Pomoè pogostih vprašanjPomoè pogostih vprašanj   IšèiIšèi   Seznam èlanovSeznam èlanov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   Registriraj seRegistriraj se   Tvoj profilTvoj profil   Prijava za pregled zasebnih sporoèilPrijava za pregled zasebnih sporoèil   PrijavaPrijava 

Je vinil prihodnost fiziènega formata?
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 47, 48, 49 ... 67, 68, 69  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> CD, Vinil, DVD, Blu-ray
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporoèilo
GoldProf



Pridružen/-a: Pet Nov 2008 15:15
Prispevkov: 527

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 24, 2017 15:10    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

@joztom,
....Z raznimi konzumnimi Yamahami in pa dragocenimi Marantzi itd. pa to takoj pozabi...
Mi smo to poslušali pred približno 30 leti ali koliko je tega nazaj na takratni najboljši Yamahi ki so jo imeli v Digitaliji, konèna je bila kar elektrarna. Ne omenjam niti svetujem, da to poène kdo sedaj na Yamahi ali Marantzu.
Kaj poène g. AR danes, ne vem, poslušal pa sem doma pri njem Linn Sondeka in njegove zvoènike pa niè nebi imel proti, da to imam pri meni, pozabil pa sem katera frštekerija je bila.
Še vedno poslušam glasbo ne pa HiFi.

lp


Nazadnje urejal/a GoldProf Pet Feb 24, 2017 15:35; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5984
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 24, 2017 15:31    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

Tema je: ''Je vinil prihodnost fiziènega formata'' - vprašaj.

Èe poslušam @joztom-a to ni tako.

Daj malo pojasni kako vidiš da se bo trg razvijal.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Kar se tièe formatov bi pa samo spomnil, da performanse formata na max signalih nimajo neke teže v percepciji kakovosti slišanega. Zakaj? Ker se glasba odvija na zelo nizkih signalih - samo konice skaèejo 20/30dB v višave. Te konice pa stojijo tam glih toliko èasa, kot stoji reaktivno letalo nad tvojo glavo, ko jo preleti. V tem èasu boš ti eno figo zaznal popaèenja. Potrebno je primerjati popaèenja pri stotinkah volta, ne pri 2voltih. Isto napako se je delalo pri ojaèevalcih, ko so dokazovali kako je tranzistor superioren lampam. Z leti so se opametili: izraz 'first watt' je znan,

In ko greš raziskovat kako se digitalno (no vsaj CD format) obnaša na na nizkih voltažah, kakšna je njegova resolucija, mikrodinamika, tekstura, barve zvoka, ambienca, odmevi.. na minus 40, 50dB - te kar pritisne nekam. In kadar poslušam klasiko, je veliko èasa VU-meter CD playerja okoli teh vrednosti.
_________________
Carpe Diem


Nazadnje urejal/a ambasador Pet Feb 24, 2017 16:31; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
longplay



Pridružen/-a: Sob Sep 2011 7:53
Prispevkov: 851
Kraj: Ptuj

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 24, 2017 16:13    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

Kakor polivinilkloridni èrnuh ter polikarbonatni srebrni zgošèenec bosta živela še dolgo let kot dosedaj kot fizièna nosilca za avdiofile in ne bo noben riknil bodite brez skrbi saj bosta vedno v uporabi. Tisti kateri pa fizièarjev noèejo pa jim je izvor svetovni splet in pc ipd. Kaj komu paše mi je èisto vseeno. Kot je prejšnji post navedeno" poslušam glasbo "in ne hifija ja kako ne? Potem na koncertih poslušate samo glasbo in ne instrumentov?

Nazadnje urejal/a longplay Pet Feb 24, 2017 16:27; skupaj popravljeno 2 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
joztom



Pridružen/-a: Pon Jan 2013 11:07
Prispevkov: 1946
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 24, 2017 16:24    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

