Pomoè pogostih vprašanjPomoè pogostih vprašanj   IšèiIšèi   Seznam èlanovSeznam èlanov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   Registriraj seRegistriraj se   Tvoj profilTvoj profil   Prijava za pregled zasebnih sporoèilPrijava za pregled zasebnih sporoèil   PrijavaPrijava 

GRAMOFON - ROÈKA - ODJEMNA DOZA - PHONO OJAÈEVALEC
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 71, 72, 73 ... 90, 91, 92  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> HIGH-END AUDIO
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporoèilo
joztom



Pridružen/-a: Pon Jan 2013 11:07
Prispevkov: 1946
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pon Apr 03, 2017 17:22    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

To, da ti ni skurilo izhoda, je zaradi tega, ker imaš elektronsko varovalko, mali tranzistor je vezan s kolektorjem na bazo izhoda in bazo nad balastnim uporom, ponavadi 0R22 in z emitorjem na izhodu. Ko tok preseže npr. 3A, je na balastnem uporu napetost 0,6V in ta mali tranzistorèiè sklopi bazo in emitor izhoda, tako ga blokira, da ga ne prebije. Ne pa neskonèno dolgo, dokler se ne razgreje in se odbije.
Torej hitrost konène stopnje je skoraj najbolj relevanten podatek za kakovost konène stopnje. Optimalna hitrost je ene 200V/usec. Hitrejši je, bolj verno sledi vhodu, v nasprotnem primeru pa se temu reèe kompresija, ker znižuje dinamiko, ker ni zmožen v realnem èasu dostavljati vseh napetostnih sunkov v fiksnem razmerju, temu reèejo stabilni gain (ponavadi med 24x do 30x). Ob predpogoju, da je na voljo zadosti toka za kompleksna bremena (RLC), kar so klasièni pasivni zvoèniki. Temu zadostnemu toku, ki je zadosti hiter, se enostavno reèe dumping faktor, ali razmerje med bremensko upornostjo, deljeno z izhodno upornostjo konène stopnje. To razmerje naj bo èim veèje.
Torej hitrost je za HighEnd bistvena in ni kompromisa, važnejša od moèi v wattih, ki jo rabimo le toliko, kot je vršna vrednost želene glasnosti. Zato pa kakšen PA ali bas ojaèevalec, ki ima kilovate na zalogi, zaradi pomanjkanja hitrosti zbija dinamiko posnetka, jo kompresira, ko ga nobeden ni niè vprašal, se zna pa jako dreti,kar poslušalca navdaja z nelagodnostjo, nekaj zaèutiš, da ne gre skupaj. To prednost pri hitrosti izrabljajo lampaši, ki do doloèene jakosti in kompleksnosti bremena, veliko bolje igrajo, kot tranzistorji, zmanjka jim sape pri nizki upornosti bremena. To je komaj èrka A v abecedi.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
benma



Pridružen/-a: Ned Jan 2011 17:12
Prispevkov: 1533
Kraj: Kamnica

PrispevekObjavljeno: Pon Apr 03, 2017 20:36    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

@joztom

Hvala za izèrpno razlago.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5984
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Tor Apr 04, 2017 13:19    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

joztom je napisal/a:
To, da ti ni skurilo izhoda, je zaradi tega, ker imaš elektronsko varovalko, mali tranzistor je vezan s kolektorjem na bazo izhoda in bazo nad balastnim uporom, ponavadi 0R22 in z emitorjem na izhodu. Ko tok preseže npr. 3A, je na balastnem uporu napetost 0,6V in ta mali tranzistorèiè sklopi bazo in emitor izhoda, tako ga blokira, da ga ne prebije. Ne pa neskonèno dolgo, dokler se ne razgreje in se odbije.
Torej hitrost konène stopnje je skoraj najbolj relevanten podatek za kakovost konène stopnje. Optimalna hitrost je ene 200V/usec. Hitrejši je, bolj verno sledi vhodu, v nasprotnem primeru pa se temu reèe kompresija, ker znižuje dinamiko, ker ni zmožen v realnem èasu dostavljati vseh napetostnih sunkov v fiksnem razmerju, temu reèejo stabilni gain (ponavadi med 24x do 30x). Ob predpogoju, da je na voljo zadosti toka za kompleksna bremena (RLC), kar so klasièni pasivni zvoèniki. Temu zadostnemu toku, ki je zadosti hiter, se enostavno reèe dumping faktor, ali razmerje med bremensko upornostjo, deljeno z izhodno upornostjo konène stopnje. To razmerje naj bo èim veèje.
Torej hitrost je za HighEnd bistvena in ni kompromisa, važnejša od moèi v wattih, ki jo rabimo le toliko, kot je vršna vrednost želene glasnosti. Zato pa kakšen PA ali bas ojaèevalec, ki ima kilovate na zalogi, zaradi pomanjkanja hitrosti zbija dinamiko posnetka, jo kompresira, ko ga nobeden ni niè vprašal, se zna pa jako dreti,kar poslušalca navdaja z nelagodnostjo, nekaj zaèutiš, da ne gre skupaj. To prednost pri hitrosti izrabljajo lampaši, ki do doloèene jakosti in kompleksnosti bremena, veliko bolje igrajo, kot tranzistorji, zmanjka jim sape pri nizki upornosti bremena. To je komaj èrka A v abecedi.

