Pomoč pogostih vprašanjPomoč pogostih vprašanj   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   Registriraj seRegistriraj se   Tvoj profilTvoj profil   Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil   PrijavaPrijava 

HOLBO gramofon
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5  Naslednja

Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> HIGH-END AUDIO
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
delfinus

Pridružen/-a: Tor Apr 2008 8:55
Kraj: Laško

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 20, 2019 18:37    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Mostec je napisal/a:
V soboto 23.2.2019 bo g. Boštjan Holc konstruktor gramofona HOLBO od 12:00 do 19:00 v Šiški, Celovška 172 (za McDonald's) predstavil svoj gramofon.
Vljudno vabljeni na poslušanje.

Super pridemo Smile.

Nazadnje urejal/a delfinus Sre Feb 20, 2019 18:39; skupaj popravljeno 2 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
delfinus

Pridružen/-a: Tor Apr 2008 8:55
Kraj: Laško

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 20, 2019 18:38    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

...remove...
nek_do

Pridružen/-a: Čet Okt 2009 21:22
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Ned Feb 24, 2019 11:47    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Piko na i k sobotnemu dogajanju so včeraj naredili tudi fantje v Canyon audiu. Že parkrat slišano ter videno pa vendar še par slikic. Vzdušje proti večeru pa itak perfektno.

joztom

Pridružen/-a: Pon Jan 2013 11:07

PrispevekObjavljeno: Ned Feb 24, 2019 13:02    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Če govorimo o uravnoteženem zvoku je bil ta sestav (Holbo/Spendor) najboljši od vseh predstavitev. Presenetil je gladek, nepotvorjen zvok, brez robatosti in popolnoma obvladan frekvenčni obseg ter pravo 3D slikanje. Mogoče idealni prostor na Celovški k temu doprinese, so pa tudi drugi imeli možnost tuninga. Na samem sejmu je zelo izstopala neusklajenost sistemov, tako, da je bilo ponekod kar težko vztrajati.
Nazaj na vrh
ck

Pridružen/-a: Pon Feb 2009 19:27
Kraj: kamnik

PrispevekObjavljeno: Ned Feb 24, 2019 14:19    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Very Happy

Nazadnje urejal/a ck Ned Feb 24, 2019 22:59; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
mzi.perx

Pridružen/-a: Čet Jun 2008 0:06
Kraj: PIRAN

PrispevekObjavljeno: Ned Feb 24, 2019 22:16    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

joztom je napisal/a:
Če govorimo o uravnoteženem zvoku je bil ta sestav (Holbo/Spendor) najboljši od vseh predstavitev. Presenetil je gladek, nepotvorjen zvok, brez robatosti in popolnoma obvladan frekvenčni obseg ter pravo 3D slikanje. Mogoče idealni prostor na Celovški k temu doprinese, so pa tudi drugi imeli možnost tuninga. Na samem sejmu je zelo izstopala neusklajenost sistemov, tako, da je bilo ponekod kar težko vztrajati.

Ni malo nepošteno primerjat Holbo z raznimi Audiotechnicami za nekaj 100€, še sploh, če je Simon uporabil odjemno dozo My Sonic Lab, ko samo njena vrednost presega večino domačih sistemov Shocked Shocked Laughing Wink

LP Wink
canyonn

Pridružen/-a: Pon Apr 2009 15:53
Kraj: kanal

PrispevekObjavljeno: Ned Feb 24, 2019 23:08    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Živijo

Kje pa so ble Audiotechnice ?,kolkor sem vidu naokoli so bile doze tudi bistveno dražje od naše ,ki je dobre tri jurje ,pa gramofoni tudi....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran Telefon: 041775119
fjaka

Pridružen/-a: Sre Maj 2008 17:04

PrispevekObjavljeno: Pon Feb 25, 2019 13:05    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

največje presenečenje za me v zadnjem času...sploh price performance...bolj performance...must have za vsakega resnega gramofonđiju.... Very Happy
joztom

Pridružen/-a: Pon Jan 2013 11:07

PrispevekObjavljeno: Pon Feb 25, 2019 16:53    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Govorili smo o sestavu iz opisanih elementov. Je pa to višja klasa, čeprav cenovno zelo ugodna ta čas. Tudi rdeči Peter mi je ostal v očeh na sejmu, čeprav so se dosledno vsi razstavljalci zelo potrudili glede gramofonov, nekaj manj sreče pa je bilo s prilagoditvami na sestave.
Nazaj na vrh
Mostec

Pridružen/-a: Sre Sep 2014 17:55

PrispevekObjavljeno: Ned Mar 03, 2019 09:38    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

"Frazer1" senior member na forumu The Art of Sound in eden izmed prvih kupcev Holbo gramofona v ZDA je na forumu v rubriki Analogue Art delil mnenje o gramofonu:

I had not had a turntable in my system for about 15 years, and the last tables I did have were Well Tempered and also Linn LP12’s. In the period of time without analog, I still kept the interest in tables, but money and time really kept me from buying anything.