Mojster AR dandanes izvaja snemanja na terenu. Kar nekaj zelo kvalitetnih in uspešnih projektov je posnel v samo njemu lastni kvaliteti (k sreèi imam dragocene izvode). Ta njegov LP12 se še danes vrti kdaj pa kdaj, gor je pa od takrat še vedno Monster glava. Od takratnih zvoènikov je bila vmes potem še paleta projektov na Focal driverjih, tudi 15", lansko leto pa tudi aktivni sistem in vrhunske konène stopnje s preko 1kW, ki pa so šle v MB. Sem eden redkih, ki je te zadnje izdelke lahko videl od znotraj in tudi same naèrte, ker je vedno prijazno izmenjeval znanje. Ampak nikoli ni ponovil tiste postavitve pri Dragotu. To pa lahko pošteno priznam in reèem, da en ta pravi vinyl poseka marsikaj sodobnega, prestavilo nas je direkt pred izvajalèevo sceno. To z denarjem nima nobene zveze, kveèjemu z znanjem, obvladovanje celotne linije in poznavanjem glasbe. Tudi tebe @ambasador izjemno spoštujem, žal si pa redki planinski orel med nami, veèina je le brezveznikov, ki po nepotrebnem zajedljivo komentiramo trud sotrpinov.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5984
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 24, 2017 17:01    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

No, ma analogno je v zadnjih desetletjih ipak Å¡lo naprej. In to ne malo.

Lahko se primerja stare in nove modele med seboj:

- Prva Rega Planar 3 in najnovejša RP3.
- DD Technics SL1210 in novi SL 1200GAE - slednji je po mnenju nekaterih revjuverjev na nivoju SP10 (ob pariteti roèic), kar je krasna prilika priti za dobre tri jurje v posest take mašine. Kaže da je v tem primeru prišlo do najveèje razlike: stari da zveni kot igraèka napram novemu modelu.
- Linn LP12 stari in novi, da o višjih verzijah ne govorimo (Klimax npr)

- Prvi Kuzma Stabi in novi Stabi skupaj z adekvatnimi Stogi roèicami

In še bi se našlo. Mogoèe ta zadnji primer Kuzme ni tako elokventen kot prejšnji primeri, ma bolj zaradi tega, ker so prejšnji obdržali identièen dizajn kot pred desetletji - kar deluje zavajajoèe. Zvok je veliko manj podoben..
Res pa današnje verzije stanejo bistveno veè kot originali. Toda - èe se recimo 1200GAE kosa z SP10, ki je 'koštal uko iz glave' - je napredek le prinesel tudi cenovno izboljšanje.

ps: isto ali še bolj velja za phono predojaèevalnike. Od vintage se omenja inceni samo še Vendetta Research in smo konèali. Vsi presežniki so domena današnje proizvodnje.
_________________
Carpe Diem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
Auditor



Pridružen/-a: Èet Nov 2013 19:53
Prispevkov: 22
Kraj: Emona

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 25, 2017 00:00    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

Oèitno si lahko vinilne plošèe natisnemo kar sami:

http://www.sonneteer.co.uk/home/news/2015/04/01/new-spin-old-romance-latest-sonneteer-creation-lets-print-records-home/

http://www..vinylrecorder.com/

http://www.youtube.com/watch?v=xaK9bS5Nt8I/
_________________
In the 1950s, people laughed an avg. of 18min/day.
Currently, it's about 4-6 min a day.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
ajka



Pridružen/-a: Tor Maj 2008 10:00
Prispevkov: 3181
Kraj: Sežana

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 25, 2017 00:11    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

ambasador je napisal/a:
No, ma analogno je v zadnjih desetletjih ipak Å¡lo naprej. In to ne malo.

Lahko se primerja stare in nove modele med seboj:

- Prva Rega Planar 3 in najnovejša RP3.
- DD Technics SL1210 in novi SL 1200GAE - slednji je po mnenju nekaterih revjuverjev na nivoju SP10 (ob pariteti roèic), kar je krasna prilika priti za dobre tri jurje v posest take mašine. Kaže da je v tem primeru prišlo do najveèje razlike: stari da zveni kot igraèka napram novemu modelu.
- Linn LP12 stari in novi, da o višjih verzijah ne govorimo (Klimax npr)

- Prvi Kuzma Stabi in novi Stabi skupaj z adekvatnimi Stogi roèicami

In še bi se našlo. Mogoèe ta zadnji primer Kuzme ni tako elokventen kot prejšnji primeri, ma bolj zaradi tega, ker so prejšnji obdržali identièen dizajn kot pred desetletji - kar deluje zavajajoèe. Zvok je veliko manj podoben..
Res pa današnje verzije stanejo bistveno veè kot originali. Toda - èe se recimo 1200GAE kosa z SP10, ki je 'koštal uko iz glave' - je napredek le prinesel tudi cenovno izboljšanje.

ps: isto ali še bolj velja za phono predojaèevalnike. Od vintage se omenja inceni samo še Vendetta Research in smo konèali. Vsi presežniki so domena današnje proizvodnje.


