level of "elder statesman" and to find other voices (Shepp, Sanders, and Marion Brown) to propel and expand his sounds and emotions. Therefore, Ascension reflects more of an event rather than just a jazz record and should be sought out by either experienced jazz appreciators or other open-minded listeners, but not by unsuspecting bystanders

Takole nekako pišejo o Ascension(ki po tvoje ni presežek Johna Coltranea), preberi si še za OM, Impressions in seveda za Love Supreme(meni top jazz plati).



vintagesonic je napisal/a:
To je moje skromno mnenje. Saj mi je jasno, da se veèina etabeliranih sofuromašev ne bo strinjala z njim, ampak.......

"Skromno mnenje" Laughing S tem, ko o nekaterih platah govoriš kot o napakah ali "nobody's perfect" ? Verjetno si jih preposlušal na veliko in prišel do tega zakljuèka?

Otomo paè igra glasbo, ki tebi ne ustreza, meni pa zelo. Poslušam jo z nosilcev zvoka, ti pa preko youtuba. Poslušal sem ga na veèih koncertih(nekaj tudi pri nas), ti ga v živo verjetno nisi in ne boš nikoli. Še vedno pa podajaš "skromno mneneje" o njem Laughing Pa ejga, da ne bi razpredala samo o Otomu(preveri, na katerih jazz festivalih je vse igral). Toshimaru Nakamura, Satchiko M, Keith Tippett, Anthony Braxton, Cecil Taylor, Keiji Haino, Peter Brotzman, ... Vse to so impro liga, ki lahko tudi polije vodo v klavir(sax...). Nenazadnje je tu naše gore list, Vinko Globokar.
Res pa je, da na koncertih takih glasbenikov ne moreš prièakovati šlagerjev ali odkrito podajanje sladkarij . Vedno znova so drugaèni(morebiti tudi zaradi polivanja vode ali razmontiranja instrumentov) Laughing In za užitke moraš narediti nekaj tudi sam pri sebi. Pa ne misli, da te agitiram za poslušanje take glasbe. Èe bi bila zate, bi jo verjetno že poslušal.
_________________
"There are two kinds of fools. One says-this is old and therefore good. The other says-this is new and therefore better." Bob Katz
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Polji zasebno sporoilo Obii avtorjevo spletno stran
JAZZZ



Pridruen/-a: Sre Apr 2008 12:32
Prispevkov: 2770
Kraj: POSAVEC

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 23, 2011 10:12    Naslov sporoila: Odgovori s citatom

vintagesonic je napisal/a:
Glede na dejstvo, da je še daleè od avandgardnega jazza, pa najbrž na svoji teži za nekatere hudo izgubi. Wink

Še eno tvoje skromno mnenje Laughing Jaz poslušam dober mainstream in dobro avantgardo. Temu pravim obojestranska izkušnja. Napram enostranski Very Happy Je pa zanimivo, kako nepoznavalci avantgarde na enak naèin sekajo po "avantgardistih". Lep primer je èlanek Mihe Mazzinija, ki mu dlje od Rolanda Kirka ne seže in je malce popluvalè(seveda na njegov skromen naèin) vse, ki jim je všeè Braxton. Odgovoril mu je Miha Zadnikar(ma, moram najti oba èlanka). Zelo zanimivo branje-malce drugaèno in seveda malce težje od youtube.

za zaèetek pa : http://www.klopotec.si/clanki/intervjuji/cl_in_Zadnikar/

Naredil sem novo temo: Avantgardna glasba in v njej je odgovor Mihe Zadnikarja. Mazzini je na svoji strani ukinil rubriko z ocenami plošè, kjer je "sporna" ocena boxa Rolanda Kirka

En Zadnikarjev delèek:

Poleg moèvirniškega "džecerskega" krdela in Mazzinija ne poznamo nikogar na tem svetu, ki bi si upal v isti sapi zatrditi, da je Braxton težak in nemogoè glasbenik - tako rekoè plodišèe za intelektualistièno (ne)dojemnost - in tvoriti hitre sklepe o tem, kaj je poslušljivo in kaj ni
_________________
"There are two kinds of fools. One says-this is old and therefore good. The other says-this is new and therefore better." Bob Katz
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Polji zasebno sporoilo Obii avtorjevo spletno stran
vintagesonic



Pridruen/-a: Sre Mar 2010 17:24
Prispevkov: 1426
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 23, 2011 11:18    Naslov sporoila: Odgovori s citatom

ProJet je napisal/a:
Pot naj bi šla nekako takole: posluh, laik, ljubitelj, amater, profesionalec, umetnik


V enem stavku vse povedano. Nimam absolutno kaj dodati. Kapa dol !

