Pomoč pogostih vprašanjPomoč pogostih vprašanj   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   Registriraj seRegistriraj se   Tvoj profilTvoj profil   Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil   PrijavaPrijava 

Iz audio revij
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> HI-FI
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5984
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Sre Maj 27, 2015 10:43    Naslov sporočila: Iz audio revij Odgovori s citatom

K pisanju me je vzbudil zadnji nakup treh revij v sosednji Italiji: vse tri prinaÅ”ajo zelo zanimive komentarje, izven obiĆØajnih okvirjev.

1. Fedelta del suono No.232, april 2015 Andrea Della Sala testira mini zvoĆØnik Fostex GX 100 Limited (2.800ā‚¬) in zapiÅ”e, da bo testni par kupil, ne more prenesti loĆØitev od njih. Takoj v podnaslovu pa, da je to v veliko aspektih najboljÅ”i bookshelf izpod ĆØloveÅ”kih rok, morda alienov. Impresionira ga tonalni balans, ambienca, hitrost, odzivnost, dinamika. V primerjavi s ProAc Tablette Anniversary pa kot bi odmaÅ”il reprodukcijo: vse je bolj resniĆØno, bolj jasno, bolj prisotno. ZraĆØnost reprodukcije podobna kot z zvoĆØniki Rockport in Avalon.
https://www.youtube.com/watch?v=iELuLN1b1RE - to sem naŔel, posluŔajte malo.

2. Suono No.497, maj 2015 je posveĆØen analognim set-up-om, s podpisom redakcije pa vsebuje tudi test nove Yamahe A-S2100 (1.990ā‚¬), ki je naslednik prejÅ”njega modela 2000. Da je 'stara' dvatisoĆØka dvignila kar nekaj prahu se ve, naslednik 2100 pa je zanimiv industrijski 'downgrade' viÅ”jega modela 3000. Pri ĆØemer ugotavljajo, da novejÅ”i nižji model po zvoku presega veĆØjega brata! Sklepajo, da bo zato tudi model 3000 kmalu ažuriran. ƈe bi tak model izdelovala mala manufaktura, bi stal vsaj 3x toliko.

3. AudioReview No.363, maj 2015 Andrea Allegri in Fabrizio Montanucci imata na testu zvoĆØnik Lansche Audio 3.1 s plazma visokotoncem (19.000ā‚¬). Plazma alias corona alias ion tweeter je montiran v troblji in za razliko od preteklosti tega tipa visokotonca, se ne omeji na podroĆØje iznad 6kHz, temveĆØ je uporabljen od 2,5kHz navzgor.
ZvoĆØnik priĆØara velik ambient, poleg globine oĆØara tudi viÅ”ina. Reprodukcija je topla, žametna, tekoĆØa, neutrudljiva. Resolucija enkratna, detajli niso poudarjeni ampak lepo sliÅ”ni zaradi velike tiÅ”ine ozadja (background-a). Presenetljivo se pusti krasno poganjat z malimi lampaÅ”i (92dB/W).
Ko so priklopili ta zvoĆØnik in je zaĆØelo igrati, se je nemajhna posluÅ”alnica nabito napolnila, so iz pisarn priÅ”li vsi posluÅ”at stoje, ni bilo veĆØ prostora.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Audio naprave imajo Å”e veliko rezerve in vedno je lepo sliÅ”ati kadar se premikajo meje možnega, Å”e posebej po cenovni lestvici. Upam, da bo ta povzetek vÅ”eĆØ radovednim navduÅ”encem.
_________________
Carpe Diem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
CASTOR



Pridružen/-a: Pet Okt 2008 16:18
Prispevkov: 1087
Kraj: KOZINA

PrispevekObjavljeno: Sre Maj 27, 2015 20:49    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Mah, to kar si naŔtel, verjetno spada v rubriko "Vintage prihodnosti". Do takrat pa, pa pljuvat do onemoglosti. Ups,"Pljuvat do prihodnosti in nazaj".

lp
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Telefon: 041722387
canyonn