LP

Napredek, napredek , hm nasplošno tako na poèez ... ...
Ma, res koliko in kje, veliko je lepega, a zakriti ceneni materiali ...
Koliko je nov Technics 1200 boljši, ja, sigurno od svojega predhodnika, ma za SP10, h, h, h tukaj je pa že vprašanje Rolling Eyes Rolling Eyes
Ja od verzije mk1, mk2 Å¡e morda ...
Technics SP10 mk3 je pa drug svet ...
DD in 10 kg težak disk, start pa v trenutku, ja, po temu so se zgledovali ko so naradili novo 1200ko ... Nova 1200ka je obdržala "bazo" od starega modela, ki je neka mešanica gume in je z nožicami "slabost" gramofona že od nekdaj !!!
SP 10 mk3 je imala bazo iz vulkanskega stekla ... Roèica EPA 100, ki je bila takrat èudo tehnike, je bila že takrat iz "titana" z "rubinskimi" ležaji, poenostavljena je sedaj na novi 1200ki ...
Je pa EPA 100 imela Å¡e hi-endovsko sestro iz "bor-titana", so jih naredili malo, zato je hudo iskana ...
Na Tokyo Audio Fair so predstavili DD "godzillo" pod delovnim naslovom SP1 , disk, 40cm premera in kar 50kg teže s praktièno trenutnim startom !!! !!!



Dobre motorje in slabe baze smo-so reševali z nekaj iznajdlivosti ali TOHO dragimi nakupi Wink




Cenejše izvedbe SP10 Rolling Eyes



Huuuuda verzija mk3



Pripadajoèa roèka iz bor_titana



Technicsova DD "godzilla" iz leta 1980 !!!
_________________
~ ** ~
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo Telefon: -
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5984
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 25, 2017 12:10    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

@ajka: ..
Koliko je nov Technics 1200 boljši, ja, sigurno od svojega predhodnika, ma za SP10

.. Napredek, napredek , hm nasplošno tako na poèez
---------------------------------------------------------------------------------------
Glej, nisem probal, poroèam kar so poroèali. Èe reèejo, da predhodnik v primerjavi zveni kot igraèka, potem tisti ko imamo te reèi po rokah - že vemo o èem je govora.

Kadar gramofon ima dovolj nizek flutter z veliko navora, postane tonalni balans tako poln, z globokim basom in dinamiko, da so instrumenti v naravni velikosti (s pravimi posnetki, seveda), da žalujoèi ostali izpadejo kot igraèe - svirajo tanko, prazno.
Isto je ko reèejo da EMT v direktni primerjavi osmeši tudi veèino high end gramofonov ali ko sem primerjal CD7 z Oppo CD playerjem, ki je bil kot raèka: ..kmek, kmek.. v primerjavi z njim.

In potem - ob pariteti roèic - kaj to pomeni?
Kaj pomeni ob pariteti roèic?
Da so roèice iste.
Enkrat montirane tu, drugiè tam.

Ne moreš potem priti in reèi uuu, oni pa je imel boljšo roèico. Oèitno je tip prešraufal roèice in primerjal svoj SP10, montiran na ultra debeli vezani plošèi. Katera verzija je, pa ne vem.
Ma to niti ni tako pomembno z vidika napredka, brutalno je deklasiral svojega predhodnika in primerjali so ga, poleg SP10 (Marco Benedetti) tudi z EMT 927 (Massimo Cives). Ni prešišal tega mastodonta, ma tudi z levo roko se ni pustil odriniti.

To ni napredek?
Kaj šele bo, èe se bodo lotili narediti novi SP10? Ene prototipe so že kazali še pred predstavitvijo novega SL1200GAE.
Menim, da je povratek japoncev zadnja leta krepko premešal karte in ostali hitijo s predstavitvijo še boljših in cenovno še ugodnejših modelov.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
To debato sem sprožil, ker se nekateri še vedno oklepajo izkušenj z gramofoni izpred 30 in veè let.

