Pomoč pogostih vprašanjPomoč pogostih vprašanj   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   Registriraj seRegistriraj se   Tvoj profilTvoj profil   Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil   PrijavaPrijava 

Kakovost reprodukcije v avtu
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> Avto HI-FI
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
krokar



Pridružen/-a: Pon Maj 2008 21:45
Prispevkov: 1454
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: Ned Jun 07, 2009 13:47    Naslov sporočila: Kakovost reprodukcije v avtu Odgovori s citatom

Tema torej nima kaj veliko opraviti s transmitterji, gre za drugo stvar!
Meni in še številnim drugim je dobra reprodukcija glasbe v avtu pomembna stvar.Glasbo imam rad, vendar imam precej omejen čas za to, da se doma zleknem v naslonjač in si vzamem par ur časa za sproščeno poslušanje.
Po drugi strani pa v avtu dnevno preživim v povprečju kake 3 ure na poti v službo in iz nje.
Svoje čase je bilo pač tako(in pri starih kripah je seveda tako ostalo), da je bil ves audio od zvočnikov do radia prepuščen lastniku.Nato je prišel čas, ko so se zvočniki že serijsko vgrajevali, izbira radia pa je bila svobodna v obliki DIN predalčka(veliko redkeje 2xDIN).Za relativno velike denarje si lahko radio naročil tudi kot dodatno opremo iz tovarne, kar pa je bilo neracionalno in so to počeli v glavnem tisti, ki o stvari niso imeli veliko pojma(torej veliko njih!).Problem je bil, da so bili vgrajeni zvočniki sila različne kakovosti:od res dobrih, do pravega "šrota".
V zadnjem času pa vse bolj prevladujejo že tovarniško vgrajeni sistemi.Velika nerodnost je, da niso zamenljivi z ničemer drugim kot z enormno dragimi "original" komponentami.Radiji so namreč integrirani v armaturo in to tako oblikovno kot funkcijsko ter dimenzijsko.Radijski display pogosto kot tak sploh ne obstaja več, temveč je integriran znotraj večnamenskega.Tudi komande običajno niso več, kjer bi jih človek pričakoval.
Ves "tuning" sistema se tako v glavnem omejuje na nabavo "žlahtnejših" zvočnikov, ki pa se tudi morajo dimenzijsko vklopiti.
Pri "normalnih" avtih so ti sistemi slabe do povprečne kakovosti.V višjih razredih pa proizvajalci nudijo tudi do tri opcije v različnih kakovostnih razredih in verjemite, da pomenijo tisti najboljši sistemi v kakšnem Lexusu, Audiju, Mercedesu in še kje res pravo doživetje, ki je že bluzu temu, kar se označuje kot hi-end.
Tudi povsem serijska oprema v ne povsem najvišji klasi zna biti presenetljivo dobra.Osebno si to upam trditi za SAAB, Volvo, Renault Val Satis(sistem Cabasse!), pa večina ameriških avtov itd.
Osebno sem bil najbolj razočaran nad bazično audio opremo v novejših BMW-jih, ki je nevredna znamke!Zanimivo pa je, da prodajalci trdijo, da je doplačilo za boljši audio manj iskana opcija.Slovencem se zdi recimo pomembnejša pomična streha, pa čeravno je potem ne odpirajo! Confused
Za dobro reprodukcijo v avtu so pomembni v prvi vrsti kakovostni zvočniki, predvsem pa njihova razporeditev.Tu pa imajo glavno besedo specialisti za akustiko s vsemi svojimi aparaturami.Optimalna uglasitev na določeno potniško kabino je zahtevna in praviloma ni stvar za amaterje.
Kot je to tudi pri "normalnem" hi-fiju, je tudi tule nejasna meja med tistimi, katerim je kakovost reprodukcije pomembna zato, ker radi poslušajo glasbo in tistimi, ki jim sama tehnika postane neke vrste fetiš.
Pogosto si ujet med skupino tistih, ki jim avto ne predstavlja drugega kot vgradno omaro za zvočnike, ojačevalce in ne vem kake wooferje vse in vrednost opreme dosega večkratnik vrednosti avta; na drugi strani pa je masa tistih, ki jim zadostuje en navadni radio in 2 zvočnika za poslušanje poročil in Severine ali česa podobnega, denar pa raje vtaknejo v dražja alu platišča.
Kot rečeno:analogije se hitro najdejo tudi glede na podobne audio in video teme. In tudi tu se kaže, da je pravzaprav precej naporno biti "umirjen ljubitelj" nečesa; ali si skupaj v masi 90% ljudi, ki jih stvar ne zanima, ali pa se kaj hitro spopadeš z zanesenjaki, ki niso vedno ravno tolerantni.Če bi hotel filozofirat, bi v življenju našel še precej drugih paralel!
A da zaključimo:vozit dober avto s solidnim tovarniškim audio sistemom je zame prava stvar! Cool Very Happy
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
pinc76



Pridružen/-a: Sre Apr 2008 13:09
Prispevkov: 194
Kraj: Tabor

PrispevekObjavljeno: Ned Jun 07, 2009 16:27    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Zdravo

Kar nekaj tega se da videti na tem linku
http://looniticz.17.forumer.com/viewtopic.php?t=385
Sam sem bil presenečen ko sem slišal kako res lepo,poslušljivo se je slišalo v avtu.
Ponavadi je v samem avtu važno kok butne tu pa si lahko res užival ob poslušanju.