Pridružen/-a: Pon Apr 2009 15:53
Prispevkov: 640
Kraj: kanal

PrispevekObjavljeno: Pet Maj 29, 2015 22:22    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

http://www.theabsolutesound.com/buyers_guides/28/?utm_campaign=Newsletter&utm_medium=email&utm_source=email-379

seveda,ja,pari lepih ĆØlankov

pdf automatikpotegne
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran Telefon: 041775119
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5984
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Pon Sep 12, 2016 08:41    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ZaĆØetek ene revolucije: optiĆØni mikrofon
Tako se glasi naslov uvodnika julijske Ŕtevilke Audioreview.
Avstrijsko start up podjetje, ki je nastalo, kot se moderno reĆØe kot 'spin off' Univerze za tehnologijo iz Dunaja - Xarion Laser Acoustics - razvija nov tip mikrofonov:

s pomoĆØjo laserske interferometrije - torej brez membran/brez mase in elastiĆØnosti/ zaznava u nulo vsak premik zraka. FrekvenĆØno gre do 1MHz - kar je zgornji limit za zrak, medtem ko v tekoĆØini gre lahko do njihovega limita 50MHz.

Dosedaj so dosegli 100dB dinamiĆØnega obsega v podroĆØju od 30dB do 180dB.
http://xarion.com/optical-sensors/advantages

Zaenkrat razvijajo za laboratorijske namene. Za potrebe avdio studijev pa je samo Å”e vpraÅ”anje ĆØasa.
_________________
Carpe Diem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ajka



Pridružen/-a: Tor Maj 2008 10:00
Prispevkov: 3181
Kraj: Sežana

PrispevekObjavljeno: Tor Sep 13, 2016 18:14    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

canyonn je napisal/a:
http://www.theabsolutesound.com/buyers_guides/28/?utm_campaign=Newsletter&utm_medium=email&utm_source=email-379

seveda,ja,pari lepih ĆØlankov

pdf automatikpotegne


LP

Ja "nekaj muzike že mora bit" za 50.000 $, skratka za "vsak-naŔ" žep Embarassed Laughing
Bore malo "branja" za "zemeljske cene" Crying or Very sad

http://www.vac-amps.com/productPages/statementPhonoPreamp.html




Samo Phono seveda... ...
Me pa prav zanima, koliko lastnikov imajo res uŔtiman sistem, da to lahko izkoristijo do maximuma Shocked Laughing
_________________
~ ** ~
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Telefon: -
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5984
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Sob Dec 17, 2016 10:54    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Suono No.:511

na testu imajo naslednico legendarne Yamahe NS 1000 - NS-5000.
Že na pogled ji je zelo podobna. Nima veĆØ fiksnih mrežic na driverjih in tudi barve membran niso veĆØ iste, kljub temu zelo spominja na predhodnico.

Kupole niso veĆØ iz berilija, temveĆØ iz zylona - 60% moĆØnejÅ”ih vlaken od kevlarja. Tudi basovec je deležen tega materiala.
Zvok ? - sami superlativi.
'Naravnost in živahnost na novo redefinirajo reprodukcijo med Ŕtirimi stenami.'
'NS-5000 je oživil vse emocije, ki smo jih imeli s top modeli zvoĆØnikov v preteklih letih, s konico performans na srednje-visokotonskem podroĆØju, kjer postavlja nove standarde... Najde se le peÅ”ĆØica konkurentov z boljÅ”im basom.'