Stvari so se spremenile.
Gramofoni danes so eno malo druga Å¡torija.
Naprimer rang starega SL1210 se dobi za manj od 700€ v obliki novega Pioneerja PLX1000.
Pa še phono vhodi, ki so z napredkom elektronike ogromno pridobili, da so stari na brzake potonili v pozabo. Enormna kolièina mikroinformacij zapisanih v LP brazdah prihaja na dan s poveèano resolucijo sodobne elektronike. Tega vèasih nismo niti vedeli da obstaja v zapisu. Tudi to je razlog obnovljenega interesa za analogijo s strani ostarelih ljubiteljev.
Analogno živi novo življenje.
_________________
Carpe Diem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5984
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 25, 2017 13:19    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

Evo primer: novinar AR revije ima doma vintage predojaèevalnik
Nakamichi CA-5E ll
http://theartofsound.net/forum/showthread.php?44442-FS-Nakamichi-CA-preamp-with-MM-MC-Phono
in na testu, pri primerjavi z novim
IFI Micro i-Phono2 (550€) ugotovi, da stari nima šans. Pa je nekoè slovel po svojem phono vhodu.
http://ifi-audio.com/portfolio-view/micro-iphono2/
Edino na basu je lahko tekla primerjava, vse ostalo je bilo 'hands down' v prid sodobnika. Preprièljivo.

No, fino je, ker ima malèek poleg vseh kompenzacij kapacitivnosti (MM) tudi variabilno impedanco (MC) in še dve dodatni ekvalizaciji - poleg RIAA še DECCA in COLUMBIA. Pa variabilni gain in loèeno napajanje.
Glavna prednost resolucija in zelo prostorna, zraèna stereo slika.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Malo komièno, ma preberite si v prvem linku kaj tip piše o Nakamichiju. Najprej hvali njegov phono vhod, potem pa pravi da ga prodaja, ker gre na CD+Sugden kombinacijo. Èe bi phono delal bolje, bi verjetno vsaj prodajal ne.
Pa je IFI ena prvih stopnièk na rang lestvici phono predojaèevalcev. Tu se komaj zaèenja, kjer se je vèasih že konèalo.
_________________
Carpe Diem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
JAZZZ



Pridružen/-a: Sre Apr 2008 12:32
Prispevkov: 2770
Kraj: POSAVEC

PrispevekObjavljeno: Èet Mar 02, 2017 21:05    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

Dobil nekaj novih reizdaj YU vinilov. Vsak moj posnetek v MP3ju je pravljica za te zmazke ... Kot tudi Mi2, Niet, Polona Kasal ...

Format prihodnosti so dobri posnetki ...

Ma sem res razoèaran na kvaliteto. Kot tudi žena, ki ji je odleglo, ko sem dal gor CD ...
_________________
"There are two kinds of fools. One says-this is old and therefore good. The other says-this is new and therefore better." Bob Katz
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo Obišèi avtorjevo spletno stran
simon740



Pridružen/-a: Sob Sep 2012 15:59
Prispevkov: 975
Kraj: MARIBOR

PrispevekObjavljeno: Èet Mar 02, 2017 22:40    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

JAZZZ je napisal/a:

Format prihodnosti so dobri posnetki ...


1+
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5984
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Pet Mar 03, 2017 09:43    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

Vinyl on track to become a billion-dollar industry in 2017
http://consequenceofsound.net/2017/01/vinyl-on-track-to-become-a-billion-dollar-industry-in-2017/

Vinil je lani prevzel 26% delež vseh fiziènih formatov. Pohod se nadaljuje.
-----------------------------------------------------------------------------------------
Posnetki imajo levji delež pri poslušanju.

V zadnji reviji AR je uvodnik pod naslovom Cesar je nag. Povod je bilo pismo bralca, ki se pritožuje, da kljub tisoèem evrov zmetanih v aparature, nima niti R od realizma, ki ga prièakuje - pomeni obèutek vsaj približno dobiti kopijo realizma. Na zatožni klopi je sodobna glasbena produkcija, ki gre v èisto drugo smer kot je High Fidelity.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lahko je offtopic, pa tudi ne: kot opažam gre veèina v smer my-fi oziroma master tape fidelity. Ta zadnja je varljiva, èe je tape posnet s èisto drugimi kriteriji kot je posredovanje dogodka v živo. Zakaj?
Hi-Fi je itak poln kompromisov. Toda te kompromise sprejemamo ob poslušanju posnetkov. Èe so posnetki bolj fantazijski kot realistièni - vodijo v kompromise pri sestavljanju hifi verige. Tisto kar jim manjka in pogrešaš, poskušaš nadoknaditi s tako izbiro posameznih aparatur, ki to poudarja.