Tako je.
Res je to samo èrka A v abecedi, navedel pa sem to zaradi tega, ker je danes v obtoku veliko zelo poèasnih ojaèevalcev. Posledièno pri primerjavi CD/LP ne moreš dojeti pomembnih razlik v zvoku. Poglej si samo video iz sosednje teme, kjer VU metri na CD-ju bistveno manj poskakujejo in ne grejo tako nizko dol kot z LP. Uporabljeni Parasound je zelo hitra elektonika. Pa še je uporabljen trafo za MC-step-up, ki je po mojih izkušnjah biiistveno hitrejši od navadnih MC aktivnih elektronik. Nekaj sem jih naredil in vem kako se to sliši. Seveda to ne pomeni, da se aktivno ne da tudi dobro narediti, samo to stane, ajjaj da stane.
Pomeni da en kup fines, tekstur, barv zvokov, ambience - sploh z zahtevno akustièno glasbo - gre mimo.

PS: Prasaound iz linka ima aktivni MC vhod in to avtorski, od priznanega phono strokovnjaka. Pa je vseeno uporabljen MC trafo step-up. Mislim da ga ni avdiofila, ki bi v takem priklopil dodaten step-up, èe se to ne bi debelo bolje slišalo.
_________________
Carpe Diem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
GoldProf



Pridružen/-a: Pet Nov 2008 15:15
Prispevkov: 527

PrispevekObjavljeno: Pet Maj 26, 2017 10:33    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

Te dni sem dokonèal novo "podvozje" za gramofon, ki je že bil predstavljen na teh straneh. Predvsem me je zanimala zvokovna razlika med statièno šasijo-subšasijo in plavajoèo subšasijo. Kot je razvidno iz priloženih slik, za konstrukcijo sem izbral kar nekaj razliènega materiala:MDF, birch plywood, medenina,tekstolit, guma,inox, teflon. Nosilna konstrukcija je iz 38mm MDF. Plavajoèa subšasija je tudi iz 38mm MDF, pomožna vmesna nosilna plošèa za ležaj iz brezove vezane plošèe 21mm in iz tekstolita. Plavajoèa subšasija visi na siliconski gumi "O" ringih(Vertere,Kronos,SME), ki pa niso postavljeni simetrièno zaradi razliènih težišnih centrov. Nosilna plošèa ležaja je postavljena na "gumi" amortizerje, ki so višinsko nastavljivi. Roèka je unipivot ef. mase ca 14g in ef. dolžine 313(300)mm. Cev roèke je iz rosewooda, šel iz medenine, ožièenje Cardas. Nosilec roèke je iz brezove vezane plošèe 21mm in je pritrjen za plavajoèo subšasijo v integraciji z krožnikom. Nosilec roèke je izven gabarita(500x390mm). Nekaj o zvoku. Že pri prvi tonih je zaznati precejšnjo razliko med dvemi postavitvami. Zvok pri plavajoèem podvozju je volumensko po vseh straneh veèji. Obèutek je, kot da bi bil zamenjan celoten sistem. Bas se spusti zelo globoko, obèutek kot da so zamenjani zvoèniki. Prvi vtisi so zelo pozitivni, na hitro preslušano nekaj izbranih plošè. Seveda, minejo prvi vtisi in èas je za detajle. Naj dodam, da je ležaj, motor, krožnik, odjemna doza,(razen cevi roèke) od prvega gramofona. Prvo kar je, bas gre precej nižje, toda na škodo definiranju in teži udarca in je nekoliko umazan, ni tako èisti kot pri prvem. Srednji in visoki so ostali na ravni prvega, tako, da ob voluminiziranem basu imam obèutek "loudnessa". Nekatere plošèe, ki jih imam za "lenobne" (D.Krall, The Look Of Love)) so postale še bolj lenobne, poslušanje npr. M.Knopflerja in Atkinsa iz plošèe Neck And Neck je pravi užitek, velik moèan bas z velikim prostorom... lahko sklenem: dobro "podvozje", a oèitno ne za vsako zvrst glasbe. Mirne duše bi lahko imel takšen gramofon in bi ga lahko ocenil kot dober gramofon v absolutnem smislu, toda, ker imam možnost izbire, bom izbral prvega. Ima le veè detajlèkov, bolj "gospodski" zvok, èeprav na škodo nižjega basa in nekoliko manjše dvorane . Sicer pa, precej dela od risbe do izdelka. Vse za glasbo, niè za HiFi! Nekaj slik v prilogi.