Aja, cena v Italiji - 15.000ā‚¬.
Ŕe nekaj iz drugega vira:
http://www.avhub.com.au/features/sound-image/yamaha-ns-5000---full-story-interview-429975

ps:
sumim, da tudi Bowers&Wilkins D3 serija uporablja zylon namesto kevlarja. Barva membran je zelo podobna, je metalizirana (z Monelom v primeru Yamahe), da se zaÅ”ĆØiti zylon pred UV svetlobo, na katero je obĆØutljiv, izgublja na lastnostih. Znano je, da so neprebojni jopiĆØi prvih serij iz Zylona v ZDA naredili cel Å”kandal po kakÅ”nem letu uporabe, ko so izgubili trdnostne lastnosti vsled UV-ja.
_________________
Carpe Diem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5984
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Pon Dec 19, 2016 12:36    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Yamaha NS-5000 je morda mejnik tudi zaradi tistega, kar je skrito v omarici:

Trojni resonatorji odzadaj na kupolah: gre za posebej oblikovane trojne resonatorje, nenavadnega izgleda. ƈe ima Bowers konus, je Yamahina reÅ”itev že na videz veliko bolj kompleksna s tremi cevkami, ki se povežejo v resonanĆØno komoro.
UĆØinek teh resonatorjev je, da izniĆØijo resonanco kupole - tudi na impedanĆØni krivulji ni veĆØ hribĆØka, ki kaže porast impedance na resonanci.

Podobno se loteva resonanc v volumnu za bas zvoĆØnik. Ta vsebuje resonatorje v obliki dveh ukrivljenih cevi, polnjene z duÅ”ilnim materialom in pa strateÅ”ko razporejene ojaĆØitve znotraj Å”katle, ki so dovolj velike, da tudi razbijajo stojne valove.
Na nekaterih delih sten pa so aplicirali manjÅ”e panele vmes pa elastiĆØni material, da duÅ”i stranico.
http://au.yamaha.com/en/products/audio-visual/speaker-systems/speaker-packages/ns-5000/?mode=model
Nadalje ojaĆØitve niso samo zalepljene - ampak je vsaka s klinom 'zakajlana' kot v žargonu reĆØemo. Prednapeta, torej.
Material ohiÅ”ja pa ni MDF, ampak vezana ploÅ”ĆØa.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Torej so se temeljito lotili koloracij, ki jih povzroĆØa Å”katla tako s svojimi resonancami stranic kot z notranjimi odboji zvoka, ki se vrnejo nazaj na membrano in tako mažejo zvok.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Stara 1000-ka je imela berilij kupole in celulozno membrano wooferja. Sedaj so vse membrane iz istega materiala, kar je pomembno, da sliÅ”imo zvok kot celoto in ne da toĆØno loĆØimo kdaj se oglaÅ”a kateri driver. Kot je primer bil s starim modelom.
_________________
Carpe Diem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ajka



Pridružen/-a: Tor Maj 2008 10:00
Prispevkov: 3181
Kraj: Sežana

PrispevekObjavljeno: Pon Dec 19, 2016 13:48    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ambasador je napisal/a:
Suono No.:511

na testu imajo naslednico legendarne Yamahe NS 1000 - NS-5000.
Že na pogled ji je zelo podobna. Nima veĆØ fiksnih mrežic na driverjih in tudi barve membran niso veĆØ iste, kljub temu zelo spominja na predhodnico.

Kupole niso veĆØ iz berilija, temveĆØ iz zylona - 60% moĆØnejÅ”ih vlaken od kevlarja. Tudi basovec je deležen tega materiala.
Zvok ? - sami superlativi.
'Naravnost in živahnost na novo redefinirajo reprodukcijo med Ŕtirimi stenami.'
'NS-5000 je oživil vse emocije, ki smo jih imeli s top modeli zvoĆØnikov v preteklih letih, s konico performans na srednje-visokotonskem podroĆØju, kjer postavlja nove standarde... Najde se le peÅ”ĆØica konkurentov z boljÅ”im basom.'

Aja, cena v Italiji - 15.000ā‚¬.
Ŕe nekaj iz drugega vira:
http://www.avhub.com.au/features/sound-image/yamaha-ns-5000---full-story-interview-429975

ps:
sumim, da tudi Bowers&Wilkins D3 serija uporablja zylon namesto kevlarja. Barva membran je zelo podobna, je metalizirana (z Monelom v primeru Yamahe), da se zaÅ”ĆØiti zylon pred UV svetlobo, na katero je obĆØutljiv, izgublja na lastnostih. Znano je, da so neprebojni jopiĆØi prvih serij iz Zylona v ZDA naredili cel Å”kandal po kakÅ”nem letu uporabe, ko so izgubili trdnostne lastnosti vsled UV-ja.