LP Pinc76
_________________
Les je naravni materijal zato barvne in strukturne spremembe niso del reklamacij

www.rmsound.si
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
knap



Pridružen/-a: Čet Sep 2008 7:49
Prispevkov: 1264
Kraj: MIKLAVŽ

PrispevekObjavljeno: Ned Jun 07, 2009 16:48    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

na tem linku je potrebna registracija Sad
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
pinc76



Pridružen/-a: Sre Apr 2008 13:09
Prispevkov: 194
Kraj: Tabor

PrispevekObjavljeno: Ned Jun 07, 2009 17:18    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Zdravo

Ups Embarassed nisem vedel bom probal dat pa kakšno slikco gor Very Happy

LP Pinc76
_________________
Les je naravni materijal zato barvne in strukturne spremembe niso del reklamacij

www.rmsound.si
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
pinc76



Pridružen/-a: Sre Apr 2008 13:09
Prispevkov: 194
Kraj: Tabor

PrispevekObjavljeno: Ned Jun 07, 2009 17:25    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Zdravo

Slikice














Sam sem bil presenečen saj prej še nisem videl ne slišal kako igrajo lampice v avtu.

LP Pinc76
_________________
Les je naravni materijal zato barvne in strukturne spremembe niso del reklamacij

www.rmsound.si
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
krokar



Pridružen/-a: Pon Maj 2008 21:45
Prispevkov: 1454
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: Ned Jun 07, 2009 18:27    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Je pa tudi jasno, da lampe v avtu nimajo ravno idealnega okolja! Shocked Me prav zanima trajnost takšnega ojačevalnika!
Osebno menim, da takšni ojačevalniki v avtu niso potrebni.Kot sem napisal mislim, da so bistvenejši zvočniki in pa predvsem njihova razmestitev.
Veliko se tule daje na show efekte...Seveda bodo tudi drugačna mišlenja!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Numb



Pridružen/-a: Tor Maj 2008 16:01
Prispevkov: 1127
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Ned Jun 07, 2009 18:52    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ti vztrajno trdiš o pomembnosti zvočnikov. NOBEN zvočnik ne zaigra brez spodobne amplifikacije. Pika.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
igor0203



Pridružen/-a: Pet Dec 2008 12:33
Prispevkov: 638
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Ned Jun 07, 2009 19:53    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Seveda je odvisno, samo razlike niso tako drastične kot pri Hi-Fi. Wink In zelo spodoben ojačevalec se dobi "že" za cca. 600€.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
urosst



Pridružen/-a: Pon Dec 2008 9:48
Prispevkov: 109
Kraj: ZAGORJE

PrispevekObjavljeno: Ned Sep 20, 2009 19:30    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

kolikor hočeš nagraditi originalen sistem imaš danes opcijo
dodatnih procesorjev ,ki so namenjeni popravilu osnovnega
zvoka ,prvo moraš sistem spravit na ojačevalce
nato sledi zamenjava zvočnikov in obvezno izolacija vrat.
lahko uporabiš celo hi-output od radia vendar pri malih glasnostih

opcija so naprimer bitone od audisona ,pxh 100 od alpine in podobni
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Slinch



Pridružen/-a: Ned Jul 2009 16:17
Prispevkov: 467
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Ned Sep 20, 2009 21:40    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ker sem kot študent na izjemno nizkem dohodku Smile in mi je prioriteta audio doma (pravkar sestavljam svoj prvi resnejši sistem), se v avtu vozim s full-sized slušalkami. Verjetno mimovozečim izgledam zelo neumno, ampak zvok je pa neprimerljivo boljši od sistema, ki bi si ga lahko privoščil v takšnem cenovnem razredu.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Bellerophon



Pridružen/-a: Pon Sep 2009 20:58
Prispevkov: 6
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Ned Sep 20, 2009 23:10    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Slinch je napisal/a:
... se v avtu vozim s full-sized slušalkami...

Nasvet.

Če šparaš za domač sistem, potem se nikar ne vozit naokoli s slušalkami. Ti bodo policaji pobrali kar lep kup denarja.

P.S.: V avtu se da že z malo osnovnega znanja znatno izboljšati zvok. Pa tudi denar ni tako problemtičen.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ck



Pridružen/-a: Pon Feb 2009 19:27
Prispevkov: 1604
Kraj: kamnik

PrispevekObjavljeno: Pon Sep 21, 2009 20:31    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Problem kvalitetne reprodukcije v avtu je že v osnovi v cca 70 db hrupa+/- 2 db, pri vožnji s povprečnim avtom (merjeno pri Golfu 3, Corsi, .... pri hitrostih cca 60 km/h) po primestni cesti s "tihim" asfaltom.
Ta "floornoise" s hitrostjo še narašča zaradi večjega zračnega upora, temu doda svoje še morebitno večje število obratov motorja ter gume in "glasen" asfalt.