Nazadnje urejal/a GoldProf Ned Maj 28, 2017 20:21; skupaj popravljeno 2 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
jacoby



Pridružen/-a: Sre Jun 2008 10:23
Prispevkov: 1111

PrispevekObjavljeno: Pet Maj 26, 2017 12:26    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

svaka èast!, se mi zdi precej bolš kot pa "hruška audio"...,kako bi šele vzdihovali reviewerji na tole...? Verejtno bi dobil še svojo zvezdo na ploèniku slavnih...
_________________
The only way to do great work is to love what you do
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo Telefon: 051383384
lix



Pridružen/-a: Ned Jan 2016 3:17
Prispevkov: 501
Kraj: Med Koprom in Trstom

PrispevekObjavljeno: Pet Maj 26, 2017 13:01    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

Pohvale tudi z moje strani.
Po mojih izkušnjah MDF in HDF v audiu nimajo kaj delati razen kakke.

lix
_________________
"Ne moreš dobiti pudinga, èe ne poješ mesa."
P. Floyd
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
joztom



Pridružen/-a: Pon Jan 2013 11:07
Prispevkov: 1946
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pet Maj 26, 2017 15:43    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

Zelo lep rokodelski izdelek.
Kar sem še jaz videl izboljšav, so bile daleè najboljše dve marmornate plošèe, pa dvojno zviti fedri vmes za pobijanje resonanc. Zdaj že kamnoseki to zlahka z vodnim curkom režejo v prijetne oblike.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
submat50



Pridružen/-a: Tor Nov 2009 18:05
Prispevkov: 613
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pet Maj 26, 2017 17:28    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

Impresivno, lepo narejeno. Uživaj ob poslušanju.
Ne bom niè pamet solil ....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
Bwaze



Pridružen/-a: Tor Okt 2011 20:59
Prispevkov: 408
Kraj: Kamnik

PrispevekObjavljeno: Pet Maj 26, 2017 17:40    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

GoldProf je napisal/a:
TPlavajoèa subšasija visi na siliconski gumi "O" ringih(Vertere,Kronos,SME), ki pa niso postavljeni simetrièno zaradi razliènih težišnih centrov. Nosilna plošèa ležaja je postavljena na "gumi" amortizerje, ki so višinsko nastavljivi.


Izgleda lepo, se pa bojim, da je nihajna frekvenca "plavajoèe subšasije" mnogo previsoka za pravo izolacijo, tako da vibracije iz roèice v bistvu vzbujajo lastno resonanèno frekvenco subšasije, ki kolorira zvok v basu. Gramofoni z obešeno šasijo, npr. Linn LP12, imajo lastno frekvenco navpiènega nihanja okrog 4 Hz, kar pomeni, da se dušenje zaène nad 6 Hz, pod frekvenco veèine kombinacij glav / roèic (8 - 12 Hz) in precej pod najnižje vrezanim basom na plošèah (16 Hz).
_________________
Pezzer Ritter Wenne Knecht!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
jacoby



Pridružen/-a: Sre Jun 2008 10:23
Prispevkov: 1111

PrispevekObjavljeno: Pet Maj 26, 2017 17:50    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

Sej to f-res. pa lahko regulira s številom O ringov amortizerja...ali pa doda nekaj mase na sub frame, kakšno cink, baker plato...
_________________
The only way to do great work is to love what you do
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo Telefon: 051383384
GoldProf



Pridružen/-a: Pet Nov 2008 15:15
Prispevkov: 527

PrispevekObjavljeno: Pet Maj 26, 2017 20:33    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

Bwaze je napisal/a:
GoldProf je napisal/a:
TPlavajoèa subšasija visi na siliconski gumi "O" ringih(Vertere,Kronos,SME), ki pa niso postavljeni simetrièno zaradi razliènih težišnih centrov. Nosilna plošèa ležaja je postavljena na "gumi" amortizerje, ki so višinsko nastavljivi.


Izgleda lepo, se pa bojim, da je nihajna frekvenca "plavajoèe subšasije" mnogo previsoka za pravo izolacijo, tako da vibracije iz roèice v bistvu vzbujajo lastno resonanèno frekvenco subšasije, ki kolorira zvok v basu. Gramofoni z obešeno šasijo, npr. Linn LP12, imajo lastno frekvenco navpiènega nihanja okrog 4 Hz, kar pomeni, da se dušenje zaène nad 6 Hz, pod frekvenco veèine kombinacij glav / roèic (8 - 12 Hz) in precej pod najnižje vrezanim basom na plošèah (16 Hz).

Gumi obese in metalne vzmeti se ne da primerjati. Ko se gumi obese enkrat stabilizirajo je vertikalna frekvenca 0 oz. navzdol 0.5Hz, horizontalna pa 2.2Hz. Horizontalna frekvenca je rezultat namestitve gumi obes na iznièajoèa mesta,
in pa potrebno število obes razliène razteznosti. Same obese niso kar tako viseèi "O" ringi, ampak skrbno doštudirani in z meritvami ter poizkusi prirejeni kompleti. Na 6 sliki so razvidne obese, na 7 modri pa "amortizerji" in pa razliène debeline O ringi. Na zadnji sliki je razvidna shema obes in blažilcev.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
drago67



Pridružen/-a: Èet Okt 2008 19:24
Prispevkov: 1088
Kraj: ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sob Maj 27, 2017 11:55    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

èudovit izdelek.....glede na izdelavo in tehniène rešitve verjamem,da tako tudi igra..
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
fjaka



Pridružen/-a: Sre Maj 2008 17:04
Prispevkov: 1747
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Ned Maj 28, 2017 00:24    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

èestitam na projektu...ne glede na to kako igra, ne bi se ga branil...a si poizkusil staro zasnovo na novem podvozju?...
imam slabe izkušnje z oringi...eni so kar prepereli...potem sem v Dihti dobil neke kvazi silikonske, odporne na vroèino in so veliko boljši...
_________________
Å¡oo mazgoon
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
GoldProf



Pridružen/-a: Pet Nov 2008 15:15
Prispevkov: 527

PrispevekObjavljeno: Ned Maj 28, 2017 20:34    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

fjaka je napisal/a:
èestitam na projektu...ne glede na to kako igra, ne bi se ga branil...a si poizkusil staro zasnovo na novem podvozju?...
imam slabe izkušnje z oringi...eni so kar prepereli...potem sem v Dihti dobil neke kvazi silikonske, odporne na vroèino in so veliko boljši...


.a si poizkusil staro zasnovo na novem podvozju?..
Ne, nisem. Nebi se izšlo, verjetno bi se vse sesulo. O ringi so tako preraèunati in nastavljeni za max težo 25 kg(krožnik, ležaj, nosilec ležaja, clamp, 200g vinilka , carbonski mat, roèka z nosilcem, sub plošèa z amortizerji, subšasija. Pri tej teži delujejo optimalno, nad to težo se zaènejo že raztezki, kar potem vpliva na rezonanco itd, itd. Èe bi na to postavil prvo zasnovo, ki je težka skoraj 50 kg, bi zagotovo vse konèalo na tleh.O škodi, da ni ne pomislim.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
fjaka



Pridružen/-a: Sre Maj 2008 17:04
Prispevkov: 1747
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pon Maj 29, 2017 14:47    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

tudi sam imam projekt v glavi s plavajoèi spikesi...vsi me odvraèajo od ideje, ampka vrag mi de da mira....ta tvoja šasija mi je všeè...moderna klasika...
mogoèe bi se bolj obneslo z lažjim krožnikom?!?....
_________________
Å¡oo mazgoon
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
Pokaži sporoèila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> HIGH-END AUDIO Èasovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni èas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 71, 72, 73 ... 90, 91, 92  Naslednja
Stran 72 od 92

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Zadnje teme - HI-FI

Zadnje teme - ostalo

VIDEOTEKA
© www.audio-kontakt.com  |  info@audio-kontakt.com  |  Pogoji uporabe