LP Vintagesonic

V vezi postelje pa samo................ Wink


Nazadnje urejal/a vintagesonic et Feb 24, 2011 03:38; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Polji zasebno sporoilo
vintagesonic



Pridruen/-a: Sre Mar 2010 17:24
Prispevkov: 1426
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: et Feb 24, 2011 02:38    Naslov sporoila: Odgovori s citatom

Vintagesonic

Nazadnje urejal/a vintagesonic et Feb 24, 2011 03:08; skupaj popravljeno 3 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Polji zasebno sporoilo
vintagesonic



Pridruen/-a: Sre Mar 2010 17:24
Prispevkov: 1426
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: et Feb 24, 2011 02:39    Naslov sporoila: Odgovori s citatom

JAZZZ je napisal/a:
vintagesonic je napisal/a:
Glede na dejstvo, da je še daleè od avandgardnega jazza, pa najbrž na svoji teži za nekatere hudo izgubi. Wink

Še eno tvoje skromno mnenje Laughing Jaz poslušam dober mainstream in dobro avantgardo. Temu pravim obojestranska izkušnja. Napram enostranski Very Happy ........................................Zelo zanimivo branje-malce drugaèno in seveda malce težje od youtube.


JAZZ

Že ko sem prviè zaèel pisati repliko na tvoj post, sem toèno predvidel reakcijo. Zgrešil nisem niti za milimiter. Bil sem v dvomu ali sploh zaèeti, da ne zanetim vojne.

Osebno sicer ne vem kakšna so tvoja glasbeno teoretièna znanja iz kompozicije, harmonij, polifonije in kontrapunkta in se niti ne mislim ukvarjati s tem. Ko èlovek predela nekaj od tega si ustvari bazo, na kateri lahko oblikuje neko meritorno mnenje.

To znanja seveda niso absolutno potrebna, so pa koristen pripomoèek pri oblikovanju svojega lastnega mnenja. Meni osebno ni potrebno najprej prebrati kritike v Down-Beatu, da si lahko kasneje ustvarim neko specifièno mnenje o doloèeni jazz produkciji.

Pri tebi je pot malce drugaèna. Iztrgaš nekaj citatov iz glasbenih kritik na internetu, dodaš èlanek Zadnikarja, mimogrede sesuješ še Ronèela in s tem imaš krit hrbet kajne?

Sedaj samo èakam, da omeniš Prešernovo nagrado Kavèièa in pohod na Olimp je zagotovljen, kajne?

Zaradi mene s takim naèinom forumske komunikacije lahko impresioniraš množico soforumašev, ampak bistvo problema leži popolnoma drugje.

Problem je v tem, da obèasno ne znaš ali pa noèeš loèiti pleve od pšenice. Istoèasno, ko se obesiš na avandgardni free jazz kot na neko rešilno bilko, ki je oèitno po tvojem mnenju intelektualno nedosegljiva za veèinsko rajo, se blamiraš v primeru tistega tvojega Japonèka. Seciraš posamezne dele drugih postov in jih opremiš z replikami, ki v veèini primerov sploh niso v korelaciji povedanega.

Mimogrede podtiakneš še uporabo Youtuba, ki je v mojih replikah samo sredstvo za ponazoritev doloèene situacije. Uporaba You tuba v mojem primeru nima nobenega artistiènega in umetniškega presežka.

