Pomoč pogostih vprašanjPomoč pogostih vprašanj   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   Registriraj seRegistriraj se   Tvoj profilTvoj profil   Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil   PrijavaPrijava 

THE OPEN REEL TEST
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> HIGH-END AUDIO
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
vintagesonic



Pridružen/-a: Sre Mar 2010 17:24
Prispevkov: 1426
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Tor Mar 28, 2017 15:14    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

vojko je napisal/a:


V studiju pa se pozna, ker imaÅ” kontrolo in multitrack.

Evo ene anekdote. Enkrat je en izraelc Yossi Gutman (drugaqĆØe ni dirigent, violo igra) snemal radijske simfonike na radiju za film. So mu naÅ”telal 37 mikrofonov, enkrat zvadli. On je posluÅ”al na sluÅ”alke, potem pa se "razpiÅ”tolu", okregal orkester, spravu v red tiste ko so "spal", kiksal.....
Ko so posnel, so pa tistih 35 mik. snemal kot backup, master je imel pa odprta dva za orkester in enga na svoji violi. To je vse.

To razlagam, ja imaÅ” multitracing, ĆØarovnije v postprodukciji, barvaÅ” kar te je volja..... Ampak težave se reÅ”uje v temelju, ĆØe hoĆØeÅ” res dober rezultat. To sem pojasnjeval na Karajanu. Tko simpl je, bistvo je isto 50 let nazaj, al pa danes. Težave vedno so, ampak reÅ”it jih je treba takoj, in pri izvoru. DrugaÅ”e se v drugi fazi produkcije samo Å”e potencirajo. Ne gre tako: "bomo že v postu", kot se dela danes, ker se stvari ekspotencialno seÅ”tevajo. Pa salata trackov rata... Potem imaÅ” pa v postu "gasilsko vajo", namesto finih korekcij. Itak pa vmes sploh ne veÅ” veĆØ, kako se je sliÅ”al v dvorani, možgan se zelo hitro adaptira na novo "virtualno " realnost.


Spet simpl ko burek..................


Kot sem že predhodno omenil, se na peko bureka res ne spoznam, sem pa obĆØasni konzument tako pasulja kot bureka.

Iz napisanega izhaja, da se tipiĆØna produkcija simfoniĆØnega orkestra veĆØinoma snema veĆØkanalno?

Zelo enostaven odgovor prosim. Ja ali ne?

LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ck



Pridružen/-a: Pon Feb 2009 19:27
Prispevkov: 1605
Kraj: kamnik

PrispevekObjavljeno: Tor Mar 28, 2017 17:11    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ƈe se komu ljubi Å”teti mikorofone naj kar.
Tule je cel "pragozd".

https://www.youtube.com/watch?v=TbgfOdMQD9g
_________________
LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ck



Pridružen/-a: Pon Feb 2009 19:27
Prispevkov: 1605
Kraj: kamnik

PrispevekObjavljeno: Tor Mar 28, 2017 17:15    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Tule je morda kakŔen manj in viŔje - bo lažje Ŕtet

https://www.youtube.com/watch?v=SbKTwlnSX74
_________________
LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vojko



Pridružen/-a: Ned Maj 2008 16:50
Prispevkov: 940
Kraj: LJUBLJANA

PrispevekObjavljeno: Tor Mar 28, 2017 21:23    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Abbey Road praviÅ”, hehe.........







Si pa zbral primer...Star Wars, 'Shocked', bol kompleksno skor ne more bit.
Je pa filmska muska najveĆØja magija za delat, pa daleĆØ najbolj kompleksno delo. Å ele tu res pride do izraza vsa maÅ”inerija in možnosti, ki jo ponuja digitalija. Samo en orkester posnet je pure simplicity proti produkciji soundtracka.

JĆ³hann JĆ³hannsson je ĆØisti genialc za film. Je pa to kreiranje, 2.02!! pouĆØno:
https://www.youtube.com/watch?v=qsaRJ4j4xIo&ytbChannel=Deutsche%20Grammophon

https://www.youtube.com/watch?v=gCb2pKgNXd8&ytbChannel=Var%C3%A8se%20Sarabande%20Records

https://www.youtube.com/watch?v=DcLgx58WmlE&ytbChannel=Aurora+Rochez

https://www.youtube.com/watch?v=NCyGrcPqB2M&ytbChannel=4AD

Pa Ŕe bonus track za nostalgike..Še pomnite tovariŔijavascript:'Very Happy'
https://www.youtube.com/watch?v=z_E8aGx777Q&ytbChannel=parisvisite
https://www.youtube.com/watch?v=DSQYRfbwE74&t=173s&ytbChannel=FoggyJoeBand
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vintagesonic



Pridružen/-a: Sre Mar 2010 17:24
Prispevkov: 1426
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sre Mar 29, 2017 15:08    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ck je napisal/a:
ƈe se komu ljubi Å”teti mikorofone naj kar.
Tule je cel "pragozd".

https://www.youtube.com/watch?v=TbgfOdMQD9g


Hja @ck, osnovni problem ali pomankljivost "Abbey Road-a" je oĆØitno v dejstvu, da nimajo dirigenta, ki bi se "razpiÅ”tolu", okregal orkester, spravu v red tiste ko so "spal", kiksal.....in problem bi se reÅ”il v sekundi.

Zaradi tega je v studiu žal cel pragozd mikrofonov in z njimi povezani problemi pri snemanju.

Tonci, producenti, dirigenti in glasbeniki ne vidijo dreves, ĆØeprav cel ĆØas hodijo po pragozdu. Zato so konĆØni posnetki tako "obupni". Very Happy

Spet simpl ko burek.................. To je vse, pure simplicity

LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
NCC2000



Pridružen/-a: Čet Sep 2012 12:28
Prispevkov: 591
Kraj: Slovenia

PrispevekObjavljeno: Čet Mar 30, 2017 21:15    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

spet burek ... aja, open reel test povzroĆØa lahkoto..

je tole vredu posnetek? (free + no, thanks...)
je varno, ĆØe se komu da posluÅ”at...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
NLP



Pridružen/-a: Tor Nov 2009 10:01
Prispevkov: 1035
Kraj: Drugje

PrispevekObjavljeno: Pet Mar 31, 2017 08:37    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

... kolikor je razliĆØnih boljÅ”ih producentov, toliko je razliĆØnih pristopov, drugi pa kopirajo in se skuÅ”ajo približati neki zvoĆØni podobi.
Brez veze se zapletate v neskonĆØno debato.
_________________
Nenad P.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5984
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Pet Mar 31, 2017 18:44    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

NLP je napisal/a:
... kolikor je razliĆØnih boljÅ”ih producentov, toliko je razliĆØnih pristopov, drugi pa kopirajo in se skuÅ”ajo približati neki zvoĆØni podobi.
Brez veze se zapletate v neskonĆØno debato.

To je trajnostna debata. Laughing
Gre za vrednote, na katere je dobro opozarjati/ozaveÅ”ĆØati. ƈe nimaÅ” s tem povezanih vrednot, ti je vseeno. Å e veĆØ - raje vidiÅ” da drugi ne bi debatirali o 'neugodni' temi.
----------------------------------------------------------------------------------------
- eno so glasbeni posnetki, kjer tudi snemalna/meŔalna/efektovna oprema nastopa kot glasbeni instrumenti
- drugo so dovolj zvesti in neposredni posnetki, ki - predvajani - moĆØno odsevajo sliÅ”ano na glasbenem dogodku

Vse je legitimno in eno drugega ne izkljuĆØuje. Z moje strani, kot ljubitelja naravnih zvokov in neposrednih posnetkov, želim, da se izostri obĆØutek in okus, kateri so neposredni posnetki in kateri se maskirani prodajajo za take. Konec koncev to niti ni tako težko in se nanaÅ”a izkljuĆØno na akustiĆØne instrumente. Pa je že 3/4 glasbe izloĆØeno iz tega.

Zakaj je to pomembno?
V praksi, ko sestavljamo hifi verigo, se naslanjamo na posnetke. Hitro ugotovimo, da z enimi posnetki gre dobro ena oprema, z drugimi pa druga.
Neverjetno je, kako se to pozna.
Koherentni posnetki na nekoherentni opremi - niĆØ posebnega. Nekaj se ĆØuti, ma ne boÅ” loĆØil od nekoherentnih posnetkov. Predvajaj to na ustreznem kompletu in pred teboj zaživi 3D predstava. Pri ĆØemer so 3D miÅ”ljeni posamezni instrumenti. Vsak zase 3D.
Na taki opremi 'sintetiĆØni' posnetki - spet niĆØ posebnega - s tem - da obĆØasno abnormalno dobro izskoĆØi kakÅ”na stvar (instrument, zvok), ki je oĆØitno bila dobro posneta in naknadno umeÅ”ĆØena v celoto (posnetek) 'kolaž' posamiĆØnih posnetkov.