About two years ago, I started digging around, listening to various tables, trying to find what I really wanted in a table that would compliment my system that I was building at the time, the one that is in my equipment listing below. I have always had a fascination for linear tracking tables, I felt that they did many things right, and it interested me. There just were not many on the market that were not crazy money, or were not some mechanical nightmare to set up and maintain. Most also visually looked like oil rigs too, complicated, ugly.

While there were a few here and there, Kuzma and Bergmann, they were quite pricey. I also didn’t care to go vintage either, potential lack of parts, fidliness, all that comes with it. Then a year ago, I read the review of Holbo in the online High Fidelity “magazine”, immediately, just the visual simplicity of the table made me take notice, and I contacted Holbo. The owner/designer of the table answered my questions straight away, and I put the table down as my primary one to potentially purchase. It took me a few more months, but went ahead and made the purchase. Delivery and setup went smoothly, no issues.

This table is relatively easy to setup, the air supply for the platter and arm bearing both use a very quiet, low air pressure pump. It is so quiet, I have mine situated two shelves right below my table. There is plenty of air tubing available if one wanted to situate it in a cupboard or closet, but I have not felt the need. The arm itself is fully adjustable, not too difficult to set, and will work well with a number of different cartridges I am told. That is one area I will be looking at in this year, maybe a Hana MC or?

As to the table build, it is high quality throughout in my opinion, again, the simplicity of design enables it to have fewer parts, fewer things to get fouled up, yet it is still an extremely competent design. Really, I have no complaints about it at all, and it just works, more importantly, it sounds quite good. A visit last fall to a dealer that has Well Tempered tables, I spent almost two hours listening to his Royal 400 with top spec Dynavector MC, and yes, that table is incredible-with the price to match-yet when I went home and turned my Holbo on, I was in no way disappointed with it. Sure there were differences, but taking price etc. in consideration, the Holbo is quite good, and I am sure with a bit more work, I can wring more sonically out of it.

I could go on about it, but I will end this here, this table is really good, a set and forget table, it isn’t fiddly and just goes on and makes great music. Also, I have no affiliation with Holbo or the owner/designer, but I will put in a plug for him, he has been great to deal with both during the initial process of purchase, but more so with any after sales questions and setup issues. A really great person to deal with, and I certainly wish him and his company well. It kind of makes me proud to own a nice looking, hand built product outside the norm, or outside the box so to speak.

Hopefully those interested in hearing it, will make the effort, well worth it in my opinion!
Nazaj na vrh
fjaka

Pridružen/-a: Sre Maj 2008 17:04

PrispevekObjavljeno: Pon Apr 08, 2019 10:21    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Mostec

Pridružen/-a: Sre Sep 2014 17:55

PrispevekObjavljeno: Ned Jun 09, 2019 23:42    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Holbo na 6moons ...

https://6moons.com/audioreview_articles/holbo/
Nazaj na vrh
canyonn

PrispevekObjavljeno: Pet Maj 22, 2020 09:59    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

https://theaudiobeatnik.com/review-holbo-airbearing-turntable-system-part-1/?fbclid=IwAR39nX7gITp6SraVO-uKsQtL0JChCvWKcq36c1rfyyYTGCUYpC3fes4ymV4
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran Telefon: 041775119
canyonn

PrispevekObjavljeno: Čet Maj 28, 2020 11:32    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Test HOLBO drugi del

https://theaudiobeatnik.com/review-holbo-airbearing-turntable-part-2/

Nazadnje urejal/a canyonn Čet Maj 28, 2020 12:43; skupaj popravljeno 2 krat
Nazaj na vrh
canyonn

PrispevekObjavljeno: Čet Maj 28, 2020 12:19    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Nazaj na vrh
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> HIGH-END AUDIO Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
Stran 2 od 5

Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu