Pomoč pogostih vprašanjPomoč pogostih vprašanj   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   Registriraj seRegistriraj se   Tvoj profilTvoj profil   Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil   PrijavaPrijava 

Akustika sobe in postavitev zvoĆØnikov
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 57, 58, 59 ... 79, 80, 81  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> HIGH-END AUDIO
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5984
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Tor Jan 10, 2017 14:44    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

No, ja, kakŔni se bodo težko prebijali skozi angleŔki tekst, ne se smejat, ker bom poskusil prevajati, opisi so njegovi:

Alora:
- zvoĆØnike postaviÅ” na tisto stran sobe, kjer nameravaÅ” posluÅ”ati ko bo vsega konec: med 1/4 do 1/3 dolžine prostora od zida in tako, da so vsak na 1/4 Å”irine med boĆØnimi zidovi
- predvajaÅ” vokalno glasbo s ĆØimveĆØ instrumenti
- zaĆØneÅ” poĆØasi hoditi po sredini sobe med zvoĆØniki od kraja do kraja in nazaj veĆØkrat (ĆØe so zvoĆØniki nizko, bo potrebno se plaziti)
- v eni toĆØki glasba postane glasnejÅ”a in se istoĆØasno dvigne preko glave do stropa - kot bi bil v gotski katedrali - zadetek - to je tista toĆØka
- na tleh oznaĆØiÅ” in prestaviÅ” zvoĆØnike na tisto linijo, ki seka najdeno toĆØko
- na tej liniji se zvoĆØniki parijo z akustiko prostora (room coupling), so odboji z direktnim zvokom v fazi

No, ĆØe tega ne doživiÅ”/ugotoviÅ” po enem popoldnevu in razliĆØnih posnetkih, potem soba ni dobra za posluÅ”anje. PoskusiÅ” drugo sobo. ƈe tudi to ne gre - menjaj hiÅ”o.

Tako je napisal, ne mene zdaj Laughing
Seveda imaÅ” na voljo tudi obratno smer (zvoĆØniki na drugo stran) in pa preĆØno/pravokotno na prve poskuse.
http://www.1pekingroad.com/zaspx/replies.aspx?topicsno=3&subjectno=874&uppersubjectno=874
_________________
Carpe Diem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
gerchy



Pridružen/-a: Pon Sep 2008 10:43
Prispevkov: 670
Kraj: 03

PrispevekObjavljeno: Tor Jan 10, 2017 15:05    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ja, seveda, ĆØe vse zataji, menjujeÅ” prostore, hiÅ”e, mesta in države. Enkrat bo najbrž v redu. Ni kaj, zelo produktiven nasvet. Very Happy
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5984
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Tor Jan 10, 2017 15:28    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

gerchy je napisal/a:
Ja, seveda, ĆØe vse zataji, menjujeÅ” prostore, hiÅ”e, mesta in države. Enkrat bo najbrž v redu. Ni kaj, zelo produktiven nasvet. Very Happy

To je samo en pristop. ImaÅ” Å”e druge. V prvem linku (The Room) opisujejo tudi Cardasov zlati rez kot enega Å”irÅ”e sprejetih principov postavitve zvoĆØnika.
Jaz sem Ŕel po pravilu tretjin - prvi ga je zdavnaj opisal Peter Walker (Quad).
Verjetno imajo tudi naÅ”i akustiĆØari kakÅ”no dodatno tehniko umeÅ”ĆØanja zvoĆØnikov v prostor, se bodo že javili.
_________________
Carpe Diem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
gerchy



Pridružen/-a: Pon Sep 2008 10:43
Prispevkov: 670
Kraj: 03

PrispevekObjavljeno: Tor Jan 10, 2017 15:42    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Seveda so druge tehnike, o tem ni dvoma, le izjava, da ĆØe ne uspe, menjaÅ” prostor, je v najboljÅ”em primeru smeÅ”na.
Jaz sicer zagovarjam metodo s testiranjem, ker vsa ta matematiĆØna pravila so lahko zaradi preveĆØ spremenjljivk varljiva. SvinĆØnik, tabela, "abdek" papir in premikaÅ” po 2 cm ...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5984
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Tor Jan 10, 2017 16:11    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Že iz opisa procedure je jasno da v tej postavitvi ni srednje poti. Ali deluje ali ne deluje. OĆØitno je avtor toliko navezan na to postavitev, da zanj ni alternative. Je kot fokus na objektivu - ĆØe ni nastavljen prav, ne velja niĆØ. Za razvajene, seveda.
_________________
Carpe Diem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ck



Pridružen/-a: Pon Feb 2009 19:27
Prispevkov: 1605
Kraj: kamnik

PrispevekObjavljeno: Tor Jan 10, 2017 20:46    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Umestitev zvoĆØnika v prostor je prva stvar ki jo mora audiofil opraviti v sobi, ne glede na to ali je akustiĆØno urejena ali ne, s katero zmanjÅ”uje akustiĆØen vpliv sobe na zvok.
Variant je kar nekaj.

Za namensko sobo vsekakor priporoĆØam preizkusiti 1/3 ali pa Cardasovo varianto.
Potem lahko nadaljujemo s pomiknajem zvoĆØnikov proti steni za zvoĆØniki zaradi boljÅ”e izkoriÅ”ĆØenosti prostora. Delamo pomike po nekaj cm toliko ĆØasa, da se zvok ne zaĆØne slabÅ”ati. (Gerchy)

Pri nenamenskih sobah ki jih je najveĆØ (npr. dnevna soba), pa zaĆØnemo z max. odmikom od stene, ki nam ga omogoĆØa prostor ter dobro poƦutje v njem in se potem pomikamo prosti steni za zvoĆØniki. Pomike delamo po 2-3 cm toliko ĆØasa, dokler se nam zvok zdi sprejemljiv za posluÅ”anje (tu je paĆØ potrebno sprejeti hujÅ”e kompromise).

Meritve prostora so tudi pokazatelj dogajanja v sobi, ki pa nepoznavalcu ne povedo niĆØ o tem, kaj narediti za izboljÅ”anje zvoka. Å e "poznavalci" ga pihnejo npr. z navajanjem 1/28 oktave, ki pri prvi oktavi sploh ni potrebna (meritve na manj kot 1 Hz), pa tudi pri viÅ”jih oktavah gre dovolj dobro z manj, tako da gre tudi z 1/6 oktave, 1/3 je pa zelo na meji Å”e sprejemljivega za domaĆØo rabo, ĆØe ne mislimo dati v akustiĆØno ureditev veĆØ kot nekaj 100 ā‚¬. Meritve nad 400 -500 Hz niso problematiĆØne z 1/3 oktave niti za bolj zahtevne uporabnike - so dovolj dober pokazatelj dogajanja. Zelo pomembne so meritve RT 60, ki pa jih navadni merilniki žal ne omogoĆØajo.

NLP
Prikazovanje raznih waterfallov je lahko zelo zavajajoĆØe. Daje sicer podatek, kaj se je zgodilo v tistem prostoru, vendar tega podatka ne moremo prenesti na druge sobe. Za primerjanje kvalitete absorberjev obstajajo certificirane meritve v standardiziranih sobah (da jih lahko primerjamo med seboj).
ƈe pa kdo ne ve, zakaj je meritev pod 100Hz zelo malo, potem seveda ne ve niĆØ kaj dosti o vsem skupaj.

Da porozni materiali (npr. kamena volna) v doloĆØeni izvedbi in debelini absorbirajo tudi do 20Hz sem pa že daaaavnooooo pisal in dal link na NASA-ine meritve absorbcije v njihovem vetrovniku.

Ambro
PoveĆØaj debelino ploÅ”ĆØ (daj dvojno ali trojno) ter pred njih kakÅ”en debel polivinil ali pa lesonit za zaĆØetek, da zmanjÅ”aÅ” absorbcijo visokih, pridobil boÅ” tudi na RT 60 pri viÅ”jih srednjih in viÅ”jih tonih ter poveĆØal absorbcijo nizkih tonov. Obvezno postavi tak absorber tudi za zvoĆØnikom na zadnji steni in sicer tam, kjer imaÅ” prvi odboj (glej Ajkino skico prvega odboja).
_________________
LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
NLP



Pridružen/-a: Tor Nov 2009 10:01
Prispevkov: 1035
Kraj: Drugje

PrispevekObjavljeno: Tor Jan 10, 2017 22:22    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Kadar sem podizvajalec za priznana akustiĆØna podjetja, gledajo podatke na glajenju 1/24.
Tudi ostali "akustiki" tako "gledajo", v raziskovalnih dokumentih prav tako.

Soba v kateri merim je odmevnica, ki omogoĆØa merjenje do 20Hz.
Vrata so masivna, težka 375 kg, polnjena z mivko, prostor nima okna ali kakŔne druge odprtine.
Meritve so narejene po specifiĆØni metodologiji in si jih nisem sam izmislil.

Posvetujem se z Fraunhofer IBP inÅ”titutom (http://www.pruefstellen.ibp.fraunhofer.de/en.html), dali so mi navodila in so rekli da lahko dokaj objektivno naĆØrtujem svoje akustiĆØne elemente dokler ne pridem do željenega rezultata, za Å”templ pa nato poÅ”ljem k njim.
So tudi med izjmeno redkimi, ki delajo akustiĆØne meritve in analize do 34Hz in 20Hz imajo tudi prilagojeno strojno opremo in metodologijo, da lahko zadovoljijo zahteve zastarelim (lobiji ne želijo sprememb) standardom in podajo uradno oceno.

Tudi Walter Storyk Design Group uporablja takŔno metodologijo testiranja, kot jo sam.

Tudi vodilno podjetje RPG (ki tudi tesno sodeluje s Fraunhoferjevim inŔtitutom ima tudi lastne velike laboratorije) tako testira:
http://rpginc.com/ProductDocs/MDXE_Modex%20Edge/Modex%20Edge_2%20Page%20Brochure.pdf

Nekaj dokumentov je na AES in ASA okoli tega.

Rezultati dobljeni v takŔnem prostoru in takŔni metodologiji zagotavljajo, da v boljŔem prostoru (lažje povrŔine itd.) bodo rezultati vsaj takŔni.

Nekatere stvari so Ŕle naprej.

Porozni materijali... stara zgodba iz NASA strani ja... porozna izolacija da deluje do npr. 20Hz je seveda potem zelo debela in nepraktiĆØna, a ne?

Glede postavitve izvora in sprejemnika, smo pa res že velikokrat pisali.
Lahko si pomagate tudi s programom kot je npr. RPG Room Optimizer, sam prisegam na "poĆØasno" metodo podobno kot jo opisuje CK.
_________________
Nenad P.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Pestilence.



Pridružen/-a: Tor Maj 2008 10:34
Prispevkov: 2583
Kraj: Å kofja Loka

PrispevekObjavljeno: Tor Jan 10, 2017 23:05    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ck je napisal/a:

Mnogo je že bilo napisanega, pa malo poglej sorodne teme na tem forumu.
Lahko si pogledaÅ” tudi kaj na YOU TUBE - je kar nekaj tega.
Vtipkaj npr. "how to make sound absorber"

Nekaj tega je tudi na spodnjem linku - na koncu

http://www.bobgolds.com/AbsorptionCoefficients.htm


Hej!

Pa brskam, in brskam.. pa nikjer ne najdem odgovora na to, ali je OK uporabljat kameno volno zavito samo v npr. bombažno tkanino?

VeĆØina tutorialov in nasvetov volne ne zavija dodatno, ali pa od zadaj sploh ne.

Vidim tudi verzije s kopreno. Å kodovat ne more?
_________________
Music was my refuge. I could crawl into the space between the notes and curl my back to loneliness.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
NLP



Pridružen/-a: Tor Nov 2009 10:01
Prispevkov: 1035
Kraj: Drugje

PrispevekObjavljeno: Tor Jan 10, 2017 23:09    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

KlasiĆØna kamena in steklena volna morata biti primerno zaÅ”ĆØiteni.
Marskikdo to ne dela...

Uporabljam gosto mikrofibro, min. 300 gramsko ali pa dekorativna tkanina in pod njo zimski Vrteks ( http://www.tosama-trgovina.si/b/84_VRTEKS/i_1142_vrteks-zimski-2-18-m-x-100-m-1-kos ).
_________________
Nenad P.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
gerchy



Pridružen/-a: Pon Sep 2008 10:43
Prispevkov: 670
Kraj: 03

PrispevekObjavljeno: Sre Jan 11, 2017 00:56    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Seveda jo je dobro zaviti, da vlakna ne letijo naokrog. UporabiÅ” lahko marsikaj, poceni vrtnarski filc ali drago akustiĆØno transparentno blago (ki najbrž stane veĆØ kot volna). Lahko tudi polivinil, da ne bo preveĆØ absorpcije visokih (tako kot pri @ambrotu) - odvisno od prostora in preferenc.

Namesto volne je uporabna tudi pena, samo mora imeti iste vrednosti zraĆØne pretoĆØnosti. Tista tabela je sicer ok, le manj uporabna za nas. Pri nas je najbolje poiskati tehniĆØne liste (Ursa, Knauf, Rockwool), tam poiskati podatke in se poigrati s kalkulatorjem.

Jaz se nagibam k temu, da jo vtaknem v leseno Ŕkatlo, zaprto s petih strani, na zunanjo pa, (poleg filca) perforacijo ali kakŔen difuzor.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5984
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Sre Jan 11, 2017 12:10    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ck je napisal/a:
Umestitev zvoĆØnika v prostor je prva stvar ki jo mora audiofil opraviti v sobi, ne glede na to ali je akustiĆØno urejena ali ne, s katero zmanjÅ”uje akustiĆØen vpliv sobe na zvok.
Variant je kar nekaj.

Za namensko sobo vsekakor priporoĆØam preizkusiti 1/3 ali pa Cardasovo varianto.
Potem lahko nadaljujemo s pomiknajem zvoĆØnikov proti steni za zvoĆØniki zaradi boljÅ”e izkoriÅ”ĆØenosti prostora. Delamo pomike po nekaj cm toliko ĆØasa, da se zvok ne zaĆØne slabÅ”ati. (Gerchy)

Pri nenamenskih sobah ki jih je najveĆØ (npr. dnevna soba), pa zaĆØnemo z max. odmikom od stene, ki nam ga omogoĆØa prostor ter dobro poƦutje v njem in se potem pomikamo prosti steni za zvoĆØniki. Pomike delamo po 2-3 cm toliko ĆØasa, dokler se nam zvok zdi sprejemljiv za posluÅ”anje (tu je paĆØ potrebno sprejeti hujÅ”e kompromise).
.....
....

A prav razumem: najde se optimalna pozicija zvoĆØnikov - potem pa se jih potiska ven iz optimalnega podroĆØja, poĆØasi, po kapljicah - dokler ne pride tam, kjer bi jih najraje videli. Ali vsaj na pol poti proti tam?
KakÅ”en smisel ima tako poĆØetje? Kompromis da se Å”e ĆØuje in da ni pod nogami?
Taman postaviÅ” zvoĆØnike kjer jih hoĆØeÅ” in kupiÅ” digitalni sound procesor da spegla nepravilnosti kolikor paĆØ lahko.
Å e bolje je poiskati zvoĆØnik, ki ti v željeni poziciji dobro igra.