Mislim da je razlaga dosti preprosta: posnetki zajeti z dvema mikrofonoma so v bistvu zajeti trigonometriĆØno - podobno kot z dvema oĆØesoma opazovani objekt ima 3D (z enim pa ne). Snemalci bodo znali povedati, da tudi s tremi in morda Å”e nekaj dodatnimi (za ambienco) se ravno tako uĆØinkovito trigonometrira zvoke in dozira uĆØinke ambienta/odmevov.

Mislim da je sedaj trditev @NLP-ja dobila ĆØisto druge razsežnosti, a ne?
_________________
Carpe Diem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
NLP



Pridružen/-a: Tor Nov 2009 10:01
Prispevkov: 1035
Kraj: Drugje

PrispevekObjavljeno: Pet Mar 31, 2017 20:12    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

... mimogrede obiĆØajni BBC-jevi jingli so posneti z BBC Symphony Orchestra na 128 Å”pur, torej mikrofonov cel gozd. Laughing
_________________
Nenad P.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5984
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Pet Mar 31, 2017 20:26    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

NLP je napisal/a:
... mimogrede obiĆØajni BBC-jevi jingli so posneti z BBC Symphony Orchestra na 128 Å”pur, torej mikrofonov cel gozd. Laughing

Hehe, a nisi vsem odsvetoval nadaljno debato?
Sedaj pa se ponovno oglaÅ”aÅ” - zakaj, ĆØe je - po tvoje - brezpredmetno?
ImaŔ kakŔne tehtne razloge v povezavi - posnetek - HiFi oprema - uživanje v glasbenih doživetjih/zvokih? PonujaŔ kakŔen dober recept, razen tega da je vse brezveze??
ps. :
onih 128 Å”pur je dober recept za ploÅ”ĆØat zvok. DGG se je pred desetletji opekel in pobegnil od tega recepta..
Mimogrede, ĆØe si na PCM, je tisti ploÅ”ĆØati zvok itak garantiran. Pa ĆØe Å”e posnetek Å”trli tja, koga to briga.
_________________
Carpe Diem


Nazadnje urejal/a ambasador Pet Mar 31, 2017 20:37; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
NLP



Pridružen/-a: Tor Nov 2009 10:01
Prispevkov: 1035
Kraj: Drugje

PrispevekObjavljeno: Pet Mar 31, 2017 20:36    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Navedel sem en primer, ki je res skrajen (tukaj gre le za broadcast jingle, kaj Ŕele kaj resnejŔega), kakor sem napisal:
"... kolikor je razliĆØnih boljÅ”ih producentov, toliko je razliĆØnih pristopov..."
Prav zato je brez veze.
_________________
Nenad P.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
ajka



Pridružen/-a: Tor Maj 2008 10:00
Prispevkov: 3181
Kraj: Sežana

PrispevekObjavljeno: Pet Mar 31, 2017 21:07    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

LP

Eden od "Chesky sampler_jev" ponuja posluŔanje, kako se sliŔi oddaljenost mikrofona od instrumenta ...
Ta sliÅ”na izkuÅ”nja pove veĆØ, kot tukajÅ”nja debata na "sto straneh"...
Ko to sliÅ”iÅ” ti je takoj jasno kje se lahko zaĆØnejo problemi snemanja, kaj lahko sploh sliÅ”imo na naÅ”ih sistemih in Å”e mnogo, mnogo tega Rolling Eyes Wink
_________________
~ ** ~
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Telefon: -
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5984
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Sob Apr 01, 2017 08:48    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ajka je napisal/a:
LP

Eden od "Chesky sampler_jev" ponuja posluŔanje, kako se sliŔi oddaljenost mikrofona od instrumenta ...
Ta sliÅ”na izkuÅ”nja pove veĆØ, kot tukajÅ”nja debata na "sto straneh"...
Ko to sliÅ”iÅ” ti je takoj jasno kje se lahko zaĆØnejo problemi snemanja, kaj lahko sploh sliÅ”imo na naÅ”ih sistemih in Å”e mnogo, mnogo tega Rolling Eyes Wink

Že, a kaj boÅ” sliÅ”al, ĆØe si to predvajaÅ” na sistemu, ki ne zmore pravilne koordinacije zvokov - je kaotiĆØno premeÅ”ano na poti skozi hifi verigo?

Razni fazni zasuki tako posameznih driverjev zvoĆØnika v kombinaciji s filtri kretnice so prvi znanilci kaosa - ĆØe to ni narejeno mojstrsko.

Tudi elektronika v ojaĆØevalcih se ne Å”ali - tukaj sicer, po mojih izkuÅ”njah, gre skozi tudi kaj cenejÅ”ega - ne vse, da ne bo pomote. Malo poenostavi harmonsko strukturo, nekaj izgubi dinamike in fokusa, ma se vseeno Å”e da sliÅ”ati obrise posnetkov.

Izvor zvoka pa je Å”torija za sebe. Tudi ĆØe gre za CD player, ni vsak enak drugemu. In avtomatiĆØno reĆØeÅ” to je to, vsak zmore 3D. Malo morgen.
-----------------------------------------------------------------------------------------
3D se dela na kombinaciji faznih zasukov/zakasnitev in jakosti in spektra zvokov, ki jih ujamejo stereo mikrofoni.
Vse to mora biti spoŔtovano v procesu reprodukcije, da bi se poustvarilo tisto, kar prava stereofonija zmore na posnetkih. Kadar je to doseženo, se govori o holografskih zvokih.

Spet bo padlo vpraÅ”anje koliko je tega - 3% posnetkov? Se splaĆØa truditi za to? Po moje ja, ker tudi ostali posnetki profitirajo pri predvajanju na takem. Ne veliko, a jih sliÅ”iÅ” take kot so v resnici. Velikokrat je to dosti drugaĆØe od obiĆØajnega.

Poleg tega, zakaj ne bi nekaj vedeli o tem. To iskali in s tem izvajali svojersten pritisk/povpraÅ”evanje? Tudi HiFi dobi neki smisel, pa konec koncev - veliko avdiofilov bo to prviĆØ prebralo in jim bo v oporo pri razumevanju nekaterih stvari in debat v hifi-ju.

Koherenca posnetkov in aparatur je kot tisti ĆØlan družine, ki živi zaprt na podstreÅ”ju, da ga drugi ne vidijo Very Happy Very Happy Da se o tem ne govori - pravi stereofoniji - ne ping-pong dvokanalni reprodukciji. ko prideÅ” v stik s tako reprodukcijo, kar naenkrat postane vse drugo igraĆØkanje.

https://www.youtube.com/watch?v=cLWtdzE48ss
En tak posnetek, že opisan v enem prejŔnjih postov, na CAT/Raidho nisi vedel ali si priŔel v Carnegie Hall ali direkt v nebesa ..
Pa sami ocenite, kaj so koloracije mikrofonov, lampaÅ”ke elektronike itd proti dobremu zajemu zvoka. ƈe je prav narejeno, gre vsa 'solata' v drugi plan, ozadje.
_________________
Carpe Diem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5984
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Sob Apr 01, 2017 10:50    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Vsa avdiofilska navlaka gre v ozadje tudi kadar je s strani hifi-ja osnova pravilno predvajana. ƈe pa tega ni, potem vsaka dlaka moti. Pa lahko bi to popravil, pa tisto tam moti pa , bla bla bla, skratka niĆØ ni prav. In niti ne more biti, dokler ni osnova reÅ”ena za prav.

Na temo koherence, da sklenemo krog. Kako relativno poceni do tega, hkrati pa tudi razumevanje, kaj ĆØislajo tisti, ki so pripadniki sledeĆØih 'sekt' hifi-ja:

- single ended ojaĆØevalci, lampaÅ”i 'in primis'
- full range zvoĆØniki (Quad ESL koncentriĆØni, Lowther, vedno veĆØ sodobnih.., vintage pa naprimer razvpiti Auratone, ki je poimenovan tudi HorrorTone - dokler nisi dal koherentnih posnetkov preko recimo single endeda, ti je pljuval v obraz, hehe)
- fazno usklajeni zvoĆØniki (naprimer od vintage Spica TC50, Sequerra Met7, Vandersteen praktiĆØno vsi, Dahlquist DQ10, DCM Time Window ...)
od novih naprimer Danley, naprej pa ne bom naÅ”teval ker se pade v podroĆØje reklame in zamer.

Pri vintage-u bi lahko naÅ”tel tudi Bose 901, a ta odpre Å”e eno vpraÅ”anje - odbojev. Pri koherenci zvoĆØnika, je pomembna fazna uskladitev ne samo v osi ampak tudi odboji morajo priti usklajeni. Tukaj je recimo ProAc mojster..ups, sem že preveĆØ bleknil. Dovolj bodi.
_________________
Carpe Diem


Nazadnje urejal/a ambasador Sob Apr 01, 2017 10:58; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ajka



Pridružen/-a: Tor Maj 2008 10:00
Prispevkov: 3181
Kraj: Sežana

PrispevekObjavljeno: Sob Apr 01, 2017 10:52    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ambasador je napisal/a:
ajka je napisal/a:
LP

Eden od "Chesky sampler_jev" ponuja posluŔanje, kako se sliŔi oddaljenost mikrofona od instrumenta ...
Ta sliÅ”na izkuÅ”nja pove veĆØ, kot tukajÅ”nja debata na "sto straneh"...
Ko to sliÅ”iÅ” ti je takoj jasno kje se lahko zaĆØnejo problemi snemanja, kaj lahko sploh sliÅ”imo na naÅ”ih sistemih in Å”e mnogo, mnogo tega Rolling Eyes Wink

Že, a kaj boÅ” sliÅ”al, ĆØe si to predvajaÅ” na sistemu, ki ne zmore pravilne koordinacije zvokov - je kaotiĆØno premeÅ”ano na poti skozi hifi verigo?

Razni fazni zasuki tako posameznih driverjev zvoĆØnika v kombinaciji s filtri kretnice so prvi znanilci kaosa - ĆØe to ni narejeno mojstrsko.

Tudi elektronika v ojaĆØevalcih se ne Å”ali - tukaj sicer, po mojih izkuÅ”njah, gre skozi tudi kaj cenejÅ”ega - ne vse, da ne bo pomote. Malo poenostavi harmonsko strukturo, nekaj izgubi dinamike in fokusa, ma se vseeno Å”e da sliÅ”ati obrise posnetkov.

Izvor zvoka pa je Å”torija za sebe. Tudi ĆØe gre za CD player, ni vsak enak drugemu. In avtomatiĆØno reĆØeÅ” to je to, vsak zmore 3D. Malo morgen.
-----------------------------------------------------------------------------------------
3D se dela na kombinaciji faznih zasukov/zakasnitev in jakosti in spektra zvokov, ki jih ujamejo stereo mikrofoni.
Vse to mora biti spoŔtovano v procesu reprodukcije, da bi se poustvarilo tisto, kar prava stereofonija zmore na posnetkih. Kadar je to doseženo, se govori o holografskih zvokih.

Spet bo padlo vpraÅ”anje koliko je tega - 3% posnetkov? Se splaĆØa truditi za to? Po moje ja, ker tudi ostali posnetki profitirajo pri predvajanju na takem. Ne veliko, a jih sliÅ”iÅ” take kot so v resnici. Velikokrat je to dosti drugaĆØe od obiĆØajnega.

Poleg tega, zakaj ne bi nekaj vedeli o tem. To iskali in s tem izvajali svojersten pritisk/povpraÅ”evanje? Tudi HiFi dobi neki smisel, pa konec koncev - veliko avdiofilov bo to prviĆØ prebralo in jim bo v oporo pri razumevanju nekaterih stvari in debat v hifi-ju.

Koherenca posnetkov in aparatur je kot tisti ĆØlan družine, ki živi zaprt na podstreÅ”ju, da ga drugi ne vidijo Very Happy Very Happy Da se o tem ne govori - pravi stereofoniji - ne ping-pong dvokanalni reprodukciji. ko prideÅ” v stik s tako reprodukcijo, kar naenkrat postane vse drugo igraĆØkanje.

https://www.youtube.com/watch?v=cLWtdzE48ss
En tak posnetek, že opisan v enem prejŔnjih postov, na CAT/Raidho nisi vedel ali si priŔel v Carnegie Hall ali direkt v nebesa ..
Pa sami ocenite, kaj so koloracije mikrofonov, lampaÅ”ke elektronike itd proti dobremu zajemu zvoka. ƈe je prav narejeno, gre vsa 'solata' v drugi plan, ozadje.


LP

Zvoka_glasbe ne moreÅ” razložit na "papirju", dobro ali slabo je treba sliÅ”at in Å”e enkrat sliÅ”at... Le s tem dobiÅ” izhodiÅ”ĆØe, pot, tudi napaĆØna je OK, ĆØe potegneÅ” ven pozitivo ...
Vse preveĆØ je "teoretiĆØno naĆØitanih" audiofilov, se jim Å”e sanja ne kaj sliÅ”ijo in kaj morajo sliÅ”at ...
Ma, je ratalo tako v tem svetu "abnormalno" , da ženske rojevajo in pol vzgajajo otroke po navodilih strica Googla Rolling Eyes Laughing Laughing Laughing
_________________
~ ** ~
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Telefon: -
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> HIGH-END AUDIO Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Naslednja
Stran 11 od 12

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Zadnje teme - HI-FI

Zadnje teme - ostalo

VIDEOTEKA
© www.audio-kontakt.com  |  info@audio-kontakt.com  |  Pogoji uporabe