Otomo paè igra glasbo, ki tebi ne ustreza, meni pa zelo. Poslušam jo z nosilcev zvoka, ti pa preko youtuba. Poslušal sem ga na veèih koncertih (nekaj tudi pri nas), ti ga v živo verjetno nisi in ne boš nikoli. Še vedno pa podajaš "skromno mneneje" o njem Pa ejga, da ne bi razpredala samo o Otomu


Pa ejga, dajmo enkrat za vedno doreèi to zgodbo o tvojemu Otomu.

Jaz sem si izjemoma dovolil izreèi vrednostno sodbo ali oceno izvedbe nekega kitarskega sola na podlagi tvoje ocene ki je bila:

Meni en Otomo na solo kitari prinese veè kot vsi raznorazni diMeole.

Jazz, na temu mestu sedaj lako samo špekuliramo ( ponavljam se kot papagaj – mea culpa)

1./ Ali se tip zajebava in se dela norca iz vseh nas ( teoretièno gledano èista provokacija z njegove strani)

2./ Ali pa je njegov glasbeno umetniški in izvedbeni domet na nivoju prikazanega.

Druge opcije ni. Èe je prva, potem svaka mu èast. Èe je druga, ga je za pomilovati.

Ti si zaradi mene lahko še vedno njegov »fan«, ampak ob tvojem dodatku ( reciva temu branje med vrsticami) da je Di Meola kot nekak ubošèek glede inventivnosti igranja, ne vem ali bi mi šlo na jok ali na smeh. Ponavadi tisto drugo.


Na koncu spreobrneš citat sebi v prid in polagaš tvoje misli in besede v moja usta.

"Skromno mnenje" S tem, ko o nekaterih platah govoriš kot o napakah ali "nobody's perfect" ?

Ali si sploh prebral stavek v celoti in dojel smisel napisanega ali si pisal v afektu?

Ti si namreè postavil tezo, ki me je popolnoma emocionalno vrgla na hrbet.

Poglej kameleona Milesa, pa mogoèe hujše-John Coltranea.

Ali sploh veš kaj pišeš? Dobro veš, da je bil John Coltrane za veèino jazz glasbenikov absolutna glasbena in moralna avtoriteta. Definitivno absolutna! Tukaj tudi tvoj velecenjeni Miha Zadnikar nima »pravo glasanja«. Kaj si sploh hotel povedati s tem stavkom? Kameleona?

Istoèasno v nadaljevanju impliciraš med vrsticami vse drugaèe misleèe, ( ki to v bistvu sploh niso ) èe bi pravilno dojel, kot totalno nasprotje

experienced jazz appreciators or other open-minded listeners, but not by unsuspecting bystanders

Ali je to, to? Torej vi »open- mind listeners » nasproti nam »unsuspecting bystaners« ?

Paralelno k taktiki prilagaš že hipotetiène odgovore na svoja zastavljena vprašanja v stilu:

Verjetno si jih preposlušal na veliko in prišel do tega zakljuèka?

Ja in? Kaj sedaj? Ali sem jih, ali jih nisem ? Ali nimaš poguma direktno napisati

Verjetno nisi poslušal niti ene in na podlagi tega si prišel do svojih trapastih zakljuèkov?

Mogoèe te vseeno skrbi, da je realnost malce drugaèna? Skrajno otroèje in mentalno nehigienièno.


Pri tvojih ocenah vrednostih sodb ima èlovek obèutek, da prihajaš kot slon v prodajalno s porcelanom. Lomastiš levo in desno, deliš vrednostne sodbe glasbenih produkcij veè ali manj na podlagi tistega kar so rekli drugi. Kje si pa ti? Ali si se izgubil?


Da se ne bi loèeno oglašal v rubriki »avandgarda« samo sledeèe.
Naèin kako je predstavljena problematika je skrajno manipulatorska. Zakaj? Zato, ker si objavil celotni odgovor Zadnikarja na prispevek Mazzinija, ki ga v tematiki sploh ni predstavljenega. Kako naj si bralec ustvari mnenje, èe ne ve, ali preèita obeh zgodb? Tukaj si manifestiral višek manipulacije, èeprav se celo strinjam z delom Zadnikarjevih razmišljanj.

Vsebino ne mislim komentirati, me pa žal odkrito moti slog napisanega.

Zapažamo, da so vsenaokrog nas namešèeni že sami amaterji, diletanti, šarlatani, nepoznavalska drhal, skratka, ki sploh ne ve kaj objavlja, in pri tem še dopušèa, da se namišljene eminence in vaški prvaki napihujejo do nezavesti? Na nas je, da enkrat za vselej in radikalno obraèunamo s takšno ignoranco, še preden kdo poèi in tako ne zve, za kaj gre in kakšne so bistvene reèi.

Torej èe nisi poznavalec si avtomatièno drhal? Ajej, in to naj bi bil avtoritativna kritika?

Èe bi se èasovno premaknili v obdobje pred II sv. Vojno, akterje zamenjali za Žide, pisca pa recimo za…………hmm, raje ne bi o njemu.

Eh, nima smisla, ker bi izpadlo kot èisto podtikanje in tega ne želim. Bil bi zanimiv eksperiment, èe se komu zdi smiselno. Citat odraža predvsem namen, naèin in postopek za dosego cilja.

Na nas je, da enkrat za vselej in radikalno obraèunamo ………Uff težke besede. Oni bi kratko malo morali na terapijo - noè in dan poslušat Anthonyja Braxtona et consortes.


Na koncu bi vseeno rad poudaril, da ni bil namen napisanega diskreditacija, ampak predvsem razjasnitev nekaterih dejstev.

Redko se spustim na nivo takšne polemike, ker v bistvu nisem èlovek ki bi netil požare, ampak tukaj je šla kaplja èez rob.

Jazz, èe se boš našel v napisanem prizadetega vedi, da je doberšen del krivde na tebi, ali bolje reèeno, tvojem naèinu komuniciranja na tem forumu. Obèasno deluješ precej audiofilsko narcisoiden, èeprav to vztrajno zanikaš.

Mogoèe bi bilo bolje, da se ta polemika nikoli ne bi odprla. Na tem mestu vidim veèinski delež krivde na sebi. Ampak kar je, paè je.

Nenazadnje upam, da je bil vse skupaj en hud nesporazum.

Kljub vsemu, lep pozdrave od

Vintagesonic-a
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Polji zasebno sporoilo
orc.perc



Pridruen/-a: Sre Nov 2009 22:05
Prispevkov: 527
Kraj: Posr.Park

PrispevekObjavljeno: et Feb 24, 2011 15:04    Naslov sporoila: Odgovori s citatom

In katera je dobra t.i. godba? Zame tista, ko po pol ducata doz alkohola lahko še enega pokadiš in ne bruhneš zaradi nje! Shocked
_________________
-1/3oct.REar
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Polji zasebno sporoilo
JAZZZ



Pridruen/-a: Sre Apr 2008 12:32
Prispevkov: 2770
Kraj: POSAVEC

PrispevekObjavljeno: et Feb 24, 2011 16:21    Naslov sporoila: Odgovori s citatom

vintagesonic je napisal/a:
Že ko sem prviè zaèel pisati repliko na tvoj post, sem toèno predvidel reakcijo. Zgrešil nisem niti za milimiter. Bil sem v dvomu ali sploh zaèeti, da ne zanetim vojne.


Ojoj Vintagesonic. Zanetil vojno? Si malce preveè obremenjen-tu ni nikakršne vojne Laughing
Administratorju pa dovoljujem vsako brisanje mojih èlankov, èe kakorkoli pokažejo na vojno.Da bodo nekateri potem lahko brezskrbno pisali.
Tudi jaz sem se preklemano držal nazaj. Ker me poznaš v milimeter veš, kaj si mislim o vseh, ki pišejo brez kakršnekoli izkušnje-v tem primeru je izkušnja Otomo. Ampak tega nisem napisal.

vintagesonic je napisal/a:
Da se ne bi loèeno oglašal v rubriki »avandgarda« samo sledeèe. Naèin kako je predstavljena problematika je skrajno manipulatorska. Zakaj? Zato, ker si objavil celotni odgovor Zadnikarja na prispevek Mazzinija, ki ga v tematiki sploh ni predstavljenega. Kako naj si bralec ustvari mnenje, èe ne ve, ali preèita obeh zgodb? Tukaj si manifestiral višek manipulacije, èeprav se celo strinjam z delom Zadnikarjevih razmišljanj.