Hrup v parkiranem avtu ob prometni cesti sredi Ljubljane - Dunajska, je znašal 72 db ob zaprtih oknih.

Da bi te decibele kolikor toliko "prekrili" potrebujete vsaj kakšnih 20 db. S tem pridemo do glasnosti, ki za daljše poslušanje niso več priporočljive, pa še vedno nimamo velike kvalitete.

Boljši avtomobili imajo praviloma tišje motorje in podvozje (boljša izolacija), ter boljšo aerodinamiko. Zaradi boljšega tesnenja pride iz zunanjosti tudi kakšen decibel manj, vendar se še vedno vrtimo pri samo kakšnih 5 - 6 db manj. Vse skupaj pa je še vedno bisveno preglasno za HI-FI zvok.

Drug omejitveni faktor za kvaliteten zvok je prostor - kabina, ki zaradi majhnih dimenzij in ostalih omejitev ne omogoča optimalne postavitve zvočnikov ter mesta poslušanja.

Tretja omejitev je, da se določene frekvence zaradi majhnosti prostora ne pojavljajo, druge pa so zaradi odbojev ojačujejo ali slabijo in dobimo zelo nelinearno zvočno sliko.

Zaradi vsega naštetega v avtu nikoli ne bomo imeli niti približno tako kvalitetnega zvoka kot v sobi, zato je nameščanje raznih velikih zvočnikov in močnih ojačevalcev, ne glede na njihovo kvaliteto že vnaprej obsojeno na samo delen uspeh.
_________________
LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
urosst



Pridružen/-a: Pon Dec 2008 9:48
Prispevkov: 109
Kraj: ZAGORJE

PrispevekObjavljeno: Tor Sep 22, 2009 18:56    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

in kaj je glasnost "hi-zvoka" za moje poje glasnost inštrumentov
v živo ,ki pa so mnogokrat glasneši kakor moj sistem v avtu.

kar se tiče frekvečnega razpona v avtu ni omejitev ,je le audifilsko prepričanje nepoučenih osebkov

s pravilno postavitvijo zvočnikov v avtu pa se ,da tudi anomalije zaradi odbojev precej zmanšati

da pa avto nima idealno razporejenih pozicij za poslušanje pa ni več
tako strašen problem ,za to korekcijo se uporavljajo procesorji z
time in fazno zakasnitev

kar se pa tiče hrupa je pa prva zakonitost pri resni motaži ustrezna
izolacija avta.

pa včasih vprašam sebe ,ko kje poslušam kvazi vrhunski setup
kje so pa tisti detalji in stage ,ki jih slišim v svojem avtu.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Antony



Pridružen/-a: Pon Maj 2008 8:37
Prispevkov: 295
Kraj: Žabnica

PrispevekObjavljeno: Tor Sep 22, 2009 19:47    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

sam sem s serijsko inštalacijo zelo zadovoljen kar se tiče kvalitete zvoka. Moti me edino malce prenapumpan bas, ki se ga pa da zmanjšat. Pa kakšen kontrabas ni po celem spektru enakomeren, ampak ma nekaj izstopanj. To je seveda razumljivo za ta okolje. Je pa presenetljivo veliko soundstagea in tud barve so solidne. Tud glasnost načeloma ni problem. Edino pri res glasnem poslušanju neka tekoče laufat in rata mal sitna (orenk
na glas, ko ne slišiš prometa okoli sebe).
Sem pa pred leti se peljal s kolegom, ki je v avto zmetal ohoho, pa je tudi zelo lepo špilalo. Sicer je bil poudarek na glasnosti, ampak kljub temu sem bil presenečen kaj se da potegnit iz avtoakustike.
aja, vozim Lexus IS200 (že starejši).
_________________
Izdelava spletnih strani www.trsplet.com - www.tonimeglic.com
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MitjaF



Pridružen/-a: Sob Okt 2009 16:56
Prispevkov: 414
Kraj: KRANJ

PrispevekObjavljeno: Sob Okt 10, 2009 18:19    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sam sem eden tistih ki mu zvok nikoli ni dovolj dober.Začel sem z JBL GTO4060 ampom, sedaj pa nameravam vzeti DDs2.Res se mi pa zdi čudno to da me kolegi, ki imajo na avtu za 2k.eur platišća gledajo kot da se mi mal meša, ker bom kupil amp za 1k.eur.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Telefon: 000000000
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> Avto HI-FI Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Zadnje teme - HI-FI

Zadnje teme - ostalo

VIDEOTEKA
© www.audio-kontakt.com  |  info@audio-kontakt.com  |  Pogoji uporabe