LP
KakŔen sistem pa ??
_________________
~ ** ~
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Telefon: -
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5984
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Pon Dec 19, 2016 14:35    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Niso definirali. Imajo pa cel nabor elektronike razliĆØnih proizvajalcev. Mislim da so pri tem temeljiti in sprobajo z vsem živim in so tudi zapisali, da ti zvoĆØniki niso tako zahtevni kot drugi konkurenti kar se tiĆØe ojaĆØevalca.

Ta test je spisala cela redakcija - se pravi da je vsak po svoje to testiral, potem so staknili glave in zapisali povzetek. To jim je pogosta praksa.
_________________
Carpe Diem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5984
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Sre Jan 18, 2017 12:01    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Suono No.:506 prinaŔa tudi intervju z Mark Levinsonom. Preselil se je v Benetke in tam so ga obiskali novinarji.
Iz tistega intervjuja sem smatral, da bo zanimivo za naŔ forum povzetek njegovih razmiŔljanj na temo, ki je bila velikokrat predmet debate in tudi polarizacije med nami: PCM ja ali ne.
----------------------------------------------------------------------------------------
StaliÅ”ĆØe Mark Levinsona je, da bi digitalno moralo iti na DSD. V isti sapi pravi, da to ni možno, ker ne obstaja DSD studijska oprema :maÅ”ine za ekvalizacijo, reverb, kompresijo v DSD naĆØinu. NihĆØe jih ne proizvaja. Zato je prenehal s tem. Kdo Å”e snema direkt iz mikrofona v DSD recorder? NihĆØe, pravi. Torej imaÅ” dve možnosti: konverzijo v PCM ali v analogno in potem po procesiranju - nazaj. On je produciral enega najboljÅ”ih SACD-jev: Live Recordings at Red Rose Music, ma takih strogo DSD ploÅ”ĆØ je zelo malo.

Zato reĆØe: ĆØisti DSD je fake, ne obstaja!!! DSD si je izmislil en japonski profesor in ga podaril Sony-u. Ko je izÅ”el prvi SACD, je Mark Levinson poklical v Sony in rekel: hey, this is an PCM ! Kako si to pogruntal? - so ga vpraÅ”ali. On odgovori: poÅ”ljite mi paket SACD-jev ki so ĆØisti DSD pomeÅ”ani z PCM in vam bom povedal toĆØno, kateri je kateri.

Tako je bilo. 15 minut je potreboval, da je Sony-u poslal ekzakten seznam kako so posneti SACD-ji. Kako pa to lahko ugotoviÅ”, so bili zaprepadeni pri Sony-u?

V tej toĆØki Mark Levinson novinarja podvrže testu - za ta test je Paolo Corciulo (direktor Suono revije) že sliÅ”al - Levinson pove, da je to odkril en ameriÅ”ki zdravnik kmalu po prihodu PCM-ja. Gre pa tako:

- iztegneŔ roko in napneŔ ramensko miŔico (deltoidno) - na roko se aplicira sila, kateri se upiraŔ s to ramensko miŔico. V primeru da posluŔaŔ PCM ta upor zelo oslabi !!

- PCM je stres za možgane, pravi Mark Levinson. Zato je tako. Utruja pri posluÅ”anju in draži. Zato ima raje DSD. Seveda, je slabÅ”i, ĆØe je 'okužen' z PCM-jem.
----------------------------------------------------------------------------------------
Ta del intervjuja sem želel posredovati kot razlago (osebno je nimam, samo ĆØutim da je tako) zakaj v nobeni fazi proizvodnje LP ne sme biti Pulse Code Modulation vpleten. Ne pri snemanju, ne pri miksanju, procesiranju, kontroli rezanja ali 3D brizganja LP ploÅ”ĆØ. Posebej zavajajoĆØi so remasterji - redki narejeni brez PCM. Zato pozor pri ponovnih izdajah LP-ja. Saj ni niĆØ hudega, samo posluÅ”ali tiste ploÅ”ĆØe ne boste - razen takoj na zaĆØetku - bo zelo kmalu samevala tam na polici nabirati prah.
Ko so pri AudioReview delali teste s pretvorbo formata 'on the fly' PCM-DSD, so ugotavljali, da je bistveno bolje narediti to pretvorbo in iti skozi DSD analogni filter (D/A konverzija) - kot pa direktna D/A iz PCM-ja. Kot kaže ni kodiranje problem samo na sebi, ampak A/D: D/A konverzije.