Objava ni manipulacija-takoj sem napisal, da èlanka na Mazzinijevi strani ni veè(mogoèe manipulira ali pa je ugotovil svojo omejenost v rumenem èlanku). Zadnikarjev èlanek pa je tako dober, da ga je potrebno objaviti. Res pa je, da se bodo nekateri našli na oni strani in jim tak èlanek ni povšeèi(èe bi ga dobro prebral bi opazil, da ni namenjen samo Mazziniju).

Na koncu pa, spet nekdo, ki mu nisem povšeèi. Narcisoiden? A jebat ga, èe povem kaj o avantardni glasbi - kar nekaj izkušenj imam- sem takoj narcisoiden. Ti, ki pa kar pavšalno, na bedni osnovi youtbe posnetkov, brez poslušanja kake njegove plate ali vsaj enega koncerta popljuvaš Yoshihideja, si pa kaj? Verjetno nekaj iz Zadnjikarjevega èlanka ...
Na www.allmusic.com je objavljenih 55 Otomovih plošè-preprièan sem, da je to daleè od vseh izdanih. Èe en VintageSonic ne razume njegovega igranja, potem to še ne pomeni, da ne bo nikomur všeè. In to še ne pomeni :
1./ Ali se tip zajebava in se dela norca iz vseh nas ( teoretièno gledano èista provokacija z njegove strani)
2./ Ali pa je njegov glasbeno umetniški in izvedbeni domet na nivoju prikazanega.

moj odgovor:
1./ kako bi se lahko zajebaval iz tebe, ko ga ne poslušaš ?
2./ ja, njegov domet je na nivoju prikazanega-ampak ne na youtube-potrebno ga bo poslušati v živo ali vsaj s plošèe

vintagesonic je napisal/a:

Pri tebi je pot malce drugaèna. Iztrgaš nekaj citatov iz glasbenih kritik na internetu, dodaš èlanek Zadnikarja, mimogrede sesuješ še Ronèela in s tem imaš krit hrbet kajne?
Sedaj samo èakam, da omeniš Prešernovo nagrado Kavèièa in pohod na Olimp je zagotovljen, kajne?

Aha, fouš smo, a ne de? Sam, ki samo iztrgam nekaj citatov, dodam èlanek in sesujem Ronèela, pa sem ponosen, da sem že davno videl Zlatko domet in mu po mojih moèeh pomagal. Tudi pri izbiri glasbenih partnerjev in organizaciji koncertov z njimi. Ti jih naštejem: Alexander Balanescu, Trevor Watts, Javier Girotto, Sadet Turkoz ... Ja, Zlatko me kljub velikim izkušnjam velikokrat vpraša za mnenje(èeprav po tvoje samo kopiram).
Ronèel mi je bil, kot sem že omenil, jazzovski guru in tega ne bom nikoli pozabil(kot mi hoèeš naprtiti pri "sesuvanju"). Dejstvo pa je, da je zablodil. Še veèje dejstvo pa je, da se je v oddajah na nacionalni TV obnašal maèevsko do domaèe glasbe. To se je zdaj spremenilo-zakaj, boš povedal ti. In pozdravljal sem nastop Sama Šalamona v oddaji. Ampak, ti vidiš samo sesuvanje. In ti mi govoriš, da veš mojo reakcijo. Raje poglej svoje Laughing

Zadnikarjev èlanek ni moj èlanek - kar vsakdo vidi iz podpisa. Èe imaš toliko povedati(verjetno se vidiš v njem), ti lahko dam Mihov kontakt, pa predebatirajta !

Pa ne mi spet lepit oznake, da sem se razburil-èlanek je dodobra razburil tebe. V torek sem v LJ(studio), pa greva lahko na pivo(tule pa lahko jaz napovem tvojo reakcijo: le kaj bom jaz s takimi hodil na pivo Shocked - ampak, ker nisem tak vedež kot ti,se tudi pustim presenetiti)

Pa brez zamere in lep pozdrav, Iztok (pa ti VintageSonic, kdo si ti?)