Zadeva je podobna kot z zvokom studijskih monitorjev v studijski akustiki. Posnetek se prilagajajo temu - èe je v studiju premalo visokih tonov, jih bodo navili - avtomatsko ima posnetek preveè visokih. Tako tudi drugo.

Tape fidelity je dobra smer za peglanje izvora zvoka - recimo gramofon.
HiFi sistem pa je preveè kompromitiran, tako da se celo s kabli ekvalizira glede na posnetke. Jasno, da ne pelje nikamor.

Ena stvar se mi vidi pomembna: èe deklariramo hifi za visoko vernost, potem mora že posnetek to odsevati. Od tu naprej pa vse ostalo. Ker mnogi, ki bi zaèeli s tem hobijem in gredo na sejem - kaj slišijo? Vse nekaj tanko, cvileèe, brez topline, dinamike, brez zvokov instrumentov kot so v živo. To samo odvraèa potencialne kupce.

En dovolj bister takoj opazi nesorazmerje med vloženim denarjem in pokveko od rezultata. Daš tri plaèe in nimaš niè. Tako ne moreš zaèeti.
_________________
Carpe Diem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
JAZZZ



Pridružen/-a: Sre Apr 2008 12:32
Prispevkov: 2770
Kraj: POSAVEC

PrispevekObjavljeno: Pet Mar 03, 2017 17:43    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

Bruno, kaj pa posnetek in barvanje? Vsi znameniti mikrofoni barvajo. Zelo !
Torej, v èem je razlika barvanja z mikrofonom ali v postprodukciji s kakšnim Neve EQjem, kompresorjem, kablom ?
Kaj misliš, da katerakoli mikrofonska tehnika lahko realno (kot je bilo v živo) posname situacijo? Binauralna je najbližje temu, kar slišimo v živo-in samo s slušalkami. Z ostalimi pa si snemalec da nekaj svobode in po svoje kreira posnetek-lahko tudi na boljše (ni pa to tisto, kar slišiš v živo). Pa se vprašajmo, koliko basa in visokih slišiš na reciva 10m razdalje? Seveda manj kot tisti, ki je na 3m in veè od tistega, ki je na 20m... Kaj je torej realno... Naj naredijo n-plošè in na njih napišejo razdaljo?
Potem so tu še želje glasbenika. Zlatko Kauèiè npr. igra veliko tihih instrumentkov, ki jih poslušalci na neozvoèenem koncertu slišijo veliko manj kot on. In njegova želja je, da se slišijo tudi na plošèi
Pri klasiki manj slišne instrumente postavijo naprej in obratno... Ja, oni nimajo Zlatka, ki igra naenkrat bobne in kak tih instrument Smile . Naenkrat...
lp
_________________
"There are two kinds of fools. One says-this is old and therefore good. The other says-this is new and therefore better." Bob Katz
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo Obišèi avtorjevo spletno stran
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5984
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Sob Mar 04, 2017 09:24    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

JAZZZ je napisal/a:
Bruno, kaj pa posnetek in barvanje? Vsi znameniti mikrofoni barvajo. Zelo !
Torej, v èem je razlika barvanja z mikrofonom ali v postprodukciji s kakšnim Neve EQjem, kompresorjem, kablom ?
Kaj misliš, da katerakoli mikrofonska tehnika lahko realno (kot je bilo v živo) posname situacijo? Binauralna je najbližje temu, kar slišimo v živo-in samo s slušalkami. Z ostalimi pa si snemalec da nekaj svobode in po svoje kreira posnetek-lahko tudi na boljše (ni pa to tisto, kar slišiš v živo). Pa se vprašajmo, koliko basa in visokih slišiš na reciva 10m razdalje? Seveda manj kot tisti, ki je na 3m in veè od tistega, ki je na 20m... Kaj je torej realno... Naj naredijo n-plošè in na njih napišejo razdaljo?
Potem so tu še želje glasbenika. Zlatko Kauèiè npr. igra veliko tihih instrumentkov, ki jih poslušalci na neozvoèenem koncertu slišijo veliko manj kot on. In njegova želja je, da se slišijo tudi na plošèi
Pri klasiki manj slišne instrumente postavijo naprej in obratno... Ja, oni nimajo Zlatka, ki igra naenkrat bobne in kak tih instrument Smile . Naenkrat...
lp

Lahko komentiram kot uporabnik, nekih odgovorov ne morem dajat.
Evo, pa Å¡e ne gremo v offtopic:

Lani novembra so izdali 4 simfonije Brahmsa na 6 plošèah LP.
Niè posebnega, èe:
- to ne bi bil Berlinska Filharmonija s Simonom Rattlom
- to ne bi bil posnetek direct - to - disc
- èe to ne bi posneli z dvemi mikrofoni v Blumlein konfiguraciji - torej stereofonija kot je bila zamišljena od samega Alana Blumleina, ki jo je patentiral.