Da se razumemo, ni samo PCM digitalno. Digitalno je tudi DSD - s tem ni problemov - ali, bolje reĆØeno: DSD ne problematizira nihĆØe, niti mi analogisti.
Tako da, v primeru presnemavanja LP ploÅ”ĆØ v digitalni format - naredite to z DSD -jem.
----------------------------------------------------------------------------------------
ps.: naknadno:
Samo za vas:
http://www.arlo.net/forums/viewtopic.php?f=5&t=14006
naŔel tega dohtarja in njegove ugotovitve in update.
Me je kar zazeblo, ko sem bral: tip je ugotovil da terapije z glasbo zaĆØenjajo povzroĆØati nasprotne uĆØinke !! Ma s ĆØim je to ugotovil? - že z LP -ji, digitalno posnetimi. S prihodom CD se je samo poglobilo. Groza. Zdaj razumem zakaj so digitalisti tako živĆØni in napadalni Laughing Laughing Laughing ... ma sem se samo hecal, ne mi zameriti. ƈeprav..
_________________
Carpe Diem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5984
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Sre Jan 18, 2017 14:47    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ne, ne, to je grozljivo: vidim zapisano to, kar ves ĆØas govorim in ĆØutim:

...When a man comes home stressed after a dayā€™s work and puts on a record of a Schubert piano sonata to help him re-energize, the opposite will occur. He will become more stressed. And he will learn over a period of time that music does not help him to relax as he had expected. ...

In sem ĆØutil, da je temu tako: da je klasiĆØno glasbo ubijal CD, da so godala neposluÅ”ljiva, da se hitro utrudi posluÅ”ati tudi pri najboljÅ”i volji, da dela živĆØnega. SkaĆØeÅ” od komada do komada, brezupno iÅ”ĆØeÅ” emocije..

Na koncu se Å”e najbolj obnese cinn..pauza, bumm..pauza.. Ma je logiĆØno. ƈimveĆØ tiÅ”ine je v glasbi, bolj paÅ”e digitalnemu.
Tudi povratek lampaÅ”ev gre pripisati CD-ju. Vsaj nekaj topline, miline, pa ĆØeprav v obliki koloracije paÅ”e zraven. Pa lampaÅ”ke sekcije v CD playerjih, dosti logiĆØna reÅ”itev.
V ĆØasu LP-ja se je zmetalo lampe stran, ni bilo ĆØutiti neke potrebe po njih.
_________________
Carpe Diem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
longplay



Pridružen/-a: Sob Sep 2011 7:53
Prispevkov: 851
Kraj: Ptuj

PrispevekObjavljeno: Sre Jan 18, 2017 18:27    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ta je pa res malo ĆØez les. Psihologija hudega leta 1980. Laughing

Nazadnje urejal/a longplay Sre Jan 18, 2017 18:38; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5984
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Sre Jan 18, 2017 18:35    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

longplay je napisal/a:
Ta je pa res malo ĆØez les. Psihologija hudega leta.

Zato so ga (dr.John Diamond) diskografi poklicali:

..I was contacted by several of the major recording and electronic companies who said that they never forgot my address to the Audio Engineering Society in 1980. They said they knew then that I was right with what I had presented about the negative effects of the digital process, but unfortunately it was released anyhow. They asked me to help in finding a solution to what they were now calling ā€œdigital fatigue.ā€

Tudi oni so malo ĆØez les, a ne?

ps.: tu, v Istri radi reĆØemo, ma bolj zaradi zgodovinskih dejstev: noben nas ne more toliko je_at, koliko mi lahko zdržimo Laughing
Vsaj v hobiju je stvar izbire, pod kaj se boÅ” ulegel.
_________________
Carpe Diem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5984
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Čet Jan 19, 2017 10:32    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Increasingly over the years, music lovers are turning against PCM ā€“ they are feeling what I first demonstrated nearly a quarter-century ago. And they are resisting ā€“ proclaiming that it doesnā€™t sound like, feel like, analog. Cold, no heart. That is to say, untherapeutic.

(We must remember that a generation has probably rarely heard non-PCM music ā€“ for it is now so pervasive in concerts halls as ā€œdigital reinforcementā€ as well.) Perhaps now there will be a change.

--------------------------------------------------------------------------------------------
Å e en citat. Veliko mladih se odloĆØa za klasiĆØni gramofon. Kot sem že enkrat prej povzemal neke vire, ki so ugotavljali, da je to generacija, ki je zrasla ob MP3-jih - je morda ravno ta citat razlaga za eksplozijo LongPlay analognega formata??? Pomanjkanje 'duÅ”e' - terapevtskega uĆØinka glasbe?

Jasno da gre stvar preko objektivnih meril za kakovost glasbe. Gre za feeling, za globoke emocije in obĆØutek izpolnjenosti ob posluÅ”anju priljubljenih skladb.

ƈe cela generacija tega ni imela - je zanjo odkritje gramofona podobno razodetju. Kar naenkrat se pogled na nepredvidljivo dogajanje HiFi scene jasni.

Najbolj komiĆØno pri tem je nerazumevanje - opremljanje gramofonov z bedno elektroniko za ponovno digitalizacijo glasbe. Nekdo oĆØitno ne razume - ali noĆØe razumeti/ v slednjem bi to bila že zarota.
----------------------------------------------------------------------------------------
Ne bom citiral, ma avtor prispevka govori o faktorju, ki vpliva na celo generacijo mladine - s problemi agresivnosti in motnjah v odraÅ”ĆØanju.
_________________
Carpe Diem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ambasador



Pridružen/-a: Sre Feb 2011 19:52
Prispevkov: 5984
Kraj: Izola

PrispevekObjavljeno: Pet Jan 20, 2017 00:26    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Danes sem si vzel ĆØas, da primerjam dve LP ploÅ”ĆØi: Stoltzman v Mozartovih koncertih za klarinet in orkester. RCA red seal, ena analogno posneta in druga digitalni remaster, narejen iz ISTEGA posnetka samo 5 let kasneje.
Pri remsterju se sliÅ”i, da so ponovno ekvalizirali instrumente, v bistvu so popravili naprimer violine, ki so v prvi verziji preveĆØ slilile ven pa Å”e kaj se sliÅ”i.

Dragi moji, remaster se sliÅ”i da je (pohvalno) odpravil napake, ma je prazno zveneĆØ proti originalu. Kljub boljÅ”emu balansu in oĆØitno bolj pravilni predstavitvi celote. Bom s temi ploÅ”ĆØami obiskal Å”e nekaj avdiofilov, da tudi pri njih in v družbi z njimi skupaj ponovno valutiramo sliÅ”ano.
Digitalni remaster je tale:
https://www.discogs.com/Mozart-English-Chamber-Orchestra-Alexander-Schneider-Richard-Stoltzman-Clarinet-Concerto-K-622-Conce/release/5212846
original pa ta:
https://www.discogs.com/Mozart-English-Chamber-Orchestra-Alexander-Schneider-Richard-Stoltzman-Clarinet-Concerto-K-622-Conce/release/4257910
_________________
Carpe Diem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.audio-kontakt.com forumu -> HI-FI Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Zadnje teme - HI-FI

Zadnje teme - ostalo

VIDEOTEKA
© www.audio-kontakt.com  |  info@audio-kontakt.com  |  Pogoji uporabe