Ali se po takem kupĆØaknju/natezanju pri postavitvi - potem z urejanjem akustike poskuÅ”a omiliti nesmiselno postavljene zvoĆØnike? Ne razumem koncepta. Kaj pomeni tako urejena akustika potem, ko zamenjaÅ” zvoĆØnike - Å”temanje?

Ureja se akustiko za tisti presežek pri posluÅ”anju. Za Å”e nekaj veĆØ kot je ''samo'' optimalno postavljen zvoĆØnik. Ali sem kaj spregledal?
_________________
Carpe Diem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
NLP



Pridružen/-a: Tor Nov 2009 10:01
Prispevkov: 1035
Kraj: Drugje

PrispevekObjavljeno: Sre Jan 11, 2017 13:15    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Nekaj novejŔih animacij kot zanimivost:
https://acousticsfirst.info/2016/11/18/acoustics-first-makes-sound-visible/
_________________
Nenad P.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5984
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Čet Jan 12, 2017 09:56    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ZvoĆØnike se kupuje glede na:
1. razpoložljiv denar
2. prostor in položaj v prostoru, kjer bodo nameÅ”ĆØeni (velik, mali, zaduÅ”eno tapeciran, odmevajoĆØ; na zidu, od zida, globoko v prostoru)
3. glede na glasbo/osebne preference ali posebne želje v zvoku

Vse tri toĆØke so enakovredne po teži.

Tu sicer nobeden ne trza z repom ko se omeni (ni nobenega zanimanja, da ne reĆØem navduÅ”enja) za in wall ponudbo, ki jo imajo skoraj vsi pomembni proizvajalci - pa tudi studijski monitorji gredo velikokrat v vgradnjo v zid - prednja ploÅ”ĆØa poravnana z zidom. Je praktiĆØno edina varianta, da ostane prostor popolnoma svoboden in uporaben. Poleg tega, da je puristiĆØna - ni difrakcije in tudi zakasnjenega odboja od zidu. Pri difrakciji (lom valov okoli robov Å”katle zvoĆØnika) se rob obnaÅ”a kot nov izvor zvoka - zato lahko v zvoĆØniku lociramo izvor zvoka. Tudi vibracije stranic zvoĆØne omarice so ĆØrna ovca reprodukcije. Pri vgradnji v zid to odpade.
Po moje v vsakem primeru bistveno boljÅ”a varianta kot zgreÅ”en nakup prostostojeĆØih zvoĆØnikov in potem Å”e njihova zelo kompromisna postavitev.
-----------------------------------------------------------------------------------
ƈe se odloĆØiÅ” za prostostojeĆØe zvoĆØnike, ki res dobro igrajo kadar so zelo daleĆØ stran od zidov, lahko iz prve roke povem, kako to izgleda:
po tovarniÅ”kih navodilih je zaĆØetna pozicija za moje MA Glod bila 20cm (8'') od zida.
Igra? - igra. Vsi prihajali in komentirali: ja, ja, ja. Ne moreÅ” reĆØi da ne igra.
Potem, ne bodi len - frc.. ene 3/4 metra od zida - oppa -- slika dodatno zadiha.
Dolgo sem bil na tej poziciji, potem se mi je zgodil P.J.Walker in kasneje Ŕe precedence effect - ajde, potegni to Ŕe ven.
Ej, ne gre veĆØ nazaj. Potem sem jih samo Å”e dvignil za tistih 15 centinov.

Res pa je, da so skoraj sredi posluÅ”alnice - ma me niti malo ne moti. Boli me džoka, samo da sem priÅ”el do pravega zvoka in mega scene - pet metrov od zida do zida in izza zida za njimi, juhu. En kup ploÅ”ĆØ je bilo naknadno odkritje, tudi po 30 in veĆØ letih posedovanja.
ViolonĆØelo in klavir globoko izza zvoĆØnikov a veliki, kot da gre zares - zanimivo pri tem je, da ĆØe hodim po sobi, tudi kadar je zvoĆØnik izpod mene - sliÅ”im instrument tam zadaj. Stereo slika se skoraj ne menja s sprehajanjem. To je sicer moj referenĆØni posnetek (Paul Tortelier, Encores) in ima krepko prste vmes. 3D, ambienca, prva liga.
https://www.youtube.com/watch?v=7i-Z2Gca2KM
Uporabite ga za test, tukaj je sicer digitaliziran iz LP. Ne vem, kaj ostane od tega procesa, pa tudi uporabljen gramofon in ostalo je vpraÅ”anje. Ma ajde, pustimo se presenetiti, ĆØe ga je kdo dal na youtube, je že imal kakÅ”no vizijo, je kaj tudi sliÅ”al.
_________________
Carpe Diem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
NLP



Pridružen/-a: Tor Nov 2009 10:01
Prispevkov: 1035
Kraj: Drugje

PrispevekObjavljeno: Čet Jan 12, 2017 13:31    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pri in wall vgradnji, kot sem že prej nekaj pisal, je lahko pravi in wall - flush/ soffit ali pa kvazi (flush izraz pomeni da je na sploŔno poravnano s steno, soffit pa da je privzdignjen in nagnjen flush proti sweet spot-u).

Pravi in wall je prav v izjemno rigidno steno inÅ”taliran, vpet po sistemu mass spring mass, konstrukcija mora biti preraĆØunana da je osnovna resonanca f0 cca. min. 2,5X nižja od najnižje predvajane frekvence iz zvoĆØnika, v praksi je to izpod vsaj 8Hz.

NajveĆØkrat se uporabljai kvazi flush/ soffit, to je paravanska stena v katero se skrije zvoĆØnik, vpne se spet po sistemu mass spring mass, izza pa je ogromno Å”irokopasovne absorpcije!
Lahko je stena tudi steklena.
TakÅ”en kvazi naĆØin vgradnje ponavadi ni moĆØ razloĆØiti na oko od pravega in wall.

Pravi in wall je boljŔi.
Se pa najdejo tudi priznani "akustiki", ki trdijo da je njihov v bistvu kvazi naĆØin pravi in wall...

Nato je potrebna seveda tudi akustiĆØna ureditev prostora, reÅ”il se je sicer problem difrakcije (v praksi je to problem ĆØe so zvoĆØniki velikih sprednjih povrÅ”in, drugaĆØe ne, zato so nekateri zvoĆØniki ovalnih ipd. povrÅ”in), srednjetonsko podroĆØje je zato lepÅ”e, SBIR-a (interakcija od zadnje, stranskih, stropa in talnih povrÅ”in), pa tudi zvoĆØnik iztisne Å”e nižje frekvence iz sebe in se pri tem manj "matra"... drugi problemi ostanejo.

OjaĆØevalec mora biti eksterni, da se ne pregrejejo v steni, kretnice se morajo ponastavit saj so se dvignile nizke in srednje nizke frekvence, detajli okoli vgradnje zvoĆØnika v steno morajo biti urejene, ravno s steno, drugaĆØe se bo pojavila spet difrakcija seveda.
Ko smo "vgradili" zvoĆØnik v rigidno steno se bo Å”e dodatno poveĆØal odmevni ĆØas v nizkih frekvencah, temu primerna akustika.
_________________
Nenad P.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5984
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Čet Jan 12, 2017 19:22    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

@nlp:
kaj pa varianta z enoto mid-basa 17cm in klasiĆØnim subwooferjem odzunaj? Da se ne koplje velikih volumnov v zid?
Glede na vgradnjo v zid, ima 17cm enota kar moĆØen akustiĆØni output, se brez Å”kode za srednji bas postavi kretnico okoli 80/100Hz?
_________________
Carpe Diem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> HIGH-END AUDIO Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 57, 58, 59 ... 79, 80, 81  Naslednja
Stran 58 od 81

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Zadnje teme - HI-FI

Zadnje teme - ostalo

VIDEOTEKA
© www.audio-kontakt.com  |  info@audio-kontakt.com  |  Pogoji uporabe