Na koncu pa, brez avantgarde bi verjetno še danes pihali v pišèali in tolkli po deblih.
_________________
"There are two kinds of fools. One says-this is old and therefore good. The other says-this is new and therefore better." Bob Katz
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Polji zasebno sporoilo Obii avtorjevo spletno stran
JAZZZ



Pridruen/-a: Sre Apr 2008 12:32
Prispevkov: 2770
Kraj: POSAVEC

PrispevekObjavljeno: et Feb 24, 2011 17:35    Naslov sporoila: Odgovori s citatom

vintagesonic je napisal/a:
Osebno sicer ne vem kakšna so tvoja glasbeno teoretièna znanja iz kompozicije, harmonij, polifonije in kontrapunkta in se niti ne mislim ukvarjati s tem. Ko èlovek predela nekaj od tega si ustvari bazo, na kateri lahko oblikuje neko meritorno mnenje.

To znanja seveda niso absolutno potrebna, so pa koristen pripomoèek pri oblikovanju svojega lastnega mnenja. Meni osebno ni potrebno najprej prebrati kritike v Down-Beatu, da si lahko kasneje ustvarim neko specifièno mnenje o doloèeni jazz produkciji.

Pri tebi je pot malce drugaèna. Iztrgaš nekaj citatov iz glasbenih kritik na internetu, dodaš èlanek Zadnikarja, mimogrede sesuješ še Ronèela in s tem imaš krit hrbet kajne?

VintageSonic. Nimam teoretiènih znanj.Kaj pa sploh je teoretièno pridobivanje znanja iz kompozicije... branje tujih izsledkov
Ne berem ne avdio revij in že nekaj èasa ne glasbenih revij(DownBeat sem pred leti kupil parkrat-in nikoli veè). Ne padam na kritike in to bi ti kot redni bralec in moj poznavalec lahko že vedel. Kritike pa res dodajam-zakaj le? Zato ker veèina bolj verjamem znanim ali tujim kritikom, kot pa meni. Naslednje vprašanje bo, kako pridem do kritike, èe ne berem revij... Enostavno, glede na debato se zapeljem po netu ...
Glasbo poslušam "kartako" in èe mi je všeè, mi ni všeè zaradi nekih teorij, ampak zato, ker me povleèe. Ko je Keith Jarrett igral Bacha, so klasiki iskali napake v igranju. Moraš brati note pri poslušanju glasbe?

Še nekaj glede ustvarjanja tvojega mnenja. To, kar si naredil z Otomom je smešno. Mnenje na osnovi nekih video posnetkov, ki ga podkrepiš s podcenjevanjem in malone omaloževanjem tistih, ki jim je to všeè, presega meje dobrega okusa.

vintagesonic je napisal/a:
Ti si zaradi mene lahko še vedno njegov »fan«, ampak ob tvojem dodatku ( reciva temu branje med vrsticami) da je Di Meola kot nekak ubošèek glede inventivnosti igranja, ne vem ali bi mi šlo na jok ali na smeh. Ponavadi tisto drugo.

Izmišljotina. Kje sem rekel, da je AldiMeola ubošèek ? Ampak meni ta stil ne odgovarja. Imam znameniti kitarski trio, ki sem ga preposlušal na veliko, imam še nekaj Alovih plat, ampak to je danes passe. Mi paè ne prinese takih užitkov, kot avantgardni kitaristi(ni samo Otomo, imaš še Baileya, Ribotta, japoncev nebroj ...). VintageSonic, raznorazna podtikanja so že stalnica na tem forumu.
Smeh je pol zdravja in želim ti ga veliko, tudi, èe se na izmišljotinah smeješ na moj raèun.

Pa da zakljuèim o Otomu ( pripenjam èlanek in linke):

Recenzija plošèe Otomo Yoshihide: We Insist?
Otomo Yoshihide is a very known man in the world of avantgarde and free improvisation. He is the leader of several ensembles of which his New Jazz Ensemble/Orchestra and Ground Zero are probably his best known. Not only is he a talented guitar player in the best Derek Bailey tradition, but he's also very good with electronics and samplers and as such has released music that covers a wide range of musical genres, from contemporary jazz to free jazz to free improvisation to cut-up techniques to ... well, just about anything.

In 1992 he released his solo album "We Insist?" on Hong Kong based Ground Zero Records on which Otomo discovers all these musical territories. But unlike Naked City for instance, he uses a lot of sampling to achieve his goal.

Tracks like "Techno", "Crossover", "Trash", "Death House", "Acid Jazz", "Psyche Punk", "World Music", "Be-bop" are all miniatures - lengths are all around 30 seconds - that he created with nothing else but his sampler (and some usage of conventional instruments on some tracks) and can be either very minimal or sonic noise outbursts. Besides these short tracks, normal length (what is normal anyway) tracks explore the more conventional music structures and could be classified as art rock, prog rock, contemporary jazz, future jazz, ... to be honest, I simply don't know.

Yoshihide was helped by Yamatsuka Eye, John Zorn, Kato Hideki, Junji Hirose and many other people on this fantastic album which even today sounds surprisingly futuristic.

Tole VintageSonic pa si le preberi, da vidiš kakšni osebi lepiš svoje "ugotovitve":
http://www.japanimprov.com/yotomo/interview01.html
http://www.japanimprov.com/yotomo/jazzcafe.html
http://www.japanimprov.com/yotomo/manifesto.html
_________________
"There are two kinds of fools. One says-this is old and therefore good. The other says-this is new and therefore better." Bob Katz
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Polji zasebno sporoilo Obii avtorjevo spletno stran
vintagesonic



Pridruen/-a: Sre Mar 2010 17:24
Prispevkov: 1426
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 25, 2011 02:17    Naslov sporoila: Odgovori s citatom

JAZZZ je napisal/a:
Nimam teoretiènih znanj.Kaj pa sploh je teoretièno pridobivanje znanja iz kompozicije... branje tujih izsledkov


"Vele-spoštovani" Jazz

Imel sem dober namen napisati repliko na tvoja izvajanja, vendar me je minila dobra volja preprièevati preprièane. Lahko bi te seciral do onemoglosti “ per partes” kot obièajno poèneš to ti, ampak se mi zdi brez smisla.

Ob tvojem vprašanju “Kaj pa sploh je teoretièno pridobivanje znanja iz kompozicije…branje tujih izsledkov? sem se resno zamislil nad tvojim intelektom.

Spet bom vzel to kot èisto provokacijo ali zajebancijo in ti odgovoril na popolnoma umirjen naèin.

Ja, to je branje tujih izsledkov. Ampak ne tistih iz interneta ( mogoèe se zadnje èase najde tudi to na internetu ) Veliko veliko takšnega branja. Leta in leta takega branja. To ti bodo najlažje razložili diplomanti glasbenih in umetniških akademij ali pa glasbeniki, ki so preživeli ob svojih instrumentih leta in leta vztrajnega dela.

Kljub temu, da kot praviš nimaš teh teoretiènih znanj, zagotovo veš da ima že vsaka nižja glasbena šola loèene ure vadbe instrumenta in glasbene teorije. To je paè neloèljivi del tega „foha“. Ne bomo sedaj tukaj o notah, intervalih, akordih, duru, molu, oktavah, tercah itd.......nekako ne sodi v ta kontekst.

Da ne bi na dolgo in široko razpravljala zakaj èrno ne more biti belo in obratno, se raje za trenutek posvetiva tebi priljubljenemu free-jazzu in ga osvetliva malce po teoretièni plati.

Eden izmed pomembnih (lahko bi rekli prelomnih) dogodkov v jazzovski zgodovini je skladba Milesa Davisa Milestones z istoimenske plošèe.Skladba velja za prvi korak na poti k modalnemu igranju v sferi free-jazza. Modalni naèin v jazzu pomeni, da se uporabljajo lestvice, ki ne ustrezajo nujno, nam najbolj domaèima, durovski in molovski lestvici (lahko pa tudi). Tonski material v modusu oziroma lestvici doloèajo intervali med sosednjimi toni, torej mesto, na katerem so celotonski oziroma poltonski intervali. Uporaba dveh ali treh modusov je torej dala improvizatorju na voljo dva ali tri nabore razliènega tonskega materiala. Posledièno strukture skladbe ni veè doloèal vzorec vnaprej doloèenih sprememb akordov, temveè uporaba razliènih lestvic oziroma modusov.

Miles Davis je leta 1959 s svojim sekstetom izdal plošèo Kind of Blue , ki je bila praktièno v celoti modalna. Davis skladb ni napisal v naprej, temveè je glasbenikom zgolj prinesel osnutke, glasbo pa so nato brez vaje posneli. Na ta naèin je želel dobiti veliko spontanosti.Ta naèin, namreè snemanje brez predhodnih vaj, je bil sicer v jazzovskem svetu znan, vendar je bilo v bebopovski paradigmi obièajno improviziranje na dano harmonsko ogrodje. Posebej je izstopala skladba »Flamenco Sketches«, ki je »niz petih lestvic, od katerih naj bi bila vsaka igrana tako dolgo, kot želi solist, dokler ni zakljuèil niza pianist. To dejstvo je imelo pomembne posledice za strukturo skladbe, kajti »improvizacije v tej skladbi ne temeljijo na vzorcu, razdeljenem v fiksno število taktov«. Torej dolžine posamiènih improvizacij niso doloèene z igranjem razliènega števila refrenov (kot v tradicionalnem jazzu), temveè s širjenjem ali krèenjem trajanja razliènih modusov (lestvic) znotraj enega refrena. En refren je torej (v primeru Flamenco Sketches) sestavljen iz petih razliènih lestvic (modusov), vsak solist pa si je lahko izbral razlièno trajanje vsake lestvice znotraj refrena. Tako je igral recimo Davis po štiri takte prvih treh lestvic, nato osem taktov v èetrtem modusu in zopet štiri v petem skupaj, je bil torej njegov (prvi) solo dolg štiriindvajset taktov – medtem ko je Adderly (altovski saksofonist) igral devet taktov v prvi lestvici, štiri v drugi, po osem v tretji in èetrti in štiri v petem modusu – skupaj triintrideset taktov. Ta svobodna izbira trajanja posamezne lestvice je pomenila, da so morali ostali èlani zasedbe, ki so ga spremljali, bolj pozorno poslušati igranje drug drugega, da so lahko vedeli, kdaj se bo (je) zamenjala lestvica.

Kot sem že omenil v eni od prejšnjih replik ta teoretièna znanja niso obvezna za samo poslušanje free jazza, so pa ustrezna nadgradnja pri razumevanju nastale vsebine.

Poleg ritmiènih pa niso bile niè manj silovite niti harmonske inovacije. Za free jazz je znaèilna uporaba razširjenih akordov, s kombinacijo konsonance in disonance, ki je zagotovila do tedaj nepoznano melodièno in harmonsko raznolikost. To je verjetno vodilo k spremembi naèina improviziranja (in obratno), ki je prej temeljilo na variaciji melodije, po novem pa je melodija služila kot osnova za postavitev akordov, ki so jih nato variirali, èez te variacije akordov pa improvizirali nove melodiène linije. Kot paradoks so mnogokrat vzeli za osnovo popularne skladbe, nato so glavno linijo prestavili na bas, na podlagi katerega so nato sestavili nov nabor akordov, èezenj pa so sestavili novo melodijo.

Da se ne ponavljam. V vsaki stvari mora obstajati neka logika. Obstaja možnost da jo vèasih ne vidimo. Jaz jo v spodnji improvizaciji ne vidim.

http://www.youtube.com/watch?v=E-DXwxKlE2I&feature=related


Najbrž sem slep.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Polji zasebno sporoilo
Pokai sporoila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> CD, Vinil, DVD, Blu-ray asovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni as
Pojdi na stran Prejnja  1, 2, 3, 4, 5
Stran 5 od 5

 
Pojdi na:  
Ne, ne more dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne more odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne more urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne more brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne more glasovati v anketi v tem forumu


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Zadnje teme - HI-FI

Zadnje teme - ostalo

VIDEOTEKA
© www.audio-kontakt.com  |  info@audio-kontakt.com  |  Pogoji uporabe