Snemali so s Sennheiser MKH 800. Mikrofone so postavili en meter izpred odra in 4,5metra visoko.

Rezultat? Fantazija.
Benedetti je testiral in napisal, da je feeling kot se ga spomni iz dvorane berlinskih filharmonikov, kjer je nazadnje bil lani na koncertu. Tista dvorana ima specifièno akustiko in mikrofoni so to ujeli kot je treba.
Nadalje komentira, da je že po nekaj taktih magija poslušati te posnetke.

Naredili so 1.833 izvodov (letnica rojstva Brahmsa), 133 izvodov je šlo orkestru, 5 Simonu Rattlu, ostale so dali v prodajo: 500 na Japonsko, ostalo drugod. Komplet 6 plošè, Knjiga in dve fotografiji iz snemanja stane 499€.
Cifra je visoka, a to bo èez èas možno prodati zbirateljem za ultra višji znesek.

https://www.berliner-philharmoniker-recordings.com/rattle-brahms-vinyl.html:

Na tem linku je tudi video s komentarji. Kako so to delali itd.
----------------------------------------------------
Je pa neverjetno, da so se odloèili za direct to disc tehniko. Ne toliko zaradi analognega LP formata, kot to, da morajo brezhibno zaigrati celo stran plošèe. En nepredviden šum ali napaka in mora cel orkester zaèeti od zaèetka.
Nagrada je pa visoka - preskoèiš magnetofone, razne konzole, post produkcijo, ekvalizacije -- gre direktno na plošèo iz katere se po stopnjah izdelajo matrice za prešanje LP-jev.
-------------------------------------------------------------------------------------------
To je dokaz, da se da z dvemi mikrofoni, brez èire èare v studijih dobiti realistiène posnetke in prenesti magijo glasbe/dogodka. Naj spomnim da gre za veliki orkester. Za kaj manjšega verjetno ni težje.

Seveda pa, èe imaš opravka z glabeniki kot je bil dirigent Christopher Hogwood (opisal M.Cicogna, ki je bil na snemanju) je dirigiral tudi v studiju kaj naj pojaèajo, kaj utišajo - potem je bitka za realistiène posnetke vnaprej izgubljena.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Ena stvar, ki je nisem nikoli hotel razumeti (verjetno zato, ker mi odgovor ni všeè) kaj prepreèuje enemu snemalcu posneti dogodek na veè naèinov istoèasno. Snemaš z Blumlein tehniko in istoèasno tudi multimikrofonsko. Pa še en dummy head postaviš za posnetke za slušalke. Èe je že digitalno snemano, štirje kanali zraven ne predstavljajo niti stroška niti niè drugega.
Potem ko glasbenik, ki se vtika v delo ki ni za njega, dobi rezultat svojega vtikanja, mu predstaviš svoje bolj realistiène posnetke.

Eno stvar ne gre pozabiti - posneto minimalistièno ima tisto neposrednost, ki se vedno izgubi s procesiranjem signala.
_________________
Carpe Diem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
longplay



Pridružen/-a: Sob Sep 2011 7:53
Prispevkov: 851
Kraj: Ptuj

PrispevekObjavljeno: Sob Mar 04, 2017 10:50    Naslov sporoèila: Odgovori s citatom

Èe so posneli direkt na matrico dvomim zelo moèno saj je prvo treba izdelati oèeta in mater da prideš do matrice ki zdrži potem na prešanju max do 500 izdaj potem izdelajo novo. Èe je bil zajem zvoka na trdi disk to ni niti a od analognega.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporoèilo
Pokaži sporoèila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> CD, Vinil, DVD, Blu-ray Èasovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni èas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 47, 48, 49 ... 67, 68, 69  Naslednja
Stran 48 od 69

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Zadnje teme - HI-FI

Zadnje teme - ostalo

VIDEOTEKA
© www.audio-kontakt.com  |  info@audio-kontakt.com  |  Pogoji uporabe